"Auto 2019" BIMAB konsultēs elektromobiļu lietotājus 6

 

Foto: Publicitātes attēls

BIMAP | 25.marts 2019 12:21

Pirmo reizi izstādes “Auto 2019” hallē “Auto Exotica” e-auto ekspozīcijā interesentiem būs iespēja aprunāties un konsultēties ar elektromobiļu īpašniekiem: kā izvēlēties jaunu vai lietotu e-auto, kādas ir e-auto priekšrocības un ierobežojumi, un kāda ir e-auto lietošanas pieredze Latvijā.

e-auto ekspozīciju izstādē “Auto 2019” organizē “Bezizmešu mobilitātes atbalsta biedrība” (BiMAB) un “Latvijas e-auto klubs”.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 26.marts 2019 2:26
6 0 Atbildēt

Ja tādu sataisītu, neviens tos priusus nepirktu.

Piemēram paņemsim auto, kuru modeļi ir gan hibrīdi, gan ne hibrīdi. Latvijā tādu auto atrast pagrūti, jo strādniekiem nav vajadzība rēķināt. Lielie kungi izrēķina viņu vietā.

Tapēc par piemēru ņeman Hyndai Sonata.

Parastā Sonata maksā no 19 550 dolāri, bet 24 250 dolārus maksā Sonata hibrīds, bet no 31 000 Sonata plug in hibrīds.

Parastās sonatas degvielas patēriņš - 9,7 litri uz 100km kombinētā ciklā.

Hibrīda sonatas patēriņš ir 6,7 litri uz 100km.

Bet plug in Sonata var nobraukt elektriskaja režīmā 45 km, bet tālāk tērē tik pat daudz, cik parasts hibrīds - 6,7 litri uz 100 km.

...

Tātad:

Starpība starp hibrīdu un nē - ir 4700 USD, jeb 4150 EUR.

Ja benzīns maksā 1,2 EUR, tad hibrīdam 100km izmaksās 8 Eiro, bet parastai sonatai - 11,64 eiro. Starpība 3,64 EUR uz 100 km.

Lai atpelnītu 4150 EUR, jānobrauc - 140 000. Pēc 140 000 tu iziesi pa nullēm. Ja cilvēks brauc 20 000 gadā, tas hibrīds atmaksāsies pēc 7 gadiem. Ja cilvēks auto pārdos pēc 6 gadiem un 9 mēnešiem, viņš būs mīnusos ar to savu sūdu.

Bet starpība starp plug in un parasto auto ir

2,5 reizes lielāka - 10 000 EUR.... Un elektrība arī nav pilnīgi par velti.

..

Hibrīdus pērk muļķi, kuriem iepisa smadzenēs, ka viņi ir pasaules glābēji.

msh 25.marts 2019 17:47
3 0 Atbildēt

Tas neder, jo tas būtu pārāk objektīvi un ļoti iespējams atklātos ka nekas tur neatmaksāsies. Tas viss pasākums galu galā balstās uz "wonderful", "amazing" un "eco friendly" saukļiem.

as 25.marts 2019 14:35
1 0 Atbildēt

Es to BIMAp stendu iedomājos, kā lielu kalkulatoru - atnāc, ievadi sev vēlamo auto un kalkulators izrēķina pēc cik ilga laika, ja vispār atmaksāsies elektroauto pret tādu pašu auto ar dīzeli vai benzīnu.

Piemērs: braucu 20000km gadā, 60% pilsētā, dzīvoju privātmājā, gribu Toyota ar 5 vietām, normālām. Man izmet elektro Priusu un avensis ar benzīnu un dīzeli, pasaka, ka gada laikā TCO ir tāds, ja izdevumu līknes šīem visiem auto krustojas, OK, pēc cik gadiem.

Piem. nopērc par 30K benzīnu, apkopes gadā par 300, degvielā iztērēsi 2400 vai nopērc elektro par 40k, apkopes 200, "degvielā" 1500 utml.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 12

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti