"Auto 2019" BIMAB konsultēs elektromobiļu lietotājus - iAuto

"Auto 2019" BIMAB konsultēs elektromobiļu lietotājus 6

 

Foto: Publicitātes attēls

BIMAP | 25.marts 2019 12:21

Pirmo reizi izstādes “Auto 2019” hallē “Auto Exotica” e-auto ekspozīcijā interesentiem būs iespēja aprunāties un konsultēties ar elektromobiļu īpašniekiem: kā izvēlēties jaunu vai lietotu e-auto, kādas ir e-auto priekšrocības un ierobežojumi, un kāda ir e-auto lietošanas pieredze Latvijā.

e-auto ekspozīciju izstādē “Auto 2019” organizē “Bezizmešu mobilitātes atbalsta biedrība” (BiMAB) un “Latvijas e-auto klubs”.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 26.marts 2019 2:26
6 0 Atbildēt

Ja tādu sataisītu, neviens tos priusus nepirktu.

Piemēram paņemsim auto, kuru modeļi ir gan hibrīdi, gan ne hibrīdi. Latvijā tādu auto atrast pagrūti, jo strādniekiem nav vajadzība rēķināt. Lielie kungi izrēķina viņu vietā.

Tapēc par piemēru ņeman Hyndai Sonata.

Parastā Sonata maksā no 19 550 dolāri, bet 24 250 dolārus maksā Sonata hibrīds, bet no 31 000 Sonata plug in hibrīds.

Parastās sonatas degvielas patēriņš - 9,7 litri uz 100km kombinētā ciklā.

Hibrīda sonatas patēriņš ir 6,7 litri uz 100km.

Bet plug in Sonata var nobraukt elektriskaja režīmā 45 km, bet tālāk tērē tik pat daudz, cik parasts hibrīds - 6,7 litri uz 100 km.

...

Tātad:

Starpība starp hibrīdu un nē - ir 4700 USD, jeb 4150 EUR.

Ja benzīns maksā 1,2 EUR, tad hibrīdam 100km izmaksās 8 Eiro, bet parastai sonatai - 11,64 eiro. Starpība 3,64 EUR uz 100 km.

Lai atpelnītu 4150 EUR, jānobrauc - 140 000. Pēc 140 000 tu iziesi pa nullēm. Ja cilvēks brauc 20 000 gadā, tas hibrīds atmaksāsies pēc 7 gadiem. Ja cilvēks auto pārdos pēc 6 gadiem un 9 mēnešiem, viņš būs mīnusos ar to savu sūdu.

Bet starpība starp plug in un parasto auto ir

2,5 reizes lielāka - 10 000 EUR.... Un elektrība arī nav pilnīgi par velti.

..

Hibrīdus pērk muļķi, kuriem iepisa smadzenēs, ka viņi ir pasaules glābēji.

msh 25.marts 2019 17:47
3 0 Atbildēt

Tas neder, jo tas būtu pārāk objektīvi un ļoti iespējams atklātos ka nekas tur neatmaksāsies. Tas viss pasākums galu galā balstās uz "wonderful", "amazing" un "eco friendly" saukļiem.

as 25.marts 2019 14:35
1 0 Atbildēt

Es to BIMAp stendu iedomājos, kā lielu kalkulatoru - atnāc, ievadi sev vēlamo auto un kalkulators izrēķina pēc cik ilga laika, ja vispār atmaksāsies elektroauto pret tādu pašu auto ar dīzeli vai benzīnu.

Piemērs: braucu 20000km gadā, 60% pilsētā, dzīvoju privātmājā, gribu Toyota ar 5 vietām, normālām. Man izmet elektro Priusu un avensis ar benzīnu un dīzeli, pasaka, ka gada laikā TCO ir tāds, ja izdevumu līknes šīem visiem auto krustojas, OK, pēc cik gadiem.

Piem. nopērc par 30K benzīnu, apkopes gadā par 300, degvielā iztērēsi 2400 vai nopērc elektro par 40k, apkopes 200, "degvielā" 1500 utml.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti