Visi komentāri - Latvijas kompānijai uzticēts pārvietot "Gumball 3000" rallija supermašīnas a(+ FOTO)

Latvijas kompānijai uzticēts pārvietot "Gumball 3000" rallija supermašīnas a(+ FOTO) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Jānis Straume | 6.jūnijs 2019 11:49

Latvijas automašīnu transporta kompānija "Kurbads" pēc nedēļu ilga ceļa cauri Eiropai ir nokrāvusi sešas "Gumball 3000" rallija automašīnas Mikonas salā Grieķijā, kur jau rīt, 7.jūnijā, tiks dots starts ekskluzīvo automašīnu braucienam

Autovedējam tika uzticētas: Mercedes SL 65 AMG, Porsche 911 Targa un Porsche 911 Carrera automašīnas, kas būs dalībnieku pulkā, kā arī Dodge Challenger SRT8, Lexus LX un Mercedes ML automobiļi, kas kalpos kā apkalpojošās mašīnas.

"Kurbads" autovadītājs Kaspars Purvēns atzīst, ka "Šis bija ļoti interesants un sarežģīts maršruts, jo veda cauri vairākām klimata joslām, pa dažādiem ceļiem un stāviem serpentīniem. Visa brauciena laikā, pieturvietās, bija liela interese no vietējiem iedzīvotājiem par uzkrautajām automašīnām. Neierasts pasūtījums, jo Grieķija, tai skaitā Grieķijas mazās salas, parasti nav mūsu galamērķis, bet pierādījām, ka varam izpildīt arī šādu pasūtījumu!"

"Gumball 3000" ir ikgadējs 3000 jūdžu (4828 km) garš ekskluzīvo automašīnu un slavenību rallijs, kas vairākkārt ir paviesojies arī Latvijā. Rallijs, ir vairāk kā ceļojums, nevis  sacensības, ved cauri vairākām valstīm un kontinentiem, dalībniekiem braucot pa koplietošanas ceļiem. 7. jūnijā pasākums sāksies Mikonas salā Grieķijā, tālāk gar Vidusjūras piekrasti vedīs cauri Albānijai, Melnkalnei, Horvātijai, Itālijai, Francijai, Spānijai, lai noslēgtos Ibizas salā nedēļu vēlāk.

“Kurbads” loģistikas daļas vadītājs Toms Hartmanis uzsver: “Auto transportēšana ir atbildīgs darbs ar tehniskām niansēm, rūpīga plānošana un kravas komplektāciju aprēķināšana ir neatliekama katras dienas sastāvdaļa gan loģistikas darbiniekiem, gan autovedēju vadītājiem. Esam priecīgi par mūsu klientu uzticību un katru nestandarta pasūtījumu, ar kuru varam apliecināt savu autovadītāju profesionalitāti kā arī pašiem vadītājiem tas ir lielisks izaicinājums apgūt jaunus maršrutus un apskatīt jaunas vietas."

Automašīnu transporta kompānija "Kurbads" ir dibināta 1996. gadā un šobrīd ir vadošais nozares uzņēmums Latvijā, ar mērķi kļūt par lielāko automašīnu pārvadātāju uzņēmumu Baltijas valstīs. Uzņēmumam ir 50 jaunākās paaudzes Volvo un Mercedes-Benz autovedēji, kas dodas reisos uz galapunktiem Baltijā un Rietumeiropā

 
Visi komentāri
 
wes 7.jūnijs 2019 0:51
1 0 Atbildēt

Tikai nez kāpēc visu laiku tiem trūkst autovadītāji!? Sludinājumi redzami katru dienu...

Draivers 7.jūnijs 2019 11:54
1 0 Atbildēt

Tas nav tikai viņiem. Tas nozarei kopumā.

Walacc 7.jūnijs 2019 11:44
0 0 Atbildēt

daudzām firmām ir dabīgi mūsdienās pastāvīgi meklēt darbiniekus/likt sludinājumus gadījumā ja bizness ir augošs. nekad nevar zināt kad kāds labs vai mazākais noderīgs kadrs izdomājis "pārvākties".

kasinsh79 7.jūnijs 2019 12:13
2 0 Atbildēt

Uzslavas par skaistajiem treileriem

Visā Eiropā akūti trūkst darbaroku tieši no šoferiem. Dzirdēju ciparu 60k+ brīvu darbavietu. Uzreiz. Labi apmaksāti darbi (ap 2,5-3k eur neto). Par LV atalgojumiem šoferiem nemaz nerunāsim, kaut ticu, ka KURBADS varētu būt patīkams izņēmums nozarē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti