Audi iepazīstina ar sportisko Audi SQ8 (+ FOTO) 3

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 22.jūnijs 2019 10:17

Audi prezentējis sportisko Q saimes modeli – Audi SQ8 TDI. Pateicoties astoņu cilindru dīzeļdzinējam ar biturbo piedziņu, lielā SUV kupeja piedāvā pirmšķirīgu veiktspēju apvienojumā ar augsta līmeņa efektivitāti.

Piedziņas un balstiekārtas tehnoloģijas, kas ietver sporta diferenciāli un visu riteņu stūrēšanu, nodrošina dinamisku vadību.

Jauda un efektivitāte – 4.0 TDI ar elektriskās piedziņas kompresoru

Audi SQ8 TDI biturbo V8 ir jaudīgākais dīzeļdzinējs Eiropas tirgū. Tas apvieno milzīgu jaudu ar augsta līmeņa ekonomiju, un sniedz daudzus augstāko tehnoloģiju risinājumus. Dzinējs nodrošina 435 ZS jaudu un attīsta 900 Nm griezes momentu diapazonā no 1250 līdz 3250 apgriezieniem minūtē, ļaujot Audi SQ8 TDI veikt paātrinājumu ar sporta auto cienīgu rezultātu – 100 km/h atzīmi tas sasniedz 4,8 sekundēs, savukārt maksimālais ātrums, kas ir elektroniski ierobežots, sasniedz 250 km/h. Jauda tiek nodota ar astoņu pārnesumu tiptronic ātrumkārbu un quattro pastāvīgo pilnpiedziņu.

Elektriskās piedziņas kompresors (EPC) papildina divu turbīnu darbu, uzsākot braukšanu un paātrinoties pie maza ātruma, tas ļauj nevilcinoties nodrošināt vajadzīgo jaudu. EPC savu piedziņas jaudu iegūst no 48 voltu elektriskās sistēmas, kas ir arī daļējās hibrīda sistēmas (MHEV) pamatā. Tās ģenerators spēj atgūt enerģiju bremzēšanas laikā un nodot šo enerģiju litija-jona akumulatoriem. MHEV tehnoloģija samazina patēriņu pat par 0,5 litriem uz 100 kilometriem.

Augstākās klases aprīkojums ­­­– balstiekārta

Standarta aprīkojumā Audi SQ8 TDI ir aprīkots ar Audi drive select dynamic vadības sistēmu un adaptīvo pneimatisko balstiekārtu ar regulējamu amortizāciju. Pneimatiskā balstiekārta maina automobiļa augstumu pat par 90 milimetriem, tādējādi ļaujot pārvarēt dažādus apvidus. Papildu aprīkojumā pieejamās tehnoloģijas, tostarp sporta diferenciālis, sniedz papildu dinamiku, saķeri un stabilitāti. Kad automobilis lielā ātrumā izbrauc līkumus, sporta diferenciālis aktīvi sadala piedziņas jaudu starp aizmugurējiem riteņiem, quattro piedziņu papildinot ar pašbloķējošu centrālo diferenciāli. Visu riteņu stūrēšana ir pieejama kā alternatīva standarta progresīvajai stūrēšanai. Lai palielinātu izveicību, mazā ātrumā tā griež aizmugurējos riteņus pretējā virzienā attiecībā pret priekšējiem riteņiem. Sasniedzot ātrumu aptuveni 60 km/h, tie griežas tajā pašā virzienā, lai uzlabotu stabilitāti.

S modelim specifiskas detaļas

Audi SQ8 TDI dizains raksturojams kā iespaidīgs, sportisks un robusts. Raksturīgie eksterjera elementi ir izcelti, uzsverot šī modeļa īpašo statusu. Astoņstūra Singleframe radiatora reste ir veidota ar divām atverēm un to aptver liels matēts sudraba krāsas rāmis. Standarta aprīkojumā riteņiem ir 21 collu diski, tomēr pēc pieprasījuma pieejami arī ekskluzīvi 22 collu diski.

Kontrole, informācijas un izklaides sistēma, vadītāja palīgsistēmas

Saskaņā ar sportisko interjeru standarta aprīkojuma Audi piedāvā S modelim specifisku izskatu ar sarkanām grafiskām detaļām. Divi lielie skārienjūtīgie ekrāni ir galvenie kontroles elementi. Adaptīvā kruīza kontrole padara braucienus vēl drošākus, noturot automobili joslā un iekļaujoties satiksmē. Tā apvieno adaptīvās kruīza kontroles, Traffic jam assist un Active lane assist sistēmu funkcijas. Kopā ar efektivitātes asistentu šī sistēma samazina un palielina Audi SQ8 ātrumu, balstoties uz sensoru informāciju, navigācijas datiem un ceļa zīmēm. Pilsētā tādas sistēmas kā Intersection assist, Rear cross traffic assist, Exit warning un 360 grādu kamera paplašina šo plašo asistentu klāstu.

Audi SQ8 TDI būs pieejams pasūtījumiem Latvijā no jūlija vidus.

 
Visi komentāri
 
seller 22.jūnijs 2019 11:22
3 0 Atbildēt

Izskatās izcils braucamais! Ak jā, un vēl viens apstiprinājums praksē "nāves spriedumam" Rūdolfa Dīzeļa izgudrojumam)

ABECEDE95 22.jūnijs 2019 12:28
0 0 Atbildēt

Njā... Kaut neparedzēti lēni mirst tie dīzeļi. Droši vien agonizē.

650 23.jūnijs 2019 2:42
0 0 Atbildēt

Kā tad tā,AugstGodātie audi pārstāvji- tepat iAuyo titullapā burtiski pirms pāris nedēļām Jums pretimpāriielaiesošās gibrīdpasaules Direktors pasludināja ka "dīzeļmotoriem eiropā pasludināts nāvesspriedums" un ka "to atlikusī vērtība pēc pieciem gadiem būšot 0%".

Kurš diez pamuļķis tagad ies pie Jums pasūtīt šo te 100k vērto Nelikvīdu,ja Jums nebija ne kripatiņas sirdsapziņas aizstāvēt savus bijušos un esošos klientus ptet šo te muldoņu un demagogu apzināti izvērsto ilgstošo melu kampaņu? Gļēvi,bezatbildīgi,netālredzīgi,nožēlojami....

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sastādīts mūsdienu muskuļauto TOP-10 4

Auto tematikai veltītais interneta izdevums Edmunds.com sastādījis labāko mūsdienu muskuļauto desmitnieku, kurā iekļuvuši ASV, Vācijas un Japānas ražojumi. Lasīt vairāk

 

Nissan un Italdesign uzsāk 1 miljonu vērtā varenauto ražošanu

Japānas autobūves kompānija Nissan un Itālijas virsbūvju ražotājs Italdesign iepazīstinājuši ar miljonu eiro vērtā varenauto GT-R50 sērijveida versiju. Pavisam tiks saražoti 50 šādi 720 Zs jaudīgi automobiļi. Lasīt vairāk

 

Pandēmijas laikā uzsāk auto simulatoru biznesu (+ VIDEO) 2

Kamēr vieni Covid-19 pandēmijas laikā visu slēdz ciet un norobežojas, tikmēr citi turpina strādāt vai pat izdomā jaunas biznesa idejas. Lasīt vairāk

 

iAuto Latvijā izdodas nofotografēt jaunās paaudzes "Mercedes-Benz" krosoveru "GLE Coupe" (+ FOTO) 26

iAuto izdevās stāvvietā nofotografēt jaunās paaudzes Mercedes-Benz GLE Coupe ar sportisko kupejas tipa virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti