Rīgā pirmo reizi norisinājusies starptautiska Volkswagen konference 1

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 6.septembris 2019 11:52

2019. gada 4. septembrī Rīgā norisinājās Eiropas Volkswagen aksesuāru konference, kas Baltijā notika pirmoreiz. To apmeklēja zīmola pārstāvji no 32 dažādām valstīm, tostarp Dienvidāfrikas, Taizemes un Taivānas.

Konferences temats šogad bija ievērojamā nozares transformācija – automobiļu elektrifikācija, digitalizācija, e-komercija un mikromobilitāte, kā arī tuvākajā nākotnē gaidāmā autonomā braukšana. Konferences dalībnieki apsprieda, kā šīs tendences ietekmēs pēcpārdošanas biznesa attīstību īstermiņā un ilgtermiņā.

Konference noritēja nesen atklātajā kultūras centrā Hanzas Perons, un to apmeklēja vairāk nekā 100 dalībnieku. Tās mērķis bija kopīgi izstrādāt efektīvu biznesa attīstības stratēģiju, kā arī iepazīties ar jaunakājiem Volkswagen aksesuāru klāsta produktiem un risinājumiem. Produktu un klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs Boriess Lorencs-Maiers (Borries Lorenz-Mayer), kā arī citi uzņēmuma pārstāvji runāja par kompānijas mērķiem un nākotnes plāniem.

“Volkswagen zīmols šobrīd piedzīvo vēsturisku transformāciju. Pateicoties vairāku miljardu eiro vērtajam investīciju plānam, kura galvenais nolūks ir elektroautomobiļu masveida ražošanas uzsākšana, Volkswagen pašlaik virzās uz to, lai kļūtu par vadošo elektrisko automašīnu ražotāju. Tas izraisīs tiešu ietekmi uz mūsu pēcpārdošanas biznesu, radot gan izaicinājumus, gan iespējas mainīt un paplašināt produktu klāstu. Mūsu mērķis ir turpināt uzlabot Volkswagen klientu pieredzi, nodrošinot izcilus produktus, kas stiprina saikni starp zīmolu un klientu," uzsver Volkswagen pārdošanas un mārketinga direktors Rēdigers Hedfelds (Rüdiger Hedfeld).

"Mēs esam ļoti lepni un gandarīti rīkot šo pasākumu šeit, Rīgā, un kļūt par vietu, kur tiek pieņemti svarīgi lēmumi pasaulē lielākajam auto nozares spēlētājam – Volkswagen grupai (Volkswagen Group). Biznesa pēcpārdošanas segments bieži vien paliek ēnā, taču tas ir tikpat svarīgs sekmīgu biznesa rezultātu sasniegšanai, cik jaunu automobiļu pārdošana, un Baltijas valstis šādā nozīmē nav izņēmums. Baltijas valstis ir starp līderiem oriģinālo Volkswagen aksesuāru pārdošanā uz vienu automašīnu, kā arī otrs visstraujāk augošais aksesuāru tirgotājs Eiropā. Ar nepacietību raugāmies uz auto nozares jauno laikmetu un aizraujošā mobilitātes biznesa attīstību," norāda Moller Baltic Import izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

 

 
Visi komentāri
 
HE 6.septembris 2019 16:21
0 0 Atbildēt

Konference bija, bet kvalitatīva servisa nav un nez vai būs?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Veiksmīga izvairīšanās (+ VIDEO) 9

Vieglās automašīnas vadītājs veiksmīgi izvairās no autobusa, kas gandrīz uzgāžas tam virsū. Lasīt vairāk

 

Honda modernizējusi krosoveru CR-V (+ FOTO) 6

Honda modernizējusi krosovera CR-V versiju Ziemeļamerikas tirgum. Galvenais jaunums – hibrīdmodelis tagad arī šim reģionam. Lasīt vairāk

 

Eksperti: Latvija nedrīkst pārvērsties par “netīra” transporta un “šrotu zemi” 27

Latvijas uzņēmējiem un iesaistītajām valsts institūcijām ir jāīsteno nopietnu pasākumu komplekss, lai pēc dažiem gadiem izvairītos no draudošajām sankcijām par klimata mērķu nesasniegšanu transporta jomā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.3 jau ir, ID.4 ieradīsies pavasarī (+ FOTO) 2

Vācu Autobild.de uzzinājis, kas būs nākošais Volkswagen pilnībā elektriskais modelis un, kad tas ieradīsies. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti