Rīgā pirmo reizi norisinājusies starptautiska Volkswagen konference 1

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 6.septembris 2019 11:52

2019. gada 4. septembrī Rīgā norisinājās Eiropas Volkswagen aksesuāru konference, kas Baltijā notika pirmoreiz. To apmeklēja zīmola pārstāvji no 32 dažādām valstīm, tostarp Dienvidāfrikas, Taizemes un Taivānas.

Konferences temats šogad bija ievērojamā nozares transformācija – automobiļu elektrifikācija, digitalizācija, e-komercija un mikromobilitāte, kā arī tuvākajā nākotnē gaidāmā autonomā braukšana. Konferences dalībnieki apsprieda, kā šīs tendences ietekmēs pēcpārdošanas biznesa attīstību īstermiņā un ilgtermiņā.

Konference noritēja nesen atklātajā kultūras centrā Hanzas Perons, un to apmeklēja vairāk nekā 100 dalībnieku. Tās mērķis bija kopīgi izstrādāt efektīvu biznesa attīstības stratēģiju, kā arī iepazīties ar jaunakājiem Volkswagen aksesuāru klāsta produktiem un risinājumiem. Produktu un klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs Boriess Lorencs-Maiers (Borries Lorenz-Mayer), kā arī citi uzņēmuma pārstāvji runāja par kompānijas mērķiem un nākotnes plāniem.

“Volkswagen zīmols šobrīd piedzīvo vēsturisku transformāciju. Pateicoties vairāku miljardu eiro vērtajam investīciju plānam, kura galvenais nolūks ir elektroautomobiļu masveida ražošanas uzsākšana, Volkswagen pašlaik virzās uz to, lai kļūtu par vadošo elektrisko automašīnu ražotāju. Tas izraisīs tiešu ietekmi uz mūsu pēcpārdošanas biznesu, radot gan izaicinājumus, gan iespējas mainīt un paplašināt produktu klāstu. Mūsu mērķis ir turpināt uzlabot Volkswagen klientu pieredzi, nodrošinot izcilus produktus, kas stiprina saikni starp zīmolu un klientu," uzsver Volkswagen pārdošanas un mārketinga direktors Rēdigers Hedfelds (Rüdiger Hedfeld).

"Mēs esam ļoti lepni un gandarīti rīkot šo pasākumu šeit, Rīgā, un kļūt par vietu, kur tiek pieņemti svarīgi lēmumi pasaulē lielākajam auto nozares spēlētājam – Volkswagen grupai (Volkswagen Group). Biznesa pēcpārdošanas segments bieži vien paliek ēnā, taču tas ir tikpat svarīgs sekmīgu biznesa rezultātu sasniegšanai, cik jaunu automobiļu pārdošana, un Baltijas valstis šādā nozīmē nav izņēmums. Baltijas valstis ir starp līderiem oriģinālo Volkswagen aksesuāru pārdošanā uz vienu automašīnu, kā arī otrs visstraujāk augošais aksesuāru tirgotājs Eiropā. Ar nepacietību raugāmies uz auto nozares jauno laikmetu un aizraujošā mobilitātes biznesa attīstību," norāda Moller Baltic Import izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

 

 
Visi komentāri
 
HE 6.septembris 2019 16:21
0 0 Atbildēt

Konference bija, bet kvalitatīva servisa nav un nez vai būs?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vieglais palika pa vidu - divu smagsvaru sadursme (+ VIDEO) 2

Kravas auto un tam sekojošais vieglais auto piebremzē pirms ātrumu samazinošā vaļņa, taču aiz vieglā auto braucošā smagsvara šoferis acīmredzot "aizguļas". Lasīt vairāk

 

Mazda prezentē elektrisko krosoveru CX-30 EV 7

Šanhajas autoizstādē savu pirmo uznācienu plašākas publikas priekšā piedzīvojis Mazda elektriskais krosovers CX-30 EV. Lasīt vairāk

 

BMW 7.sērijas īpašā versija par 400 000 dolāriem (+ FOTO)

Šanhajas autoizstādē BMW nodemonstrējis īpaši greznu un dārgu 7.sērijas modifikāciju, kas paredzēta Ķīnas tirgum un tiks izlaista 25 eksemplāru lielā skaitā. Lasīt vairāk

 

Valsts policija aicina atsaukties aculieciniekus ceļu satiksmes negadījumam, kurā cieta gājējs! 4

Vakar, 19. aprīlī, ap pulksten 14.00 Rīgā, K.Ulmaņa gatves krustojumā ar Vaiņodes ielu, iespējams, uz regulējamas gājēju pārejas pagaidām nenoskaidrots transportlīdzeklis uzbrauca nepilngadīgai personai – gājējam, pēc kā transportlīdzekļa vadītājs pameta notikuma vietu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti