Rīgā pirmo reizi norisinājusies starptautiska Volkswagen konference 1

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 6.septembris 2019 11:52

2019. gada 4. septembrī Rīgā norisinājās Eiropas Volkswagen aksesuāru konference, kas Baltijā notika pirmoreiz. To apmeklēja zīmola pārstāvji no 32 dažādām valstīm, tostarp Dienvidāfrikas, Taizemes un Taivānas.

Konferences temats šogad bija ievērojamā nozares transformācija – automobiļu elektrifikācija, digitalizācija, e-komercija un mikromobilitāte, kā arī tuvākajā nākotnē gaidāmā autonomā braukšana. Konferences dalībnieki apsprieda, kā šīs tendences ietekmēs pēcpārdošanas biznesa attīstību īstermiņā un ilgtermiņā.

Konference noritēja nesen atklātajā kultūras centrā Hanzas Perons, un to apmeklēja vairāk nekā 100 dalībnieku. Tās mērķis bija kopīgi izstrādāt efektīvu biznesa attīstības stratēģiju, kā arī iepazīties ar jaunakājiem Volkswagen aksesuāru klāsta produktiem un risinājumiem. Produktu un klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs Boriess Lorencs-Maiers (Borries Lorenz-Mayer), kā arī citi uzņēmuma pārstāvji runāja par kompānijas mērķiem un nākotnes plāniem.

“Volkswagen zīmols šobrīd piedzīvo vēsturisku transformāciju. Pateicoties vairāku miljardu eiro vērtajam investīciju plānam, kura galvenais nolūks ir elektroautomobiļu masveida ražošanas uzsākšana, Volkswagen pašlaik virzās uz to, lai kļūtu par vadošo elektrisko automašīnu ražotāju. Tas izraisīs tiešu ietekmi uz mūsu pēcpārdošanas biznesu, radot gan izaicinājumus, gan iespējas mainīt un paplašināt produktu klāstu. Mūsu mērķis ir turpināt uzlabot Volkswagen klientu pieredzi, nodrošinot izcilus produktus, kas stiprina saikni starp zīmolu un klientu," uzsver Volkswagen pārdošanas un mārketinga direktors Rēdigers Hedfelds (Rüdiger Hedfeld).

"Mēs esam ļoti lepni un gandarīti rīkot šo pasākumu šeit, Rīgā, un kļūt par vietu, kur tiek pieņemti svarīgi lēmumi pasaulē lielākajam auto nozares spēlētājam – Volkswagen grupai (Volkswagen Group). Biznesa pēcpārdošanas segments bieži vien paliek ēnā, taču tas ir tikpat svarīgs sekmīgu biznesa rezultātu sasniegšanai, cik jaunu automobiļu pārdošana, un Baltijas valstis šādā nozīmē nav izņēmums. Baltijas valstis ir starp līderiem oriģinālo Volkswagen aksesuāru pārdošanā uz vienu automašīnu, kā arī otrs visstraujāk augošais aksesuāru tirgotājs Eiropā. Ar nepacietību raugāmies uz auto nozares jauno laikmetu un aizraujošā mobilitātes biznesa attīstību," norāda Moller Baltic Import izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

 

 
Visi komentāri
 
HE 6.septembris 2019 16:21
0 0 Atbildēt

Konference bija, bet kvalitatīva servisa nav un nez vai būs?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropā ievieš jaunus elektromobiļu uzlādes noteikumus; braukšana ar elektrību kļūs dārgāka 51

Ionity - viens no lielākajiem uzlādes staciju tīkliem Eiropā, maina lietošanas noteikumus un nosaka citus tarifus. Ja līdz šim automašīnu īpašniekiem par akumulatora uzpildi bija jāmaksā konstanta maksa (8 eiro), tad turpmāk būs jāmaksā par izlietoto elektroenerģijas daudzumu (0,76 eiro par kilovatstundu). Lasīt vairāk

 

Ātrvilciens "noslauka degunu" vieglajam (+ VIDEO) 9

Vieglais auto piebrauc par tuvu sliedēm un nolaižoties barjerai, iekļūst slazdā. Iespējams, pārprastās signalizēšanas dēļ, vadītājs cenšas pārbraukt sliedes, taču vilciens ir pārāk tuvu. Lasīt vairāk

 

Opel – mazāk modeļu, mazāks apgrozījums

Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums. Lasīt vairāk

 

Pērn jauno auto tirgus Latvijā uzrādījis izaugsmi 8,6% apmērā; galvenā artava - kompakto krosoveru segments 4

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādīja stabilu 8.6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti