KGB Volgu var nopirkt par 125 000 eiro (+ FOTO) 10

 

Foto: Ekrānbilde no Motor.ru

iAuto | 17.janvāris 2020 6:09

Kādā no lietoto automobiļu pārdošanas centriem Krievijā var iegādāties īpaši reti sastopamo Volga GAZ-23 – modifikāciju, kas savulaik izlaista vien 603 vienībās un bija paredzēta Valsts drošības komitejas (KGB) vajadzībām.

Zināms, ka pārdošanā izliktā Volga ražota 1962.gadā, ir pilnībā restaurēta un lieliskā tehniskā stāvoklī. Pārdevējs par to prasa 8,6 miljonus rubļu (aptuveni 125 000 eiro).

GAZ-23 tika ražots vienīgi PSRS slepeno dienestu vajadzībām, šādu automašīnu nevarēja nopirkt neviens un ne par kādu naudu, pat par vislielāko blatu.

GAZ-23 izstrāde sākās 1959.gadā un dokumentos automobilis figurēja kā „ātrgaitas pavadošais transports”. Motortelpā atradās nedaudz modernizēts ZMZ-23 agregāts no Čaika. Arī automātiskā ātrumkārba pārceļoja no Čaika, tikai šajā gadījumā pārnesumu izvēle notika ar sviras palīdzību, kas atradās labajā pusē pie stūres.

Uz GAZ-21 bāzes izveidotais automobilis atšķīrās ar pastiprinātu virsbūvi un citādu dekoratīvo resti aiz kuras slēpās lielāka izmēra radiators. Daļa automašīnu ieguva izplūdes sistēmu ar diviem izvadiem katrā pusē, daļa – ar caurulēm, kuru uzgaļi tika izvadīti vienā pusē, taču cieši kopā. Tieši sakarā ar šo sistēmu zem priekšējā pasažiera kājām tika izveidots pacēlums, kas kļuva par vēl vienu GAZ-23 atšķirības pazīmi.

Kopā ar visiem pārveidojumiem GAZ-23 masa pieauga par 300 kg, taču tā tik un tā bija ātrāka gan par GAZ-21. 100 km/h divdesmit trešā Volga sasniedza 16 sekundēs, kamēr bāzes modelim vajadzēja 34, bet Čaika – 18 sekundes. GAZ-23 maksimālais ātrums tika norādīts 160 km/h, lai gan izmēģinājumos tā spēja pārsniegt 170 km/h.

 
Visi komentāri
 
Valdis 17.janvāris 2020 10:04
1 2 Atbildēt

KGBesniki sitas nost ar vinu biezi vien jo nevareja apstaties, prieks si svara un atruma bremzu sistema bij krietni pa svaku kura bij no parasta bazes modela - GAZ 21

Hmm 17.janvāris 2020 10:22
0 0 Atbildēt

gan jau, ka Brežņevam bija - tak liels auto entuziasts. Kādreiz lasīju, ka gensekam bijusi 4x4 Volga - lai uz medībām var aizbraukt

Es s 17.janvāris 2020 13:13
0 0 Atbildēt

4x4 Volga jau nu nebija retums.

Aivars 17.janvāris 2020 14:40
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau Brežņevs iekļuva avārijā

Krotow 17.janvāris 2020 17:35
4 0 Atbildēt

Brežņevs mīlēja rietumu auto. Tā slavenā avārija viņam notika pie rolsroisa stūres. Sasisto auto variet apskatīt Rīgas Motormuzejā. Ar volgām brauca viņa apsardze u.tml.

Vernons 17.janvāris 2020 10:43
5 3 Atbildēt

STOP signāls tajos laikos bija visām automašīnām no trieciena pa pakaļu! Šī Volga nebija izņēmus. STOP signāla slēdzis "ļaguška" bija pievienots aiz hidro cilindra tūlīt pie caurules. Un kontakti saslēdzās no spiediena bremžu sistēmā pie 3,5 kg uz kvadrātcentimetru! Tā stāv rakstīts Volgas rokasgrāmatā! Un to rūpnīca atzina par normu!

Pirmais STOP signāla slēdzis pie bremžu pedāļa ieradās ar 1. Žiguli! Nākšam pie pedāļa ielika 412. Moskvičam, ko ražoja iževskā. 24. Volga šoslēdzi pie pedāļa "saņēma" ar kaut kādu N-to odeli!

Tāda ir vēsture uzrakstam aizmugurē: "Ievēro Distanci"! Tas tā ir iesēdies smadzenēs, kad kaut ko mainīt lietas labā domāšanā un rīcībā ir gandrīz neiespējami. "Garantē Drošību"!

Kanibaals 17.janvāris 2020 23:08
0 1 Atbildēt

Stop signāls nav vienigā pazīme, ka auto bremzē.

Vernons 18.janvāris 2020 8:39
1 1 Atbildēt

Ātrumu starpiba atšķira trīs reizes! Cik rezes atšķiras bremzēšanas ceļu garumi?Tu to pazīmi esi sen nogulējis!

Palaidniex 19.janvāris 2020 16:02
0 0 Atbildēt

Pastāsti versijas par to, kā Tu mēdz tuvoties kādam ar 3x lielāku ātrumu un to nespēj apjēgt, nepievērs tam pienācīgu uzmanību vai pat ignorē, nedarot neko, nekādi nemainot sava transportlīdzekļa virzienu, ātrumu...

Sālis 18.janvāris 2020 9:04
6 0 Atbildēt

Protams nav. Piemēram aiz tava šrota ir redzams kad tu pārstāj izmantot akselarātora pedāli un tas sūds sāk dūmot mazāk, uzreiz skaidrs, jāgatavojas bremzēt, jo kanibāls droši vien arī prāto kaut ko darīt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti