Latvijā uzsāk pasūtījumu pieņemšanu Volkswagen Golf 8 (+ FOTO) 9

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 12.februāris 2020 15:05

2020. gada 12. februārī Volkswagen Latvijā sāk pieņemt klientu pasūtījumus leģendārā Golf jaunākās paaudzes modelim.

 Līdz šim pasaulē pārdoti vairāk nekā 35 miljoni Golf vienību, bet tā astotā paaudze aizsāk jaunu ēru, jo tagad tas ir ne tikai viens no inovatīvākajiem kompaktklases modeļiem, bet arī viens no progresīvākajiem transportlīdzekļiem pasaulē. Golf 8 ar četrām hibrīda dzinēju versijām (eTSI un plug-in hibrīds) veicina kompaktklases elektrificēšanu un nosaka jaunus standartus. Tam ir pilnībā intuitīvs digitālais interjers un daļēji automatizētā braukšana līdz pat 210 km/h, kā arī tas ir pirmais Volkswagen, kas izmanto kolektīvo satiksmes intelektu Car2X, lai savlaicīgi brīdinātu par sarežģījumiem uz ceļa. Turklāt piecu zvaigžņu NCAP novērtējums un jaunā pagarinātā garantija uz pieciem gadiem kārtējo reizi padara jauno Golf par klientu favorītu.

Automobiļa standarta aprīkojums ticis ievērojami paplašināts un ietver tādus elementus kā joslas saglabāšanas asistentu Lane Assist, sadursmes novēršanas asistentu Front Assist ar ārkārtas bremzēšanas sistēmu pilsētā un gājēju uzraudzības sistēmu, kolektīvo satiksmes intelektu Car2X, digitālo mērinstrumentu paneli, tiešsaistes informācijas un izklaides sistēmu ar skārienjutīgu ekrānu, daudzfunkciju stūri, kā arī LED priekšējos un aizmugurējos lukturus. Golf 8 sākuma cena Latvijā ir no 19 990 eiro. Pirmie Golf 8 automobiļi Latvijā tiks piegādāti 2020. gada martā.

Jaunas dzinēju versijas ar līdz pat 17% mazāku degvielas patēriņu

Jaunajam Golf pieejamas vairākas dzinēja versijas – degvielas (TSI), dīzeļdegvielas (TDI) un hibrīda (mērenā eTSI un plug-in). Visi benzīna un dīzeļdegvielas dzinēji ir aprīkoti ar turbīnām un tiešo iesmidzināšanu. To pieejamā jauda svārstās no 81kW/110 Zs līdz vairāk nekā 221 kW/300 Zs. Jaunajā piedāvājumu klāstā ir viens trīscilindru dzinējs, kas attīsta 81kW/110 Zs jaudu, kā arī pirmo reizi piedāvāts četru cilindru dīzeļdzinējs ar 85kW/115 Zs jaudu. Jaunās TSI versijas nodrošina jo sevišķi mazu degvielas patēriņu un izmešus. Turklāt TDI dzinējos pielietots jauns elements – dubultā AdBlue iesmidzināšana, lai ievērojami samazinātu slāpekļa oksīdu izmešus (NOx). Jaunā TDI patēriņš ir līdz pat 17% mazāks nekā iepriekšējiem šī tipa dzinējiem.

48V siksnas piedziņas startera ģenerators, 48V litija jonu akumulators un efektīvo TSI dzinēju jaunākā paaudze veido nebijušu mērenā hibrīda piedziņu eTSI. Tādējādi tiek panākti jūtami ieguvumi – patēriņš samazināts par aptuveni 10% (WLTP) un automobilis kļuvis vēl izveicīgāks. Volkswagen piedāvā Golf ar trīs eTSI jaudas parametriem – 81 kW/110 Zs, 96 kW/130 Zs un 110 kW/150 Zs. Golf astotā versija būs pieejama arī kā plug-in eHybrid, kas attīstīs 150kW/204 Zs jaudu.

Asistēta vadība un kolektīvais intelekts drošības uzlabošanai

Travel Assist asistents, kas pirmo reizi pasaulē ticis uzstādīts kompaktklases modelim, padara daļēji automatizēto braukšanu iespējamu uz lielceļiem līdz pat 210 km/h bez nepieciešamības aktīvi stūrēt, kāpināt ātrumu vai bremzēt. Tādējādi tiek uzlabotas ērtības un drošība, jo sevišķi garos braucienos. Jaunais Golf ir arī pirmais Volkswagen, kas jau standartā būs aprīkots ar Car2X, kas pielieto informāciju, kuru līdz pat 800 metru rādiusā nodrošinājuši citi transportlīdzekļi, kā arī satiksmes infrastruktūras signālus, lai brīdinātu autovadītāju un arī nodotu šos brīdinājumus tālāk citām ar Car2X aprīkotām automašīnām. Tādējādi kolektīvais intelekts kļūst par realitāti. Volkswagen, kas izgatavo tādus plaši pieprasītus modeļus kā Golf, ļoti īsā laika periodā Car2X brīdinājumus padarīs par standartu. Jaunie, pēc izvēles pieejamie IQ.LIGHT LED priekšējie lukturi arī garantē papildu drošību ar to daļēji interaktīvo apgaismošanas funkciju.

Digitāla revolūcija interjerā

Jaunajam Golf modelim gandrīz pilnībā nav fizisku pogu, izņemot uz stūres. Vadība tiek veikta intuitīvi, tostarp ar skārienjutīgām virsmām un tīmekļa aplikāciju Alexa. Jaunie instrumenti un tiešsaistes informācijas un izklaides sistēma saplūst vienā līmenī, izveidojot digitālu paneli. Golf ir pirmais modelis savā cenu segmentā, kas jau standarta specifikācijā piedāvā pilnībā digitālu mērinstrumentu paneli. Papildu komplektācijā pieejams head-up displejs, kas svarīgāko informāciju par automobili projicē uz vējstikla, vai Harman Kardon skaņas sistēma.

Sistēmas ir ne tikai saistītas viena ar otru, bet, pateicoties tiešsaistes savienošanas vienībai (OCU), tās ir arī saskarē ar pasauli ārpus Golf. Standarta aprīkojumā OCU pieejama integrētā eSIM, kas nodrošina We Connect un We Connect Plus tiešsaistes funkcijas un pakalpojumus.

Sapnis sākas ar piecām zvaigznēm – jaunais Golf Euro NCAP drošības testos ir ieguvis augstāko novērtējumu. Testētāji jaunajam kompaktklases modelim augstus rādītājus piešķīra visos kritērijos – pieaugušo pasažieru, bērnu un neaizsargātu satiksmes dalībnieku aizsardzībai, kā arī attiecībā uz asistentu sistēmām.

 
Visi komentāri
 
feciic 12.februāris 2020 17:01
1 0 Atbildēt

Interesanti ka Vācijā cenas ir no 25k eur

Janeks90 12.februāris 2020 17:45
0 2 Atbildēt

Nodokļi un citas figņas?

HE 12.februāris 2020 17:26
5 1 Atbildēt

Vācijā tirgo ar visiem sēdekļiem un rādio

Conqueror 12.februāris 2020 18:56
2 1 Atbildēt

Nu, ar trīs cilindru dzinēju....hm, jocīgi

DD 13.februāris 2020 10:16
1 0 Atbildēt

Kas td vainas trīscilindru motoram? Tieši trīsreiz vairāk cilindru kā mopēdam Gauja.

Ibu 15.februāris 2020 8:51
1 0 Atbildēt

Tie trīs 3 cilindri iet daudz labāk nekā vairums 4 cilindru mazmotori ????

Divcilindru motors 13.februāris 2020 7:33
1 0 Atbildēt

Ekonomikai jaabuut ekonomiskai! Dajosh progresiivi jaunumus....

eeeee 13.februāris 2020 22:07
0 0 Atbildēt

Vācijā patreiz nepiedāvā lētākas versijas. ir uzreiz ka vins tur cimfortline vai tml

Hugo 15.februāris 2020 8:48
1 0 Atbildēt

Vēl jau nav pieejams bāzes aprīkojums... Interesanti, cik daudz no redzamā būs atstāts tajā!?

Vai šim beidzot varēs lietot balss vadību LV tirgū?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tesla autopilota režīmā neatpazīst apgāzušos kravas auto (+ VIDEO) 6

Taivānā Tesla Model 3 ietriecies kravas auto, kas bija apgāzies uz šosejas. Vadītājs apgalvo, ka elektromobilim tobrīd bija aktivizēts autopilota režīms. Lasīt vairāk

 

Fernando Alonso aizvadījis jaunā, 2020. gada Toyota Hilux testus 1

Gatavojoties 2020. gada Dakaras rallijreidam, autosporta leģendas – Fernando Alonso un Marks Koma – jau pērn Spānijā guva unikālu iespēju izmēģināt 2020. gada Toyota Hilux pirmsražošanas prototipu līdzās rallijreida Toyota Gazoo Racing Hilux jeb sacīkšu mašīnai, kas viņus vienā no pasaulē sarežģītākajiem autosporta sarīkojumiem jau pirmajā reizē droši aizveda līdz finišam. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo piedāvā modernizētos Giulia un Stelvio (+ FOTO) 5

Alfa Romeo modernizējis Giulia un Stelvio, uzlabojot pamata aprīkojumu un pievienojot jaunus elektroniskos palīgus. Lasīt vairāk

 

Valsts policija aicina atsaukties aculieciniekus ceļu satiksmes negadījumam Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē 5

Šī gada 29. maijā ap pulksten 14.35 Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē 86E, melnas krāsas automašīnas Audi A3 vadītājs, braucot pa Kārļa Ulmaņa gatvi virzienā no Liepājas ielas uz Lielirbes ielu, uz neregulējamās gājēju pārejas uzbrauca velosipēdistam. Ceļu satiksmes negadījumā cieta velosipēdists, kurš ar gūtajām traumām tika nogādāts medicīnas iestādē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti