Autoasociācijas vēstule Ministru prezidentam 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Autoasociācija | 23.marts 2020 17:36

Latvija šobrīd piedzīvo ārkārtas stāvokli, nevis ekonomisko procesu radītu krīzi. Ja valdība neieviesīs ātrus, īstermiņa atbalsta rīkus VISIEM UZŅĒMUMIEM, mēs garantēti novedīsim ekonomiku krīzē.

Auto Asociācija sevī apvieno biedrus kuri darbojas auto tirdzniecības un apkopes nozarē. Kopā biedri nodarbina vairāk kā 1500 darbiniekus un nodokļos gadā samaksā 80 miljonus eiro.

Mūsu biedru klienti pārstāv praktiski visas nozares un jau tagad ir novērojams, ka krīze ir skārusi tās visas. Ir apstājusies ne tikai automašīnu tirdzniecība, bet arī apkope un remonts.

Tādēļ pievienosimies citu nozaru pārstāvošo organizāciju viedoklim, ka pašreizējā Ministru kabineta pieeja, nosakot atsevišķas krīzes skartās nozares ir kļūdaina un nerisinās problēmu, tādēļ arī aicinām valdību izstrādāt atbalsta mehānismus uzņēmumiem neatkarīgi no darbības nozares.

Krīzes līdzšinējā attīstība ļauj prognozēt ka auto tirdzniecība apstāsies pilnībā, kā arī būtiski samazināsies auto remontu un apkopju apjoms. Tas nozīmē štatu samazināšanu par 50% un vairāk, kā arī grūti realizējamu krājumu veidošanos, kas prasīs papildus finansējumu saistību nodrošināšanai. Kopējais Auto Asociācijas biedru uzņēmumiem nepieciešamais atbalsta apjoms varētu sasniegt 11,5 miljonus eiro, no kuriem 80% sastāda personāla dīkstāves izmaksas un 20% nepieciešamās kredītu garantijas saistību pildīšanai ar piegādātājiem.

Tāpat Auto asociācijas biedri ir gatavi ņemt aktīvu dalību pārtikas un medikamentu loģistikas nodrošināšanai krīzes apstākļos, iesaistot to rīcībā esošo personālu un transporta vienību uzkrājumus. Tas ļautu dīkstāves apmaksai nepieciešamo finansējumu izmantot valstij kritisku loģistikas problēmu risināšanai.

Šis ir īstais brīdis valstij sniegt atbalstu godīgiem nodokļu maksātājiem. Auto Asociācijā ir apvienojušies 0.5% no visas nozares uzņēmumiem, nodarbina 7% darbinieku, veido 46%

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Kanibaals 23.marts 2020 22:01
8 0 Atbildēt

Principā būtu īstais laiks neatbalstīt visādus pelēkos komersantus, nekādu atbalstu nodokļu nemaksātājiem. Arī aplokšņu algu saņēmēji drīz sapratīs cik izdevīgi tas bija dzivot šodienai.

krampītis 23.marts 2020 20:07
2 0 Atbildēt

oho, cik liels procents

uhtī 23.marts 2020 20:09
2 0 Atbildēt

bet ko dara pārējie 99,5%? kur viņu nodokļi?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti