Visi komentāri - Autoasociācijas vēstule Ministru prezidentam

Autoasociācijas vēstule Ministru prezidentam 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Autoasociācija | 23.marts 2020 17:36

Latvija šobrīd piedzīvo ārkārtas stāvokli, nevis ekonomisko procesu radītu krīzi. Ja valdība neieviesīs ātrus, īstermiņa atbalsta rīkus VISIEM UZŅĒMUMIEM, mēs garantēti novedīsim ekonomiku krīzē.

Auto Asociācija sevī apvieno biedrus kuri darbojas auto tirdzniecības un apkopes nozarē. Kopā biedri nodarbina vairāk kā 1500 darbiniekus un nodokļos gadā samaksā 80 miljonus eiro.

Mūsu biedru klienti pārstāv praktiski visas nozares un jau tagad ir novērojams, ka krīze ir skārusi tās visas. Ir apstājusies ne tikai automašīnu tirdzniecība, bet arī apkope un remonts.

Tādēļ pievienosimies citu nozaru pārstāvošo organizāciju viedoklim, ka pašreizējā Ministru kabineta pieeja, nosakot atsevišķas krīzes skartās nozares ir kļūdaina un nerisinās problēmu, tādēļ arī aicinām valdību izstrādāt atbalsta mehānismus uzņēmumiem neatkarīgi no darbības nozares.

Krīzes līdzšinējā attīstība ļauj prognozēt ka auto tirdzniecība apstāsies pilnībā, kā arī būtiski samazināsies auto remontu un apkopju apjoms. Tas nozīmē štatu samazināšanu par 50% un vairāk, kā arī grūti realizējamu krājumu veidošanos, kas prasīs papildus finansējumu saistību nodrošināšanai. Kopējais Auto Asociācijas biedru uzņēmumiem nepieciešamais atbalsta apjoms varētu sasniegt 11,5 miljonus eiro, no kuriem 80% sastāda personāla dīkstāves izmaksas un 20% nepieciešamās kredītu garantijas saistību pildīšanai ar piegādātājiem.

Tāpat Auto asociācijas biedri ir gatavi ņemt aktīvu dalību pārtikas un medikamentu loģistikas nodrošināšanai krīzes apstākļos, iesaistot to rīcībā esošo personālu un transporta vienību uzkrājumus. Tas ļautu dīkstāves apmaksai nepieciešamo finansējumu izmantot valstij kritisku loģistikas problēmu risināšanai.

Šis ir īstais brīdis valstij sniegt atbalstu godīgiem nodokļu maksātājiem. Auto Asociācijā ir apvienojušies 0.5% no visas nozares uzņēmumiem, nodarbina 7% darbinieku, veido 46%

 
Visi komentāri
 
krampītis 23.marts 2020 20:07
2 0 Atbildēt

oho, cik liels procents

uhtī 23.marts 2020 20:09
2 0 Atbildēt

bet ko dara pārējie 99,5%? kur viņu nodokļi?

Kanibaals 23.marts 2020 22:01
8 0 Atbildēt

Principā būtu īstais laiks neatbalstīt visādus pelēkos komersantus, nekādu atbalstu nodokļu nemaksātājiem. Arī aplokšņu algu saņēmēji drīz sapratīs cik izdevīgi tas bija dzivot šodienai.

Vilciens 23.marts 2020 22:25
1 0 Atbildēt

Protams, visi, kuri saņēma algu aploksnē, tagad rāmi sēdēs mājās, bez ēdiena rokas klēpī salikuši.

WALA 23.marts 2020 22:27
1 0 Atbildēt

Nu tas atkarīgs no algu limeņa, jo pie savas algas līmeņa, man izskatas, ka izdevigak butu pašam par sevi domāt nevis uz valsti cerēt, bet nu nekad dzīvē bav bijis tads darbs kur varētu kaut ka apiet nodoklus, ta ka patiesiba nezinu kā butu ja butu ...

LMT 24.marts 2020 2:29
1 0 Atbildēt

Kas tie pa grafikiem? Sars, laikam, piebeidza autoru, ka nepaspēja pabeigt tekstu. Kur ta palika visa darbības peļņa, ka tagad tādi nabagi?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti