Tikai pirms mēneša Latvijā tika prezentēts jaunais pasažieru „Toyota Proace City Verso”, bet marta beigās „Toyota” salonos ieradās arī šī modeļa kravas versija – „Proace City Van”
Ar šo automobili „Toyota” komerciālo transportlīdzekļu piedāvājums ir vēl vairāk palielinājies: tajā bez pilsētas furgoniem „Proace City” ir arī vidēja izmēra mikroautobusi „Proace City” un pikaps „Hilux”.
Jaunais modelis stiprinās „Toyota” pozīcijas stabili augošajā komerciālo automobiļu segmentā.
Daudz vietas kravai
Klienti var izvēlēties starp diviem virsbūves garumiem – 4,4 („Short”) vai 4,7 m („Long”), abas versijas ir 1,85 m platas. Šādi izmēri dod iespēju īsākajā auto ietilpināt 3,3 m³ kravas, bet garākajā modelī – 4,3 m³. Tas ir viens no nedaudzajiem klases automobiļiem, kura kravas nodalījumā var ievietot divas eiropaletes abās auto garuma versijās.
Izvēles sistēma „Smart Cargo” nodrošina vienu no lielākajiem kravas nodalījumiem garumu klasē – no 3,1 m (īsākajam modelim) līdz 3,4 m (garākajam). Nodalījuma augstums – 1,2 m, tilpums – no 3 līdz 4,3 m³.
Maksimālā pieļaujamā transportlīdzekļa slodze tāpat ir labākā klasē: „Proace City” modeļos var iekraut līdz 1 tonnai kravas un vilkt vēl līdz 1,5 t.
Efektīvo dzinēju klāstā ir benzīna un dīzeļdzinēji ar jaudu no 75 līdz 130 ZS, un divu veidu manuālās pārnesumkārbas (5 un 6 pārnesumu) – 8 ātrumu automātiskā pārnesumkārba.
Universālums – ikviena vajadzībām
Viens no vissvarīgākajiem kritērijiem, novērtējot komerciālā transporta līdzekļus, ir to daudzpusība un iespēja pielāgot dažādiem uzdevumiem. „Toyota Proace City Van” piedāvātās izvēles iespējas šaubas nerada, piemēram, priekšā var izvēlēties divas vai trīs sēdvietas.
Izvēloties trīs un „Smart Cargo” aprīkojumu, malējā pasažiera sēdekļa atzveltni var nolocīt, un tas ļauj ievērojami palielināt bagāžas nodalījumu un ievietot vēl garāku kravu (attiecīgi 0,4 m³ un 1,3 m). Noliecot centrālā pasažiera sēdekļa atzveltni, kravas automobili var pārvērst par kabīni ar galdiņu. Zem sēdekļa ir ierīkota papildu glabāšanas kaste.
Lai uzturētu labu stāvokli kravas telpā, “Proace City” standarta komplektācijā ir ar plastmasas kravas grīdas nodalījuma segumu.
Arī auto salonā ir daudz glabāšanas nodalījumu – monētu un krūžu turētāji, atvērti nodalījumi un ārēji nepamanāmi noslēgtas vietas zem sēdekļa, pie jumta, durtiņās vai grīdā.
Plaša drošības sistēmu pakete
„Toyota Proace City” modeļiem profesionalā koforta pakotnē ir liela drošības palīgu pakete. Autonoma avārijas bremzēšanas sistēma (PCS), ceļa zīmju atpazīšana „Road Sign Assist”(RSA), ceļa joslu ievērošanas palīgs (LDA), kruīza kontrole un vadītāja noguruma brīdināšanas sistēma.
Visiem modeļiem ir arī „eCall” sistēma – ja notiek satiksmes negadījums, automobilis automātiski nosūta signālu neatliekamās palīdzības dienestiem.
Tālruni var savienot ar automobili, izmantojot „MirrorLink”, „Apple CarPlay” un „Android Auto”, kā arī „Bluetooth”, USB vai „Aux” savienojumu.
Komerciālo transportlīdzekli aizmugurē var aprīkot ar platleņķa kameru, ļaujot vadītājam redzēt, kas notiek aiz viņa vadītā „Proace City” modeļa. Drošības aprīkojumu vēl ir iespējams papildināt ar divu kameru „Smart Active Vision” sistēma, kas praktiski neatstāj vadītājam neredzamas zonas.
Iespejams izvēlēties starp vairākiem braukšanas režīmiem, lai nepārslogotu automobili – „Normal”, „Snow”, „Sand” un „All-terrain”, bet, sasniedzot 90% slodzes, saņemt brīdinājumu par iespējamu pārslodzi. Papildu brīdinājums vadītājam redzams arī tad, ja pārsniegta maksimāli pieļaujamā slodze.
“Proace City” nodrošina pilnīgu sirdsmieru ar 200 000 km / 5 gadu garantiju. Kampaņas cenas sākot no 13 900 €.
Izskatās pēc Peugeot Partner....
Nevis izskatās, bet tas ir tas pats franču kabluks un tur nav pilnīgi nekā no toyotas izņemot cenu.