Latvijas Toyota dīlercentri darbu nepārtrauc 3

Foto: Publicitātes attēls

Toyota | 28.aprīlis 2020 15:15

Ievērojot ārkārtējās situācijas noteikumus Latvijā, nepārtrauktu darbību turpina visi Toyota jauno automobiļu mazumtirgotāju saloni.

Pārstāvniecībās tiek ievērotas augstas drošības prasības, lai apturētu COVID-19 vīrusa izplatību: personāls darbā izmanto aizsarglīdzekļus, ar klientiem komunicē, ievērojot drošu attālumu, bet virsmas salonos un izmēģinājuma automobiļos tiek regulāri dezinficētas.

Ierasto darbību turpina visas piecas autorizētās Toyota pārstāvniecības Latvijā: Amserv Motors, WESS Motors un WESS Motors Berģi Rīgā, Favorit West Ventspilī un SIA Laluna Jēkabpilī. Arī autorizētās Toyota remontdarbnīcas darbojas kā ierasts.

Autosalonos tiek nodrošināta klientu drošība

Toyota autosalonu, kas darbību nepārtrauca arī pandēmijas laikā, darba laiks ir līdzīgs, kā pirms ārkārtējās situācijas izsludināšanas, tomēr klienti tiek aicināti uz katru vizīti vai izmēģinājuma braucienu reģistrēties iepriekš – regulējot cilvēku plūsmu, salonos tiek nodrošināta prasība par distancēšanos un pietiekamas tirdzniecības platības nodrošināšanu vienam klientam. Tiem, kuri būs ieradušies bez iepriekšēja pieraksta, tiks piedāvāts pagaidīt drošā attālumā.

“Klientu un darbinieku drošība šobrīd ir savstarpēji saistīta, un tai veltīta mūsu lielākā uzmanība. Papildus oficiālajām prasībām un epidemiologu rekomendācijām – darba vietu nodalījumam ar aizsargsienām, drošības attāluma marķējumiem, automašīnu saskares virsmu dezinfekcijai pirms un pēc darbu veikšanas, salona virsmu regulārai dezinfekcijai – esam ieviesuši un attīstījuši vairākus jaunus pakalpojumus, kas piemēroti ārkārtas apstākļiem: “Serviss mājās” – piedāvājam klientam nodot savu auto apkopei viņa lokācijā un nogādāt pēc darbu veikšanas to atpakaļ uz klienta lokāciju par fiksētu samaksu Rīgas pilsētas robežās; “Videoatskaite” – sūtām klientam pēc auto apkopes vai tās laikā videomateriālu par fiksētajiem automašīnas defektiem, lai samazinātu tradicionālos kontaktus ar servisa pieņēmējiem; “Videopiedāvājums” – izvēlētās salona automašīnas videoapskats, kas ļauj klientam detalizēti vizuāli iepazīties ar automašīnu bez salona apmeklējuma,” saka Amserv Motors valdes loceklis un Amserv Grupas uzņēmumu vadītājs Latvijā Armands Vimba.

Izmēģinājuma braucieni un apskates metodes

Drošības dēļ mainījušās arī izmēģinājuma braucienu un automobiļu apskates metodes. Amserv Motors tirdzniecības zālēs automobiļi ir atvērti un mēs aicinām klientus saskaņot auto apskati no iekšpuses un iekāpšanu tajos. Automobiļi novietoti lielākā attālumā viena no otras. Iekšpusi iespējams apskatīt un aptaustīt pirms tam dezinficējot rokas vai izmantojot cimdus.

Arī automobiļa nodošana pēc iegādes ir iespējama bez kontaktēšanās ar pārdevēju. Visu informāciju iespējams nodot pa tālruni vai e-pastu, bet automobiļa funkcijas tiek izskaidrotas, izmantojot videozvanu.

Servisā – bezkontakta automobiļa nodošana

Autorizētās Toyota remontdarbnīcas strādā arī ārkārtējās situācijas laikā – tāpat kā iepriekš, joprojām tiek veikta apkope, riepu nomaiņa un citi darbi. Arī turpmāk vizītei servisā ieteicams reģistrēties iepriekš pa tālruni vai e-pastu, ierodoties servisā, tiek nodrošināta bezkontakta automobiļa nodošana mehāniķim, bet apmaksai tiek piedāvātas norēķina iespējas ar bankas karti vai iepriekšēju pārskaitījumu.

Par WESS Motors pārstāvniecības pieredzi stāsta pārstāvniecības izpilddirektors Aleksejs Radionovs: “Šajos visiem sarežģītajos laikos mūsu pārstāvniecība turpina savu darbu, nodrošinot ierastos termiņus un kvalitāti. Šobrīd mūsu prioritāte ir klientu un darbinieku veselība, tāpēc tiek organizēti piesardzības pasākumi, lai gan vieni, gan otri justos komfortabli un droši mūsu autosalonos. Mēs pielāgojām jaunajiem apstākļiem WESS Motors autosalonu darbu, kas saistīts ar automašīnu pārdošanu un pēcpārdošanas atbalstu un apkalpošanu, lai mūsu klienti turpinātu veiksmīgi realizēt savus plānus attiecībā uz jaunas automašīnas iegādi un servisa apmeklējumu. Īpaši pieprasīts un aktuāls pakalpojums ir “Auto saņemšanas-piegādes serviss”, ko nodrošinām Rīgā un apkārtnē.

Mēs ticam, ka esošā situācija ir kā jauns izaicinājums un lieliska pieredze, lai nākotnē turpinātu sniegt vēl labāku pakalpojumu kvalitāti mūsu klientiem jebkādos apstākļos.

Esiet veseli!”

 

 
Visi komentāri
 
seller 29.aprīlis 2020 9:23
1 2 Atbildēt

Drosmīgs lēmums, atbildīga pieeja un glīta meitene pirmajā attēlā! Tomēr mūsdienīgu dīzeļdzinēju neesamība neļauj izskatīt šī ražotāja izstrādājumus, kā alternatīvu VAG grupas produkcijai!

kasinsh79 29.aprīlis 2020 9:47
2 1 Atbildēt

Viss labi, vien tas uzpurnis meičai ir pilnīgi lieks Esi slima - sēdi karantīnā.

kasinsh79 29.aprīlis 2020 9:47
0 0 Atbildēt

Strādāt jau var, bet kā ar a/m realizāciju patlaban? ...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Dzīvnieks pagalam un šoferis arī (+ VIDEO) 4

Irkutskas (Krievija) apgabalā Isuzu furgona vadītājs uzbrauca govij, iebrauca pretējā joslā un sadūrās ar pretimbraucošo Mercedes kravinieku. Isuzu vadītājs gāja bojā uz vietas. Lasīt vairāk

 

Šveicieši Dakāras rallijā startēs ar 37 gadus vecu Niva (+ FOTO) 3

Niva Red Legend Team ekipāža no Šveices Dakar Classic rallijā piedalīsies ar 1984.gada Lada Niva. Lasīt vairāk

 

Saeimas sekretārs lūgs VARAM nepieļaut noteikt maksu par iebraukšanu Jūrmalā visu gadu 29

Saeimas sekretārs Andrejs Klementjevs (S) lūgs Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai (VARAM) nepieļaut noteikt maksu par iebraukšanu Jūrmalā visa gada garumā. Lasīt vairāk

 

Veiksmīgā izmainīšanās (+ VIDEO) 6

Tikai mirkli pēc tam, kad vieglais auto izmainās ar pretimbraucošo atkritumu vedēju, smagsvars ar visu kravu iegāžas pretējā joslā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti