Pilnībā elektriskais Audi e-tron Sportback ieradies Latvijā (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 7.maijs 2020 15:07

Šodien, 7. maijā, pirmo reizi Latvijā Audi prezentē pilnībā elektrisko un dinamisko Audi e-tron Sportback un īpaši šim modelim izstrādātu virtuālo 360 grādu tūri. Sportiskā kupeja pieejama divās dažādās veiktspējas versijās – Audi e-tron Sportback 50 quattro un Audi e-tron Sportback 55 quattro – un tā sākuma cena ir 74 000 eiro.

Dinamiskā SUV kupeja apvieno iespaidīgu jaudu – līdz pat 300 kW, vēl garāku nobraukšanas distanci – ar vienu akumulatoru uzlādi līdz pat 446 kilometriem un izteiksmīgu dizainu, kas izceļ kupejas eleganci un dinamisko dabu. Virtuālu Audi e-tron Sportback tūri iespējams turpināt digitālā saziņā ar Audi pārdošanas konsultantiem vai apskatīt klātienē Audi centros Moller Auto Rīga un Moller Auto Lidosta, kur nodrošinātas visas piesardzības prasības, lai automobiļa apskate būtu droša.

“Mēs esam tur, kur ir mūsu klienti. Atbilstoši apstākļiem esam izvēlējušies virtuālu prezentāciju, kas mums paver arī jaunas iespējas, koncentrējoties uz mūsu progresīvajiem klientiem – Audi e-tron Sportback ir paredzēts tieši viņiem. Šis modelis ir sportisks, progresīvs, kā arī vienlaikus funkcionāls un videi draudzīgs,” skaidro Ilgvars Ļubka, Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā.

Pārliecinoša efektivitāte – elektromotori, elektriskā visu riteņu piedziņa, balstiekārta

Audi e-tron Sportback 55 quattro visu riteņu piedziņa ļauj autovadītājam izbaudīt efektivitātes, veiktspējas un maksimāla līdzsvara mijiedarbību. Katra ass ir aprīkota ar asinhronu elektromotoru. Ar 265 kW jaudu un 561 Nm griezes momentu divi standarta aprīkojumā esošie elektromotori nodrošina jaudīgu SUV kupejas paātrinājumu, kas nerada kaitīgos izmešus un ir praktiski nedzirdams. e-tron Sportback 55 quattro 100 km/h liela ātruma sasniegšanai nepieciešamas vien 6,6 sekundes, bet Boost režīmā, kad piedziņa uz 8 sekundēm rada 300 kW jaudu un 664 Nm griezes momentu, 5,7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 200 km/h.

Uzlāde 30 minūšu laikā

Garo distanču maršrutos Audi e-tron Sportback 55 quattro ātrās uzlādes stacijās ar līdzstrāvu (DC) iespējams uzlādēt līdz pat 150 kW. Nedaudz mazāk kā pusstundas laikā akumulators sasniedz 80%. Uzlādi publiskajās maiņstrāvas (AC) uzlādes stacijās iespējams veikt ar standarta aprīkojumā iekļauto Mode-3 kabeli. Tajā (AC) pieejama līdz 11 kW jaudas, un to iespējams palielināt līdz 22 kW ar otro uzlādes ierīci, kas papildu aprīkojumā būs pieejama 2020. gada otrajā pusē.  Audi uzlādes pakalpojums e-tron Charging Service nodrošina vieglu piekļuvi teju 130 000 publisko uzlādes punktu 24 Eiropas valstīs – un to skaits aizvien pieaug. Neatkarīgi no tā, vai tā ir maiņstrāva vai līdzstrāva, 11 vai 150 kW, procesa sākšanai nepieciešama tikai viena karte. Audi ir gatavs brīdim, kad brīva ceļošana Eiropā būs atkal iespējama, tādēļ arī klientiem Latvijā e-tron Charging Service pakalpojums ir jau pieejams, nodrošinot ērtu pārvietošanos ar privāto Audi elektroautomobili.

Elegants, efektīvs, izteiksmīgs – eksterjers un interjers

Audi e-tron Sportback apvieno ietilpīga SUV jaudu ar četrdurvju kupejas eleganci un elektriskā automobiļa progresīvo raksturu. Tas ir 4,9 metrus garš, 1,9 metrus plats un 1,6 metrus augsts. Jaunajam Audi e-tron Sportback pieejamas 13 krāsu izvēles iespējas. S line modelis jo sevišķi izceļ Audi e-tron Sportback dinamisko dabu. Tas standarta aprīkojumā aprīkots ar 20 collu riteņiem un sporta pneimatisko balstiekārtu. Bamperim sānos ir izteiksmīgākas gaisa atveres, kas uzlabo gaisa plūsmu.

Ar 2,9 metru garenbāzi Audi e-tron Sportback nodrošina pietiekami daudz vietas pieciem braucējiem un bagāžai. Jumta augstums aizmugurē ir vien par 20 milimetriem zemāks salīdzinājumā ar Audi e-tron. Kopā ar 60 litru lielu nodalījumu zem priekšējā pārsega, kurā atrodas arī automobiļa instrumentu komplekts un uzlādes kabelis, automobilim ir 615 litrus liela bagāžas ietilpība. Aizmugurējo sēdekļu atzveltņu noliekšana palielina bagāžas ietilpību līdz 1655 litriem.

Digitālie matrix LED priekšējie lukturi

Audi pirmo reizi sērijveida ražotā automobilī piedāvā digitālos matrix LED priekšējos lukturus kā augstākā līmeņa aprīkojumu. Šo lukturu gaisma, kas tiek sadalīta sīkos pikseļos, spēj ceļu izgaismot augstā izšķirtspējā. Audi e-tron Sportback digitālie matrix LED lukturi, kas papildu aprīkojumā būs pieejami 2020. gada otrajā pusē, veic vairākus uzdevumus. Uz lielceļiem joslas gaisma rada gaismas paklāju, kas skaidri izgaismo autovadītāja joslu un dinamiski pielāgojas, kad autovadītājs to maina. Tādējādi tiek veicināta drošība uz ceļa. Savukārt orientēšanās gaisma aptumšotos posmos parāda automobiļa pozīciju joslā– jo sevišķi uz šauriem ceļiem vai lielceļu remontu zonās. Bet marķēšanas gaismas funkcija tiek izmantota apvienojumā ar papildu aprīkojumā pieejamo nakts redzamības asistentu. Gaisma automātiski pievērš uzmanību jebkuram uztvertajam gājējam, tādējādi samazinot riskus, ka autovadītājs nepamanīs gājēju braukšanas joslas tuvumā.

95 kWh jauda – augstsprieguma akumulatoru sistēma un rekuperācija

Audi e-tron Sportback 55 quattro akumulatoru sistēma uzglabā 95 kWh bruto enerģijas (86,5 kWh tīrās izmantojamās enerģijas) un darbojas ar 396 voltu nominālo spriegumu. Akumulatoru sistēma ir izturīga un droša pret avārijām, pateicoties stingram aizsargrāmim un alumīnija laminātam, kurā atrodas 36 šūnu moduļi. Bremzējot pie ātruma 100 km/h, Audi e-tron Sportback spēj maksimāli atgūt 300 Nm un 220 kW, rekuperējot kinētisko enerģiju. Kopumā SUV kupeja iegūst līdz pat 30% no nobraukšanas distances, pateicoties rekuperācijai. Elastīgā siltuma pārvalde, kas sastāv no četriem atsevišķiem cikliem, ar maksimālu efektivitāti regulē augstsprieguma komponenšu temperatūru.

Multimediju pārvaldes koncepts un myAudi lietotne

Tāpat kā Audi lielizmēra klases modeļos, Audi e-tron Sportback arī piedāvā MMI skārienjutīgo pārvaldes sistēmu ar diviem ekrāniem. Augšējā 12,1 collas skārienjutīgajā ekrānā autovadītājs kontrolē informācijas un izklaides sistēmu, bet apakšējais 8,6 collu ekrāns tiek izmantots, lai pārvaldītu ērtību funkcijas un klimata kontroli. Audi e-tron Sportback standarta aprīkojumā iekļauta arī Audi virtuālā vadītāja informācijas sistēma ar 12,3 collu displeju.

Bezmaksas myAudi aplikācija ļauj savienot automobili ar viedtālruni, sniedzot iespēju Audi e-tron Sportback īpašniekam attālināti pārvaldīt visus uzlādes procesus. Tie ietver akumulatoru un pieejamās nobraukšanas distances statusa noteikšanu, taimeru programmēšanu un braukšanas statistikas aplūkošanu. Tālo distanču braucienos e-tron maršruta plānotājs attēlo nepieciešamās uzlādes pieturvietas gan aplikācijā, gan MMI. Tāpat arī myAudi aplikācija ļauj uzsildīt/atdzesēt automobili pirms izbraukšanas.

Drošības uzlabošana pilsētā un tālos braucienos – autovadītāja asistentu sistēmas

Autovadītāja asistentu sistēmas ievērojami atvieglo autovadītāja ikdienas braukšanu. Audi Pre Sense Basic un Audi Pre Sense Front drošības sistēmas pieejamas standarta aprīkojumā. Audi piedāvā asistentu sistēmas komplektu City, kas paredzēts īpaši pilsētas satiksmei. Tajā ietvertas Intersection Assist un Rear Cross Traffic Assist funkcijas, kā arī Lane Change un Exit Warning sistēmas. Modelī uzstādīta arī Audi Pre Sense 360° sistēma. Tā uztver sadursmes draudus un īsteno īpašus aizsardzības pasākumus. Asistentu sistēmas, atkarībā no izraudzītajiem uzstādījumiem, saņem datus no pieciem radaru sensoriem, piecām kamerām un 12 ultraskaņas sensoriem.

 
Visi komentāri
 
yyy 7.maijs 2020 17:33
3 0 Atbildēt

Pamatīga BMW virsbūves kopija... X6 Un tas jau besī kad kopē tik drusku minimāli veic korekcijas...

gunbox 8.maijs 2020 11:08
0 0 Atbildēt

Kad pēdējo reizi Audi uztaisījis ir kaut ko savu unikālu dizaina ziņā? Laikam pēdējais bija A5, par kuru arī vēl jautājums vai nav kopija. Tieši tā pat kā VW, uzražo smukus konceptus un pēc tam marinē 15 gadus un tos pašus beigās norok. BMW laikam ir vienīgais ar i8 un i3, kas kaut nedaudz savos modeļos ir kaut ko izmainījis.

kasinsh79 8.maijs 2020 6:43
1 0 Atbildēt

Tehnika jau iespaidīga, vien kādēļ ar 200 ātruma iespējas ierobežotas? Paredzu intereses kritumu ne vienā vien tirgū tāda lēmuma dēļ.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti