Pagaidām atliek ieceri uz visu gadu ieviest maksu par iebraukšanu Jūrmalā 26

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 14.jūlijs 2020 17:39

Lai arī šodien domes komiteju sēdē bija plānots skatīt jautājumu par maksas ieviešanu par iebraukšanu Jūrmalā uz visu gadu, jautājums pagaidām atlikts, aģentūru LETA informēja pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja vietniece Elita Cepurīte.

Sasauktajā apvienotajā Pilsētsaimniecības un drošības komitejas un Transporta un mājokļu jautājumu ārkārtas komitejas sēdē kūrortpilsētas deputāti bija plānojuši skatīt grozījumus saistošajos noteikumos "Par transportlīdzekļu iebraukšanu īpaša režīma zonā Jūrmalas pilsētas administratīvajā teritorijā". Tie paredzēja caurlaižu režīmu pilsētā visu gadu, ne tikai vasaras sezonā.

Taču Cepurīte skaidroja, ka šodien komitejas sēde nenotika. Sēde pārcelta uz rītdienu, bet rītdienas sēdes darba kārtībā jautājums par caurlaidēm nav iekļauts.

"Jautājums par caurlaižu sezonas pagarināšanu vēl tiks pētīts un diskutēts, patlaban tas netiks virzīts tālāk lemšanai domes sēdē," apgalvoja pašvaldības pārstāve.

Pēc viņas paustā, iecere tika virzīta lemšanai deputātiem kā risinājums tranzīta satiksmes plūsmas ierobežošanai, josatiksmes intensitāte kūrortpilsētā vairāku gadu laikā ir palielinājusies ne tikai vasarā, bet arī rudenī un ziemā.

Pašlaik, kopš aprīļa, autovadītājiem par iebraukšanu Jūrmalā jāmaksā nodeva divu eiro apmērā.

Iedzīvotājiem ir iespēja iegādāties arī septiņu, 30 vai 90 dienu, kā arī visa caurlaižu darbības perioda caurlaides. Transportlīdzekļiem ar pilnu masu līdz 3,5 tonnām caurlaide septiņām dienām maksā 10 eiro, 30 dienām - 31 eiro, 90 dienām - 55 eiro, bet visam periodam - 107 eiro. Savukārt transportlīdzekļiem ar pilnu masu virs 3,5 tonnām maksa par caurlaidi ir attiecīgi 12, 43, 110 un 213 eiro.

Iebraukšanas maksa Jūrmalas administratīvajā teritorijā ir spēkā kopš 1996.gada. Vasaras sezonā, kad Jūrmalu apmeklē liels skaits viesu, ar iebraukšanas maksu tiek regulēta tranzīta transporta plūsma pilsētā.

 
Visi komentāri
 
msh 14.jūlijs 2020 17:52
12 2 Atbildēt

To bedri nevar vienreiz noboikotēt? Tā ir jūrmala latvijā, nevis palanga lietuvā, piekraste mums ir gara, un tajā jūrmalā nekā ievērības cienīga nav.

ZJB 14.jūlijs 2020 23:49
2 5 Atbildēt

Diemžēl kļūdies.Jūrmalā ir Ragakāpas dabas parks,unikāls.Salīdzinot ar Palangas lētajiem tingeltangeļiem,pārbāztu ar leišu provinces tūristiem nakts un diena.

msh 15.jūlijs 2020 2:36
5 0 Atbildēt

Kas tajā dabas parkā ir tāds unikāls?

Palanga ir kūrortpilsēta, tāpat kā jūrmala - galvenā atšķirība ir izmērā un piebāztībā; jūrmala pusmirusi, palanga pilna, dēļ kā leiši uz liepāju brauc.

imzz 15.jūlijs 2020 10:38
1 0 Atbildēt

Nu, leišiem ir Kuršu joma , t.i. daļa no tās, noteikti pārspēj Ragakāpu

msh 15.jūlijs 2020 12:43
2 0 Atbildēt

Te uzreiz var argumentēt ka kuršu jomā iebraukšana maksā dvacāru + biļete, bet tajā gadījumā tas tiešām visdrīzāk ir priekš tam lai novērstu tā mazā zemes pleķa pilnīgu apgāšanu...

Vernons 14.jūlijs 2020 18:01
6 0 Atbildēt

Nu un kur paliek iekasētā nauda?

da labi 14.jūlijs 2020 18:07
3 0 Atbildēt

Vajag ieviest arī izbraukšanas maksu - iebraukšana 2, izbraukšana 3

Tirgus vienmēr sakārtojas, gavenais - nekropļot to ar rīkojumiem un aizliegumiem.

Krotow 14.jūlijs 2020 22:22
3 0 Atbildēt

Tu ko? Par iebraukšanu 0, par izbraukšanu 10.

tad jau 15.jūlijs 2020 15:39
2 0 Atbildēt

Salīdīs tur iekšā uz palikšanu!

MrBadman 14.jūlijs 2020 20:42
4 0 Atbildēt

Vajg izbraukšanas maksu Jūrmalas iedzīvotājie - 3 € , tad būtu godīgi.

wons 14.jūlijs 2020 21:42
3 4 Atbildēt

Esmu par to lai iebraukšanas maksa būtu visu gadu.

KK 14.jūlijs 2020 22:17
11 4 Atbildēt

Man, kā Rīdziniekam gribētos, lai par iebraukšanu Rīgā būtu jāmaksā. Jo nu visi sūnu ciemu iedzīvotāji tikai veido sastrēgumus, piesārņo gaisu utt., labuma nekāda.

Turklāt tas būtu tikai normāli, gribi strādāt Rīgā? Dzīvo tur! Nevis atbrauc pelnīt naudu un aizbrauc uz savu sūnu ciemu/ģerevņu...

Krotow 14.jūlijs 2020 22:25
0 0 Atbildēt

Varu iedomāties kā tad nosēdinās pierīgas interneta provaiderus

solaris 15.jūlijs 2020 0:57
2 5 Atbildēt

"labuma neklāda"

Labumu kam tu domā? Sev? Jūties ļoti svarīgs?

KK 15.jūlijs 2020 7:13
4 1 Atbildēt

Protams.

Freijers 15.jūlijs 2020 15:14
1 2 Atbildēt

Man kā rīdziniekam gan negribētos tā, jo pēc analoga var skaitītāju aiz Rīgas robežas pielikt un kur tad visi betonbūros (Rīgā normālai, kvalitatīvai dzīvošanai ir ļoti maz apkaimju un pārsvārā tās ir Pārdaugavā ) dzīvojošie liksies. vajag vēl NĪN un stāvvietu maksas uz augšu paraustīt, būs vēl vairāk sūnciemnieki. Var arī neutraukties, pamazām jau arī bizness iet no Rīgas, sevišķi centra prom, pārsvarā uz tiem pašiem sūnu ciemiem, tas ka Rīgā vēl ir tik daudz skolas, kas nav uz ''sūnu ciemiem'' pārceltas, kur reāli arī ģimenes ar bērniem ir, ir cits jautājums.

650 15.jūlijs 2020 2:32
0 0 Atbildēt

Tur tā sarkangalvīte ar to ceppurīti varēj vismaz kko uzskaitīt wāzes karšu redaktoram.Pilsētā notiek masveida remonti- bet Lohi nevīžo ielikt informāciju par šķēršļiem uz brauktuves.Tikko ja arī kāds ko ieliek, pēc neilga laika viss pazūd.Lohrīgā informācija par lohbedrēm saglabājās teju mēnesi pēc to "pietaisīšanas", bet kur nu te kāds ies klanīties priekš lohkūrortviesiem.Kuri jau tā knapi jēdz pabraukt,kur nu vēl ka pareizajā ielā ietrāpīt.

Šodn,piem,viens tāds lohvadītājs posmu dubulti-lieluppe izveica ar lohtrubu pie loh/auss un vēl konstanti pa kreizo joslu.Sudrabots garš auto, lohnummurs ar 03 beidzas.Ja jau reiz lohnauda samaksāta, lohkūrortā esi ticis- vai nevar uz to laiku to lohtrubu atpūtināt vai vismaz kaut kur patālāk, piem, pakkaļā iebāzt?

Agris 15.jūlijs 2020 11:27
2 1 Atbildēt

Atbalstu iebraukšanas maksu visa gada garumā.

vajadzētu to transporta plūsmu rudenī, ziemā un agrā pavasarī ierobežot.

wons 15.jūlijs 2020 13:14
1 2 Atbildēt

2eur ir pa maz, vajadzētu celt uz 5eur. Euro pirktspēja samazinās.

Krotow 15.jūlijs 2020 20:40
1 0 Atbildēt

Ņemot vērā publiku, varēja prasīt arī krievu rubļos

Freijers 15.jūlijs 2020 15:06
3 0 Atbildēt

Kāds apka..jās laikam, jo neiet cauri basņa par atslogošanu tūrisma sezonā, un adatas gals ar vārdu "peļņas instruments" ir jau maisam cauri.

Jūrmalas kompromiss ar bezmakas stāvvietām ir OK, bet šādai sistēmai ar kādām iebraukšanas maksām (tieši tāpat kā stāvvietu reketam) nedrīkst ļaut vērsties plašumā, citādi drīz no mājas izejot būs jamaksā...

ta beidziet 15.jūlijs 2020 15:55
5 2 Atbildēt

Jūrmala ir uzpūsts burbulis....uz kuru var aizbraukt ar elektrisko vilcienu, bet ja kāds grib ar pers. auto - laipni lūgtum, gan vecmodīga caurlaižu sistēma ceļmalā, gan pludmale ar bumsī-bumsī krogiem tieši ūdens malā, gan maz tualešu kurās papīrs beidzas jau līdz pusdienlaikam.

Pārsvarā iecienīta atpūtas vieta Krievijas krieviem, romantiskas atmiņas par veļikuju ģeržāvu, kurā Piemaskavas slaucēja varēja izkļančīt putjovku uz Jurmalu, lai smiltīs pagulētu blakus naftiniekam (vai zem) kas uz pāris dienām atlidojis notriekt tūkstoti restorānos.

Mūsdienās jau tas pats - Jūrmala piebūvēta ar mājām un dzīvokļiem, kuros Maskavas un Pēterburgas krievi nopērk sev gabaliņu ilūzijas par dzīvi pie jūras un beigu galā atpūta Jūrmalā ir specifisks žanrs cienītājiem. Domāju, ka Jūrmala droši varētu uzlikt iebraukšanas maksu kaut eur50 - tie, kam pieder tur īpašumi, iebrauktu ar iedzīvotāju caurlaidēm, vietējie brauktu ar velo un vilcienu un Jūrmalas dome varētu sijāt tukšo caurajā un atpakaļ.

Krotow 15.jūlijs 2020 20:12
1 0 Atbildēt

No otras puses tā nav visa Jūrmala. Bumciku Jūrmala atrodas apmēram posmā no Lielupes 16. līnijas līdz Majoriem. Starp Bulduriem un Dzintariem labā laikā šobrīd tiešām izskatās kā dziļajā sovokā 1970-jos, kur pludmalē kāju nav kur nolikt, lai neuzkāptu kādam krieviski runājošam pūznim. Tālāk ir buferzona starp Majoriem un dubultiem, kur infrastruktūra sovokus neatkarīgi no maka biezuma īsti vairs nepiesaista, taču gadās. Tālāk no Dubultiem uz rietumu pusi jau var atpūsties diezgan ciešami. Taču būs problēmas ar ģērbtuvēm

650 15.jūlijs 2020 22:10
1 0 Atbildēt

Jā, pārģērbties var statoila attejā.Bet tas taisnība,posmā no jaundubultiem līdz pat aizvaivariem atpūsties var normāli un tur lielākoties ir tīrs un mierīgi.Aiz kauguriem arī nav ne vainas.Es nedomāju, ka kalngales vai vecāķ/saulkrastu novadgrāvī viss ir tīrāk vai par kārtu labāk.

Vispār jau pa lielam daudz kas būtu ciešami, ja ne tāds daudzums dzīves apbižoto.Īsti nevar saprast, kas tur kuram bij noticies tajā krievu laikā- vai sālīto (;ūdeni) sarijušies, vai kādam vēl šodien (dibēns) aikāsāp,vai vēl sazin ko. Ir taču starpība,vai kaut/ko mēģināt apkakaat tiešām "pa tēmu", vai vienkārši visu kopā un principā.

Vispār jau 16.jūlijs 2020 8:47
1 0 Atbildēt

pa lielam ejot, jāņem papīrs līdzi. Īpaši Jūrmales atTejās - papīra var nebūt.

650 16.jūlijs 2020 13:03
0 1 Atbildēt

-tad vajag laicīgi Mežā pameklēt,tur ir.Vai braukt uz kanagali- tur visi pliki/dabiski un papīra vietā izmanto vid/pirkstu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti