Par stacionāro un pārvietojamo fotoradaru konstatētajiem pārkāpumiem šogad līdz septembra beigām sodos likts samaksāt 9 471 625 eiro, liecina Valsts policijas (VP) apkopotā informācija.
Par stacionāro fotoradaru konstatētajiem pārkāpumiem piemēroto sodu kopējā summa ir 7 116 645 eiro. Savukārt par pārvietojamo fotoradaru konstatētajiem pārkāpumiem piemēroto sodu kopējā summa ir 2 354 980 eiro.
Samaksāto naudas sodu kopējā summa ir 7 342 385 eiro jeb 77,5% no piemēroto sodu apmēra.
Šogad līdz 30.septembrim noformēti 183 679 administratīvā pārkāpuma protokoli par pārkāpumiem, kas konstatēti ar stacionārajiem fotoradariem, un 57 329 protokoli par pārkāpumiem, kas konstatēti ar pārvietojamiem fotoradariem.
Latvijā patlaban ir 100 stacionārie un 12 pārvietojamie radari.
Šonedēļ Ceļu satiksmes drošības padomes sēdē atbildīgās amatpersonas atzina, ka Latvijā ir nepieciešams palielināt tehnisko uzraudzības līdzekļu kapacitāti, kas joprojām ir nepietiekama. Tāpat amatpersonas atzina, ka nepieciešams ieguldīt ceļu infrastruktūrā un citos drošības pasākumos, tostarp, aizpildīt tukšās ceļu policistu amata vietas.
VP priekšnieka vietnieks Normunds Krapsis atzina, ka joprojām no satiksmes dalībniekiem ir vērojams plašs tiesiskais nihilisms. Izskatās, ka autovadītāji ir gatavi maksāt par ātruma pārsniegšanu, jo noformēto protokolu skaits ir liels.
Satiksmes ministrija (SM) rosināja satiksmes drošības uzraudzībā izmantot arī ceļmalās izvietotās meteostacijas.
Jau ziņots, ka Latvijā šogad līdz 15.oktobrim satiksmes negadījumos bojā gājuši 104 satiksmes dalībnieki, kas ir pieciem cilvēkiem vairāk nekā pērn šajā laikā. Šogad avārijās cietuši 3370 cilvēki. Pērn šajā pat periodā satiksmes negadījumos bojā gāja 99 cilvēki, bet cieta 3681 persona.
Starptautiskās auditorkompānijas "Price Waterhouse Coopers" veiktajā un Ceļu satiksmes drošības padomē prezentētajā pētījumā secināts, ka Latvijai būtu nepieciešami 90 miljoni eiro gadā būtiskai satiksmes drošības uzlabošanai.
Tātad autovadītāji par pārkāpumiem samaksā cik?
Bet vernons saka ka GĀJĒJI (kuri nav likuši CSN eksāmenu) pārkāpj vairāk kā autovadītāji - kurš MELO, statistika vai vernobna kungs???
Tev šķiet viapār nav sajēgas ne par cilvēku psiholoģiju, ne par statistiku, un kas tajā tiek atspoguļots. Mani.radaru parkapumi ārpilsetā lielakais ir uz 103 km/h.
UN es TIEŠĀM APZINOŠ KĀDS DRAUSMĪGS TAUTAS IENAIDNIEKS ESMU ...
P.S. eju nokaunēties ..
Psiholoģīja te kādā sakarā???
Viss ir elementāri - pārkāpi, maksā - nepārkāpi, nemaksā...
Smaksāji = pārkāpējs. Kur te psiholoģija???
Fakti nav psiholoģija -> fakti saucas statistika!
Vistiešākajā - jo ir dabiski ja cilvēks pārkāpj- teiksim pāriet tukšai ielai pāri pie sarkanā, tas pats ar ātrumu +10 km/h utml. tā ir "mazā spītība" pret vispārpieņemtajām normām utml. dažiem arīvienkārši neuzmanība. Pat braucot ar zirgu pajūgiem tika uzbraukts cilvēkiem.
Tas par to tavu teikumu par Vernonu. Un svarīgi ir pievērst uzmanību gājējiem visupirms ir tādēļ, ka visi vispirms ir gājēji, tad kļuts par velosipēdistiem, autovadītāiem utml. Ja kā gājējam nebūs tā pašssaglabāšanāš instinkta, tad arī vēlāk ar jebku būš problēmas, jo mums kā cilvēkiem ne tikai dabiski ir pārkāpt ( un daudzi to dara pat neapzinoties !!!) , bet arī kļūdīties ir dabiski, kāds neaizdomājas ka aiz apstājušās busa gāējs nav pa-manāms uz pārejas, kāds kaut ko citu no ceļa situācijas nav nolasījis utt.
Un vēl es teiktu, ka pie mums sistēma ir nevis kāda drošībai, bet tam lai vairāk būtu "budžeta ielāpiem", tādēļ piesieties Vernonam ir bezjēdzīgi, jo viņam ir pa lielam taisnība, ja gājējs pats sevi nesargās, tad šajā valstī pat noteikumi gājēju neaizsargā - un tas pat zināmā mērā ir pareizi, un ne tāpēc ka Vernons tā teicis!
Tātad putni uzskata, ka nesodīts nozīmē nav pārkāpējs?
Tātad lauku alkaši, kac vizinās ar šrotiem bez TA un OCTA nav pārkāpēji? Jo viņus nepieķer Rīgā un apkārtnē sakārtie fotoradari?
Psiholoģija un likumpārkākumi kā korelē? Paskaidrojumus var dabūt?
Tas ir sarežģīti, bet korelē tiešā veidā - mazi likumpārkāpumi ir normāla domājoša cilvēka pazīme īsumā varētu teikt šādi:
www.importantindia.com/15450/obedience/