Jaunais Volkswagen Tiguan nonāk tirdzniecībā; sākuma cena zem 24 000 eiro (+ FOTO) 17

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 6.novembris 2020 9:01

Jaunā Tiguan bāzes modeļa (1.5l TSI dzinējs ar sešu pārnesumu manuālu ātrumkārbu) cena Latvijā ir 23 700 eiro.

Jaunās versijas Volkswagen Tiguan ir klāt un jau pieejams pie vietējiem dīleriem. Volkswagen zīmola viens no veiksmīgākajiem modeļiem tagad ir pilnībā digitalizēts un vēl labāk savienots, pateicoties jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmai (MIB3), jauna dizaina stūrei, kas aprīkota ar skārienjutīgām pogām, un bezvada viedtālruņa savienojumam. Pirmo reizi šim modelim arī pieejama daļēji autonomā braukšana līdz pat 210 km/h ar Travel Assist, kas palīdz samazināt autovadītāja slodzi, braucot pa automaģistrālēm, kā arī viena no labākajām apgaismojuma sistēmām pasaulē – IQ Lights LED Matrix priekšējie lukturi ar 24 gaismas diožu matricu. Jaunā Tiguan bāzes modeļa (1.5l TSI dzinējs ar sešu pārnesumu manuālu ātrumkārbu) cena Latvijā ir 23 700 eiro.

"Jaunā Tiguan iepriekšējais modelis tirgū tika laists 2017. gadā, un kopš tā laika Baltijā pārdoti vairāk nekā 6 000 automobiļu. Pateicoties vēl labākām tehniskajām iespējām un vairākām premium līmeņa funkcijām, jaunais Tiguan ir gatavs turpināt tā priekšgājēja panākumus. Mēs esam ārkārtīgi pateicīgi visiem mūsu klientiem, kas mums uzticas un palīdz mums padarīt Tiguan par veiksmes stāstu Baltijā," norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošius.

Inovatīvs aprīkojums. Tiguan pašreizējais produktu klāsts balstīts uz trīs specifikāciju līnijām. Tiguan bāzes versija Life ietver tādus elementus kā 17 collu Montana vieglmetāla diskus, LED priekšējos lukturus ar tālo gaismu asistentu Light Assist, apsildāmu ādas apdares multifunkciju stūri, Premium multifunkcionālo krāsu displeju, sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēmu Front Assist, avārijas bremzēšanu pilsētā, kā arī braukšanas joslu uzturēšanas asistentu Lane Assist, adaptīvo kruīza kontroli (ACC) un jauno MIB3  informācijas un izklaides sistēmu ar astoņiem skaļruņiem.

Izsmalcinātākās aprīkojuma līnijas Elegance un R-Line ietver papildu asistentu un ērtību sistēmas, kā arī dizaina elementus, kas Tiguan piešķir elegantāku (Elegance) vai sportiskāku (R-Line) izskatu. Jaunās asistentu sistēmas, tostarp Travel Assist (standarta aprīkojums R-Line modelim), pateicoties kurām Tiguan piedāvā asistētu braukšanu līdz pat 210 km/h un sniedz papildu ērtību ilgos pārbraucienos. Tiguan iespējams arī papildināt ar vairākiem papildu komplektācijas elementiem, tostarp elektriski vadāmu stikla jumta lūku, IQ.LIGHT – Matrix LED priekšējiem lukturiem vai sakabes āķi.

Videi draudzīgi un jaudīgi dzinēji. Šobrīd ir iespēja izvēlēties starp 1.5l TSI benzīna vai 2.0l TDI dīzeļa dzinēju savienojumā ar sešu pārnesumu manuālo vai septiņu pārnesumu divsajūgu (DSG) automātisko ātrumkārbu. Jaunajam, īpaši efektīvajam 1.5l TSI benzīna dzinējam ar 110 kW/150 ZS jaudu šobrīd ir īpašs cenas piedāvājums – 23 700 eiro. Tiguan dzinēju klāstu papildina 2.0l TSI benzīna dzinējs ar 140 kW/190 ZS vai 180 kW/245 ZS jaudu un eHybrid ar plug-in hibrīda piedziņu, kuru piegādes plānotas nākamā gada sākumā. Gan jaudīgie dīzeļdzinēji, gad benzīna dzinēji ir pieejami arī ar visu riteņu piedziņu 4MOTION.

Populārais TDI dzinējs jaunajā Tiguan tagad aprīkots ar divām secīgi izvietotām atsevišķām AdBlue iesmidzināšanas sistēmām un SCR katalītiskajiem neitralizatoriem. Tas nodrošina tā dēvēto dubultās dozēšanas procesu, kas palīdz Volkswagen būtiski samazināt slāpekļa oksīda (NOx) izmešus salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli. Visi jaunie Tiguan modeļi, kas aprīkoti ar TSI un TDI dzinējiem, atbilsts Euro 6d prasību izmešu standartam. Turklāt šādi modeļi, neatkarīgi no benzīna vai dīzeļdzinēja komplektācijas, aprīkoti ar daļiņu filtru.

Elektrizētais eHybrid. Nākamā gada sākumā Latvijā uz ielām redzēsim jaunu papildinājumu Tiguan saimē – eHybrid ar plug-in hibrīda piedziņu. Automobilis spēs ar vienu akumulatora uzlādi nobraukt aptuveni 50 kilometrus (WLTP). eHybrid režīmā elektriskais motors atbalsta efektīvo TSI dzinēju paātrināšanās laikā, sniedzot iespaidīgu jaudu, jo elektriskais motors nodrošina papildu spiedienu turbīnai.

Visi jaunie Tiguan modeļi jau standartā ir pieejami ar piecu gadu vai 100 000 kilometru nobraukuma rūpnīcas garantiju.

Tiguan nozīmīgu Volkswagen produktu klāsta daļu veido kopš 2007. gada. Kompaktais SUV ātri no jaunpienācēja kļuva par Volkswagen zīmola un Volkswagen Group veiksmīgāko modeli. Tiguan ir starp pasaulē populārākajiem SUV un Eiropā veiksmīgākais SUV modelis ar vairāk nekā sešiem miljoniem saražotu automobiļu kopš 2007. gada. Volkswagen tagad atver jaunu Tiguan veiksmes stāsta nodaļu ar daudzpusīgu tehnisko un vizuālo atjauninājumu.

 
Visi komentāri
 
qwe 6.novembris 2020 10:27
5 3 Atbildēt

krosoveru fenomens ir tajā, ka vizuāli tas izskatās liels, un ar to pietiek - cilvēki gatavi pirkt jebko, kas pa lielu gabalu atgādina lielu auto.

eidis 6.novembris 2020 10:42
1 5 Atbildēt

Minivens arī izskatās lieli, bet nepērk.

IMO krosoveri tik populāri, jo tas tak "sports". Tas nekas ka esi kusls un norijies, bet auto tevi pataisa par robustu meža veci. Vismaz tev tā liekas.

Nu un papildus - tajā viegli iekāpt.

domāju 6.novembris 2020 11:23
4 2 Atbildēt

ka pēdējais arī ir īstais iemesls....kāds tur sports.

eidis 6.novembris 2020 11:50
0 0 Atbildēt

Nesanāk - minivens lētāks, iekāpt tāpat, bet nepērk.

Krotow 6.novembris 2020 12:13
2 6 Atbildēt

Tāpēc ka minivens nesaistās ar mačo sporta veci. Ar tādiem publikas izpratnē brauc tikai mammeles un tie, kuriem stāv tikai uz pussešiem.

bnh 6.novembris 2020 12:29
0 3 Atbildēt

minivens ir smagāks, ēd vairāk.

sporceņu ambīcijas šeit beidzas, jo pietiek ar līdzību lielam auto, par īsti liela auto dzenāšanu tie nekad nemaksās.

eidis 8.novembris 2020 17:23
0 1 Atbildēt

Nu nu?

Kā tad šis sanāk? Manuprāt vienādas ietilpības minivens ūs vieglāks kā tikpatietilpīgs krosovers. Jo nav jāapkarina ar "sporta" hlamiem - milzu riteņiem, pannām utt. Tie visi sver diezgan iespaidīgi

Johnny 9.novembris 2020 14:49
1 0 Atbildēt

Piemēram es paņēmu krossoveru tāpēc, ka klīrenss ir 20cm, var mierīgi uz bardūras uzbraukt vai braucot makšķerēt ar apakšu neberzēties pa izdangātu ceļu. Ir plastmasas aizsargi pa visu korpusu, tā kā braucot pa sīko gruntovku nenotrīšu laku arkās. Un patēriņš ar 1.5 jauno dci ir 4.6 litri uz 100. Kā arī vietas pietiek visai ģimenei. Man tas galīgi nav auto sportam, bet gan ērts pārvietošanās līdzeklis.

LMT 6.novembris 2020 12:17
1 2 Atbildēt

Kā var publicēt tādus attēlus ar dāmas roku darbībām!?

cx 6.novembris 2020 13:16
1 3 Atbildēt

ko tu gribēji, lai sēžot bagāžniekā dāma izmanto rokas lietderīgāk?

Gm 6.novembris 2020 12:57
20 3 Atbildēt

Nesaprotu ko visi cepjās par tiem krosoveriem?

Jums kāds liek viņus pirkt?

Kāda atšķirība ar ko kurš brauc?

"Parastie" lasi nekrosoveri ir palikuši zemāki utt.

Un no otras puses skatoties, ja tas krosovers kādam rada orgasmu, vai liek justies pārākam par citiem, tas kas tur īpašs?

saki 6.novembris 2020 14:13
0 6 Atbildēt

Tad tu pie kuriem esi - kam krosoveri liekas meh vai tiem, kam rada orgasmu?

Gm 6.novembris 2020 16:37
4 0 Atbildēt

Ja tu prastu lasīt, tad saprastu, ka man pilnīgi vienalga, vari kaut ar zirgu jāt apkārt...

gunbox 6.novembris 2020 15:12
4 4 Atbildēt

Vienīgais jaunais laikam tas, ka tagad izskatās pēc Tiguana. Ā...pag, šis jau ir Tiguan. Kura vieta viņam ir jauna? Tāpēc ka jaunāks ražojuma datums? Jaunāka maize noteikti nav tā pati vecā... tā gan.

kasinsh79 6.novembris 2020 16:50
9 0 Atbildēt

Sākumcenas modelis gan noteikti neizskatās, kā foto redzamais ūberaprīkotais R-line Es teiktu, jau ap 40k eur.

Tiguan man arī patīk, iespējams, kaut kad pirmo reizi pārsēdīšos arī SUV. Gan teiktu, SEAT Tarraco cenas ziņā pievilcīgāks, tehniski - maz citādāks.

nordic 7.novembris 2020 16:40
0 0 Atbildēt

Pirms 4 gadiem, kad bija doma pirkt iepriekšējo, nokomplektējot sanāca 44tks. Kā reizi bija akcija uz nu jau veco Q5 pa 36tks, piemetot vajadzīgo sanāca 43tks. Braukšanas izjūtu ziņā tomēr Q5 bija stipri baudāmāks, pirms testiem gan Q5 nebija izskatits kā variants.

šoferīc 7.novembris 2020 23:38
0 0 Atbildēt

tikpat "mīksta" priekša kā golfam

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti