Uzsākta populārākā SUV – RAV4 Hybrid – Plug-in versijas iepriekšpārdošana 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Toyota | 28.jūnijs 2021 14:31

Baltijas tirgū populārākajam pilsētas SUV – RAV4 Hybrid – Toyota modeļu piedāvājumā ir pievienojusies uzlādējamā hibrīda jeb “plug-in” versija, un ir uzsākta tās iepriekšpārdošana.

Jaunais spraudņa hibrīds ir apveltīts veiktspēju, kas ir par 38% labāka nekā pašuzlādes hibrīdam RAV4 Hybrid, ļaujot no 0 līdz 100 km/h paātrināties 6 sekundēs.

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid ir balstīts Toyota hibrīda tehnoloģiju inženiertehniskajā pieredzē un apvieno abu pasauļu labākās īpašības – elektromobiļa efektivitāti un pilnvērtīgu Toyota hibrīda tehnoloģiju. Tas nozīmē, ka jaunais RAV4 Plug-in Hybrid spēj nobraukt aptuveni 75 km tikai un vienīgi ar elektroenerģiju (WLTP ciklā), savukārt pilsētas satiksmē tā elektriskā sniedzamība ir līdz pat 98 km (WLTP pilsētas ciklā). Kad hibrīda sistēma nosaka, ka nepieciešams benzīna dzinējs, automobilis darbojas kā labi pazīstamie Toyota hibrīdi, un brauciens var netraucēti turpināties.

Jaunais un jaudīgais Toyota RAV4 Plug-in Hybrid iemieso Toyota pieredzi, kas uzkrāta divu paaudžu Prius Plug-in modeļu izstrādē, automobiļa tehnoloģijai demonstrējot segmentā labāko veiktspēju elektriskās sniedzamības un CO2 emisijas (22 g/km) ziņā, gan ar degvielas patēriņu, kas ir tikai 1,0 l/100 km (kombinētajā WLTP ciklā).

RAV4 Plug-in Hybrid ir aprīkots ar jaudīgu un progresīvu ceturtās paaudzes hibrīda tehnoloģiju, tai ietverot vieglākus un kompaktākus komponentus. Papildus tam automobilī ir uzstādīta jaunāko tehnoloģiju litija jonu baterija. Hibrīda sistēma ar 2,5 litru Dynamic Force benzīna dzinēju kopā attīsta 306 ZS (225 kW).

RAV4 Plug-in Hybrid dinamiskais raksturs ir balstīts GA-K platformas priekšrocībās, vēl vairāk pazeminot smaguma centru. Šī platforma jau bija pazīstama, zemu smaguma centru nodrošinot RAV4 Hybrid versijai, tomēr, pateicoties spēka agregātu un transmisijas izvietojumam, kā arī augstsprieguma baterijas izvietošanai zem grīdas, Plug-in versijas smaguma centrs ir pazemināts vēl vairāk. Tas uzlabojis automobiļa vadāmību un stabilitāti, sniedzot vēl lielāku braukšanas prieku.

Visas RAV4 Plug-in Hybrid versijas ir ar AWD-i – Toyota viedo elektrisko visu riteņu piedziņas sistēmu. Būdama kompakta un viegla, tā īsteno efektīvu pilnpiedziņas automobiļa darbību, vienlaikus nodrošinot iespējami zemu degvielas patēriņu.

Viegla un ērta uzlāde ir būtisks kritērijs katram elektromobilim. Toyota RAV4 Plug-in Hybrid piedāvā drošus un efektīvus veidus, kas ļauj bateriju uzlādēt tikai divarpus stundās. Automobilis ir aprīkots ar ātrās uzlādes iekārtu, kas atbalsta 6,6 kW jaudu un neatstāj negatīvu iespaidu uz baterijas ilgmūžību. Standarta aprīkojumā ir iekļauts 7,5 metrus garš kabelis (Type 2 Mode 2) savienošanai ar 10 ampēru mājsaimniecības elektroligzdu, kas pilnu uzlādi nodrošinās 7,5 stundās.

RAV4 Plug-in Hybrid ir pirmais Toyota modelis, kas autovadītājam nodrošina dažādu funkciju, tostarp gaisa kondicionēšanas sistēmas tālvadību, izmantojot mobilo lietotni MyT. Šī lietotne ļauj īpašniekam pārbaudīt arī automobiļa baterijas statusu, atlikušo sniedzamību un atlikušo laiku līdz baterijas pilnai uzlādei – šāda informācija ir īpaši noderīga, kad automobilis ir pieslēgts publiskajam uzlādes punktam.

RAV4 Plug-in Hybrid standarta aprīkojums ietver jaunākās paaudzes Toyota Safety Sense aktīvās drošības un autovadītāja asistentu sistēmu. Papildus priekšā braucošo automobiļu noteikšanai sadursmes novēršanas sistēma (PCS) spēj atpazīst gājējus gan dienā, gan naktī, turklāt diennakts gaišajā laikā tā atpazīst arī velobraucējus. Dinamiskā radara kruīza kontrole (DRCC) ir ieguvusi pilnveidotus algoritmus un darbojas tandēmā ar ceļa zīmju atpazīšanas asistentu (RSA), lai automātiski pielāgotu automobiļa braukšanas ātrumu saskaņā ar atļautā braukšanas ātruma ierobežojumu attiecīgajā ceļa posmā.

RAV4 Plug-in Hybrid cena ir no 49 300 eiro.

 
Visi komentāri
 
RAV4 braucējs 28.jūnijs 2021 15:25
9 0 Atbildēt

Viss ir forši, bet tā 50k cena priekš RAV4 ir vienkārši kosmiska, tur būtu jābūt 100% EV ar vismaz 500km nobraukumu!

Jānis 28.jūnijs 2021 17:50
0 1 Atbildēt

Inflācija!!! Drīz mēs pieradīsim ka jauns auto vidējin ir par n0 6000-10000EUR dārgāks...

Shiirs 28.jūnijs 2021 23:02
1 1 Atbildēt

Nedomāju ka cena ir kosmoss. Cena ir tieši tāda pati ka xc60 lidzigam 3-4 gadus vecam volvo hibridam. Šis tapat nebus teslas konkurents. Bagātiem lauķiem vai senilam mājsaimniecēm tieši laikā.

Oma 29.jūnijs 2021 9:58
2 0 Atbildēt

Rav4 ir topsellers tieši pieejamas cenas dēļ. Parasto hibrīdu ar atlaidēm var dabūt zem 30k. Kurš viņu pirks par 50k, ja pieliekot 10k jau var nopirkt 2 parastos Rav4 hibrīdus?

Ķīniešu Nio es6 ar 100% EV un 500km nobraukumu uz Toyota fona būs ļoti garšīgs piedāvājums.

msh 30.jūnijs 2021 12:36
0 0 Atbildēt

Lauķiem, neatkarīgi no tā, bagāti vai nē, kaut kāds rāvējslēdzējs nah nav vajadzīgs - vienīgais ko var izskatīt ir kruzaks un hiluks. Ja neesi pamanījis lauķi, atšķirībā no pilsētas sprukstiņiem, ar mašīnām pamatā brauc, nevis izrādās, tāpēc brauc ar normālām mašīnām un ja nu tomēr nopērk džipu, tad tāpēc ka vajag mašīnu kas spētu aizbraukt tālāk nekā vieglā mašīna, ko visādi rāvējslēdzēji un cirvji nespēj.

VAG 29.jūnijs 2021 11:20
0 0 Atbildēt

Nafig jāpērk pārcenots japānis, ja ir pieejams plug-in Tiguan par 35k?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti