Visi komentāri - Rīgas ielās likvidētas satiksmei bīstamas bedres vairāk nekā 5000 kvadrātmetru platībā

Rīgas ielās likvidētas satiksmei bīstamas bedres vairāk nekā 5000 kvadrātmetru platībā 4

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 8.februāris 2022 10:47

Rīgas ielās likvidētas satiksmei bīstamas bedres vairāk nekā 5000 kvadrātmetru platībā, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvalde.

Līdz šim ar aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģiju ir aizlāpīti 5480 kvadrātmetri bedru. Tomēr tas pagaidām kopējo situāciju nav būtiski uzlabojis, tādēļ par satiksmei bīstamām bedrēm iedzīvotāji arī turpmāk aicināti ziņot Satiksmes vadības centram pa tālruni 8000 3600.

Bedres visstraujāk veidojas ielu posmos, kur nolietots segums un uz brauktuves izveidojušies defekti un plaisas. Mainīgos laikapstākļos, kad nokrišņi un gaisa temperatūra svārstās ap nulli, satiksmes ietekmē ielu seguma defekti veidojas neprognozējami.

Rīgā satiksmei bīstamās bedres likvidē brauktuvju uzturētāji. Tiek izmantota aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģija, kas piemērota laikapstākļiem, kad gaisa temperatūra ir ap nulli. Pirms ieklāšanas darbu sākšanas bedre tiek maksimāli iztīrīta un nosusināta.

Saremontēto bedru kalpošanas laiku ietekmē vairāki faktori - laika apstākļi, satiksmes intensitāte un ielas seguma stāvoklis. Šo darbu galvenais mērķis ir novērst satiksmei bīstamas situācijas.

Pavasarī, kad diennakts vidējā temperatūra nostabilizēsies virs plus pieciem grādiem, pilsētā sāksies plānveidīgs bedru remonts ar ierastajām tehnoloģijām - karsto asfaltu un asfalta vienlaiduma ieklāšanu - kas nodrošina ilgāku kalpošanas laiku un ļauj saremontēt ne vien satiksmei bīstamās bedres, bet arī novērst mazāka izmēra defektus.

 
Visi komentāri
 
Derglis 8.februāris 2022 15:51
6 0 Atbildēt

Cik var muldēt. Staķis arī toreiz "iztīrīja" 9000 km sniega - rezultātus joprojām var redzēt.

Kanibaals 8.februāris 2022 17:04
1 0 Atbildēt

Attēlā ilustratīvi redzams kā nevajag labot bedres, plaisas ar neko pat nav aizlējuši, tā remontējot pēc nedēļas jau cušs.

jaaanis 8.februāris 2022 17:17
4 1 Atbildēt

Es domāju, ka korektāk būtu teikt: "Ir samaksāts par 5000m2, bet salabots ir labi ja 50".

Gribētu zināt kurš un kādā veidā uzmēra cik m2 ir salaboti. Visticamāk, cik daudz uzturētājs rēķinā ieraksta tika arī tiek pieņemts par faktu.

iciks 8.februāris 2022 22:26
5 0 Atbildēt

Bedres tagad ir jālāpa, tur nav variantu, bet pavasarī par šo jautājumu derētu padomāt, nevis tikai "velorastu joslas ir mūsu prioritāte".

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti