Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

CSDD iepirkumā par stacionāro radaru licencēm saņemts viens pieteikums 14

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 27.jūlijs 2022 18:31

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) konkursā par stacionāro radaru licenču iegādi saņemts viens pieteikums -no SIA "Burde B.V.", liecina Elektroniskajā iepirkumu sistēmā (EIS) pieejamais Iepirkuma komisijas sēdes protokols.

"Burde B.V." piedāvā pakalpojumu veikt par 29 750 eiro. 

Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB) pieejamā informācija liecina, ka CSDD jūlija sākumā izsludināja iepirkumu par transportlīdzekļu ātruma mērīšanas stacionāro tehnisko līdzekļu licenču iegādi. Iepirkumā prognozētā līgumcena ir 139 000 eiro. Līgumu paredzēts slēgt uz 12 mēnešiem.

Pieteikšanās konkursā noslēdzās 25.jūlijā.

Jau ziņots, ka stacionāro fotoradaru uzturētāja SIA "Jarva" no 24.augusta lauzīs līgumu ar CSDD, bet CSDD, pārrunājot situāciju ar Valsts policiju un iesaistītajām pusēm, pieņēmusi lēmumu izsludināt iepirkuma konkursu par transportlīdzekļu ātruma mērīšanas stacionāro tehnisko līdzekļu licenču iegādi.

CSDD skaidroja, ka "Jarva" prasīja palielināt samaksu par sniegtajiem pakalpojumiem, taču CSDD nesaskatīja tam pamatojumu - "Jarva" nespēja sniegt pilnvērtīgu pamatojumu finanšu pieprasījumam. Uzņēmums spēja pamatot tikai degvielas izmaksu pieaugumu, bet pieprasījumā norādītais izmaksu pieaugums bija krietni lielāks nekā tikai degvielas izmaksas.

IUB pieejamā informācija arī liecina, ka CSDD līgumu ar "Jarva" noslēdza 2020.gada jūnijā ar līgumcenu 1,827 miljoni eiro.

Kopumā Latvijā darbojas apmēram 100 stacionāro fotoradaru.

"Jarva" valdes priekšsēdētājs un lielākais īpašnieks Uģis Beļavskis aģentūrai LETA skaidroja, ka kopš 2021.gada novembra kompānija ar vairākkārtējiem lūgumiem ir vērsusies pie CSDD ar rosinājumu veikt grozījumus savstarpēji noslēgtajā līgumā. Uzņēmums informējis, ka no "Jarva" neatkarību apstākļu dēļ līguma izpilde var tikt apgrūtināta, jo būtiski augušas degvielas cenas, kā arī citas izmaksas, kas ir saistītas ar līguma izpildi.

Viņš arī atzīmēja, ka CSDD nav spējusi rast risinājumu, lai mainītu viena fotoradara apkalpošana izmaksas, neskatoties uz to, ka fotoradari valsts budžetā ienes vairāk nekā desmit miljonus eiro.

"Burde B.V." reģistrēta 2011.gadā, un tās pamatkapitāls ir 5000 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma apgrozījums 2021.gadā bija 160 330 eiro un peļņa - 33 170 eiro. "Burde B.V." vienīgā īpašniece ir Una Indāne. 

Kompānija "Jarva" reģistrēta 2010.gadā, un tās pamatkapitāls ir 120 000 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas kapitālā 95% īpašnieks ir Uģis Beļavskis, bet 5% īpašnieks ir Jānis Bērziņš. Pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2020.gada 1.decembra līdz 2021.gada 30.novembrim, kompānijas apgrozījums bija 882 171 eiro, bet zaudējumi bija 343 991 eiro apmērā.

CSDD ir valsts akciju sabiedrība. Direkcija reģistrē transporta līdzekļus Latvijā, izsniedz vadītāju apliecības, veic automašīnu tehnisko apskati un sniedz citus pakalpojumus. Direkcijas kapitāldaļu turētāja ir Satiksmes ministrija.

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
MMX 27.jūlijs 2022 20:51
16 1 Atbildēt

Nu biedri, vēl vakar kāvāmies par domnīcas nospriesto ka jāsoda pie +4, un šodien jau šāda ziņa.

CSDD iepirkumā uzvar kantoris, kas iepriekš izīrējis kaut kādus stendus meteroloģijas centram. Kantoris, kuram 11 gadu laikā nav pat pacentušies mājas lapu uztaisīt. Neviens neredz nekādas problēmas, vai ne? Viss ok, es tik kā lohs cepjos, ka zēni jau nekautrējoties muhļī, bet tauta saka nevajag pārkāpt.

MMX 28.jūlijs 2022 8:55
3 4 Atbildēt

Problēma, tajā, ka daļa tautas to +4 uzskata par pareizu lēmumu (skatīt tēmas diskusiju). Vienai tautas daļai iebāž sejā tekstu, ka tas tiek darīts viņu drošības vārdā un minētā tautas daļa ar lielu entuziasmu brūk virsū tiem, kas norāda, ka valsts atkal kaut ko muhļī. Tautu šajā gadījumā tieši ņem vērā, jo bez tautas jūsmīgajiem saucieniem par drošības uzlabošanos šādus procesus cauri nedabūtu.

Kopš 2014. gada sekojot līdzi notikumiem Krievijā un Ukrainā, es saprotu, ka mēs savā domāšanā īpaši neatšķiramies no krieviem. Mums varbūt nav vadoņa, bet tā vietā ir vairāki abstrakti jēdzieni, kas tiek izmantoti lai dzītu to pašu demagoģiju - drošība, ekonomiskā attīstība, zaļais kurss, utt. Paņem jebkuru no šiem jēdzieniem savai biznesa idejai, pacel to informācijas laukā un peļņa garantēta, 100 punkti būs cilvēki kas pavilksies.

650 28.jūlijs 2022 11:24
3 0 Atbildēt

Nenē,jajā,prottams,ja (kāds) saņem algu par zaļā kursa ieviešanu,skaidrs ka viņš Pirmajās Rindās protestēs pret zaļajām demagogu idejām.

Skaidts,ka daudzdzīvokļu pagalmos (ar pusmetra bedrēm un stāvgrūdām ar 13g/vid vecuma hlamiem stāvām grūdām pieblīvētajos) primāri ir ievilkt Uzlādes vadus.Jā.

Lai radari būtu "visiem" izdevīgi,ir vnk jā-up-dato uzmērīšanas noteikumi.Piem,tu (tagad,nesavtīgi) uzņemies Smago Nastu pie (Lohiem ierastās) slepenās +13kmh tolerances.Uzturēt grūti,vistik šitik Dārgs un Lohi izkoduši un (vairs) īsti negrib maksāt (uzrauties).Un tad,izmantojot apzināti sacelto haju un (apzināti iekultivēto) bezkontroles (visatļautības) situāciju,pēc īsa brītiņa (pēc Darbaļaužu Lūguma) uzskrūvē to toleranci pēkšņi uz +1.Kas par grandiozu Navāru būs tuvākajā pusgadā!

Vēlams vēl oficiāli ieviest soda piestādīšanas noilgumu uz 3-4mēn,lai Lohi nezin,kas pa to laiku Valstī mainījies un par ko tiem (un cik) jābūs Jāmaksā.Jā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 13

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 9

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti