Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

CSDD iepirkumā par stacionāro radaru licencēm saņemts viens pieteikums 14

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 27.jūlijs 2022 18:31

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) konkursā par stacionāro radaru licenču iegādi saņemts viens pieteikums -no SIA "Burde B.V.", liecina Elektroniskajā iepirkumu sistēmā (EIS) pieejamais Iepirkuma komisijas sēdes protokols.

"Burde B.V." piedāvā pakalpojumu veikt par 29 750 eiro. 

Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB) pieejamā informācija liecina, ka CSDD jūlija sākumā izsludināja iepirkumu par transportlīdzekļu ātruma mērīšanas stacionāro tehnisko līdzekļu licenču iegādi. Iepirkumā prognozētā līgumcena ir 139 000 eiro. Līgumu paredzēts slēgt uz 12 mēnešiem.

Pieteikšanās konkursā noslēdzās 25.jūlijā.

Jau ziņots, ka stacionāro fotoradaru uzturētāja SIA "Jarva" no 24.augusta lauzīs līgumu ar CSDD, bet CSDD, pārrunājot situāciju ar Valsts policiju un iesaistītajām pusēm, pieņēmusi lēmumu izsludināt iepirkuma konkursu par transportlīdzekļu ātruma mērīšanas stacionāro tehnisko līdzekļu licenču iegādi.

CSDD skaidroja, ka "Jarva" prasīja palielināt samaksu par sniegtajiem pakalpojumiem, taču CSDD nesaskatīja tam pamatojumu - "Jarva" nespēja sniegt pilnvērtīgu pamatojumu finanšu pieprasījumam. Uzņēmums spēja pamatot tikai degvielas izmaksu pieaugumu, bet pieprasījumā norādītais izmaksu pieaugums bija krietni lielāks nekā tikai degvielas izmaksas.

IUB pieejamā informācija arī liecina, ka CSDD līgumu ar "Jarva" noslēdza 2020.gada jūnijā ar līgumcenu 1,827 miljoni eiro.

Kopumā Latvijā darbojas apmēram 100 stacionāro fotoradaru.

"Jarva" valdes priekšsēdētājs un lielākais īpašnieks Uģis Beļavskis aģentūrai LETA skaidroja, ka kopš 2021.gada novembra kompānija ar vairākkārtējiem lūgumiem ir vērsusies pie CSDD ar rosinājumu veikt grozījumus savstarpēji noslēgtajā līgumā. Uzņēmums informējis, ka no "Jarva" neatkarību apstākļu dēļ līguma izpilde var tikt apgrūtināta, jo būtiski augušas degvielas cenas, kā arī citas izmaksas, kas ir saistītas ar līguma izpildi.

Viņš arī atzīmēja, ka CSDD nav spējusi rast risinājumu, lai mainītu viena fotoradara apkalpošana izmaksas, neskatoties uz to, ka fotoradari valsts budžetā ienes vairāk nekā desmit miljonus eiro.

"Burde B.V." reģistrēta 2011.gadā, un tās pamatkapitāls ir 5000 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma apgrozījums 2021.gadā bija 160 330 eiro un peļņa - 33 170 eiro. "Burde B.V." vienīgā īpašniece ir Una Indāne. 

Kompānija "Jarva" reģistrēta 2010.gadā, un tās pamatkapitāls ir 120 000 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas kapitālā 95% īpašnieks ir Uģis Beļavskis, bet 5% īpašnieks ir Jānis Bērziņš. Pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2020.gada 1.decembra līdz 2021.gada 30.novembrim, kompānijas apgrozījums bija 882 171 eiro, bet zaudējumi bija 343 991 eiro apmērā.

CSDD ir valsts akciju sabiedrība. Direkcija reģistrē transporta līdzekļus Latvijā, izsniedz vadītāju apliecības, veic automašīnu tehnisko apskati un sniedz citus pakalpojumus. Direkcijas kapitāldaļu turētāja ir Satiksmes ministrija.

 
Visi komentāri
 
MMX 27.jūlijs 2022 20:51
16 1 Atbildēt

Nu biedri, vēl vakar kāvāmies par domnīcas nospriesto ka jāsoda pie +4, un šodien jau šāda ziņa.

CSDD iepirkumā uzvar kantoris, kas iepriekš izīrējis kaut kādus stendus meteroloģijas centram. Kantoris, kuram 11 gadu laikā nav pat pacentušies mājas lapu uztaisīt. Neviens neredz nekādas problēmas, vai ne? Viss ok, es tik kā lohs cepjos, ka zēni jau nekautrējoties muhļī, bet tauta saka nevajag pārkāpt.

WALA 28.jūlijs 2022 8:20
0 0 Atbildēt

+1 skaidrs ka kā lohs "cepies" neviens te tautu neņem vērā, un "katrs saņem pēc nopelniem" ...

MMX 28.jūlijs 2022 8:55
3 4 Atbildēt

Problēma, tajā, ka daļa tautas to +4 uzskata par pareizu lēmumu (skatīt tēmas diskusiju). Vienai tautas daļai iebāž sejā tekstu, ka tas tiek darīts viņu drošības vārdā un minētā tautas daļa ar lielu entuziasmu brūk virsū tiem, kas norāda, ka valsts atkal kaut ko muhļī. Tautu šajā gadījumā tieši ņem vērā, jo bez tautas jūsmīgajiem saucieniem par drošības uzlabošanos šādus procesus cauri nedabūtu.

Kopš 2014. gada sekojot līdzi notikumiem Krievijā un Ukrainā, es saprotu, ka mēs savā domāšanā īpaši neatšķiramies no krieviem. Mums varbūt nav vadoņa, bet tā vietā ir vairāki abstrakti jēdzieni, kas tiek izmantoti lai dzītu to pašu demagoģiju - drošība, ekonomiskā attīstība, zaļais kurss, utt. Paņem jebkuru no šiem jēdzieniem savai biznesa idejai, pacel to informācijas laukā un peļņa garantēta, 100 punkti būs cilvēki kas pavilksies.

WALA 28.jūlijs 2022 10:21
0 0 Atbildēt

Par to ņemšanu vērā - ir pietiekami daudz profesionāļu, kuri "rūpējas" par pareizi sniegtu info, lai vidējais cilvis "piepalīdz" pareizajam virzienam. Taču arī bez tā būs cilvēki, kuri to saprot, taču tā kā domas virziens sakrīt, piekritīs konkrētai domai, vai virzienam.

650 28.jūlijs 2022 11:24
3 0 Atbildēt

Nenē,jajā,prottams,ja (kāds) saņem algu par zaļā kursa ieviešanu,skaidrs ka viņš Pirmajās Rindās protestēs pret zaļajām demagogu idejām.

Skaidts,ka daudzdzīvokļu pagalmos (ar pusmetra bedrēm un stāvgrūdām ar 13g/vid vecuma hlamiem stāvām grūdām pieblīvētajos) primāri ir ievilkt Uzlādes vadus.Jā.

Lai radari būtu "visiem" izdevīgi,ir vnk jā-up-dato uzmērīšanas noteikumi.Piem,tu (tagad,nesavtīgi) uzņemies Smago Nastu pie (Lohiem ierastās) slepenās +13kmh tolerances.Uzturēt grūti,vistik šitik Dārgs un Lohi izkoduši un (vairs) īsti negrib maksāt (uzrauties).Un tad,izmantojot apzināti sacelto haju un (apzināti iekultivēto) bezkontroles (visatļautības) situāciju,pēc īsa brītiņa (pēc Darbaļaužu Lūguma) uzskrūvē to toleranci pēkšņi uz +1.Kas par grandiozu Navāru būs tuvākajā pusgadā!

Vēlams vēl oficiāli ieviest soda piestādīšanas noilgumu uz 3-4mēn,lai Lohi nezin,kas pa to laiku Valstī mainījies un par ko tiem (un cik) jābūs Jāmaksā.Jā.

MMX 28.jūlijs 2022 12:40
1 0 Atbildēt

Pēdējā ideja zelts. Ieteiktu pieteikt autortiesības uz šito, pirms kāds domnīcas darbonis neizlasa un neprezentē kā savu ideju. 3-4 mēneši ir ideāls laiks, pat ja pilsonis nav vainīgs un viņam ir reģistrators ar GPS, viņš vairs pat neko nevar pierādīt, vienkārši jāmaksā. Principā izlases kārtā var bildēt visus un izlozes kārtībā nosūtīt, pēc 3 mēnešiem tāpat neko nepierādīs.

650 28.jūlijs 2022 14:50
1 0 Atbildēt

Es domāt ka vispār vaig (aizvaig) to Lēmumu pa to +4 (vai to +1,kas būtu Vēl Parezāk) pieņemt slepeni! JO- NAV reāli nekāda tāda Likuma par tiem slepeni nerakstītajiem +10.

Ir noteikts 50 (30;90;110), plus mēraparāta kļūda.Viss, vairāk nekas te nav jānosaka, viss ir,visass zvaigznes sakrīt.

Pieņemt turpmāk vispār visu Slepeni! Kazi,mož kāreiz šodn jau kko tie slēgtajā sēdē sēdētāji jau slepeni pieņem? Un paziņot plašāk tikai pēc PusGada.Kāreiz pašā apkakures sezons Pīķī.Kopā ar visu soda kvīšu un/vai ēpastu ēPaku.Kas pa sociāli orālo blīkšķi būtu, cik Pamācoši reāli audzinošs un cik ilgi (lohiem) atmiņā paliekoššš!

MMX 28.jūlijs 2022 15:40
0 0 Atbildēt

Ideja nav slikta, bet šādus likumus viņi nevar pieņemt slepeni. Tik daudz laicīgi jāiepiķo medijiem lai tie neko nepublicē, jo cik gan cilvēki skatās valdības un saeimas sēdes vai lasa Latvijas Vēstnesi. Ja žurnālisti neko neuzrok, tad jautājums tāpat paliek slepens, līdz tauta sāktu saņemt sodus un meklēt attiecīgos aktus.

Šodienas slepenā sēde jau ir Pabrika ideja, viņam pašam savs piķis jāzāģē kamēr vēl ministrs, lai tur kaut ko ar fotoradariem bakstītos. Kas ir fororadari, ja mums HIMARSi un pretgaisa aizsardzība jāpērk pa summām ar 9 cipariem.

1984 28.jūlijs 2022 20:03
0 0 Atbildēt

Jāpieņem likums, ka likumi jāpieņem slepeni

viencexperc 28.jūlijs 2022 12:34
2 5 Atbildēt

stacionārajiem jēga nav. Neko nenopelnīs. Tāpēc tikai viens pieteikums - no CSDD vai satiksmes ministrijas elites darbinieku radinieku firmas.

pa blatam naudu izsūkt no valsts.

Uztaisītu konkursu par mobilajiem radariem - uzreiz visi sāktu skaitīt cik var nopelnīt un pieteikumu būtu daudzas reizes vairāk.

MMX 28.jūlijs 2022 12:43
0 0 Atbildēt

Cik saprotu, no principa ka daļa sodu atlec arī uzņēmējam ir atteikušies, līdz ar to tagad viss bizness tikai uz uzstādīšanu un apkopi.

650 28.jūlijs 2022 14:36
0 0 Atbildēt

Vēlreiz atļaušos uzjautāt (klātesošajiem).Kuŗš (no Jums) un vai tiešām (un Kāpēc) uzstādīja šobrīd (iepējams) uzstādīto stacradaru toleranci uz kaut kādiem tādiem +13km/h ???

Kā (mums,Lohiem) tas šitā te sagadījās, (officiāli,ar Lēmumu) vai (varbūt) kaut kādīgi neoficiāli (sleppeni, pēc iepriekšējas vienošanās/gruppā,aiz (citu)lohu mugurām,plašāk neizinofrmējot plašākus/dZiļākus sabiedrības padibeņu slāņus)...Jā.

Kā (nu kāā?) tas šitā te tagad (mums) ir- lohi pārkāpj un līdz 10kmh nemaksā,milicija arī īsti nemaz negrib stādināt, taču (Nee-Lohi) jau pirms nezcik gadiem (nejauši) uzgriezuši veselus +13? Un tagad šitāda te ažžiotāža- reku, cykas, visi kko te kkam nekaunīgi kāpjot/pāri par veseliem +5 un utt.To "vajagot" izskaust.Jā.Nu kā tad tā, cien Lo..,sorī, Draugi?

Kuŗš izdomāja šo te genialālo Ģenerālo plānu- tīšām nolaist podā (nenoliedzami acīmredzami) "audzinošo" cp klātbūtni uz ceļa, nomainot to (nejauši, kā VIENĪGO (vēdera) izejass līdzekli) pret mistisku digitāli/finansiālu kontroli atsevišķās mistiski izraudzītās vietās? Radaru sāgai drīz būs jau nezkura tur nezcik gadu jubileja- kur ir rezultāti? Izņemot gadiem ilgo nepārtraukto kassīšanos ap dažādiem operātoriem, apkakalpotājiem , apsekoseksotājiem un/vai (patiesā) nelabuma neieguvējiem?

Cik lūdzu ir stacionārā fotoradara darbības rādiuss? Oficiāli, pēc tā suuda tehniskās passes, kuŗa vēl nesen (katramloham.elvē) bija brīvi pieejama tepat (mi)Netā?

Kā šī te (Teiksmaini VisuVarenā) ierīce "ietekmē" (ieTek-mēs) sab kārtības ievērošanu ārpus tās darbības rādiusa (diā-metra un/vai perri-metra)?

Varbūt (iespējams) 1gab (vai 16gab) rīgā un tās apkakaimē izvietotās (plānotās) 3600 grādu kameras ietekmēs globāli zae-bālo sat drošibass stāvokli kkur tur uz kkāda tāda A9 un/vai B6/Rh+? Vai (varbūt) Grobiņ apriņķa dzērāji un/vai Rēsekn-Jelgavs apvienotā novada Bandīti kaut kā šitā jutīsies ietekmīgi digitāli attāli ietekmēti? Jā.Meeēēē...

MMX 28.jūlijs 2022 15:46
0 0 Atbildēt

Citāti no tvnet raksta:

Nelielu ātruma pārsniegšanu varētu konstatēt nevis ceļu policijas ekipāžas darbinieki, apturot autovadītājus, bet ar tehnisko līdzekļu palīdzību, piemēram, fotoradariem.

"Tehniskās ierīces sagatavotos protokolus var nosūtīt tikai tad, ja ir minimālais naudas sods. Šai sankcijai nav minimālais, ir tikai brīdinājumus. Tāpēc būtu nepieciešams naudas sods, lai autovadītāji kļūtu atbildīgāki," teica SM pārstāvis.

"Tas nenozīmē, kad tagad katru mašīnu apstādinās, kas brauks ar 52–53 km/h. Tie 10 kilometri stundā vairāk būs, lai cilvēkus disciplinētu. Lai būtu apziņa, ka par to tomēr ir paredzēts sods," piebilda Valsts policijas Speciālo uzdevumu nodaļas inspektors Apinis.

Es esmu sajūsmā

Opis 2.augusts 2022 10:39
2 0 Atbildēt

Kāds pārsteigums, ka konkursā pieteicās un uzvarēja tikai viens pretendents! Un vēl lielāks pārsteigums ir tas, ka SIA "Burde B.V." un Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "JARVA" abām juridiskā adrese ir Rīga, Tīraines iela 1.

Par visu padomāts, tik ar juridiskajām adresēm kaut kā samisējās!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 13

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 9

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti