Visi komentāri - Autobraucēji Latvijā sāk apsvērt riepu maiņu

Autobraucēji Latvijā sāk apsvērt riepu maiņu 9

 

Foto: Pexels.com

Nozare.lv | 11.oktobris 2023 14:06

Iestājoties vēsākam laikam, auto servisos palielinās interese par ziemas riepu maiņu, aģentūrai LETA atzina vairāku riepu maiņas servisu pārstāvji.

"Iedzīvotāji šogad jau laicīgi ir sākuši domāt par ziemas riepu maiņu, un it sevišķi pēdējās nedēļās ir pieaudzis pieprasījums. Nākamais brīvais pieraksts uz ziemas riepu maiņu ir nākamajā nedēļā," vēsta SIA "Riepu garāža" Juglas filiāles auto servisa pārstāvis.

Tāpat SIA "T-System Tyres" īpašnieks Toms Bondars atzīmē, ka pagājušās nedēļas laikapstākļu ietekmes dēļ ir palielinājusies interese par ziemas riepu maiņu.

Vienlaikus Bondars skaidro, ka uzņēmumam ir divas "Tavasriepas.lv" filiāles - Kārļa Ulmaņa Gatvē 205, Rīgā, un Laimes ielā 2, Ozolniekos. Uzņēmuma oficiālajā mājaslapā norādīts, ka tuvākais pieraksts Rīgā ir iespējams pēc trīs dienām, bet Ozolniekos brīvas vietas pieejamas arī šodien.

Savukārt autocentra "OranžGaraž" pārstāvji norāda, ka pieprasījums pagaidām ir zems, jo pierakstus ir iespējams veikt jau uz nākamo dienu.

Ceļu satiksmes noteikumi paredz, ka no 1.decembra līdz 1.martam visiem automobiļiem un autobusiem, kuru pilna masa nepārsniedz 3500 kilogramus, jābūt aprīkotiem ar ziemas riepām. Pārējā laikā ziemas riepu lietošana ir pēc autovadītāja ieskatiem un atbilstoši laika apstākļiem. Savukārt riepas ar radzēm drīkst izmantot tikai no 1.oktobra līdz 1.maijam.

 
Visi komentāri
 
Slinkais 11.oktobris 2023 14:36
0 0 Atbildēt

Riepas vēl nē, bet aķis šodien pateica čau)))

650 11.oktobris 2023 15:06
4 0 Atbildēt

KĀ uzņēmumam Tavassriepas veicas ar MAZlietoto tavassriepu tirdzniecību tā dēvētajā ssA portālā? 

Nu konkrēti ar tām tavasriepām, kurām tavasriepu riepumenedžeris ir speciāli izgudrojis itin atjautīgu  "piebildi" , KA (citēju/copipaste no ss": """"Ražošanas gadam ir informatīva nozīme"""" .

KĀ KONKRĒTI tavasriepu menēdžēris TomsB (citkārt runigais...) izskaidro (iAuto/Lohiem) šo te atjautīgo "firmas" piebildi?  

Ps., - ssA portālā ir aizliegts sludināt (pārdot) riepas, kuru ražošanas datums ir vairāk kā 5g vecāks par Šodienas datumu....- attiecīgi vecāko ATĻAUTO riepu ražošanas ciparam vajadzētu būt ne senākam/Par! kādu 4018. 

Kā Pēc (kāpēc) tur (joprojām!) neviena netraucēti "pārdodas" gan 0118 , gan 0318 , gan sazin vēl kādas tur loh "piebildes"? Kur PTACs un kur (citkārt runīgie) CSDD x-Perti ? Kāpēc (kā Pēc) caur CSDD TA joprojām vai iziet(izbraukt) kaut ar 15g vecu "riepu"?? 

Kā (kādā veidā) jauno riepu tirdzniecības uzņēmumi "iegūst" oficiālā tirdzniecībā "4-5mm Mazlietotās" riepas??? KUR (kurā attejā) diez atrodas šo te hlamu "patiesais" avots?

or 11.oktobris 2023 18:25
3 0 Atbildēt

Tādēļ, ka tie ir standarta perekupi, kuri tikuši pie iespējas tirgot jaunas riepas.

es 11.oktobris 2023 20:59
3 2 Atbildēt

Pokuj tas riepu izgatavošanas gads! Svarīgs ir riepu stāvoklis, kā tās glabātas. Tepat mūsu tā saucamie "sertificētie" riepu maiņas un glabāšanas kantori ziemas riepas glabā uz ielas, dzelzs konteineros bez ventilācijas. Un kas var būt no tādas ziemas riepas, kas tur vasarā ir kaltēta +50 grādos?

Po 12.oktobris 2023 0:14
0 0 Atbildēt

Teksts "Ražošanas gadam ir informatīva nozīme" ir tikai un vienīgi attieksme. Tirgotāja vadības cūciska attieksme pret klientu un arī saviem darbiniekiem!

Prātīgs interesents neuzdotu tik daudz lieku jautājumu darbiniekam. TA neierobežo riepu vecumu. Jeb tomēr kāds te vēlas totālu kontroli, ko?

650 12.oktobris 2023 2:10
1 0 Atbildēt

TĀ nodarbojas ar demagoģiju, x-pērti ar mūldēšanu, bet Lohi visu ceļu gavilē/Par!

Ja "lohintervijas/dod" šitie te itin runātīgie plašā profīla "specĀlisti", attiecīgi būt jābūt tā dēvētajai "iepējai", ka lohauditorija uzdos papildu lohjautājumus arī "pretējā" virzienā.  

Ja izmanīgi čalīši saviem "klientiem" zem oficālu "firmu" izkārtnēm tirgo (citu klientu,utilizācijas nolūkā) atstātos miskasstes eksemplārus, kaut kas te nav kārtībā.

Ja LV tehnoloģiju lielvalstī kāds gadiem ilgi ieved atkritumus no visas europopas miskasstēm- arī te ir "jautājumi".Lielākā tā "miskasste" ir tieši (latvijiešu tik ļoti iecienītajos) skandināviešu novados.

Ja "oficiālajam" autoriepu importam no 3šajām valstīm ir piemērojams viens vienīgs "atkritumu kontroles" pasākums, tad atkritumu ievešanai no EU un skandināvu miskasstēm nav pilnīgi nekādu apgrūtinājumu.

Ja sludinājumu portālam ir (vismaz kaut/kādi) noteikumi- "pastāvīgo" sludinātāju attieksme "met ēnu" arī uz šo portālu.

Vismaz trešadāļa "riepu servisu" ir LOhi, kuri līmē lētākos no iespējamajiem rūsējošos lohsvariņus un skrāpē lohklientu riteņdiskus uz nojaatām lohiekārtām, kuras tā dēvēto "kalibrāciju" ir pieredzējušas (labi ja) iepriekšējajā loh desmitgadē.Arī par!/TO derētu "parunāt" tā dēvētajā "lohsezonas" priekšvakarā.

Freijers 12.oktobris 2023 9:49
1 1 Atbildēt

toties montētāju apetīte aug, nu jau bortēšana un balansēšana (kā nu kuram tā kvalitāte) nāk 35-40 eiro robežās...kas vēl vairāk tikai nostiprina manis piekopto praksi paņemt pirms ziemas vidējas cietības gumijas sastāva ziemes un nobraukt tās 2os/2,5os gados un tā ietaupīt vismaz 100 eiro pa to laiku un nestāvēt nekādās dzīvās vai digitālās rindās un nep..prātu. Par tiem gadiem, labāk drusku vecāks brends nekā jaunāks kitajozs, arī lielveikalos nopērkamām navarkām (atjaunotām) riepām nav ne vainas ne dilšanā, ne arī bremzēšanā, vienīgi (ne)balansējas gan tās reti sūdīgi...balansēšanas optimizāciju - diska ekscentru salāgojot ar riepu smagum un vieglumpunktiem gan neesmu manījis, ka riepu bortēšanas kantori arī ar visām savām paceltajām taksēm nedara...

darklight 12.oktobris 2023 10:18
0 0 Atbildēt

Navarkām ziemā galīgi nav ne vainas, bet vasarā ar tām pabraukt nevar.

650 13.oktobris 2023 3:20
0 0 Atbildēt

Daudzos tajos riepu kantaros strādā diezgan daudzi Lohi (un/vai tuvāko 2mēn pļaujasslaikā tur tādu būs (strādās) Vēl vairāk)).

Nebūtu dižas skaudības par kāda biznesu vai nopelnīto peļņu, taču par tā dēvēto "pašu ētiku" no daiļrunīgajiem riepumontāžass pārstāvjiem nevienu gadu nav nācies uzdzirdēt.Nāk prātā apzīmējums vārna/vārnai un tml..

Kaut gan, cik nu bijusi tā saskare ar vienu no tiem runātāju zīmoliem- konkrēti tavasriepu relatīvi jaunajā angārā Ulmaņlohgatves galā ir gan normālas iekārtas, gan arī pati "attieksme" ok.Bet (diemžēl) ir vēl miljons citu "riepuvietu".

Ir diezgan dramatiska starpība, vai tev uz to tavu plānoto iespējamo "trīsgadu vissezon" periodu uzlīmēs šhitos te kitajozu rūsējošos suudus,jebvai kāds tavus daudzmaz normālos diksus apskrāpēs pusnojātā "iekārtā", un/vai tev tur atstās mantojumā pa šķirbām spīdošās aizpērno svariņu lohlīmes atliekas.Vai (var būt) vispār pie vieglmetāla diska piesitīs sitamos suudus,un vēl virsū uz nenotīrītajiem pērnās ziemas dubļiem.Jo tak nava laika un vispār na/uj vaig.

Un kur ir robežšķirtne starp tiešām ekstraklases servisu ar labākajiem materiāliem un iekārtām (vairs pat ne par "40" eur/kompl) un vienkārši tā dēvēto ikdienišķo "attieksmi".

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 21

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 1

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Audi EX7 – otrais Audi bez četru riņķu logotipa; šoreiz arī Eiropai? (+ FOTO) 10

Audi atklājis jaunā zīmola AUDI otrā modeļa nosaukumu – tas ir krosovers EX7, kas, iespējams, kļūs pieejams arī Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti