Audi A3 sedanu ražos Ungārijā 3

14.jūnijs 2013 11:56

AUDI HUNGARIA MOTOR uzsācisa jaunu nodaļu tā 20 gadus ilgajā pastāvēšanas vēsturē. Volkswagen koncerna vadītājs Martins Vinterkorns un Audi koncerna vadītājs Ruperts Štādlers kopā ar Ungārijas premjerministru Viktoru Orbānu deva oficiālo signālu Audi A3 sedana ražošanas uzsākšanai.

Divu gadu laikā Audi ir uzbūvējis pilnībā nokomplektētu ražotni, kurā atrodas gan presēšanas darbnīca, gan virsbūvju darbnīca, gan krāsošanas darbnīca un montāžas līnijas, kas Gioras ražotnē aizņem vairāk kā divus miljonus kvadrātmetru. Uzņēmums infrastruktūrā, ēkās un novatoriskā ražošanas aprīkojumā investēja 900 miljonus EUR.

"Paplašinot ražotni Ungārijā, Audi Hungaria ir kļuvis par nozīmīgu spēlētāju mūsu globālajā ražošanas tīklā," teica Ruperts Štādlers, Audi vadītājs. "Tādējādi mēs neatlaidīgi turpinām pildīt mūsu izaugsmes stratēģiju un stiprinām mūsu starptautisko konkurētspēju."

Audi Hungaria šogad svin savu 20. gadadienu. Kopš uzņēmuma dibināšanas 1993. gadā tas ir kļuvis par pasaulē lielāko dzinēju ražotāju un apgādā visa Volkswagen koncerna zīmolus. 1998. gadā dzinēju ražošanai tika pievienota Audi TT montāža. Sadarbībā ar ražotni Ingolštatē uzņēmums ražo arī modeļus Audi TT Coupe un TT Roadster, kā arī Audi A3 kabrioletu un RS 3 Sportback. Jaunajā, paplašinātajā autoražotnē tiks ražots arī Audi A3 sedans. Tas nozīmē, ka pirmo reizi kāds Audi automobilis pilnībā tiks būvēts Ungārijā. Nākotnē Audi Giorā ražos aptuveni 125 000 automobiļu gadā.

Ar A3 sedanu Audi kompakto premium automobiļu klasē, kas ir viens no pasaulē ātrāk augošajiem automobiļu segmentiem, ievieš jaunu koncepciju. Lielākajos pasaules tirgos, piemēram, ASV un Ķīnā, pieprasījums šajā segmentā strauji aug. A3 sedans šajās valstīs tirdzniecībā tiks laists 2014. gadā, bet pie Eiropas dīleriem tas būs pieejams jau šajā rudenī. Pirms pāris dienām sākās tā iepriekšpārdošana Vācijā. Dinamiskajam četrdurvju automobilim piemīt visas A3 modeļu klāsta labās īpašības - mazs svars, ko nodrošina mazsvara konstrukcija, jaudīgi un ļoti efektīvi dzinēji, kā arī daudzas modernas informācijas un izklaides sistēmas un autovadītāja palīgsistēmas.

Ražotnes paplašināšanas rezultātā Audi Hungaria ir radījis 2100 jaunas darba vietas. Jaunie darbinieki tiek apmācīti ražotnē uz vietas speciāli uzbūvētajā projektēšanas un apmācības centrā. Papildus tam Audi darbam Giorā kvalificētus darbiniekus gatavo Vācijas ražotnēs Ingolštatē un Nekarsulmā, kā arī starptautiskajās Volkswagen ražotnēs. Tai pat laikā darbaspēks Ungārijā ir pieaudzis līdz vairāk kā 9000 darbiniekiem. "Ar Gioru kā Audi pirmo ražotni ārpus Vācijas koncerns pirms 20 gadiem spēra svarīgu soli, lai internacionalizētu zīmolu. Pieaugošais darbinieku skaits visās ražotnēs pierāda, ka lēmums bija pareizs, un mēs ar kolēģiem filiālē Audi Hungaria nākotnē sadarbosimies vēl ciešāk," savā runā uzsvēra Pīters Mošs (Peter Mosch), Audi koncerna Vispārējo darbu padomes priekšsēdētājs.

Jaunajā automobiļu ražotnē liela uzmanība tiek pievērsta efektīvai resursu izmantošanai un vides aizsardzībai. Tādēļ Audi izmanto uz nākotni orientētas tehnoloģijas, piemēram, krāsošanas darbnīcā - sauso atkritumu šķirošanu ar gaisa cirkulāciju. Tas samazina apstrādātā gaisa daudzumu, tādējādi salīdzinājumā ar parasto mitro atkritumu šķirošanu par 50 procentiem tiek samazināts nepieciešamās enerģijas daudzums. Papildu sistēma piesārņotā gaisa attīrīšanai ļauj samazināt šķīdinātāja izmešus par vairāk kā 70 procentiem. Turklāt ražotne ir aprīkota ar efektīvām un ergonomiskām ierīcēm. Piemērs tam ir līnija presēšanas darbnīcā, kur daļa enerģijas, kas tiek izmantota presēto daļu ražošanai, tiek atgūta un palīdz taupīt resursus. Montāžas zonā, izmantojot augstumā regulējamas konveijera sistēmas, ierīces tika ergonomiski pielāgotas darbiniekiem.

Kopā ar jauno ražotni Audi Hungaria platība ir palielinājusies līdz aptuveni četriem miljoniem kvadrātmetru. Kopš uzņēmuma dibināšanas Audi Gioras ražotnē kopumā ir investējis 5,7 miljardus EUR. Audi ir Ungārijas lielākais ārzemju investors, tādējādi sniedzot ievērojamu ieguldījumu Ungārijas ekonomikas attīstībā.

 
Visi komentāri
 
msh 14.jūnijs 2013 23:52
0 0 Atbildēt

Sačakarēs vēl ar šitentajiem visiem mazajiem fofāgeniem audī tēlu... Audī jebkurā gadījumā sākas no A4.

es 16.jūnijs 2013 17:13
0 0 Atbildēt

Vai tad ne no audi 80?

msh 18.jūnijs 2013 18:15
0 0 Atbildēt

Tu esi kaut ko palaidis garām, audī mūsdienās A80 neražo :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Elektriskais Peugeot e208 rāda līdera cienīgu sniegumu (+VIDEO) 5

Šis elektrozilais brīnums ir Peugeot e208. Pilnībā elektriska automašīna, kas maksā tikpat cik visiem zināmā Renault Zoe. Izskatās atraktīvāk. Jautājums, vai atraktīvāk arī brauc? Lasīt vairāk

 

"Meistara padoms". Kā rīkoties, ja uzpildīji nepareizo degvielu ? (+VIDEO) 7

Misfuelling jeb nepareizas degvielas uzpilde ik gadu sabojā tūkstošiem automašīnu dzinēju. Lasīt vairāk

 

Taizemiešu kravas auto tūnings (+ VIDEO) 9

Šķiet, ka "pirmais puisis ciemā" tas, kuram vairāk spoguļu, lukturu un oriģinālāks izpūtēja izvads. Obligāti atribūti arī specifisks krāsojums, pēc iespējas lielāki dubļusargi, emblēma uz borta, graujoša mūzika un kompjūterspēlēs dzirdēti pīkstuļi. Lasīt vairāk

 

PSA koncerns atteiksies no mazauto Citroën C1 un Peugeot 108 7

Aģentūra Reuters, atsaucoties uz trim ziņu avotiem vēsta, ka PSA koncerns ir tuvu tam, lai svītrotu no modeļu piedāvājuma Citroën C1 un Peugeot 108. Franču autoražotājs komentārus nesniedz. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti