"Mitsubishi" pārtrauks sportiskā sedana "Lancer Evolution" ražošanu, norakstot to reizē ar sedana "Lancer" pašreizējo paaudzi.
"Mitsubishi" pārstāvji sarunā ar žurnālistiem atklājuši, ka tāda modeļa, ko varētu uzskatīt par tiešu "Lancer Evolution" pēcteci nebūs, tomēr kompānija izskata dažādus sportisko modeļu izstrādes variantus ar elektrisko tehnoloģiju komponentiem konstrukcijā.
2013.gada beigās tika ziņots, ka "Mitsubishi" inženieri plāno aprīkot "Evolution" pēcteci ar hibrīda iekārtu, kuras sastāvā būtu 1,1 litru turbo dīzelis. Šāda iekārta uzstādīta arī konceptuālajam krosoveram "XR-PHEV," kur tā attīsta 135 ZS.
Toreiz plānoja, ka "Lancer Evolution" pēctecis saņems forsētu variantu, kas būtu par 35 procentiem jaudīgāks. Citi ziņu avoti turpretim vēstīja, ka nākamo "Evo" vai citu topošo "Mitsubishi" sportisko modeli aprīkos ar benzīna-elektrisko hibrīdiekārtu, kas attīstīs aptuveni 500 zirgspēku jaudu. Tika pieļauts, ka automašīnas konstrukcijā varētu izmantot arī iestrādes no Paikspīkas kalnu sacensībām sagatavotā sacīkšu elektrosportkāra "MiEV Evolution II."
"Mitsubishi Lancer Evolution" desmitā paaudze ir kompānijas piedāvājumā kopš 2007.gada. Eiropas tirgum to komplektē ar četru cilindru turbo motoru, kas attīsta 295 ZS.
Nūūū...Vispār jau Micukam, jau vairākās EVO paaudzēs nekāda sakara ar sērijas Lancer nav - tas ir radīts uz drusku lielāka "Carisma" bāzes. Lancera vārds ir tīrs mārketinga pasākums :-) Un šitos EVO sērijā vispār neražo - tos dažus simtus ik gadu saražo laikā, kad galvenā ražotne ir ikgadējā remontā / rekonstrukcijā, tad ir iespējams max izmantot kvalificētu strādnieku roku darbu. Laikā, kad rūpnīcai "jādzen metrāža", tas vienkārši nav iespējams ...
Atcerieties nelaiķi Ričardu Bērnsu, kurš regulāri gāza ar A grupas Carisma, ne ar kādiem tu Micukiem WRC...Tas auto vienkārši "gāja", tapat, kā "Lancers" Mekinenam :-)