Pekinas auto izstādē Kia iepazīstina ar jauno K4 konceptu 1

 

Foto: Publicitātes foto

BPS | 24.aprīlis 2014 13:27

Kia Motors Corporation Pekinas starptautiskās auto izstādes ietvaros pasaulei pirmo reizi prezentē savu jaunāko koncepta modeli – K4 sedanu.

Izstrādāts ņemot vērā klientu vēlmes Ķīnā, vidējās klases K4 sedans demonstrē vienkāršu, bet vienlaikus atšķirīgu un cēlu virsbūves dizainu, savukārt salons, kas ir ietilpīgākais savā klasē, aprīkots ar vairākām augstākās tehnoloģijas ierīcēm klientu ērtību nodrošināšanai un drošībai.

K4 koncepta kopējais garums ir 4,72 metri, un tas aprīkots ar spēcīgo Kia 1.6 litru Turbo GDI dzinēju (šis dzinējs pircējiem Ķīnā būs pieejams pirmo reizi) kombinācijā ar 7 pārnesumu divsajūgu transmisiju (DCT), kas nodrošina ātru un vienmērīgu ātrumu pārslēgšanu.

K4 ir ievērojama salona ietilpība un plašums gan vadītājam, gan pasažieriem, kas iegūta pateicoties lieliskajam plānojumam un vidējās klases automobilim neraksturīgi garajai riteņu garenbāzei (2700 mm). Klasē lielāko ietilpību atbalsta vairākas klasē vadošās augstākās tehnoloģijas ierīces klientu ērtībām un drošībai.

Runājot par drošību, K4 aprīkots ar sešiem drošības spilveniem, ESP (elektroniskās stabilitātes programma) un atpakaļskata kameru. Kia inženieri, plānojot K4 struktūru un dizainu, kā arī izvēloties aktīvās un pasīvās drošības sistēmas, kā mērķi izvirzījuši sasniegt augstāko vērtējumu – 5 zvaigznes – C-NCAP neatkarīgajos drošības testos.

Kia jau tradicionāli apskatei turpina piedāvāt koncepta modeļus, kuri ir ļoti līdzīgi nākotnes sērijveida modeļiem. Plānots, ka sērijveida ražošanas K4 sedans Ķīnā pārdošanā varētu nonākt 2014. gada otrajā pusē. Kia jaunākā modeļa mērķauditorija būs uz ģimeni orientēti klienti vecumā no 30 – 40 gadiem.

“Jau no paša sākuma, radot K4 konceptu, kā prioritāte tika izvirzīta Ķīnas klientu vajadzības un vēlmes. Tagad mēs esam pārliecināti, ka koncepta K4 sērijveida ražošanas vidējās klases K4 ģimenes sedana modeļa versija Ķīnā uzstādīs jaunus standartus savā klasē,” komentēja Sons Nams Lī (Soon-Nam Lee), Vice President of Kia Motors Corporation Aizjūras Mārketinga grupas viceprezidents.

 
Visi komentāri
 
LMT 24.aprīlis 2014 13:54
0 0 Atbildēt

"Kia jaunākā modeļa mērķauditorija būs uz ģimeni orientēti klienti vecumā no 30 – 40 gadiem." Kā tad ar fagotiem un nabagvāģu cienītājiem?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 9

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti