"Subaru" gatavo jaunu platformu 7

 
iAuto.lv | 14.maijs 2014 8:10

"Subaru" inženieri izstrādā jaunu modulāro platformu, kas turpmāk tiks izmantota visu nākamo kompānijas modeļu konstruēšanai.

Jaunā arhitektūra SGP (Subaru Global Platform) debitēs 2016.gadā līdz ar jaunās paaudzes "Impreza," kas, pateicoties šai tehnoloģijai varēs pretendēt uz drošāku konstrukciju, plašāku telpu salonā un labāku vadāmību.

Tuvāko gadu laikā "Subaru" sola jaunu septiņvietīgu krosoveru, kas nomainīs modeli "Tribeca," kā arī jaunas konstrukcijas benzīna motorus, kas iegūs degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu un cilindru atslēgšanas tehnoloģiju.

Savukārt līdz 2018.gadam plānots jauns "Plug-in" pie mājas elektrotīkla pieslēdzams un uzlādējams hibrīda modelis ar tehnoloģiju, kas aizgūta no "Toyota."

"Subaru" cer, ka jaunā platforma, kā arī modernāki un ekonomiskāki dzinēji, palīdzēs līdz 2020.gadam palielināt automobiļu realizācijas rādītājus par 20% līdz 1,1 miljoniem eksemplāriem gadā. 2013.gadā "Subaru" izdevās pārdot 825 000 jaunu automobiļu.

 
Visi komentāri
 
Andris 14.maijs 2014 8:41
0 0 Atbildēt

Labāk būtu izdomājuši to lai subaru nerūsē tik traki. Man ir 2006 gada impreza, kas drīzāk izpūs nekā tiks nojāta. P.S. Interesanti ir arī tas, ka izstādē jaunie 2014 gada modeļi arī izrādās netiek cinkoti. wtf?

LMT 14.maijs 2014 9:56
0 0 Atbildēt

Rūsai, Tu draugs, patīc!

Kanibaals 14.maijs 2014 17:54
0 0 Atbildēt

Cinkošana jau neaizstāj labu krāsojumu, ja krāsu atsit nost, tad arī cinks mūžīgi nepasargās. Japāņi vispār necinko, bet cinku piešauj kā pārklājumu. Cinkošana ir energoietilpīga un ja ir labs krāsojums un salikšanas kvalitāte tad cinkot ir liekas izmaksas, kas sadārdzina auto.

Cita lieta, ka japāņi nesaprot kā var ielas kaisīt ar sāli, tā kā pretrūsas apstrāde sliekšņiem un dobumiem LV ir jāuzskata par obligātu jebkuram auto, ja tāda nenāk no rūpnīcas. Nevar pirkt auto, kas nav domāts konkrētam reģionam. Bet pret rūsu ir arī garantija.

Vispār gan zviedri Imprezai 2007 testā ir ielikuši par pret rūsas noturību 2nieku no 5 ballēm.

translate.google.com/translate?hl=...0-r-2007-12643

TO Andris 14.maijs 2014 9:33
1 1 Atbildēt

Nevajag pirkt lietuvas grabazas, vai kaut kadus meslus, 2004 gada subars rusa praktiski nav.

iAuto 14.maijs 2014 10:50
0 0 Atbildēt

Subaru? Rūsa? .....

LMT 14.maijs 2014 13:13
0 0 Atbildēt

Tas tak nav opels!!!

Uzvārds 14.maijs 2014 14:24
0 0 Atbildēt

1997. gada subārs ir, skatē par rūsu nekad nekas nav teikts, un reti kur kāds punktiņš rūsas ir atrodams. Ja jau 2006 gada ir redzams rūsiņš, tad vajag likvidēt to un aizvest uz pretsrūsas apstrādi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti