"Subaru" inženieri izstrādā jaunu modulāro platformu, kas turpmāk tiks izmantota visu nākamo kompānijas modeļu konstruēšanai.
Jaunā arhitektūra SGP (Subaru Global Platform) debitēs 2016.gadā līdz ar jaunās paaudzes "Impreza," kas, pateicoties šai tehnoloģijai varēs pretendēt uz drošāku konstrukciju, plašāku telpu salonā un labāku vadāmību.
Tuvāko gadu laikā "Subaru" sola jaunu septiņvietīgu krosoveru, kas nomainīs modeli "Tribeca," kā arī jaunas konstrukcijas benzīna motorus, kas iegūs degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu un cilindru atslēgšanas tehnoloģiju.
Savukārt līdz 2018.gadam plānots jauns "Plug-in" pie mājas elektrotīkla pieslēdzams un uzlādējams hibrīda modelis ar tehnoloģiju, kas aizgūta no "Toyota."
"Subaru" cer, ka jaunā platforma, kā arī modernāki un ekonomiskāki dzinēji, palīdzēs līdz 2020.gadam palielināt automobiļu realizācijas rādītājus par 20% līdz 1,1 miljoniem eksemplāriem gadā. 2013.gadā "Subaru" izdevās pārdot 825 000 jaunu automobiļu.
Labāk būtu izdomājuši to lai subaru nerūsē tik traki. Man ir 2006 gada impreza, kas drīzāk izpūs nekā tiks nojāta. P.S. Interesanti ir arī tas, ka izstādē jaunie 2014 gada modeļi arī izrādās netiek cinkoti. wtf?
Rūsai, Tu draugs, patīc!
Cinkošana jau neaizstāj labu krāsojumu, ja krāsu atsit nost, tad arī cinks mūžīgi nepasargās. Japāņi vispār necinko, bet cinku piešauj kā pārklājumu. Cinkošana ir energoietilpīga un ja ir labs krāsojums un salikšanas kvalitāte tad cinkot ir liekas izmaksas, kas sadārdzina auto.
Cita lieta, ka japāņi nesaprot kā var ielas kaisīt ar sāli, tā kā pretrūsas apstrāde sliekšņiem un dobumiem LV ir jāuzskata par obligātu jebkuram auto, ja tāda nenāk no rūpnīcas. Nevar pirkt auto, kas nav domāts konkrētam reģionam. Bet pret rūsu ir arī garantija.
Vispār gan zviedri Imprezai 2007 testā ir ielikuši par pret rūsas noturību 2nieku no 5 ballēm.
translate.google.com/translate?hl=...0-r-2007-12643