"Saab" – jau atkal stop 7

 
iAuto.lv | 21.maijs 2014 11:32

Zviedrijas autobūves kompānija "Saab" pārtraukusi modeļa "9-3" ražošanu. Pagaidām pārtraukums plānots četru nedēļu garumā.

Pēc bankrota 2011.gadā "Saab" atdzima kā fenikss no pelniem – kompānija nomainīja īpašnieku un šķita, ka lietas iet uz augšu – 2013.gada nogalē Trolhatanā atsākās modeļa "9-3" ražošana (6 eksemplāri dienā), šā gada pavasarī tika paziņots par elektriskās modifikācijas ražošanas startu un benzīna modeļa piegādēm Zviedrijas dīleru centriem.

Tādēļ tiem, kas ticēja "Saab" atdzimšanai, šī vēsts ir īpaši nepatīkama – ražošana apturēta ne jau tādēļ, ka pēc 2011.gada tehnoloģijām ražotos "9-3" sedanus nepērk, bet gan tādēļ, ka "Saab" īpašnieka NEVS partnera, Ķīnas kompānija "Qingbo Investment," neizpildīto solījumu dēļ uzņēmumam izveidojusies sarežģīta finansiāla situācija (lasi – nav naudas).

2012. gada jūnijā bankrotējušā Saab aktīvi tika pārdoti Zviedrijā reģistrētam elektroautomašīnu uzņēmumam "National Electric Vehicle Sweden AB" (NEVS), ko dibinājis kāds Japānas investīciju fonds un Honkongā bāzēta atjaunojamās enerģijas kompānija.

 

 
Visi komentāri
 
LMT 21.maijs 2014 11:44
0 1 Atbildēt

Njā, opelis paliek opelis...

pīters pens 21.maijs 2014 14:19
3 0 Atbildēt

Njā, intelekta trūkums paliek intelekta trūkums

aansis 21.maijs 2014 16:53
0 0 Atbildēt

Kaut kas laikam tajā mašīnā ir īpašs. Nekad neesmu līdz galam sapratis šīs markas fanus, bet vēl vairāk nesaprotu fanātiskos nīdējus :) Varbūt kāds varētu paskaidrot šo fenomenu?

Fosdyke 21.maijs 2014 14:48
1 1 Atbildēt

Ķīnizeri ir patiesībā lielākie "uzmetēji" un solījumu nepildītāji uz mūsu planētas...

Neitrálais 21.maijs 2014 17:47
0 0 Atbildēt

Starp citu, ja nezinaji Saabā daļa detaļu ir no Opeļa.

Conqueror 21.maijs 2014 21:12
0 0 Atbildēt

vajag izsludināt ziedojumu maksas telefonu , lai cilvēki var zvanīt un ziedot

Atpakaļgaita 22.maijs 2014 9:12
0 0 Atbildēt

Starp citu tiešām nezināju... Interesētu konktrētāks avots šādai informācijai.

Līdz šim biju zinājis, kas SAAB 9-3, Opel Vectra, Chevrolet Malibu un Cadillac BLS ir būvēti uz kopīgas GM Epsilon I platformas, kas nozīmē, ka tiem ir daudzas vienādas rasējumu specifikācijas un savstarpēji maināmas detaļas. Izmantoto materiālu kvalitāte gan mēdz atšķirties. Zinu gan cilvēkus, kas SAAB piekarē liek Opel bukses, gan arī pretēji.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti