"Škoda Roomster" pārvērtīsies par minivenu (+ foto) 8

 

Foto: Auto-Motor-Und-Sport

iAuto.lv | 16.jūnijs 2014 11:51

Vieglais komerctransportlīdzeklis "Škoda Roomster" ir čehu kompānijas piedāvājumā kopš 2006.gada. 2010.gadā tas piedzīvoja modernizāciju, bet 2015.gadā klāt būs jaunais modelis, un, kas interesanti – nevis kā universāls ar paaugstinātu jumtu, bet gan klasiska minivena izskatā.

Vācu izdevuma "Auto-Motor-Und-Sport" interneta vietnē izvietoti attēli, kuros redzams zem "VW Touran" virsbūves paslēpts testu prototips un, lai gan jaunā modeļa oficiālā debija paredzēta jau Parīzes autoizstādē oktobrī, skaidrības par jaunā Roomster tehniskajiem risinājumiem joprojām nav.

Foto: Auto-Motor-Und-Sport

"Auto-Motor-Und-Sport" min divas iespējas: izmaksu ziņā ražotājam izdevīgākais variants būtu tad, ja jaunā Roomster ražošanai pielāgotu pašreizēja "VW Caddy" tehniku. Tomēr pēdējais veidots uz piektā "Golf" platformas un izmanto lapu atsperes un nedalāmu pakaļējo tiltu, tādēļ maz ticams, ka "Škoda" vēlēsies sarūgtināt klientus un zem svaiga izskata virsbūves paslēpt novecojušu tehniku.

Foto: Auto-Motor-Und-Sport

Otrs variants ir vairāk ticams – "Roomster" taps uz universālās MQB platformas un izmantos "VW Touran" tehniskos risinājumus. Tas gan būs dārgāk un draud ar konkurenci paša koncerna starpā, taču vairāk atbilst strauji progresējošā čehu ražotāja ambīcijām. MQB platforma sniegtu vairākas priekšrocības un ļautu izveidot vieglāku un ietilpīgāku konstrukciju – uzlabotos aizmugures pasažieru komforts un palielinātos bagāžas nodalījuma ietilpība.

Foto: Auto-Motor-Und-Sport

Pašreizējās paaudzes "Roomster" ar 1,2 litru 70 ZS benzīna motoru un piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu Vācijā maksā, sākot no 13 490€. 4,21 m garajam furgoniņam ir 480 litru bagāžas nodalījums un piecas sēdvietas. Uz 100 km šī modifikācija patērē vidēji 6,2 litrus. Ekonomiskākas un arī dārgākas (16 590, 18 990€) ir minivena dīzeļversijas ar 90 un 110 ZS motoriem, kas patērē vidēji 4,7 litrus. "Roomster" paredzēta tikai priekšējo riteņu piedziņa.

Foto: Auto-Motor-Und-Sport

 
Visi komentāri
 
LMT 16.jūnijs 2014 12:19
6 0 Atbildēt

Beidzot kaut kas prātīgs no škodas.

ak 16.jūnijs 2014 12:36
2 10 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc ir jāmaskē jau nez cik gadus pa ielām braucošais, bezgala pretīgā izskata, Tourāns? Tak visi to jau sen ir redzējuši!

Fosdyke 16.jūnijs 2014 17:58
1 0 Atbildēt

Tātad Tourānam būs jauna izskata gaismas un radiatora režģis...

Shiirs 16.jūnijs 2014 19:24
6 1 Atbildēt

kas ir lapu atsperes? :D:D:D kursh vispar jums tulko shito sviestu? :D

Crankshaft 17.jūnijs 2014 7:44
6 1 Atbildēt

Lai nu būtu kāds būdams - iekšā sēžot tu vienalga neredzi,

kāds auto no ārpuses izskatās. :-) Un ko citi domā - ne tikai

pie vienas kājas, bet pie abām, un kājstarpes piedevām :-)))

Starp citu, iAuto, nav jēdziena "lapu atsperes", oficiālais

termins latviski ir "lokšņu atsperes"! :-))))))

iAutolv 17.jūnijs 2014 7:48
0 9 Atbildēt

arī puseliptiskās, kas sastāv no vairākām atsperu lapām (iespējams, novecojis termins)

es 17.jūnijs 2014 15:38
0 0 Atbildēt

Tas taču VW Touran!

Es pats 17.jūnijs 2014 22:00
0 0 Atbildēt

ja roomsterim neizmainīs neko salona izmēros (platums varbūt arī normāls, bet garuma ziņā aizmugurē nu dikti maz vietas paliek ja vadītājs ir virs 1,8m) un sēdekļu konstrukcijā (uz garajiem gabaliem vainu stipri jāpārsniedz ātrums, vai vēlākais ik pēc stundas nopietni jāpiedomā pie pauzes), tad būtībā nekas nebūs mainījies un būs vien tāds pats sīks pilsētas mini-komercauto kā līdz šim.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti