"UAZ" piedāvā apvidus auto "Patriot" īpašo versiju "Trophy" (+ foto) 12

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 19.jūnijs 2014 7:24

Krievijas apvidus automobiļu ražotājs "UAZ" radījis atjauninātā apvidus automobiļa "Patriot" īpašo versiju "Trophy," kas tiks saražota ierobežota skaita sērijā.

Speciālā versija aprīkota ar vinču, tai ir labāk pasargātas stūres mehānisma un transmisijas detaļas. Ražotājs uzsver, ka uzlabojumi veikti, vadoties no klientu ieteikumiem.

Foto: Publicitātes foto

Pārnesumkārbas un sadales kārbas aizsardzībai izmantota 3 mm bieza metāla plāksne, bet stūres mehānismu sargā vairogs no 42 mm diametra caurulēm. Par papildu maksu "Patriot Trophy" pieejama ziemas pakete, kurā iekļauts salona papildu sildītājs, vējstikla apsilde, aizmugures sēdekļu apsilde un lielākas kapacitātes akumulators.

Foto: Publicitātes foto

Īpašās versijas komplektācijā ietilpst 16 collu vieglmetāla diski, auduma-ādas kombinācijas sēdekļi un stikli ar termisko izolāciju.

"UAZ Patriot Trophy" cena ir 689 950 rubļu (15 078€).

Foto: Publicitātes foto

"UAZ Patriot" modernizācija (attēls apakšā) tika veikta jūnija sākumā. Apvidnieks tika pie jauniem galvenajiem lukturiem, jaunas ABS, kas kombinēta ar bremžu spēka sadales funkciju un jaunām ekstrām, kas iekļautas papildaprīkojuma sarakstā.

UAZ Patriot modernizētais modelis Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
Crankshaft 19.jūnijs 2014 9:02
1 1 Atbildēt

Adresāts šai versijai ir skaidri redzams - Krievijas "varas"

pārstāvji :-) Jo, kā teica turienes "varas" pāstāvis, kurš

inkognito viesojās Liepājas rallijā (pats bijušais rallists

un Kurzemes rallija dalībnieks, Krievijas rallija eksčempions), "a nafig risovatsa mersedesami G-klassa!". Ja kas, arī viņš pats un "pietuvinātie" ikdienā izmanto Volgas, protams, ar šofferi :-) Un viņu un pārējos ikdienā nelamā

par "atraušanos no tautas" :-)))))))

LMT 19.jūnijs 2014 9:28
0 0 Atbildēt

Mmmm, tropu nabagdžips!

Crankshaft 19.jūnijs 2014 10:14
2 0 Atbildēt

Neko gudrāku nespēji sacerēt, NabagLMT? :-)))))))))))))

Vajadzēs Bindem piemeldēt, kā nekā jaunībs draugs :-))))

Mok tev piegriezīs nesankcionētu "niku" lietošnu, citādi

garīgi nelīdzsvaroti pilsoņi tavas vārsmas komentāros var

uztvert par oficiālo LMT viedokli .... :-))))))))

LMT 19.jūnijs 2014 10:38
0 1 Atbildēt

Jā, draugs, tie tik bija laiki...

ha 19.jūnijs 2014 10:27
1 3 Atbildēt

Motors noteikti tas pats labais volgas motors. Krievam jau prāts tālāk nesniedzas :D:D

Crankshaft 19.jūnijs 2014 11:24
2 1 Atbildēt

ha

Motors noteikti tas pats labais volgas motors. Krievam jau prāts tālāk nesniedzas :D:D

=====================

Par motoriem tādiem, kā tu, labāk nespriest, vari izrādīties

"idiotu" kategorijā :-))))))

IkdienasViesis 19.jūnijs 2014 12:35
0 1 Atbildēt

Vispār jau glīts auto. Kaut kā pie mums neesmu vēl redzējis. Manīju tos vāczemē - ar tiem braukāja Hanoveres universitātes studenti. Motori ,šķiet, bija dīzeļi. Izskatās arī itin iespaidīgi - ne sliktāk kā slavenie lendkruiseri.

Palaidniex 19.jūnijs 2014 13:50
0 1 Atbildēt

kas notiek viņčojoties ar troses padeves šķirbas maliņām, ja jāviņčojas tam caurumam nedraudzīgākā leņķī?

Aigarcix 19.jūnijs 2014 20:46
0 0 Atbildēt

Tas tā,lai būto ko nomainīt.Paņem sintētisko trosi un viss būss OK.:)))

Crankshaft 19.jūnijs 2014 14:47
1 0 Atbildēt

IV var piekrist - eksportam šamais bezceļnieks tiek ražots ar

Toyota dīzeli, var tādu nopirkt arī Krievijā, tik sākumcena

gan nav tāda, kā ar 2.7 ltr benzīnnieku... :-( Toties visiem

viņiem vairs nav vecā, traģiskā, toties "kolhozā" remontējamā,

transmisija, bet labi zināmā no "Patruļniekiem" japāņu

Aisin, tiesa, ražota Dienvidkorejā :-)))))))

Aigarcix 19.jūnijs 2014 20:48
0 0 Atbildēt

Nu un kur tad tam lūznim slavenie ārmijnieku reduktori.(nu labi,mūžīgi tekoši utt,bet bija.)Bez tiem bobiks ir tikai ,mopsis.

Crankshaft 20.jūnijs 2014 7:40
2 0 Atbildēt

ha

Motors noteikti tas pats labais volgas motors. Krievam jau prāts tālāk nesniedzas :D:D

=================

Tev laikam pašam prāts tālāk par Volgas motoru nesniedzas :-)

ZMZ jau sen ražo veselu virkni DOHC dzinēju, arī šim auto

ir 2.7 litru DOHC dzinējs ar BOSCH degvielas iesmidzināšanu.

Aigarcix

Nu un kur tad tam lūznim slavenie ārmijnieku reduktori.(nu labi,mūžīgi tekoši utt,bet bija.)Bez tiem bobiks ir tikai ,mopsis.

==================

Šitais vispār ir visai civils auto, tiem portāltiltus likt nemēdz - ikdienas lietošanā viņi nekas jauks vis nav :-)

Un rāpo bobis arī bez viņiem, tiesa , ne tik braši, bet,

ja kādreiz esi braucis, tad zināsi, kā :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti