Opel atklāj piektās paaudzes Corsa (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes foto

Opel | 9.jūlijs 2014 11:30

Šodien Opel atklāj jauno piektās paaudzes Corsa. Opel vislabāk pārdotais auto tiecas piedāvāt jaunu vadīšanas pieredzi mazauto tirgus segmentā, paceļot latiņu šasijas, dzinēja un pārnesumkārbas veiktspējā. Jauni, pilnveidoti un efektīvi 1,0 litru trīs cilindru turbo dzinēji, gluda ātrumu pārslēgšana, jauna amortizācija un uzlabota vadāmība piedāvā augstākās klases komforta un precizitātes līmeni.

Jaunajam Corsa ir pilnīgi jauna iekšējā apdare, kas veicina augstas kvalitātes un plašuma izpratni, ietverot sevī vislabāk savienojamo IntelliLink informācijas un izklaides tehnoloģiju un īpaši modernas vadītāja palīgsistēmas. Opel dizaineri ir piešķīruši Corsa dinamisku formu saskaņā ar zīmola dizaina filozofiju, ieviešot plūstošus, skulpturālus apveidus un precizitāti detaļās.

Jaunais Corsa ir aprīkots ar visu nepieciešamo, lai nodrošinātu 32 gadu veiksmes turpināšanos aktīvi konkurējošā tirgus segmentā. Piektās paaudzes Opel vislabāk pārdotais auto savu pirmizrādi piedzīvos “Mondial de l’Automobile 2014” Parīzē no 4. līdz 19. oktobrim, un pirmie modeļi tiks noripināti no ražošanas līnijām rūpnīcās Saragosā un Eizenahā vēl līdz šī gada beigām.

Foto: Publicitātes foto

„Opel Corsa vienmēr ir bijis plaši cildināts par tā pievilcīgo izskatu un efektīvo telpas pielietojumu kompaktās dimensijās,” teic Opel izpilddirektors Dr. Karls-Tomass Noimans (Dr. Karl-Thomas Neumann).„Tas ir bijis izšķirošais faktors šī modeļa ilgstošajā popularitātē, un mēs, protams, pārnesam tā pievilcības būtību nākamajā paaudzē. Pateicoties daudzām jaunajām tehnoloģijām, mēs piedāvājam arī fantastisku vadīšanas pieredzi, kas šajā automobiļu klasē vieš jaunus standartus. Piektās paaudzes Corsa būs pārsteigumiem bagāts modelis.”

Veiksmes recepte: jauneklīgs dizains un plašums kompaktās dimensijās

Četru paaudžu laikā 32 gadu periodā Eiropā ir pārdoti gandrīz 12 miljoni Corsa modeļu, ieskaitot 2,8 miljonus no pašreizējās ceturtās paaudzes. Ar vidējo pārdošanas apjomu 370 000 vienību apmērā Opel Corsa ir viens no ilgstoši populārākajiem modeļiem savā segmentā. Tā veiksmes atslēga ir izcila telpas efektivitāte: tā kompaktajā garumā - 4 metru apmērā - Opel vislabāk pārdotais auto piedāvā plašuma pārpilnību līdz pat pieciem cilvēkiem gan ģimenei draudzīgajā piecu durvju, gan dinamiskajā un sportiskajā trīs durvju versijā.

Foto: Publicitātes foto

 

Tajā pašā laikā Corsa virsbūves dizains izstaro praktisku un spēcīgu pievilcību ar tā jauneklīgo, dinamisko izskatu. Jaunā Corsa paaudze nemanāmi pārnes šo veiksmes recepti, tajā pat laikā esot radikāli atšķirīga. Tā virsbūves dizains ir svaigāks, izsmalcinātāks, ar izteiktāku raksturu. Zīmīgajai priekšpusei ir piešķirti „spārnu” formas lukturi, iekļaujot Opel pazīšanās zīmē „spārnu” LED dienasgaismas lukturus un zemas, sportiskas trapecveida restes ar dinamisku atbalsta stieni Opel emblēmai. Skulpturālā uzbūve atbilst Opel tipiski dinamiskajiem modeļiem ar raksturīgo “asmens” sānu motīvu. Horizontālā līnija aizmugurējā daļā vizuāli paplašina auto un plūst caur plecu daļu, piešķirot tam vēl labāku stāju. Iesēžoties jaunajā Corsa un vadot to, izmaiņas ir vēl pamanāmākas.

Pavisam jaunā iekšējā apdare ar skaidrām, pagarinātām līnijām, izsmalcinātu materiālu dažādību kopā ar būtiski komfortablāku šasiju, asāku vadāmību, pilnīgi jaunu motoru un ievērojami zemāku trokšņu līmeni nodrošina jaunu vadīšanas pieredzi.

Foto: Publicitātes foto

Absolūta precizitāte: jauna šasija un jauninājumi vadīšanā augstākajai braukšanas stabilitātei

Augstākā prioritāte Opel tehnoloģiju attīstības komandai bija sagādāt Corsa pircējiem braukšanu sajūtu, kas pielīdzināma lielāku, dārgāku auto vadīšanai komforta un precizitātes ziņā. Jauna šasija un auto vadīšanas sistēma to garantē. Šasija nav pārmantojusi pat mazāko detaļu no pašreizējā Corsa modeļa. Taisna līnija un stabilitāte pagriezienos, pateicoties par 5 mm zemākam smaguma centram, izturīgāka balstiekārtai un jaunai priekšējās piekares ģeometrijai, tajā skaitā jaunam priekšējam šarnīram.

Automašīnas sāngāzums, stūres sistēmas reakcija un kopējā vadība ir uzlabota. Labāka amortizācija sniedz piektās paaudzes Corsa aizsardzību no bedrēm un nelīdzeniem ceļa pārklājumiem, apgādājot mazauto ar priekšzīmīgu komfortu. Pilnīgi jaunās elektriskās arhitektūras attīstība ļauj piektās paaudzes Corsa dažādajām sistēmām mijiedarboties daudz augstākā līmenī. Jauna stūrēšanas ģeometrija un stūres programmatūras kalibrēšana sniedz precīzāku reakciju, kas uzlabo gan braukšanas prieku, gan komfortu.

Foto: Publicitātes foto

Jauna iezīme Corsa modeļu standartaprīkojumā tagad atļauj samazināt stūrēšanas piepūli zemos ātrumos, pilsētas režīms tiek viegli aktivizēts, nospiežot pogu. Pašreizējā Corsa modelī pircēji var izvēlēties starp divu veidu šasijām – komforta un sporta. Sporta šasijai ir nelokāmākas atsperes un trieciena absorbētāji, kā arī specifiska stūrēšanas ģeometrija un kalibrēšana daudz tiešākai reakcijai.

Uzmanības centrā: jaunākās paaudzes 1,0 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējs

Īpaša uzmanība zem tā sauktās „Corsa E” jeb piektās paaudzes Corsa motora pārsega tika pievērsta Opel nesen attīstītā trīs cilindru 1,0 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbo dzinēja ierīkošanai. Šī īpaši modernā spēkstacija ir vienīgais 1,0 litru trīs cilindru sērijveidā ražotais dzinējs ar balansētājvārpstu, kas ļauj ieviest jaunu klases etalonu ievērojami zemās trokšņu, vibrācijas un skaņu spalguma (NVH) iezīmēs, kā arī braukšanas komfortā. Kompaktais alumīnija 1,0 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējs, kas, protams, jau izpilda Eiro 6 emisiju standartus, ir pieejams divās jaudas konfigurācijās – 66 kW/90 ZS un 85 kW/115 ZS.

Abi lepojas ar lielisku reakciju un spēcīgu augstu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem, iespējot sasniegt 170 Nm no tikai 1800 apgriezieniem. Opel jaunais trīs cilindru dzinējs ir aprīkots ar Start/Stop tehnoloģiju jau standartaprīkojumā.

Foto: Publicitātes foto

Jaunā Corsa benzīna dzinēju sastāvs ir papildināts ar 74 kW/100 ZS 1,4 litru turbo dzinēju ar 200 Nm maksimālo griezes momentu, kā arī tālāk attīstītām, Eiro 6 atbilstošām 1,2 un 1,4 litru vienībām. Pilnībā pārstrādāti, pilnveidoti un tagad arī Eiro 6 standartiem atbilstoši 1,3 CDTI dzinēji ar 55 kW/75 ZS un 70 kW/95 ZS paplašina Corsa dīzeļdzinēju klāstu. Vistaupīgākā Corsa versija – 70 kW/95 ZS ar piecu pakāpju manuālo transmisiju un Start/Stop sistēmu – emitē tikai 89 g/km CO2. Vairāk zemu emisiju varianti tiks piedāvāti jau nākamajā pavasarī.

Braukšanu ar Corsa padara aizraujošu un komfortablu ne tikai vēl vairāk attīstītie dzinēji. Jauno transmisiju ieviešana veicina uzlabotu braukšanas pieredzi un uzlabojumus efektivitātē. Abas 1,0 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbo dzinēja versijas nāk komplektā ar pavisam jauno, kompakto sešu pakāpju manuālo ātrumkārbu. Jāuzsver lielāka efektivitāte, pateicoties zemās berzes dizainam un precīzajai pārslēgšanās izjūtai. Ātrumu pārslēgšana jaunajā Corsa ir komfortabla un gluda, kā arī ātra un precīza.

Ar jaunā Corsa modeļa palaišanu Opel piedāvā arī jaunākās paaudzes sešu pakāpju automātisko transmisiju, kā arī pilnīgi jaunu Easytronic 3,0 automatizēto manuālo transmisiju, sniedzot uzlabotu, gludāku reakciju – ideāls veids kā par pieņemamu cenu kombinēt automātiskās transmisijas komfortu un manuālās transmisijas efektivitāti.

Labākā savienojamība kopā ar drošību: IntelliLink un autovadītāja atbalsta sistēmas

Dizainā tīrais salons ir veikli saorganizēts ap pievelkošo autovadītāja kontroles centru, kura rīku panelis ir veidots ar horizontālām līnijām, kas optiski palielina dāsno interjera plašumu. IntelliLink sistēmas 7 collu krāsu skārienjūtīgais ekrāns ir lieliski novietots uz centrālā paneļa, tuvu ātrumpārslēgam. Tas ļauj vadītāja rokai ātri un dabiski pārvietoties starp transmisiju kontroli un skārienjūtīgo ekrānu.

Jaunā Corsa modeļa augstākās klases informācijas un izklaides sistēma piedāvā labākās savienojamības iespējas, ir saderīga ar Apple un Android ierīcēm, kā arī var būt vadāma ar balss komandu palīdzību. Ir iespējams izmantot arīBluetooth un Siri Eyes Free. Ir pieejamas vairākas aplikācijas, piemēram BringGo navigācijai, kā arīStitcher un TuneIn interneta radio pārraidēm un stacijām, kā arī ir praktiskā FlexDock novietošanas un uzlādes stacija viedtālruņiem.

Foto: Publicitātes foto

Jaunais Corsa iepazīstina ar vadītāja palīgsistēmām, no kurām daudzas ir nepārspētas šajā transportlīdzekļu klasē. Drošības līmenis ir augstāks, pateicoties Corsa modelī pirmo reizi pieejamajiem bi-xenon lukturiem ar stūra apgaismojumu, sānu neredzamās zonas brīdinājuma sistēmai un Opel Eyepriekšējai kamerai ar ceļazīmju atpazīšanas palīdzības sistēmu, brīdinājuma sistēmai par novirzīšanos no braukšanas joslas, distances ievērošanas rādījumam un priekšējās sadursmes brīdinājumam. Lai gādātu par maksimālu drošību, priekšējās sadursmes sarkanais brīdinājums tiek projektēts vējstiklā. Riepu spiediena kontroles sistēma brīdina vadītāju par pārmērīgu spiediena zudumu kādā no riepām.

Braukšanas komforts ir pilnveidots ar uzlaboto stāvvietā novietošanas palīgsistēmu, kas automātiski izdara parkošanās manevrus, kā arī ar atpakaļskata kameru un palīgmehānismu braukšanas uzsākšanai kalnā. Lai radītu omulīgu siltumu auto iekšienē un labu redzamību aukstās dienās, stūre, priekšējie sēdekļi un tagad arī vējstikls var tikt apsildīti. Augstas klases interjers ietver sevī lieliski nostrādātus priekšējos sēdekļus, kas lepojas ar izcilu apdari, lielu panorāmas jumtu un patīkamu, aptverošu apgaismojumu, kas rada salonā siltu, aicinošu atmosfēru.

Aktīviem cilvēkiem jaunajā Corsa aizmugurējā daļā ir integrēts praktiskais FlexFix velosipēdu pārvadātājs, ko ekskluzīvi piedāvā tikai Opel.

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
pionieris 9.jūlijs 2014 16:19
0 0 Atbildēt

Tas labi, ka atklāj - es jau domāju, ka Kolumbs&Co visu jau sen kā atklājuši. Cerams, ilgi nebija jāmeklē:)

LMT 9.jūlijs 2014 18:09
0 0 Atbildēt

Rūsu atklāja, jau 5tajā paaudzē!

Crankshaft 11.jūlijs 2014 10:20
0 1 Atbildēt

Atkal LMT ar saviem idiotskajiem ...

Mums 4 Opelastras nokalpoja 3 gadus bez

problēmām, tad kur ir problēma?!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti