iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: jaunā Toyota Corolla tikai benzīns un hibrīdi (+ FOTO) 1

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 9.marts 2019 10:27

Toyota kompaktklases modelis būvēts uz Toyota New Global Architecture (TNGA) platformas, kompaktklases versijā GA-C, ko izmanto arī C-HR un Prius. Padzīvojis kādu laiku ar nosaukumu Auris, tas atgriežas pie labāk pazīstamā Corolla un šogad tiek pasniegts jau kā divpadsmitās paaudzes modelis.

Jaunajā paaudzē tas būs pieejams trīs virsbūves versijās: kā piecdurvju hečbeks (agrāk Auris), universāls Corolla Touring Sports (agrāk Auris Touring Sports) un sedans Corolla sedan (agrāk nosaukums tas pats). Bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz 361 – 1024 litri (piecdurvju modelim), 598-1606 litri (universālam) un 471 litrs (sedanam). Hibrīdmodifikāciju ietilpība ir nedaudz mazāka.

Foto: iAuto.lv

Motoru piedāvājumā nav neviena dīzeļa, ir tikai viens benzīna motors, toties divas hibrīdversijas. Sedans būs pieejams tikai hibrīda variantā, bet hečbeka un universāla modelim pieejamas visas motoru versijas.

Jaunais 180 Zs hibrīds apvieno 2,0 litru benzīna motoru, 109 Zs elektromotoru, niķeļa-metālhidrīda akumulatoru un sešu pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. 100 km/h šāda Corolla sasniedz 7,9 sekundēs, maksimālais ātrums ir 180 km/h, bet vidējais degvielas patēriņš – 3,7 litri uz 100 km. Pircējam tiks piedāvāts arī uzlabots 122 Zs hibrīds uz 1,8 litru benzīna motora bāzes, kā arī 1,2 litru benzīna turbomotors, kas attīsta 114 Zs.

Foto: iAuto.lv

Jaunā Corolla ieguvusi uzlabotu sadursmes novēršanas sistēmu (Pre-Crash Safety System, PCS), kas gājējus atpazīst arī diennakts tumšajā laikā, brīdina vadītāju par iespējamo sadursmi (10-180 km/h) un iedarbina bremzes, ja tas nereaģē (10-180 km/h). Sastrēgumu asistentam tagad ir Stop&Go funkcija un jauna funkcija, kas darbojas no 70 km/h – ja elektronika konstatē, ka priekšā braucošais automobilis ir lēnāks, sistēma ieslēdz virzienrādītāju un uzsāk paātrināšanos, patstāvīgi veicot apdzīšanu. Ja tiek konstatētas kādas atkāpes, piemēram, transports pretējā joslā, manevrs tiek pārtraukts. Palīgasistentu klāstā arī uzlabota adaptīvā kruīzkontrole, aktīvā joslas uzturēšanas palīgsistēma, aklā leņķa uzraugs un asistents, kas brīdina par šķēršļiem, braucot atpakaļgaitā.

Jaunajai Corolla pieejami adaptīvie amortizatori, LED un Matrix-LED starmeši, bagāžnieka vāks ar sensoru vadību, 7 collu vadītāja informācijas displejs, multimediji ar 8 collu skārienjutīgu ekrānu, 10 collu Head-Up projekcijas displejs.

Jaunā modeļa cenas ražotājs vēl neatklāj.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
VWfans 9.marts 2019 21:02
0 0 Atbildēt

Šitā būs baudāma...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti