Amerikāņi neapmierināti ar Mercedes, Audi un Volkswagen kvalitāti 25

 

Foto: Genesis

iAuto | 20.februāris 2023 5:49

J.D.Power veiktais pētījums liecina, ka amerikāņiem daudz labāk patīk Kia vai Buick nevis vācu Premium ražotāju Audi un Mercedes produkcija.

J.D.Power klientu apmierinātības ziņojums ir viens no galvenajiem rādītājiem autoražotājiem, kas balstīts uz ziņām no aptuveni 30 000 lietotāju par 2022.gadu un viņu sniegto informāciju par to, cik daudz problēmu viņiem ir bijušas ar savām automašīnām kopš 2020. gada. Svarīga ir tiešā klientu pieredze ar visiem savas automašīnas aspektiem; atšķirībā no, piemēram, vācu TÜV ziņojuma, kur tiek pārbaudīta tikai tehniskā uzticamība.

J.D.Power pētījums balstās uz tā saucamo PP100 faktoru – cik problēmu ir vienam modelim uz 100 transportlīdzekļiem. Uzvarētājam Lexus šis faktors bija 133, bet saraksta pašā apakšā atrodams Land Rover ar 273.

Ja meklējam vācu autoražotājus, tad tikai Mini spējis aizsniegties līdz pirmajam desmitam, bet Audi atrodas tikai 29.vietā no 32. Neko daudz labāk neklājas arī Mercedes (27.vieta) un Volkswagen (24.viea), tāpat kā Porsche (20.vieta), kas Eiropā parasti ir garants visaugstākajai kvalitātei. BMW izdevies nostiprināties 15.vietā, bet Mini ir vienīgais, kas iekļuvis TOP-10 (9.vieta).

Priekšroku amerikāņi dod Āzijas ražojumiem, kas aizņem visas trīs pirmās vietas ar Lexus, Genesis un Kia. Aiz pirmā trijnieka pašmāju Buick un Chevrolet, kam seko Japānas ražotāji Mitsubishi un Toyota. Devīto ietu ieņem jau pieminētais Mini, bet desmitnieku noslēdz Nissan.

Individuāli augstāko klientu apmierinātības indeksu ieguvuši Toyota CH-R un Lexus RX.

 
Visi komentāri
 
n0@$$ 20.februāris 2023 6:44
9 5 Atbildēt

Re kā sanāk kad Eiropā visi auto žurnālisti pērkami. Liela ,liela par naudu un izrādās, ka tirgo sūdus.

WALA 20.februāris 2023 7:45
6 6 Atbildēt

Re kā sanāk, ir neizpratne par lietu stāvokli ASV, pret premium ražotāju ir arī "premium pretenzijas", kas ir normāli. Kas nav normāli, tad tā ir ASV servisu dīlerservisu kvalitāte un attieksme, tur visavairāk sūdzību par sliktu remonta kvalitāti un piečakarētiem klientiem ir tieši par dīleriem ... piepluso to ka EU rezerves daļas ir dārgas un pēdējos gados "ar uguni" meklējamas - te tev rezultāts.

Protams otra aspekts ka koreja ir pacēlusi kvalitāti, taču bēda ir tāda ka lielākā daļa to motoru ir sūds, attiecīgi paveicas ja to pa garantiju izdodas nomainīt, ja ne, tad tos Hyundai var dzīt yz šrotu, remontēt/mainīt motoru neviens negrasas ...

Garām 20.februāris 2023 17:37
5 0 Atbildēt

varbūt pirms 15 gadiem Hyundai motori bija sūds, bet pēdējā 10gadē Hyundai/kia dīzeļi, mazajā klasē, ir vieni no labākajiem un pārspēj vai ir vienā līmenī ar izslavētajiem vw tdi, un vēl pie tam eļļu neēd litriem. Bet laikam bija vw benzīniekiem.

Volx 20.februāris 2023 18:30
1 0 Atbildēt

Tāpēc ir iauto experti, kur tu vari vērsties pēc padoma.

Onsis 20.februāris 2023 8:58
5 0 Atbildēt

Nu, nezinu gan,

Bet tos auto ko tirgo ASV bieži neražo eiropā, bet kaut kur Meksikā vai brazīlijā.

HE 20.februāris 2023 9:01
5 1 Atbildēt

Par tiem motoriem gribētos maigi sakot ''iebilst'' ja tautas vāģim pie 71tkm no salona noviebjas motors , tad par kādu kvalitāti vispār var būt runa, neesmu korejas auto fans , bet viena kia bez problēmām nobrauca 250tkm ,motors eļļu nerij, jaunais īpašnieks brauc joprojām.Izslavētais mb c klasīte pie 97tkm no salona motors arī pateica čau.Nemaz negribu pieminēt to , ka šie eiropas motori eļļu patērē līdz pat 1l uz 1tkm , kas esot normāli...

WALA 20.februāris 2023 9:24
3 3 Atbildēt

Teiksim tā - lielākā daļa problēmas ir pašu lietotāju attieksme pret auto, bet ja MB un gana daudz citus motorus ar visu daļu dārdzību ņemas remontēt ( atkarīgs gan kas ir safists), tad Hyundai vismaz dažus skaidri un gaiši saka ka varat to motoru bāzt kur saules nespīd, tas nekas ka jauna cena bija kat kur starp 5000 un 8000 EUR un teorētiski remontēt būtu lētāk ...

Bet eļļas nerīšana ir drīzāk veiksme nekā norma, kaut gan ticamāk, ka vienkārši nav braukts tādos režīmos, kad eļļas zudums ir kļuvis pamanāms. Pa lielam ja tev piem. dīzelim tiek paģērēta eļļa ar zemu "pelnu saturu", tas to arī nozīmē, ka tās sadegšana pietiekami lielā daudzumā jau ir "ieplānota/ierēķināta", lai tā neaizdirš tavu izplūdes sistēmu DPFus utml.

DBS 20.februāris 2023 9:54
3 0 Atbildēt

Gadās, ka VW motori apēd 1 litru eļļas uz 1000km. Var jau teikt, ka jaunam auto jāseko līdzi līmenim, bet kuram ienāks prātā, ka VW rij eļļu kā divtakters? Un dīleris saka, ka viss ok, tas nav motora defekts.

Zapte 20.februāris 2023 9:56
2 0 Atbildēt

Jā, un neviena lampiņa neiedegas par zemu līmeni! VW kvalitāte!

Freijers 20.februāris 2023 10:39
1 1 Atbildēt

"Gadās" tas tikai nojātiem (ar mazlietotiem, kam tas ir jau "ierēķināts") benzīnniekiem, jo īpaši mazas litrāžas. VAGa dīzeļiem, pat nojātiem 2.5tdi, nekad nav nācies neko liet klāt starp eļļas maiņas intervāliem.

WALA 20.februāris 2023 11:06
0 0 Atbildēt

Uzbrauc uz bāņa uz uz tik cik nav bail ar to 2,5 vilkt, un būs vairāk kā litrs uz 1000, var būt pat litrs uz 100km ;)

HE 20.februāris 2023 18:48
0 0 Atbildēt

Ar veco T4 2.5tdi R5 150zs ir vilkts pa D bāni nepajokam tas auto bija čipots uz 180zs un noskrējis 350tkm, eļļas kopējais patēriņš bija viens līmenis uz 15tkm. Nākošais T5 ar 2.5tdi R5 bet motors ar zobratiem 178zs uz 15tkm papildus 5 litri eļļas japielej, plus viņam eļļas karteris 7.4litri.

Opis 20.februāris 2023 9:50
2 2 Atbildēt

Ja tas ir VW 1,4 litru motors, tad nav nekāds brīnums!

Ābols 20.februāris 2023 10:01
4 3 Atbildēt

Domāju gan... Tie kas kādreiz ir iesēdušies autiņā, kas razots priekš asv tirgus(amerikāni), zin, ka sēdekļa vieta tur ir uz saviem 10cm platāka un no stūres var arī krietni talāk atbīdīties, jeb lai jeņķis varētu iesēdināt savu resno pakaļu ar tauku masu un būtu ērti... Un glāžu turmāie tur tādi lai var ielikt vismaz 1.5L pudeli/glāzi nevis niecīgo 0.5L tilpumu!

Savādak 'big tasty' 130kg+ smagsvari nemaz neielien eiropas autiņos pat ja tas ir pasāts, A6 vai 5 sērijas bembis šamējie ir pa šauru un neērti!

Vectēvs 20.februāris 2023 10:40
6 5 Atbildēt

Ja nopērk taksometrus, tad tur arī eļļu rij un kas tik vēl ne. Cik ir zināmi VAG benzīna un dīzeļauto pēc 2010. gada, nevienam eļļu nerij tā, ka jāpielej. Tie auto drīzāk nopūs, nekā motoram klāt būs jāķerās.

Ir tikai viena nianse - jauni pirkti Latvijā ;)

HE 20.februāris 2023 11:23
4 2 Atbildēt

Ja gadā nobrauc 3tkm uz vietējo topiņu ar ātrumu 35km/h tad tiešām eļļu nerij , mana pieredze ir pavisam cita, kantora tautas vāģi ņemti jauni no salona gadā noskrien 70-90 tkm , T 5-6 sērijas busiņi braucot pa D bāņiem eļļu rij tikai tā, plus tas 2l dīzeļNEmotors no 2010 līdz 2014 pilns ar tehnoloģiskajiem defektiem ,pats ražotājs beigās sāka nu sorry... pirms šitiem brīnumiem braucām ar T4 (2002)2.5tdi R5 150zs, tas motors tiešām bija nenobraucams.

0pis 20.februāris 2023 11:30
2 2 Atbildēt

Karoč, mīts par vācu auto kvalitāti izrādījās tikai mīts

HE 20.februāris 2023 11:44
5 2 Atbildēt

Agrāk auto būvēja autoinženieri , tagad mārketinga speciālisti dod uzdevumu kā jataisa auto

msh 20.februāris 2023 12:58
3 1 Atbildēt

Nē. Agrāk mašīnas pirka par savu naudu ar domu tās lietot - tagad tās pērk par bankas naudu ar domu tās patriekt dažus gadus un tad aizmest, un galvenais lai būtu garantija - attiecīgi ražotājiem vairs nav iemesla iespringt uz kvalitāti. Tas ka japāņu autobūve [un tie paši korejieši ņem piemēru no kaimiņiem Japānā] ir tradicionāli iespringusi uz 10 gadu resursu un to ļoti efektīvi panāk, situāciju neuzlabo.

GB12 20.februāris 2023 14:47
3 1 Atbildēt

Muļķības. "Agrāk" Rietumos arī mašīnas pirka "par bankas naudu".

Ivars 20.februāris 2023 17:08
0 0 Atbildēt

Nu nezinu par to amerikāņu kvalitāti. Bija pāris īpašumā to vien darīju kā oa servisiem vien dzīvoju. Abus pēc 4 gadiem notirgoju. Korejieši... Nu jā! Strīdīgs jautājums. Pēdējos gados ļoti uzlabojuši kvalitāti un tomēr... Kamēr 2 gadus dzīvoju Korejā, paspēju 1 Kia un 1 Hyundai nobeigt gan vienam kārba nobruka a otram dzinējs nobruka. Tagad braucu ar VW un ir labs.

Latvietis 20.februāris 2023 20:24
0 0 Atbildēt

Resnajiem Amerikāņiem pa maz vietas mašīnā

Kk to WALA 21.februāris 2023 20:59
1 0 Atbildēt

Āzijas mašīnām lielie plusi ir dzinēji....

BMW, audi, VW lielie mīnusi ir dzinēji.... dzinēji ar ķēdi vācietim ir milzīga izgāšanās....resurs Max 80tkm, maiņa ap 3t€ ..

Tops diezgan objektīvs....ASV nav franču mašīnas, ja būtu, tad desmitniekā arī tiktu.

WALA 22.februāris 2023 9:35
0 1 Atbildēt

Te es teiktu - atkarīgs ko pieskaita Āzijas mašīnām, Korejiešiem - KIA/Hyundai ( ASV tirgum) joprojām ir motori (škiet 2,5 litri ) kurus turpat pa pussimtam (blokus komplektā) tur stokā, jo bieži jāmaina pa garantiju ...

Vācu mašinām ir drusku citas nelaimes, bet motori jau nu gan ir ļooooti ilgspēlējoši (motoru bloki ar iekšām), pat bez kapitālā, ja vien par tiem rūpējas. Problēmas vāciešiem ir ar dažādiem blīvējumiem (gumijām), EGR, un dažādām motoram uzkarināmām lietām it īpaši ja tajos ir iebūvēta dzesēšana ar kopējo dzeses sistēmu ... lūk tur gan kasjaku pietiek, un laikus visus tos sūdus nenomainot pietiekami bieži dzesēšanas škidrums nonāk eļļā , un tad tas ir tikai lielas veiksmes jautājums vai to noķer "lietotājs parastais", jo BMW utml. vispār nav eļļas tausta ... tātad pamanīt var tika tad, kad eļļas spiediens jau ir par mazu ...

Kk 19.marts 2023 20:21
0 0 Atbildēt

Šajā topā domāts hyundai/Genesis g90 ar 3.5 benzīnu vai KIA k9 ar 3.3-5.0 benzīnam....tie auto jau ir priekšā mersis, audi, BMW.....kaut kas pa vidu mersim un Bentley.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 9

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti