Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

130 km/ uz autobāņa, 80 km/h uz lauku ceļiem - Vācijā spriež par drošību 54

 
iAuto | 27.jūnijs 2023 5:31

Vācijas Traffic Watch (DVW) satiksmes drošības uzraudzības organizācija savā ikgadējā kopsapulcē paudusi skaidru atbalstu ātruma ierobežojumam uz valsts ceļiem.

DVW uzskata, ka šāds lēmums noteikti uzlabos satiksmes drošību uz ceļiem. Attiecīgajos kopsapulces lēmumos asociācija aicina uz automaģistrālēm noteikt vispārējo ātruma ierobežojumu 130 km/h, bet uz lauku ceļiem standarta ātrums jāsamazina līdz 80 km/h. Lielāks ātrums būtu pieļaujams tikai maršrutos, kas ir attiecīgi paplašināti un uzlaboti.

Interesanti, ka uz lauku ceļiem arī kravas automašīnas drīkstētu braukt ar ātrumu 80 km/h – tas tādēļ, lai mazinātu ātruma starpību ar vieglajiem automobiļiem un nekavētu apdzīšanu. Kravas automašīnām, kuru masa pārsniedz 7,5 tonnas, maksimālais ātrums uz lauku ceļiem šobrīd ir 60 km/h.

Vēl viena rezolūcija, kas tika pieņemta DVW kopsapulcē – aicinājums federālajām valdībām dot pašvaldībām iespēju pašām noteikt 30 km/h ātruma ierobežojumus pilsētās.

iAuto video un pārdomas no Vācijas ceļiem.

Te atļautais ātrums ir 100 km/h

Bet te uz bāņa braucam ar 200 km/h+, bet ātruma ierobežojuma vispār nav.

 

 
Visi komentāri
 
WALA 27.jūnijs 2023 7:11
16 3 Atbildēt

grasās izveidot jaunu problēmu Vācijā, ja līdz šim kāds rēkinājās ka pa bāni varēs vilkt, tad tagad vilks visur, kur  Policija "neskatīsies" ... un kam tad tagad vajadzēs Alpina, M serijas BMW, Brabus, AMG vai Porsche ...

GTD2 27.jūnijs 2023 7:33
2 2 Atbildēt

Ar mēģinājumu pilnībā izkaust iekšdedzes dzinēja auto, šie sportiskie modeļi automātiski izmirs.

core 27.jūnijs 2023 7:36
5 1 Atbildēt

Sliktākajā gadījumā viņi kļūs elektriski, nevis izzudīs.

GTD2 27.jūnijs 2023 8:04
1 0 Atbildēt

un bmw M nosauks par bmw E

Ābols 27.jūnijs 2023 10:11
5 6 Atbildēt

Tā pat kā Latvijā! Diži vairāk par 200hp jaudai neredzu jēgu, es teiktu optimāli ir robeža no 160-200hp(atkarīgs no auto izmēra) jo šajā diapazonā tad uz sosejas kustībā vari pietiekami iespiest lai apdzītu, netūļojoties....

 Pat ja pielādē pilnu auto. Un ko vēl vajag? Pilsētā stumdoties tev nevajag ārpratīgos zirgus!

 Mums nav tādu 'bāņu' kur droši un legāli ikdienā izvēdināt visvisādus amg, poršus, brabusus, S vai M auto ražotaju līnijas kam 250..300..350+ zirgi.... Vienīgais ieguvums valstij, jo visticamāk, ka būsi regulārs valsts kases papildinatājs vienmēr pārsniedzot atļauto ātrumu ar šādas klases auto.... 😂

0pis 27.jūnijs 2023 9:27
3 10 Atbildēt

Te tev nu bija! Vietējie atvilcēji vairs nevarēs atsaukties uz "reku Vācijā brauc uz cik gribi un kāpēc pie mums tā nevar"

Original Nja 27.jūnijs 2023 10:07
29 5 Atbildēt

Reāli runājot lielākais iemesls smagām avārijām mūsdienās ir miljons "drošības sistēmas" kas aizvien vairāk atslābina braucējus un faktiski pārveido automašīnas vadītāju par pasažieri, jo mašīna visu dara pati. Tā rezultātā arī ātrums kļūst bīstams, jo "vadītāji" vairs neskenē ceļu, neseko līdzi situācijām un nespēj paredzēt trīs soļus uz priekšu, jo, pavisam vienkārši, paļaujas uz to, ka sistēmas par visu brīdinās un pašam atliek tikai paļurināt stūri un ik pa laikam nospiest kādu pedāli vai podziņu. Te var minēt kaut veco labo poguas rokasbremzi. Mūsdienu auto to vairs nevar izmantot kā "emergency brake", jo tā poga rokasbremzi neaktivizē, ja esi kustībā, pat, ja ir izbeigušās bremzes (kuras, nu jau, bieži pat vairs nav tieši saistītas ar pedāli, bet tiek kontrolētas elektroniski). 

Ironiski, ka savulaik, astoņdesmitajos, deviņdesmitajos, kad mašīnās bieži pat stūres pastipirnātāja nebija, nerunājot par AirBagiem u.c. drošības lietām, visi mierīgi drasēja pa bāņiem uz tiem pašiem 200km/h un viss bija labi, savukārt tagad, kad mašīnas ir tik drošas, cik vien tas ir līdz šim bijis iespējams, ātrums pēkšņi ir vienīgais iemesls avāriju esamībai, cilvēciskie, infrastruktūras un citi ārējie aptākļi vairs netiek ņemti vērā, jo "drošības sistēmas taču rūpējas par drošību". Atliek vainot tikai ātrumu, jo mūsdienu vadītājam neviens vairs nemāca, ko darīt, ja auto samet, pazūd bremzes, auto pats sāk nekontrolēti akselerēt, utt. Par visu taču domā pats auto

Janka 27.jūnijs 2023 10:50
8 2 Atbildēt

70-80tajos arī vācijā, tāda prece kā 'auto' bija luksusa lieta. Kas bija varbūt katrai otrajai vai trešajai ģimenei. 

 Mūsdienās ģimenē ir 2, 3 vai pat vairāk mašīnas, tādejādi plūsma uz ceļa ir palielinajusies vairākkārt!

 Un ja agrāk piemēram uz 3joslu 1km bāņa posma biji vienīgais, ta tagad šāda pašā posmā ir vismaz padsmit masīnas.

 Kas rada šo 'bīstamību' sataisīt sūū, un jo lielāks ātrums šai auto plūsmai jo bīstamaka ir šī aina.

 😂 Es pat teiktu ka ja masīnās nebūtu visvisadas autonomijas, kuras cilvēku vienkārsi ir izlaidis un autovadītājs vienkārsi tik ļoti neuzmana ceļu, statistika būtu daduz labāka!

 Tajos laikos ja spiedi tad arī biji iekrampējies stūrē un koncentrejies uz ceļa un apkārtni uz visiem 120%, tagad nospied podziņu, lido ar 160km/h, ieliec sēdekli pusguļas stāvoklī un spaidi telefonu, jo domā, ja nu kas, tad gudrās sistēmas tevi izglābs... 😉

Don`t worry 27.jūnijs 2023 10:10
4 0 Atbildēt

Vilkt pa bāni varēs arī turpmāk - atņemt vāciešiem tādu iespēju ir kaut kas līdzīgs, kas krieviem atņemt vodku - tas vnk nenotiks.

msh 27.jūnijs 2023 10:24
2 0 Atbildēt

Neesi tik pārliecināts...

srt 27.jūnijs 2023 18:51
2 6 Atbildēt

Starp citu, latvieši ir lielāki vodkas cienītāji, it īpaši krievu vodkas.

WALA 28.jūnijs 2023 10:52
0 0 Atbildēt

Ko nu dirs, kādas krievu vodkas, vai ar tevi nav tāpat kā ar amerikāņiem, kuri protestējot pret Krievijas produktiem (a la Moskovskaja vodka) "iznīcināja" Latvijas šnabja pudeles ....

srt 28.jūnijs 2023 14:31
0 0 Atbildēt

Es biju liecinieks kā viens no Saldus medību vadītājiem, latvietis, Staķikā nopirka 5 gab Russkij Standart. Kuru joprojām var nopirkt veikalos.

WALA 28.jūnijs 2023 14:39
0 0 Atbildēt

Hmm, ok Ru Standart tiešām ir pieejams "pa labi un pa kreisi" ...

srt 28.jūnijs 2023 14:44
0 0 Atbildēt

Tai pat laikā man pazīstams anglis raudāja, ka pie viņiem vairs nevarot nopirkt ne Standartu, ne Stoļičnaja, ne Beluga. Kaut arī visas tika ražotas pie viņiem uz vietas pēc krievu licences.

Janka 27.jūnijs 2023 10:38
29 3 Atbildēt

Tie kas kādreiz dzīve ir bijusi ārpus Latvijas robežām un uzbraucis uz Vācu bezlimita bāņa, zin, ka tāpat 80% auto  brauc mierīgi kruīzā, ātruma diapazonā no 120 līdz 130km/h. Un galīgi nav tā, tapēc ka nav limitu ta visi nesās un spiež.

 OCTA apdrošinašana, liekas ka arī strādā līdz 130km/h uz bezlimita bāņa un ja esi braucis ātrak tad vairs tevi nesedz.

  Tikai naudīgie un tūristi kas pirmo reizi tiek uz šāda ceļa  spiež pilnā pedalī, cik iet, jo degvielas patēriņš ārprātīgs un īsti jēga nekāda, kā tikai baro tuvumā esosās DUS.👌

Freijers 27.jūnijs 2023 10:43
4 0 Atbildēt

Tad vēl jo vairāk - kur ir problēma, kādēļ vajag kkādus limitus viest ?

0pis 27.jūnijs 2023 11:14
6 9 Atbildēt

Droši vien tie daži % skrējēju rada neproporcionāli daudz problēmu. Un ja 95% pietiek ar 130 - tad kāpēc vispār vajag bezlimitu?!?

Original Nja 27.jūnijs 2023 13:46
12 0 Atbildēt

Tas skan tāpat kā "ja jau 95% lielākoties dzer tikai šņabi, kāpēc vajag iespēju nopirkt arī rumu un viskiju?".

Tas saucās "izvēles iespējas". Gribi braukt uz 130, brauc, gribi izmantot bezlimitu - spied čībā.

Pēdejā laikā īpaši visur kliedz, ka pie visiem negadījumiem ir vainīgs ātrums. Zini kāpēc? Jo nav vieglāk iegūstama nauda no sodiem, kā par pārkāptu ātrumu, īpaši, ja ir izvietoti neloģiski un nepamatoti ierobežojumi (kā tas ir lielā daļā LV). Vācieši vienkārši arī to ir tagad apjēguši.

GB12 28.jūnijs 2023 19:08
0 0 Atbildēt

Par OCTu gan sabrauci auzās.

Bradypus 30.jūnijs 2023 14:10
1 0 Atbildēt

Tāda puspatiesība vien ir. "Mierīgais kruīzs" tomēr būs ap 140-150 lielai daļai. Apdrošināšana ātrumu virs 130 vērtē, ka papildus risku un skatās notikuma cēloņšakarību, nevis vienkārši "nesedz" un degvielas patēriņš "ārprātīgs" ir tikai auto, kas nav piemēroti bānim uz vienkārši tiem, kam patīk lietot skaļus vārdus.

khe 27.jūnijs 2023 10:42
9 0 Atbildēt

Vācijā jau gadiem, ja pat ne gadu desmitiem uzrodas kāds, kas šo paziņo... Un tad visi mediji šo ziņu tiražē, jo var dabūt klikšķus, kaut realitātē atbalsts tam nav liels.

Skaidrs, ka drošības organizācijas uzdevums ir samazināt ātrumu, ko arī viņi atbalsta, bet cerams, ka līdz tam nenonāks. Jāsaka jau, ka tāpat daudzās vietās Vācijā atļautais tiek pastāvīgi ierobežots uz 130kmh, vai arī ir uzstādītas elektroniskās zīmes, kas arī uzlike ierobežojumu. Rietumvācijā nu jau ir tik liela satiksme, ka fiziski jau ir grūti kaut kur baigi lidot, Austrumvācijā cita lieta - ceļi plati un jauni, un, ja nav rīta/vakara sastrēgumstunda, tad arī var vilkt savus 200 - 250kmh. Dienvidvācija ir kaut kur pa vidu Austrumvāciajs un Rieumvācijas situācijai.

xxx 27.jūnijs 2023 10:49
1 0 Atbildēt

Braucot pagājušogad pa Vācijas ceļiem, Salzburg - Minhene – Drēzdene - Wroclaw biju pārsteigts cik tie Vācijas ceļi ir pārslogoti un līkumaini. Rezultāts ir tāds ka ap Minheni ātrums uz bāņa bija ap 40 - 80km/h, tālāk ap 110km/h. Un tas ir bez kādam avārijām, vienkārši ļoti daudz auto un fūres..

Krotow 27.jūnijs 2023 12:26
3 0 Atbildēt

Par šo jau ap 2000. gadu Vācijas boss uzjautrinājās. Teica ka "mums Vācijā ir labākās mašīnas, labākie ceļi ... un lielākie korķi". Tas bija vēl pirms Ķīnas automobilizācijas. Taču pašā Vācijā korķu situācija ir tikai pasliktinājusies.

topinamburs 27.jūnijs 2023 19:11
2 2 Atbildēt

Un tur jau slēpjas atbilde uz jautājumu - vai vairāk joslu samazina sastrēgumus? NĒ - vairāk joslu piesaista vairāk transporta, un pēc laiciņa sastrēgumi ir atpakaļ.

Krotow 27.jūnijs 2023 19:53
5 0 Atbildēt

Taču viena josla neļauj apbraukt tos, kuri pie stūres dračī vaboli un 90 zonā velkas uz 60-70.

0pis 28.jūnijs 2023 11:56
0 2 Atbildēt

Painteresēšos, ko tu sauc par "90 zonu" - tādu, kur ir spēkā zīme "Minimālais ātrums" 90 ?

Krotow 28.jūnijs 2023 22:13
1 0 Atbildēt

Krotow 28.jūnijs 2023 22:13
0 0 Atbildēt

Netēlo muļķi.

0pis 28.jūnijs 2023 21:03
0 3 Atbildēt

Vai tāda kur "Krotow grib lai visi brauc ne lēnāk par viņu" ?

trucker1990 27.jūnijs 2023 11:01
1 0 Atbildēt

Jau 20 gadus tūlīt,tūlīt pieņems tos ātruma ierobežojumus,gan jau ka vēl 20 nekas nemainīsies.

LOHS786ū 27.jūnijs 2023 11:49
2 0 Atbildēt

Jajā,prottams,klausos, JāWōhļ, main fjūrer.

LVijas Loham pat nekādu citādu ziņu nevajag, tas ir labākais attaisnojums,- kapēc (kāda p-pja pēc..) dirsējkungiem priekš viņa nav izdevies uzbūvēt vispār nevienu šādu te 130 celiņu visu šito te garo/grūto/izsalkušo 32 varoņ gadu laikā.

A 27.jūnijs 2023 12:08
0 0 Atbildēt

Attīstās sodu bizness

Krotow 27.jūnijs 2023 12:27
1 0 Atbildēt

Skriešanu labi regulē degvielas cenas. Ar 130+ patēriņš aiziet griestos. YouTube bija video par šo tēmu, kur kaut kādam X5, ieminot grīdā virs 200, degvielas rādītājs ātri skrien uz 0.

spriidiic 27.jūnijs 2023 13:00
7 0 Atbildēt

... un vajag tiekties uz 0 km/h ierobežojumu visos ceļos. Jo tikai tad būs panākta 100% droša satiksme!

0pis 27.jūnijs 2023 13:43
0 4 Atbildēt

Tak teica tev Vēja Māte - nedrāzies ar Vellu, zaudēsi pat to sajēgu, kas tev vēl bija. Ar Lienīti vajadzēja. Bet tu jau pārgudrs pēc  suņa, neklausīji labu padomu.

Krotow 27.jūnijs 2023 17:01
3 0 Atbildēt

Lienīte kļuvusi moderna. Piešuvusi sev krānu un tagad viņu sauc Ansis.

spriidiic 29.jūnijs 2023 0:39
0 0 Atbildēt

Pastāsti mums vēl ko nebūt. Par drātēšanos un citām seksa lietām, tautai patīk ekspertu patroļļot. Zils esi, vai rozā?

LOHS786ū 27.jūnijs 2023 13:03
5 0 Atbildēt

Nu tie 200 jau ir drusku cits stāsts, taču normālai mašīnai pie normāliem 130-150 ir normāls kreiZera ātrums un nekur nekas griestos neiet. Giestos iet drošvien tiem hlamiem, kurus lohiem te savulaik iebīdīja kā progresīvi brīnišķigus (1reizējās lietošanass..).

Jēkabs 27.jūnijs 2023 13:39
2 0 Atbildēt

80s un 90s Vācijā gazēja vācieši. Pēdējos gados Vācijā ir ļoti daudz dumjo emigrantu. Kuriem ar braukšanu ir pagrūti.

S 27.jūnijs 2023 22:58
7 0 Atbildēt

Tur arī daudz dumjo latviešu, transi, pediņi, stulbi opji untml., tie paši kuri arī šeit nesaprot kur atrodās un grib, lai Latvijā ātrumu uz šosejām samazina uz 70km/h.

Jā pasaule viennozīmīgi ieg uz grunti, labi vel ka ja ir nauda - ir arī opcijas un daudzkam var likt mīksto.

srt 27.jūnijs 2023 18:53
0 4 Atbildēt

Pilnīgi vienalga, kas tajā miskastes zemē notiek! Lai dīvānpirdējeksperti par to uztraucās.

HE 28.jūnijs 2023 11:18
1 0 Atbildēt

Neko viņi nesamazinās, Vācija nevēlās bremzēt ekonomiku...

MMX 28.jūnijs 2023 12:10
2 0 Atbildēt

Ātruma samazināšana ir samērā loģisks pasākums jaunajās Vācijas reālijās.

Pirmkārt ir sabraukuši censoņi no valstīm kurās atļautais ātrums ir 90km/h, attiecīgi uz bezlimita bāņa var rasties pigori un problēmas.

Otrkārt tie vācieši, kas 80tajos un 90tajos lidoja pa tiem bāņiem uz 200km/h, tagad jau ir vai tuvojas pensijas vecumam un nekur vairs nelido. 

Rezumē ja tev ir veca populācija, daudz auto un daudz iebraucēju, tad ātruma ierobežojumi ir samērā loģiski.

Tāds moments no sērijas: "un tā aiziet pasaules godība". Ņemot vērā, ka pasaule tuvākajā laikā būs arvien vairāk nodarbināta ar savas novecojošās populācijas dzīves līmeņa saglabāšanu, šādi lēmumi kļūs arvien biežāki.

WALA 28.jūnijs 2023 12:55
2 0 Atbildēt

Nu nez, IMO tas ir tāds fufelis ka tik turies, bisi kam nav slinkums un praktiski jebkurā valstī " mizo" virs atļautā, un pietiek arī tādu kas tā kārtīgi virs atļautā velk un pastāvīgi, var tikai strīdēties par to vai LV, vai DE tādu ir vairāk, vai mazāk ...

Kā piemēru es vienmēr lieku ziemas/vasaras braukšanu, ja reiz ziemā tie tavi 90km/h lielai daļai šķiet pieņemami, tad kas traucē vasarā turpat "vilkt" ar 110 km/h. A ja teiksim man ziemā 120+ šķiet pieņemami, tad kas man vasarā no iemaņu viedokļa var radīt problēmas vilkt ar 160 utt. ?!?

LOHS786ū 28.jūnijs 2023 14:14
2 1 Atbildēt

Es iedomājos..Kā tā.Nu kā tad šitā. Atkal (mums,Eijropeijiešiem..)() ira sagadijusēs Sagadīšanās.

Proti, emi- immi- un loh- migranti ira tikais Vācijā.Jā.To nava nekādā ne Polijā.Jā. Tāpēc Polijas lielajos lielceļos ira noteikts maksi mālais 140km.Stundā.Jā.Hm.Phe.Vaturekā.Paskattiko.

Kā teiktu visuresošie visupārzinošie (sakarības/sasskatīt spējīgie) Vakseksācijas piekritēji- iespējams, ka te runa ir nevis par ātrumu vai gaisa smirdīgumu, bet gan pavisam par ko citu.

Oskars 28.jūnijs 2023 16:16
5 2 Atbildēt

Pilnīgi esmu vienisprātis ar video autoru. Ātrums nav lielākā problēma. Problēma ir citur.

Ar savu 28 gadu braukšanas piereidzi, lielākā problēma ir tolerancē + 3 pasaules valsts mantojuma braukšanas stils un likumi.Jaunie vadītāji caur CSDD nāk ārā galīgi negatavi reālai situācijai, jo likumi tik daudz sataisīti, ka normālam cilvēkam nav iespējams visam viegli sekot. Nākas pēc CSDD eksāmena cilvēkus izglītot lai iekļautos ikdienas satiksmē un tās kultūrā.

Smj 28.jūnijs 2023 19:06
0 0 Atbildēt

Viņi katru gadu to cenšas panākt. Uzminiet kāds būs rezultāts

Hmmm 29.jūnijs 2023 8:41
0 0 Atbildēt

Agrāk vai vēlāk - pozitīvs?

LOHS786ū 29.jūnijs 2023 12:37
1 0 Atbildēt

Sestoreiz atļaušos uzjuatāt.Kāpēc (kāda *uja pēc) Polijā ir 140, taču fīreristiskajā vācijā "būs jābūt" 130.Un LVijā nav "jābūt" vispār nekam.Princepā.Jā.

Cik lielu procentu (vācijā, jājā) izraisa konkrēti tie virs 130 braucošie? Un cik tie, kuri ir reāli lohi- pieļauj bīstamus manevrus dēļ dažādas "aizgulēšanās", neprot lietot joslas(spoguļus,virzienrāžus,bremžugunis,gaismasierīces,utt,etc,itd,utjp),blenž e-krānos,braukšanas laikā nodarbojas ar maz-turbāciju,brauc reibumā un/vai kritiskā nogurumā??

Davidich 29.jūnijs 2023 15:15
2 0 Atbildēt

Poļi ir slāvi, ātri braukt māk. Vācijā tagad ir tāds varavīksnes ķīselis, ka pat 130 ir stipri par ātru.

LOHS786ū 29.jūnijs 2023 16:13
2 0 Atbildēt

Individuālo indivīdu pakļaušanai ir jāizmanto arvien jauni paņēmieni.Ja tu esi daudzmaz turīgs porša īpašnieks un mauc uz 249, tev (dabiski) liekas, ka tu visus (vai vismaz lielāko daļu lohu) esi pakļāvis.Vai vismaz aizbraucis no viņiem na+uj/prom.Kā izrādās, tas ir diezgan maldīgs priekšstats- lohu skaits drīzumā strauji dubultosies.

Damn 30.jūnijs 2023 11:20
2 0 Atbildēt

Ierobežojumus, droši vien, "bīda" EV braucēji, jo vairumam auto nemaz nebrauc ātrāk par 180 km/h, bet virs 130 km/h nobraucamā distance sarūk dramatiski. Tajā pat laikā braucot ar 130km/h kaitina, ka ICE īpašnieki apdzen nesatraucoties par nobraucamo distanci.

Es. 30.jūnijs 2023 15:11
0 0 Atbildēt

Nav par ko rakstīt saprotu.

Vācijā to izskata katru gadu ,bet kas baro Bundestāgu,Tāpati autoindustrija..arī baro..tā ir tāda izrāde kurai neviens vācijā nepievērš uzmanību.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 9

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 6

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti