Jau šogad? - Ķīnas Leapmotor T03 no Polijas - iAuto

Jau šogad? - Ķīnas Leapmotor T03 no Polijas 13

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 10.aprīlis 2024 8:14

Tiek ziņots, ka Stellantis jau šovasar uzsāks Ķīnas Leapmotor elektriskās piedziņas mazauto T03 ražošanu savā Polijas rūpnīcā Tihi.

Auto jaunumiem veltītie izdevumi ziņo, ka Stellantis koncerns drīzumā uzsāks cenu ziņā pievilcīga ķīniešu elektroautomobiļa ražošanu Tihi rūpnīcā, kur tas ieņems Fiat 500 vietu uz konveijera. Projekts tiks realizēts izmantojot tā saucamo Semi-Knocked-Down (SKD) risinājumu, kad automašīna tiek ražota no jau daļēji samontētiem detaļu komplektiem.

Ja neskaita Ķīnu, Leapmotor T03 jau tiek pārdots Izraēlā, Turcijā un dažās Eiropas valstīs, piemēram, Francijā. Šogad „nulle trešā” pārdošanu sola uzsākt arī Spānijā, Itālijā un Vācijā.

Turcijā Ķīnas mazauto cena ir 26 000 eiro (pārvēršot no lirām), Francijā prasa aptuveni 20 000 eiro, bet Vācijā prognozē cenu aptuveni 22 000 eiro apmērā.

Pagaidām pārdošanas apjomi Eiropā ir nelieli: 2023. gadā 512 vienības, 2024. gada pirmajos divos mēnešos 106, taču situācija var mainīties, kad apgriezienus uzņems kopuzņēmumu Leapmotor International un Stellantis (51% akciju) projekts par modeļa 03 ražošanu Polijā.

Leapmotor 03 ir 3,62 metrus garš, 1,65 metrus plats un 1,57 metrus augsts,  bagāžnieka tilpums ir 210 litri. Četrdurvju automašīna aprīkota ar 41,3 kWh litija jonu akumulatoru, kas darbina priekšā novietoto 109 ZS (158 Nm) elektromotoru. Ražotājs norādījis, ka uz 100 km automobilis patērē 15,7 kWh, bet sniedzamība pēc WLTP cikla ir līdz 280 km. 

Ir pieejami trīs braukšanas režīmi: Sport, Standard un Economy, turklāt standarta aprīkojumā ietilpst sportiska dizaina 15 collu vieglmetāla riteņu diski, parkošanās sensori priekšā un aizmugurē, riepu spiediena kontrole, panorāmas jumts, kalnā uzbraukšanas palīgsistēma.

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ZZZZ 10.aprīlis 2024 8:25
8 0 Atbildēt

Tiek ziņots, ka ĶTR izsaka atbalsta RU imperiālistiskajiem plāniem Ukrainā. Vai mēs atbalstīsim ĶTR? Nē nu tas tik bizness, vai kā?

BMW 10.aprīlis 2024 9:28
8 0 Atbildēt

Aha, būs tas pats, kas ar "Krievu Moskviču"!  

Poliju vajag tikai lai nodrošinātos pret ievedmuitas tarifu celšanu un importa banu!

Bils 10.aprīlis 2024 13:24
7 0 Atbildēt

"kalnā uzbraukšanas palīgsistēma."

Mazs ķīnietis izleks no grabažnieka un piestums? 😜

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Model 3 lētāk arī Eiropā – Tesla piedāvā jaunu bāzes versiju 7

Tesla nāk klajā ar jaunu Model 3 versiju, kas zaudēs daļu no aprīkojuma komplektācijas, taču maksās par aptuveni 3000 eiro mazāk nekā līdz šim lētākais variants. Lasīt vairāk

 

Kraviniekam migla netraucē - traucē tie, kas "lēnām velkas" (+ VIDEO) 19

Video autors apgalvo, ka miglas dēļ vairākas vieglās automašīnas braukušas piesardzīgāk, kas izraisījis kravas auto šofera niknuma izpausmi, ko tas apliecinājis mirkšķinot sava auto gaismas, taurējot un arī riskanti apdzenot. Lasīt vairāk

 

Novembris Vācijas tirgū: elektroautomobiļi uz augšu, dīzeļi uz leju 23

Publicēti dati par Eiropas lielāko automobiļu tirgu Vāciju. Tendences, kas iezīmējās jauno automobiļu tirgū iepriekšējos mēnešos nemainās: elektroautomobiļu skaits pieaug, bet ar dīzeļdzinējiem aprīkotu spēkratu skaits rūk. Lasīt vairāk

 

Sācies “Latvijas Gada auto 2026” tautas balsojums – vai žūrijas izvēle sakritīs ar tautas simpātiju

Ir sākusies balsošana par konkursa “Latvijas Gada auto 2026 Tautas simpātiju” - nomināciju, kuras uzvarētāju var noteikt ikviens interesents. Balsot iespējams gan internetā, gan tirdzniecības centrā “Mols”, kur arī apskatāma fotogrāfa Raimonda Volonta lielformāta izstāde. Tajā redzamas visas 33 jaunākās automašīnas, kas piedalās “Latvijas Gada auto 2026” konkursā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti