Pilnībā elektriskais krosovers nodrošinās līdz pat 700 kilometru sniedzamību.
Versija ar 700 km sniedzamību būs vēlāk, bet tagad Grandland Electric pieejami divi varianti. Abi priekšpiedziņas modeļi komplektēti ar 157 kW (213 Zs; 345 Nm) motoru, kam var izvēlēties 73 vai 82 kilovatstundu akumulatoru, nodrošinot sniedzamību attiecīgi līdz 523 un 582 kilometriem.
Tehniskie dati liecina, ka 100 km/h abi sasniedz 9,0 sekundēs un arī maksimālais ātrums abiem ir vienāds – 170 km/h. Uzlādes ātrums atšķiras nebūtiski, pie ātrās uzlādes iekārtas 20-80% uzlādi abiem sasniedzot aptuveni pusstundas laikā.
4,65 m garais Opel Grandland Electric apveltīts ar 2,80 m riteņu garenbāzi, kā arī 550-1645 litru bagāžas nodalījumu.
Krosovera pamatā ir STLA Medium platforma, tādēļ konkurence arī sava koncerna ietvaros ir gana plaša: Peugeot E-3008/E-5008, nākošais Jeep Compass, jau ieplānotais Citroen e-C5 Aircross un droši vien arī gaidāmais DS 8 E-Tense. Pēdējie trīs ir 2025. gada jaunumi.
Opel Grandland Electric cenas sākas no atzīmes 46 750 eiro par versiju ar mazāko akumulatoru, versija ar 82 kWh bateriju maksās 52 000 eiro.
Ari videjam rietumeiropas iedzivotajam si suma ir parak liela , pa sadu summu jau var tikt pie normala auto un ar stingri labaku kvalitati neka Opelis , piemeram Honda Civic Type-r 49k , Subaru BRZ 43k , Toyota gt86 38k , Skoda Octavia RS 45K , Hyundai i30N 38k , bet par Opel tosteri 47K man liekas , ka tas ir par daudz