Visi komentāri - Bavārijas pilsētiņa uzliek radaru un pelna miljonus

Bavārijas pilsētiņa uzliek radaru un pelna miljonus 47

 

Ilustratīvs attēls Foto: Ekrānbilde no youtube.com/shorts/6SnGG1KxSeU

iAuto | 2.februāris 2025 9:32

Jau pirmajā darbības gadā ātruma fiksēšanas ierīce fiksējusi pārkāpumus par kopējo summu, kas pārsniedz miljonu eiro. Eksperti uzskata, ka stacionārais radars ir efektīvākais ierocis satiksmei mierināšanai.

Izdevums Focus.de raksta par Bavārijas pilsētiņas Kirhseonas pieredzi, kas par stacionārā radara uzstādīšanu izdoto summu sešciparu apmērā jau pirmajā gadā atpelnījusi ar uzviju. Turklāt tas nav vienīgais ieguvums, jo vērojami uzlabojumi satiksmes disciplīnā, bet iedzīvotāju jaunievedumu vērtē pozitīvi.

Bavārija pieder pie tām Vācijas federālajām zemēm, kas līdz šim noraidoši izturējusies pret fotoradaru ieviešanu. Salīdzinājumam: Bavārijā ir tikai 12 stacionārās iekārtas, kamēr kaimiņu Bādenē-Virtembergā – vairāk par 1000. Policija izmanto arī pārvietojamos radarus, tomēr arī to skaits esot neliels.

Kirhseonas vadība šo faktu ignorējusi un pērn noslēgusi vienošanos par stacionārā radara uzstādīšanu netālu no pilsētiņas skolas. Rezultāti ir pārsteidzoši labi, tostarp pilsētas kasei – radars fiksējis vairāk nekā 34 000 pārkāpumu, kas naudas izteiksmē pārsniedz vienu miljonu eiro.

Kā raksta minētais izdevums, iedzīvotāji ir apmierināti arī par ietekmi uz drošību, jo ierīces klātbūtne nodrošina satiksmes mierināšanu, ko apstiprina satiksmes eksperta Zigfrīda Brokmana viedoklis, kas pētījumos pārliecinājies, ka pastāvīgi uzstādīti fotoradari ir visefektīvākais līdzeklis lokālai satiksmes nomierināšanai.

Bavārijā no 2020. gada darbojas likums, kas pašvaldībām atļauj uzstādīt fotoradarus, atbildību par ierīču darbību atstājot viņu ziņā. Līdz šim gan radari Bavārijā lielu popularitāti nav iemantojuši, varbūt Kirhseonas piemērs palīdzēs?

 
Visi komentāri
 
0pis 2.februāris 2025 9:51
12 8 Atbildēt

Ko tagad teiks vietējie grīdā minēji, kas savā nespējā ievērot zīmes vaino pašvaldību un policiju.

Pļūtka 2.februāris 2025 9:57
17 15 Atbildēt

Atkal murgo pilnigāko sūdu Opi, demences māktais sakārni? Fotoradariem ir tikai viens mērķis un tas ir gūt peļņu. To zina visi. Tāpēc pagriez sāniņu un ierullē savu viedoklīti sev izplūdē.

0pis 2.februāris 2025 10:06
10 5 Atbildēt

Dumiķi, pasaulē nekas nenotiek bez peļņas. Tu to nezināji? Runa ir tik par to, ka viens vadītājs ir spējīgs pabraukt garām radaram ievērojot limitu, bet divi nākamie pat zinot par radaru (mazpilsētā visi zin visu) tomēr ir tik tupi, ka nespēj nomest ātrumu, maksā ragā un ir laimīgi. Bet ko es tev stāstu, tev galvā ir tas, kā tu sevi sauc.

Nja 2.februāris 2025 11:00
15 3 Atbildēt

Kas tie pa murgiem? Tev kāds spiež pārkāpt ātrumu tajā zonā?! Tava nespēja saturēt ir tā kas rada peļņu!

uupis 2.februāris 2025 12:51
9 3 Atbildēt

Vatņika pļutkas viedoklis vispār ir no plakanās zemes līgas! Visi zin elemetāras lietas - nepārkāp un nebūs soda, nezodz un nebūs soda! Bet pļutka klārē ka zeme ir plakana un parkāpt un zagt ir normāli!😂😂😂

Pļūtka 2.februāris 2025 15:42
7 6 Atbildēt

Zini kas nav normāli, ka tādi idioti kā tu nesaprot, ka "naudas sods", tas patiesība nav nekāds sods. Ir indivīdi, kuru dzīvē dažas 50 eiro banknotes neko nenozīmē. Tas ir sods bomža bērniem, kuri bomža neuzmanības dēļ netiek pie konfektēm.. tā lūk, vecais tizleni

0pis 2.februāris 2025 16:11
9 3 Atbildēt

Zini kas nav normāli, ka tādi idioti kā tu nesaprot, ka "naudas sods" var būt diferencēts. Atkarīgs no auto vērtības, ienākumiem, īpašumu vērtības. Lai kā tāds slīpacis censtos līferēties un slēpt ienākumus, bet ja brauc ar dārgu auto (pat tikai īrētu) vai dzīvo dārgā īpašumā (pat ja tas noformēts uz sievu vai citu tuvinieku) - no viņa var piedzīt pat 50x vairāk, nekā no nabaga, kas sadomājis braukt kā lielais vīrs.

uupis 2.februāris 2025 23:25
7 1 Atbildēt

Tad saprotu ka LV nav nabagu zeme un visi šoferi spēj samaksāt smieklīgos sodus? Tad kāpēc tu gaudo ka radari ir domāti naudas iekasēšanai? Tev taču nospļauties uz sodu

...😂

Mr_Rums 3.februāris 2025 16:51
0 1 Atbildēt

Ir atšifrēts lietotājs -"uupis".

Izrādās ka tas ir Latvijas galvenā tukšdirša Briškena, ārlaulības bērns. Vēl tik atlika noskaidrot -V vai S.

Hmm 2.februāris 2025 9:56
12 0 Atbildēt

Jāpiedāvā Jūrmalai - cik var noprast no iAuto Māra reportāžām, tajā bēdu pasaulē tik vēl šitā trūkst

:-) 3.februāris 2025 9:30
1 0 Atbildēt

Jūrmalā reti kurš ar atļauto brauc, it sevķi Dubulti - Pumpuri. Tur derētu radauru izstādīt, ik pa pārsimts metriem. Mārim atkal b;utu par ko čīkstēt, diemēžēl.

Pamuļķim 2.februāris 2025 11:10
0 8 Atbildēt

Zona ir cietumā. Savukārt auto piedalās ceļu satiksmē. Un caurums nav nekāds caurums, jo caurums ir tev dirsā, bet tas ko tu redzi, tas ir urbums. Skaidrs, pamuļķi?!

650 2.februāris 2025 12:30
11 1 Atbildēt

Satiksmes nomierināšanai? Smerdīgi bezkaunīgā demagoģija vienkārši triumfē pār/visu.Ja vēl tā satiksme būtu "nomierinājusies" līdz ar pašu radara uzstādīšanas dienu(faktu),taču te visu gadu tie LOhi tā arī nav nomierināti.Viņi vienkārši truli maksā/par!

anonimikis 2.februāris 2025 12:37
3 0 Atbildēt

Ja lohs ir tik liels lohs, ka viņš ar cietu seju turpina būt lohs, tad te vietā teiciens - lohiem lohu problēmas.

uupis 2.februāris 2025 12:53
0 1 Atbildēt

Atbalstīts

650 2.februāris 2025 13:39
11 1 Atbildēt

Šī acīmredzot ir tieši "tā" sērga, par ko pagāšgad maijā tas "itāļu" satiksmes ministrs to dekrētu izdeva.Ka turpmāk (viņu) pašvaldībām būšot stingri jāpamato konkrētā radara izvietošanas vieta un vajadzība.Ka nevarot turpināties tā, ka izvēršas plašumā prasta bezkaunīga "cilvēkslaukšana". Acīmredzami veltas cerības,ka šāds izvērtējums tuvākajā laikā nonāks līdz "mums".

Lohu ir jāslauc visiem iespējamajiem līdzekļiem, tas ir vairāk kā skaidrs.Sagatavošanās bijusi ilga un rūpīga,tagad tikai uz priekšu.Jautājums tikai,kādā "kabatā" nokļūst šie izlsauktie līdzekļi.Vai "pārējajiem" pagaidām/neapslauktajiem (tiem daudzmaz godīgajiem, nekonekad nepārkājošajiem) lohiem no tā vispār ir kāds "labums".

anonimikis 2.februāris 2025 14:00
1 2 Atbildēt

Pārējiem lohiem, kuri spēj adaptēties situācijai, nevis tikai bļaut kā viņus lohus čakarē, no tā ir vienmēr labums. Jo kamēr ir pietiekoši daudz to pirmo lohu, kuri ir tik stulbi lai regulāri maksātu, nākamā līmeņa lohus nesāks čakarēt.

650 2.februāris 2025 14:48
7 0 Atbildēt

Daļēji taisnība ir, jo kāreiz tie "normālie" pārkāpēji par šo lieki nebļaustās,pat ja arī iekrīt.Viņi gan jau ka spēj (spēs) "adaptēties".Taču tā dēvētajā "patieso labumu" sadalē gandrīz nevienai lohu kategorijai nav itin nekāda "tiešā" taustāmā labuma.Tas tiešais (pagaidām) iebirst tikai pašiem šo te kontroles ierīču ieviesējiem,apguvējiem un/vai uzturētājiem.Par kādu daļu no tā attiecīgā "domātāju" organizācija pēc tam var "atļauties" uzstādīt dažādas tās 13k vērtās miskasstes,dzīvībai bīstamās 160k šūpoļu kompozīcijas un/vai un apzeltītos podus un pulētos veloturētājus,tādējādi piesaistot vēl citus "lohlabuma" ieguvējus.Pašiem tiem pamat/lohiem atliek vien noskatīties un aplaizīties.

jocīgi 2.februāris 2025 14:15
0 0 Atbildēt

Kur tik daudz poļu,katviešu,krievu,turku,... tur brauc garām skolai?

aizejošais 2.februāris 2025 14:46
5 0 Atbildēt

Satiksmes lēnināšanai vislabāk noder lieku šķēršļu izvietošana uz ceļa, plus radars kombinācijā ar luksoforu. Kā braukt ātrāk, tā sarkanā gaisma!

reku 2.februāris 2025 21:00
5 1 Atbildēt

Tā jau viš ir ,bet tas taču nenes naudu,peļņu kādam parazītam.

uupis 2.februāris 2025 23:26
5 1 Atbildēt

Nepārkāpt neesi mēģinājis?

Original Nja 3.februāris 2025 11:22
3 0 Atbildēt

uuupi, ja Tev tiešām ir vadītāja apliecība, un Tu tiešām brauc ar auto, jau kuro reizi Tev jautāju - vai tad nu tiešām, nekad, nu nekad dzīvē neesi nevienu noteikumu pārkāpis?

Nav ideālu cilvēku, un ja uzskati, ka tāds esi, man Tev ir sliktas ziņas

uupis 3.februāris 2025 12:24
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu no kurienes tu smelies savas fantāzijas?

Es esmu pārkāpis pat policistu degungalā dubulto nepārtraukto, par ko policista kungs mani nevarēja sodīt, jo viņš atteicās ņemt rokās sniega lāpstu un tīrīt no ielas vidus nost sniega valni!!! 😂

Original Nja 3.februāris 2025 12:42
7 0 Atbildēt

Tad kāpēc mūžīgi kliedz "NePāRkāPt NeEsI mĒģInĀjiS?", tā, it kā pats būtu absolūti balts un tīrs?

VP 2.februāris 2025 15:13
6 10 Atbildēt

Es arī domāju, ka pašvaldībām jāļauj savās teritorijās izvietot radarus un iekasēt naudu savā budžetā. Tāteikt, kurš uztur ceļus, tam tiek arī sodu nauda. Nevis viss aiziet kopējā valsts katlā un pašvaldība nav ieinteresēta izvietot viena "valsts" radara vietā 20 savus.

Un vēl atbalstāma rīcība ir izvietot pārvietojamos radarus aiz vidējā ātruma kontroles zonām.

Nja 2.februāris 2025 18:35
1 0 Atbildēt

Tikai kombinācijā ar kameru. Savādāk būs kā uz Jelgavas šosejas. Brauc pietiekami ātri un vnk nebremzē.

P.s un pie mums pašvaldības jau pērk kontroles līdzekļus.

felix65 2.februāris 2025 19:02
0 0 Atbildēt

Zelta vārdi! Viļānos būtu jāuzstāda radarus, kuri uzreiz drifteriem tiesības atņem.

650 2.februāris 2025 21:14
11 0 Atbildēt

Nē un nē, kategoriski neatbalstu elektroniskās kontroles līdzekļu kontroles "nodošanu" kaut kādiem pašvaldību šharlattāniem.No kuriem pa šo te laiku praktiski NEKo "visiemlohiemnoderīgu" diez vai esam sagaidījuši kādā tādā "ar satiksmi saistītā" lietā.Te pa lielam dominē tikai demagoģija un "savu" kabatu pildīšana- bet tam jēdzienam "savs" šeit diemžēl nav sakara ar "visulohu kopmantas un/vai labklājības" vairošanu.

Maijā tajā 2024tajā tur tas itāļu satiksmes lohministrs pieņēma veselu Dekrētu par kontroli pār elektroniskajiem kontrolētājiem un - jo lūk "viņa" valstī šī te pašvaldību sērga bija jau aizgājusi līdz kliņķim.Taču LV lohiem šāda kliņķa vienkārši nav.Viņus var slaukt kā vien un kurš vien var sev šādas "tiesības" izbīdīt.Turklāt vēl, viss šis farss cieti balstās uz tā dēvēta'jiem "piederīgajiem un "noderīgajiem".

Original Nja 3.februāris 2025 8:45
8 0 Atbildēt

Rīgas pašvaldības policijas jaunās pilnvaras kontrolēt ātrumu jau uzskatāmi pierāda, ka tas nav ne efektīvi, ne droši, bet gan tikai pelnoši. Uzlika uz Balasta dambja 30 zīmi bez jebkāda loģiska iemesla, aiz kokiem, 4m augstumā, līkumā - tā, lai pamanīt ir maksimāli grūti, un nolika RPP netrafarēto Hyundai tieši aiz neredzamās zīmes. Katrs, kurš izbrauc līkumu, neierauga kosmosā uzlikto zīmi un uzdod kaut līdz 45km/h (kas joprojām ir mazāk, kā atļautais ātrums apdzīvotā vietā, tātad - droši), saņem 40EUR sodu. Un ne jau uzreiz, bet pēc mēneša. Naudiņa ripo, taču drošība nav uzlabota ne par centu. 

Tevis piedāvātā sistēma strādātu drošības labā tikai tad, ja ātruma ierobežojumi būtu pamatoti izvietoti, piemēram, pie skolām, bērnudārziem, nevis uz taisna, tukša ceļa posma, kur minētajam ierobežojumam nav nekādas funkcijas, izņemot radīt vietu, kur uzlikt radaru lai, kā jau mēs zinām, pelnītu lielo kāpostu. Šis pats attiecas arī uz to pašu Jūrmalas šosejas radaru. Nu nav tur nekādas bīstamības, un nē, nobrauktuves/uzbrauktuves uz šosejas nav bīstamību radošas (skatīt tos pašus DE vai PL autobāņus, kur pie uzbrauktuvēm/nobrauktuvēm nav nekāda ātruma samazinājuma, vai radaru).

Klausāmies vien tālāk CSDD propagandu par to, ka ātrums ir lielākais ļaunums un turpinām ticēt tam, ka valdība tikai rūpējas par mūsu drošību. Nelgas.

Nja 3.februāris 2025 10:16
2 1 Atbildēt

Ja balasta dambis kaut ko pierāda, tad tikai to ka vadītāji ir akli. Tā zīme tur ir vairākus mēnešus, soda tikai pēdējo mēnesi. Tu ko, visu šo laiku nespēj redzēt zīmes, kuras tur ir trīs! Interesnti cik daudzi, kas saņēma sodu, vispār brauca no tās puses, kur grūtāk redzēt to zīmi un cik daudzi brauca kur viss perfekti redzams. Un tajos 600m nespēj savladīties, nu comon, kur tu taisies aizlidot tajos 600m. Simpsons, kurš atrāvās, vispār tur butu dabujis sodu arī ja atļautias būtu 50. 

Kaut kā tā, lai tie bļāvēji parāda savus protokolus, uz cik brauca, no kuras puses utt. Beigās tur puse ar 50 arī būtu atrāvušies sodus.

Original Nja 3.februāris 2025 11:17
10 0 Atbildēt

Es kā reiz arī runāju par braukšanu no tās puses, kur zīme ir neredzama, līkumā, aiz koka. Pats dabūju protokolu par 41km/h, kas pie atļautā 50 būtu vairāk kā normāls ātrums, taču pie 30 jau rezultējas ar 40EUR sodu pilsētas kasē.

Tas, ka tālāk ir vēl kāda zīme 30, nemaina faktu, ka pirmā zīme, aiz kuras tika nolikts iekasēšanas aparāts, nav redzama, jo vadītājiem primāri ir jāskatās tur, kur brauc, nevis jāblenž koku galotnēs, meklējot zīmes. Vēl jo vairāk, ja iela ir "tik šaura un bīstama", ka tur vispār ir nepieciešams "30".

Savukārt slaukšanas aparāts tiek novietots tieši ielas sākumā, lai naski noķertu peļņu. Ja radarētāji būtu nostājušies aptuveni ielas vidus posmā, kur pēc vairākām zīmēm kāds vēl pārkāpj, nevis dēļ neuzmanības, bet apzinātas ātruma pārkāpšanas, tad vēl varētu parunāt par drošības faktoru. Bet konkrētajā situācijā viss liecina par peļņa > drošība.

Nja 3.februāris 2025 12:30
1 0 Atbildēt

Pirmā zimē vispār ir pirms līkuma, ne tā? Kur vispār noteikumos ir minēts, ka līkumā mainas atļautais ātrums? Es to neuzskatu par krustojumu, swedbank stāvvieta.

Original Nja 3.februāris 2025 12:40
6 1 Atbildēt

Braucot no Vanšu tilta puses pirmā zīme ir tieši līkumā, starp kokiem, nejēdzīgā augstumā. Ieraksti Google "Balasta Dambis, Zebra" un noskaties Timrota sižetu, tad taps skaidrāks, par ko cepiens.

Nja 3.februāris 2025 13:05
4 0 Atbildēt

Paņem acis pierē, vot i lūk, paši vadītāji kā aklie brauc!

 

Original Nja 3.februāris 2025 13:25
18 2 Atbildēt

Protams, ja Tev pateiks, ka jāmeklē zīme "30", tu ātri atradīsi. Gluži kā "Where's Waldo" grāmatās, ja Tev pateiks, kur meklēt sarkanbalto vīriņu, atradīsi ātrāk, nekā, ja nezināsi kurā zonā viņš ir.

Tāpat arī šeit - kāds, kurš pirmo reizi brauc pa šo ielu, nezinot, ka tur tāda zīme būs, viņu 100% nepamanīs, īpaši vasarā, kad kokiem būs lapas, un tā zīme būs fiziski lapās iekšā. 

Tevis paša iekomentētajā video galvenajam varonim Mārim nācās pagriezt kameru, lai tā vispār noķertu zīmi kadrā. Beidz attaisnot debilu projektu.

 P.S. Varēja jau to zīmi uzlikt uzreiz, kad nogriežas uz Balasta dambja. Tad arī cepiens būtu mazāks.

Nja 3.februāris 2025 13:45
0 0 Atbildēt

Tu debīls vai kā? Video redzēji, Zīme ir uzreiz nogriežoties uz Balasta dambi pie Swedbank! Līkumā, tā ir vēlviena, papildus zīme, tiem kas brauc arā no bankas.

Kanibaals 2.februāris 2025 19:24
8 0 Atbildēt

Te arī atbilde uz Vernona jautājumu, kā samazina ātrumu... Uzliekot fotoradaru.

uupis 2.februāris 2025 23:28
7 0 Atbildēt

Japp - un vēl vajag ierēkt par tiem, kuri dabū sodu!

iciks 3.februāris 2025 8:02
11 0 Atbildēt

Ja reiz tā satiksme ir tā nomierināta, par ko tad tas miljons ienācies?

iJuris 3.februāris 2025 9:42
10 0 Atbildēt

Maksā un brauc kā gribi, tas taču jau sen skaidrs. 

Pārkāpumu nav izdevīgi novērst konkrētajā brīdī un vietā, jo tā jau neko nenopelnīs, bet pašvaldībām ir jāpelna, jo citādāk naudas nepietiek. Ielas var neremontēt, lūkas var būt iegrimušas, Margrietas iela vispār poh..... Lai stāv, nekur jau nepazūdīs.... Bet naudiņa no sodiem, kuri neko nekad nenovērš pārkāpuma brīdī taču ir tik salda...

uupis 3.februāris 2025 10:19
0 3 Atbildēt

Nu bet tu nepārkāp un tev nebūs jāmaksā - elementāri!!!

Un ir vēl viena nianse, kuru tev vajadzētu zināt. Ja tu nones gājēju, kurš šajā vietā šķērsoja ielu (neatļauti) un tev ir pārsniegts ātrums, tad automātiski tas ir VAINU PASTIPRINOŠS apstāklis un tad arguments, ka lūk gājējs nevietā, vairs nestrādā, jo nepārsniedzot ātrumu tu būtu varējis izvairīties no sadursmes!!!

iJuris 3.februāris 2025 10:41
6 0 Atbildēt

Bet tur jau tā lieta, es nepārsniedzu es cenšos visu ievērot, bet ja finanses ļauj, tad jau vienalga, tāds kā nabaga sods.

Un būtiskākais, es varu kaut 10 reizes dienā lidot gar skolu uz cik vien sanāk, neviens neaptur, pēc tam tikai jānorēķinās, kas arī ir tas kas nepatīk. Arī mūsu Balasta dambī, it kā tiek fiksēts pārkāpums, taču tas netiek novērsts, no tā jautājums, vai pārkāpums ir tik bīstams ka jāsoda, vai arī nav bīstams, un tāpēc netiek novērsts?

WALA 3.februāris 2025 10:14
0 0 Atbildēt

Tas nav visefektīvākais līdzeklis, taču šeit visticamāk tieši šis līdzeklis ir īstā vietā !

iJuris 3.februāris 2025 10:47
14 1 Atbildēt

Uzskatu, ka kombinētā sistēma, radars kas rāda tavu ātrumu un brīdina, ka ir par daudz, kopā ar iespēju saņemt sodu, ja nesamazināsi ir labāks līdzeklis, kā tāda šaušana no "krūmiem".

Iztēlojamies ielu modeli, kurā pa ielu ar fotoradaru katru reizi brauc kāds, kurš nekad tur nav bijis. Kā tieši sods pēc laika, liek samazīnāt ātrumu brīdī kad tur brauc?

nerunāsim šoreiz par to, ka ātruma ierobežojums jāievēro un nebūs sods.

Original Nja 3.februāris 2025 11:37
10 3 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu. Savulaik, kad pa ielām/ceļiem aktīvi pārvietojās CP ekipāžas, ja arī gadījās dabūt sodu, tas lika pārējo ceļu braukt krietni mierīgāk. Šobrīd sanāk tā - brauc, pārkāp, par sodu uzzini pēc mēneša. Drošībai tas dod neko. Ilgtermiņā, varbūt pamaina paradumus, taču tas ir tikai liels "varbūt".

Teorijā, pie ideāliem apstākļiem, šī slēptā/novilcinātā metode strādā - saņemot sodu tas liek aizdomāties, ka turpmāk vispārīgi būtu jābrauc tikai ar atļauto, lai nedabūtu nākamo sodu. Taču realitātē uz ceļa ir tik daudz mainīgo, kā arī cilvēciskais faktors, kas šo metodi padara tikai un vienīgi par izcilu peļņas avotu.

Ne jau velti savulaik CP aizliedza "šaut" pirms tilta no krūmiem, un sodīt tilta otrā pusē, jo tas neuzlabo drošību, tikai iekasē sodus. Bija daudz sūdzības, un šo praksi aizliedza. Nez kāpēc tagad, ar digitāliem rīkiem, šī prakse atkal ir laba, jau atkal mūžīgās drošības aizsegā.

650 3.februāris 2025 20:09
1 0 Atbildēt

Tiem tā s(L)aucamajiem Vadītājiem šodien ir (visdrīzāk,ka neatgriezeniski) laupīta tāda svarīga lieta ,kā vispārējā Ticība.

Spēju "ticēt" ir saglabājušas vairs tikai dažas kategorijas- piederīgie,noderīgie un/vai galēji galējie.

PROTTTAMS, ka (pēkšņi, vispārējās Jaunās SlaucamĒras ietvaros) šie te suudi ir fiksi tagad jākarina pa visu pislsētu un PROTAMS, ka (vēlams!_) tādās vietās, kurās jau tā no autoVadītāja tiek prasīta papildu uzmanība.Tā, lai viņš galēji apjuktu un šajā apjukuma brīdī pieļautu "maksājošu" kļūdu.Vēlams pat vairākas, citu/citai sekojošas.

Ka jau te nesen bija minēts- ka formāli (Likumiski!) pārkāpējam ir jāmaksā par KATRU pārkāpto CSN pozīciju viena un tā paša pārkāpuma ietvaros.Ja viņš iebrauc zem zīmes un to "pamanījis" dodas atpakaļgaitā uz izejas pozīciju- ARĪ TAS ir papildus (maksas!) pārkāpums!

Neviens tas oficiāli diplohmētais āksts nav sevī sakopojis sirdsapziņu un nevienu pat ne pušmazāko vārdiņu nav "iebildis" pret šo acīmredzamo pretīgi nekaunīgi nostrādāto pagāšgada top"diversiju" par absolūti neloģisko sabtransa joslu lietošanas noteikumu izmaiņu.Klusībā "aizmuguriski" pieņemto, trulas iekassēšanas nolūkā un autoVadītāju cilvēciskā apjukuma nekaunīgai izmantošanai acīmredzami nepārprotami domāto! Tfū....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lai visi nonāktu paradīzē – zināms iemesls, kādēļ automašīna Minhenē iebrauca cilvēku pūlī 2

Policija noskaidrojusi afgāņu patvēruma meklētāja nolūkus, kādēļ tas apzināti vadīja automašīnu virsū cilvēkiem. Lasīt vairāk

 

Slikto grants ceļu dēļ atsakās pārvadāt pat skolēnus (+ VIDEO) 5

Limbažu pusē ceļi vietām ir tik slikti, ka sabiedriskais transports nereti atteicies braukt un pārvadāt pat skolēnus. Lasīt vairāk

 

“Dieva aci” ikvienam - visi BYD saņems pašu izstrādāto autopilota sistēmu God’s Eye 10

Ķīnas autobūves līderis, koncerns BYD, paziņojis, ka autonomās braukšanas sistēmu God’s Eye saņems ikviens viņu ražotais modelis, tostarp arī tie, kurus pieņemts uzskatīt par mazcenas modeļiem. Lasīt vairāk

 

Kas mikroķirurgam patīk jaunākajā Honda CR-V hibrīdā? (+ VIDEO) 8

Honda CR-V ir liels, izskatīgs un moderns japāņu krosovers. Tas pieejams tikai ar pašuzlādes vai lādējamo hibrīddzinēju, un atkarībā no tā ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Ko par to teiks pazīstams mikroķirurgs ? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti