Visi komentāri - Audi pilnīga pāreja uz tikai elektriskiem modeļiem līdz 2033. gadam vairs nav spēkā

Audi pilnīga pāreja uz tikai elektriskiem modeļiem līdz 2033. gadam vairs nav spēkā 21

 

Foto: Audi

iAuto | 26.marts 2025 11:08

Tāpat kā vairāki citi autoražotāji, arī Audi atkāpies no sākotnējiem plāniem un paziņojis par mērenāku pieeju elektriskajai nākotnei.

Oficiālo lēmumu par to ikgadējā Audi preses konferencē klātesošajiem darījis zināmu uzņēmuma izpilddirektors Gernots Delners uzsverot, ka pilnīga pāreja uz elektrisko mobilitāti līdz 2033. gadam vairs nav spēkā.

Audi vadītājs paskaidrojis, ka šādu stratēģiju diktē šī brīža situācija un norises globālajā tirgū. Tas nenozīmē pilnīgu atteikšanos no galvenā mērķa (elektriskās mobilitātes), tomēr pāreja notiks elastīgāk benzīna un hibrīdmodeļiem piedāvājumā paliekot ilgāk.

Zināms, ka Līdz 2025. gada beigām ir plānots laist klajā desmit jaunus PHEV modeļus, tostarp A5 plug-in hibrīdu, kas tika prezentēts 2025. gada 25. martā. Vienlaikus Audi izskata scenārijus lielākai lokalizācijai, lai apietu jaunos ASV tarifus Eiropas ražojumiem.

Vadība neslēpj, ka 2025. gads uzņēmumam “būs izaicinošs” arī saspringtās globālās politiskās situācijas dēļ. Tomēr cilvēki Ingolštatē tic jaunās stratēģijas panākumiem, ko stiprinās jaunie modeļi, kas tagad pakāpeniski nonāk tirgū.

Agrāk par atkāpēm no sākotnējiem plāniem paziņoja arī tādi autobūves zīmoli kā BMW, Mercedes, Alfa Romeo, Volvo un Porsche.

 

 
Visi komentāri
 
0pis 26.marts 2025 11:19
2 8 Atbildēt

Da labi, tūlīt VW/Audi rūpnīcas pielāgos militārā aprīkojuma ražošanai. Pabraukājāt ar sivēniem un klaipiņiem - tagad brauksiet tankos un bruņmašīnās.

Jebal 26.marts 2025 11:28
2 7 Atbildēt

Dīzeļus tāpat nahrenizēs daudz ātrāk.

felix65 26.marts 2025 16:56
5 2 Atbildēt

Zini, par tiem dīzeļiem... Šodien pie LDZ pārbrauktuves priekšā stāvēja divdesmitgadīgs pasāts un es par vēlu sapratu ka jāieslēdz recirkulāciju. Kad tā inde jau ir salonā, tad par vēlu. Dirst tos dīzeļus, kurus pirms miršanas sapērkas ubagi! Nevari nopirkt normālu mašīnu, brauc ar velosipēdu, sabiedrisko, vai ej kājām!

uupis 26.marts 2025 22:01
0 0 Atbildēt

Nevar ar velo un kājām - tu viņiem brauc virsū jo tev traucē velojoslas, mietiņi un zebras! Pats vien sapinies savos dīzeļdûmos! Iemācies cienīt gājēju un velosipēdu un tad nebūs jāosta smerdeļi! 😂

felix65 27.marts 2025 7:34
0 0 Atbildēt

Te nu Tev nav taisnība. Cienu gājējus un velosipēdistus, kuri neuzskata ka ir galvenie uz ceļa.

:-) 26.marts 2025 11:30
7 1 Atbildēt

Nu re, gurdu. ar prātu apveltītu teiktais piepildās!

650 26.marts 2025 12:09
14 1 Atbildēt

Interesanti, kurš konkrēts šharlataāns (vai organizēta to grupa) vispār "izdomāja" šo te zaļās kakas kursu.Sapostīja (atlikušo) eiro ekonomiku,radīja vispārēju jezgu,trauksmi  un nenoteiktību.Nesa zaudējumus eurocilvēkiem/parastajiem, liekot zaudēt darbu un dažādos bezkaunīgos veidos izspiežot viņu jau tā ierobežotos ienākumus/uzkrājumus.Sodot,slaucot,apliekot un visādi citādi pazemojot.Vienlaikus nodošinot nereāli kosmiskus ienākumus (un pat to Pieaugumu!) dažādiem "valsts" darboņiem.Mākslīgi paplašinot jau tā plašo apguvēju,ierēdņu un kontrolētāju baru.Ielaida eurotirgū ķīniešus,pirms tam viņiem vienkārši (plānveidā massveidīgi) "atdodot" dažādas savas tehnoloģijas.Sazin vai lētticīgi, vai tomēr ar kādu nodomu.

Bradypus 26.marts 2025 16:39
3 0 Atbildēt

Politizēt hipiju zaļos izgājienus (GreenPeace) izdomāja Als Gors un pēc tam jau tas kļuva par iespaidīgāko varas pārdales naratīvu tajā, ko sauc par demokrātiju. Als Gors faktiski ir ari IPCC neformālais dibinātājs.

650 26.marts 2025 17:15
2 0 Atbildēt

Ok, bet tā īsti "nekamneticu".Taču stipri pieļaujams, ka šhitas demokakokrātu midzenis bija (ir) tajā visā zaļajākakā iejaukts.Tas tur o-kabinets laika gaitā ticis apgānīts no visām pusēm- sākumā viens tur orālo piekopj,tad vecais lohs kā svētbildes visādus portretus sakarina pats neatcerās kādus, plus vēl tas sīkais tagad degunu rubina un puņķus pa galdu izsmērē- prassītos pamatīgs kap remonts.

Tikpat iespējams, ka galvenie šis te zaļāssabotāžas inspirētāji grozās tepat europopā.Paskat, kaut vai tā pati fonder Lejiņa, turās/amatā pofig kas.Viņa diez "nezin",ka euroražošana iet grīstē,birokrātija ieguvusi neticamus nekaunības apmērus un atlikušos strādājošos cilvēkus arvien vairāk atlaiž no iztikas avotiem? 

Europdeputāts reku saņem pacmit eur algā un vel "biroja" uzturēšanai 30k/mēnesī.Ta na/uj "man" viņš tāds vajadzīgs?? Migranti ik uz soļa,ieviesēji un apguvēji izkrāpj visu kas kustās, ierēdņiem un uzraugiem arvien lielākas algas- ko diez nākotnē "ēdīsim"? Ko tur vēl nesen runāja, cik viņa uz kovida špricēm pastarpināti uzvārījusies.

felix65 26.marts 2025 17:02
3 0 Atbildēt

Te nu es Tev piekrītu. 100 gadus strādāja pie tehnoloģijām, tad sacerējās ražot lētāk ķlīnā un rezultātā dabūja metamo pakaļā. Vēl tupāk izrīkojās amerikāņi, radot ražotnes ķīnā ar cerību ka uzlabojoties dzīves līmenim, ķīnieši kļūs par demokrātisku valsti. Tādi paši idioti kā mūsdienās sakarā ar Ukrainu. Kā pasaulei trūkst tādu līderu kā Čērčils un Reigans!

650 26.marts 2025 17:32
1 0 Atbildēt

Aktieri Reiganu visi ilgstoši izsmēja.Taču kad viņš nomira, visi gauži raudāāja.Tā pārcelšanās uz Ķīnu massveida apmērus ieguva gan krietni pēc viņa.Grūti gan "iedomāties", ka tas viss tā tik nesmuki tagad ir sanācis nejauši un negaidīti. Ar kuru diez galu tā dēvētie Valstsvīri "domāja",kādi diez lohi viņus savulaik "ievēlēja"? Meid in ASV preci kurš beidzamoreiz kad ir rokā/turējis? Kad diez tas bija, kādā 98tajā vai vēl agrāk?

Kādreiz (kad ķīnieši tikai vicināja srakanos karōgus un visu diennakti kliedza Urrā),tādas tiešām normālas labas "japānu" preces ražoja Singaporā un Malaisijā.Paskat kā tur izskatās tagad,visādi brīnumi un debesu skrāpji ik uz soļa.Zili basseini un zaļi dārzi uz jumtiem aug.Taisnību sakot, līdzīgī kā tagad pašā Ķīnā.Vien zaļajā LV visi joprojām ēd zaļo zemi un domā kā sarūsējušos brūnos tiltus samettināt ;p

1984 26.marts 2025 20:45
1 0 Atbildēt

Kādā 2013.gadā nopirku hokeja slidas(lietotas, apmēram 2010.g modelis), tās bija Meid in Canada

0pis 26.marts 2025 22:22
1 0 Atbildēt

Nu, hokeja slidas Kanādā ir aptuveni tas pats, kas katoļu krusts Vatikānā. Nav brīnums, ka ražo paši un neuztic visādiem lohobraziem. Un pareizi dara taču.

1984 27.marts 2025 13:38
0 0 Atbildēt

Nu jau vairs nav, pērn slidas nopirku (iepriekšējās Canada izbeidzās) Meid in Thailand. Globalizācija, tā teikt

650 26.marts 2025 22:43
0 0 Atbildēt

Nu nu, jāa.. ir lietas, kam ticam. Bet ir arvien vairāk gadījumu, kad jebkura veida Ticīgos atklātā textā tur par lohiem... www.made-in-china.com/Sporting-Good...og/Hockey.html

darklight 26.marts 2025 23:20
0 0 Atbildēt

Nu man ir zāles trimmeris Made in USA. Pirms kādiem 10 ar astīti gadiem pirku. Toties mans Kraislers ir ražots Kanādā 😁

Teslists 28.marts 2025 7:20
0 0 Atbildēt

Ā vojādžerists? Viss skaidrs. Jebal. komplekta arī baltas zeķes un zandeles.

darklight 28.marts 2025 12:29
0 0 Atbildēt

Noup. Nav man Vojāžers 😎

Freijers 26.marts 2025 14:57
15 1 Atbildēt

Gudri cilvēki, ne AI propogandoni to jau teica, tik interesē, kurš nākamais par to paziņos. Zaļais kurss ir oficiāli apdirsies !

Ziņa blakus 26.marts 2025 15:02
2 0 Atbildēt

Aaa, a ko tad tas Nissan trako?

Sergejs 26.marts 2025 15:40
3 0 Atbildēt

A tam Nissan vairs nav ko zaudēt. Ja neesi lietas kursā tad šie ir uz bankrota sliekšņa un meklē kam pārdoties. Līdz ar to var rīkot dzīres mēra laikā

Tavs komentārs
 
 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lielāka par Parīzi - BYD ceļ izmēros neredzētu autorūpnīcu 5

Gigantiskā būve aizņems teritoriju, kas platības ziņā lielāka par Parīzi un 10 reizes lielāka nekā Tesla Nevadas Gigafactory. Lasīt vairāk

 

Zināms, kam 2024. gadā visvairāk pārdotu elektroauto 5

2024. gads ir bijis izaicinājumu pilns visiem elektrisko transportlīdzekļu ražotājiem, taču vieniem veicies labāk, citiem sliktāk. Pie pirmajiem pieskaitāms vairums Ķīnas autobūves uzņēmumu, pie otriem – visi pārējie. Lasīt vairāk

 

Kur tiek izvietotas videokameras un kādus Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumus tās fiksē? (+ VIDEO) 7

Kā Rīgā, tā citās pilsētās arvien vairāk tiek uzstādītas kameras, kas fiksē un kontrolē, vai autovadītāji ievēro Ceļu satiksmes noteikumus. Raidījuma #4studija skatītājs vēlas saprast, vai Kuldīgas pašvaldības policijā esošās videonovērošanas kameras ir sertificētas, un vai balstoties uz to ierakstiem piemērotie sodi ir likumiski. Lasīt vairāk

 

Audi pilnīga pāreja uz tikai elektriskiem modeļiem līdz 2033. gadam vairs nav spēkā 21

Tāpat kā vairāki citi autoražotāji, arī Audi atkāpies no sākotnējiem plāniem un paziņojis par mērenāku pieeju elektriskajai nākotnei. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti