Tāpat kā vairāki citi autoražotāji, arī Audi atkāpies no sākotnējiem plāniem un paziņojis par mērenāku pieeju elektriskajai nākotnei.
Oficiālo lēmumu par to ikgadējā Audi preses konferencē klātesošajiem darījis zināmu uzņēmuma izpilddirektors Gernots Delners uzsverot, ka pilnīga pāreja uz elektrisko mobilitāti līdz 2033. gadam vairs nav spēkā.
Audi vadītājs paskaidrojis, ka šādu stratēģiju diktē šī brīža situācija un norises globālajā tirgū. Tas nenozīmē pilnīgu atteikšanos no galvenā mērķa (elektriskās mobilitātes), tomēr pāreja notiks elastīgāk benzīna un hibrīdmodeļiem piedāvājumā paliekot ilgāk.
Zināms, ka Līdz 2025. gada beigām ir plānots laist klajā desmit jaunus PHEV modeļus, tostarp A5 plug-in hibrīdu, kas tika prezentēts 2025. gada 25. martā. Vienlaikus Audi izskata scenārijus lielākai lokalizācijai, lai apietu jaunos ASV tarifus Eiropas ražojumiem.
Vadība neslēpj, ka 2025. gads uzņēmumam “būs izaicinošs” arī saspringtās globālās politiskās situācijas dēļ. Tomēr cilvēki Ingolštatē tic jaunās stratēģijas panākumiem, ko stiprinās jaunie modeļi, kas tagad pakāpeniski nonāk tirgū.
Agrāk par atkāpēm no sākotnējiem plāniem paziņoja arī tādi autobūves zīmoli kā BMW, Mercedes, Alfa Romeo, Volvo un Porsche.
Da labi, tūlīt VW/Audi rūpnīcas pielāgos militārā aprīkojuma ražošanai. Pabraukājāt ar sivēniem un klaipiņiem - tagad brauksiet tankos un bruņmašīnās.