Elektriskais kāpurķēžu gaitas celtnis izstrādāts sadarbojoties japāņu un vācu speciālistiem.
Elektriskā piedziņa pamazām ienāk arī celtniecības un būvniecības tehnikas sektorā. Pierādījums tam ir Japānas Maeda un Vācijas Deutz uzņēmumu sadarbībā radīts modelis CC 1485 ar celtspēju sešas tonnas. Zināms, ka nulles izmešu celtniecības mašīnai ir 40 kW (54 Zs) jauda un 360V piedziņa, bet strāvas krājumi tiek uzglabāti litija-jonu akumulatorā.
Plašākam interesentu lokam CC 1485 tiks prezentēts specializētajā izstādē Bauma 2022, bet ražošanu plāno sākt no 2023. gada.
Acīmredzot šādas tehnikas ražošana ies plašumā, jo Ķelnē bāzētais uzņēmums Deutz paziņojis, ka no nākamā gada sadalīs savu darbību divos segmentos „Classic” un „Green”. Pēdējais ietver elektrisko piedziņu, akumulatorus un ūdeņraža dzinējus. Nākamo desmit gadu laikā vairāk nekā puse no koncerna pārdošanas apjoma veidos tieši „Green” segmenta produkcija.
A kurš tev teica, ka tur hidraulikas nebūs? Visa elektrība tur, manuprāt, darīs tika vienu lietu - darbinās hidrosūkņiem!