Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo FH Aero ir klāt — jauns etalons energoefektīvām lielas kravnesības kravas automašīnām 2

 

Foto: Volta Trucks

Volvo Truck | 30.janvāris 2024 14:00

Volvo Trucks’ ikoniskais FH kravas automašīnu klāsts iegūst jaunu saimes locekli — Volvo FH Aero. Ar aerodinamisko konstrukciju un novatoriskām funkcijām FH Aero piedāvā energoefektivitāti jaunā līmenī; tā ir pieejama četros variantos, tostarp biodegvielas un godalgotajā elektriskajā versijā.

Ar uzlabotu aerodinamiku un jaunām tehnoloģijām, piemēram, Volvo jauno kameras uzraudzības sistēmu, jaunā FH Aero var samazināt enerģijas patēriņu un izmešus par 5 procentiem*.

“Jaunā Volvo FH Aero ir mūsu visu laiku efektīvākā kravas automašīna, jo mēs turpinām samazināt CO2 no visa mūsu produktu klāsta,” saka Rodžers Alms, Volvo Trucks prezidents. “Šī ir Volvo kravas automašīna vislabākajā veidā — droša, skaisti izstrādāta un augstākās kvalitātes kravas automašīna grūtiem tāliem pārvadājumiem, kas izstrādāti mūsu klientu panākumiem.”

Volvo FH Electric, kas izvēlēta par 2024. gada starptautisko kravas automašīnu, tiks piedāvāta arī jaunajā Aero versijā, kas ir energoefektīvs papildinājums Volvo jau tā plašajam elektrisko kravas automašīnu klāstam. Turklāt Volvo FH16 kļūst par jaudīgāko kravas automašīnu nozarē ar pilnīgi jaunu efektīvu 780 Zs motoru vissmagākajiem uzdevumiem.

Foto: Volta Trucks

Neatkarīgi no tā, kādu spēka pārvadu klienti izvēlas — elektrisko, gāzi vai dīzeļdegvielu — visi jaunās FH Aero varianti gūs labumu no zemāka enerģijas patēriņa, garāka darbības rādiusa un augstākā līmeņa drošības un autovadīšanas pieredzes.

Jaunie Aero kravas automašīnu modeļi soli pa solim tiks izlaisti tirgos 2024.–2025. gada laikā četrās versijās — FH Aero, FH Aero Electric, FH Aero ar gāzi un FH16 Aero.

Optimizēta degvielas efektivitāte ar aerodinamisko konstrukciju

Volvo FH Aero kabīnes priekšpuse salīdzinājumā ar parasto Volvo FH ir pagarināta par 24 centimetriem. Šis paplašinājums ir palīdzējis izveidot aerodinamiskāku kravas automašīnas kabīni. Labāka aerodinamika ne tikai samazina degvielas patēriņu, bet arī nodrošina labāku autovadīšanas stabilitāti vējainos apstākļos.

Pateicoties labākām brīvās rites īpašībām, uzlabotā aerodinamika sniedz priekšrocības arī FH Aero Electric modelim. Tas ļauj palielināt enerģijas reģenerāciju jaudas atdevei akumulatorā, bremzējot vai braucot lejup pa nogāzi, un tas ir gatavs lietošanai, kad tas ir nepieciešams nākamajā paātrinājumā vai kalnā.

FH Aero modernajā jaunajā sejā ir drosmīga, liela un viegli atpazīstama Volvo dzelzs zīme — mūsdienu laikos lielākā uz Volvo kravas automašīnas, kā arī Volvo vārda zīme, kas skaidri parāda, ka šis ir jaunākais Volvo Trucks modelis.

Uzlabota drošība un efektivitāte ar kamerām, kas aizstāj spoguļus

Jaunā uzlabotā kameras uzraudzības sistēma ievērojami uzlabo gan aerodinamiku, gan drošību. Šis jaunais risinājums, aizstājot tradicionālos ārējos spoguļus, paver vadītājam pārredzamību, uzlabojot gan vadītāja, gan apkārtējo satiksmes dalībnieku drošību.

Kameras sistēmai ir pozitīva ietekme uz vadītāja redzamību lietus un tumšos apstākļos, kā arī tiešos saules staros un tuneļos. Ja brauc ar piekabi, kameras sistēmai ir automātiskās panoramēšanas funkcija, kas seko pagriezienam.

Citas jaunā Volvo FH Aero galvenās iezīmes, funkcijas un priekšrocības ir norādītas tālāk.

·         Volvo I-See tehnoloģija, kas ir uzlabota, lai taupītu enerģiju un oglekļa emisijas, izmantojot mākoņbāzes topogrāfisko karti, tādējādi optimizējot autovadīšanu un nodrošinot vairāk autovadīšanas laika kruīza kontroles režīmā, kas var gan taupīt enerģiju, gan radīt mierīgāku autovadīšanu.

·         Atjauninātās bremzes ar Volvo patentētajiem bremžu diskiem bez pretestības uzlabo bremzēšanas jaudu, vienlaikus samazinot enerģijas patēriņu un emisijas.

·         Jaunināta lietotājam draudzīga informācijas un izklaides sistēma, kuru var personalizēt atkarībā no individuālajām vajadzībām.

·         Uzlabota skaņas sistēma, kas pieejama ar sešiem Premium augstas kvalitātes skaļruņiem, jaunu jaudas pastiprinātāju un zemfrekvences skaļruni, kas piešķir skaņas pieredzei milzīgu jaudu.

·         Tiks piedāvāta jauna iebūvēta navigācijas sistēma ar uzlabotām kartēm, kas pielāgotas kravas automašīnu vajadzībām, ar automātiskiem karšu atjauninājumiem, kas nodrošina efektīvu preču piegādi.

·         Salona atjauninājumi ietver arī integrētu mikroviļņu krāsni un USB-C strāvas kontaktligzdas.

·         Volvo Trucks My Business Apps piedāvājums ir ieviests vairākos tirgos. Šis ir abonementa pakalpojums, kas ļauj klientiem lejupielādēt ar uzņēmējdarbību saistītas lietotnes no dažādiem pakalpojumu sniedzējiem un izmantot tās kravas automašīnas sānu displejā, sniedzot reālus ieguvumus kravas automašīnas darbspējas laikam un ikdienas lietošanai.

·         Jaunais riepu uzraudzības pakalpojums iekš Volvo Connect sniedz autoparka īpašniekiem pilnīgu priekšstatu par kravas automašīnu un tā piekabi, samazinot potenciālās izmaksas un traucējumus, kas var rasties saistībā ar riepu problēmām.

Volvo FH joprojām tiks piedāvāta arī ar standarta nepagarinātu kabīni atkarībā no tirgus vajadzībām.

*Faktiskā degvielas ekonomija var atšķirties atkarībā no daudziem faktoriem, piemēram, braukšanas ātrumam, kruīza kontroles izmantošanas, transportlīdzekļa specifikācijas, transportlīdzekļa slodzes, faktiskās topogrāfijas, autovadītāja braukšanas pieredzes, transportlīdzekļa apkopes un laika apstākļiem.

Lasi vēl iAuto.lv portālā:

 

Foto: Volta Trucks

Foto: Volta Trucks

Foto: Volta Trucks

Foto: Volta Trucks

 
Visi komentāri
 
Kiwokadze 31.janvāris 2024 23:57
0 0 Atbildēt

Tas pats neērtas beņķis un nepraktiskais salons, kurā viss kaitina sākot ar izkāpšanu no gultas. Galvu vari atsist pret skapīšiem ļoti viegli un bez piepūlēm. Lētais krūzīšu turētājs, kas gatavs agāzt krūzi nekavējoties, jo pašu krūzi tur tikai tās apakšdaļā. Spoguļi paredzēti, lai vadītos tikai pēc viena spoguļa, pretējā gadījumā esi iebraucis auzās (ķīļa skats) un pie rampas būsiet iebraucis vis šķībāk no visiem. Aizskaru āķīši noplīst jau otrajā nedēļā, jo āķīši pa sliedi negrib slīdēt, lielāko grūtību tiem sagādā esošais līkums pie stoikas...

Ainārs 1.februāris 2024 9:42
0 0 Atbildēt

Aizkaru saliedīti vajag sapūst ar silikonu. Kaut gan tam jau vajadzēja būt izdarītam. Papildus displejs gan uzlikts uz maliņas nevis iestrādāts panelī. Bet aiz tā var samest visādus mēslus.😃

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Zeekr 7X no 2025. gada pavasara arī Eiropā (+ FOTO) 2

Ķīnas autoražotājs Zeekr plāno papildināt modeļu piedāvājumu Eiropas tirgum no 2025. gada otrā ceturkšņa pievienojot tam elektrisko krosoveru 7X. Lasīt vairāk

 

CSDD no nākamā gada informēs autovadītājus par iespējamiem pārkāpumiem ceļu satiksmē 3

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) no 1.janvāra operatīvi informēs autovadītājus, ja tiks fiksēts iespējams pārkāpums ceļu satiksmē, aģentūrai LETA pavēstīja CSDD pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Saistībā ar "EstLink 2" darbības pārtraukšanu elektroenerģijas cena biržā varētu augt par 10% (+ VIDEO) 4

Saistībā ar Igaunijas-Somijas zemūdens elektrokabeļa "EstLink 2" darbības pārtraukšanu elektroenerģijas cena biržā varētu palielināties par apmēram 10%, intervijā "Rīta Panorāmā" sacīja klimata un enerģētikas ministrs Kaspars Melnis (ZZS). Lasīt vairāk

 

Kādēļ Norvēģija var, bet Eiropa nē – Škoda vadītājam ir skaidrojums 37

Norvēģija ir līderis pārejā uz elektrisko transportu, vieglo automobiļu segmentā jauno elektrisko auto daudzumam sasniedzot 90 procentus no pārdoto automobiļu skaita, kamēr Vācijai un arī Eiropai ar šī mērķa sasniegšanu pagalam neveicas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti