Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto.lv izmēģina Harley-Davidson FXDR 114 (+ FOTO) 17

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 23.maijs 2019 15:18

iAuto.lv dodas nelielā izbraucienā ar Harley-Davidson sportisko modeli FXDR 114.

FXDR 114 aprīkots ar Milwaukee-Eight® 114 (1868cc) V-Twin dzinēju - jaudīgāko agregātu, kas pieejams Softail® motocikliem. 

Motocikls sver 290 kg, bet motors attīsta 91 Zs jaudu un 160 Nm griezes momentu. Ražotājs norādījis, ka motociklam ir pilnībā jauna alumīnija aizmugurējā dakša, triecienu absorbējoša sacīkšu stila priekšējā dakša, "Mono shock" aizmugurējā amortizācija un dragreisa stilā veidota gaisa ieplūde un izpūtējs. 

Ja nekad neesi braucis ar Harley-Davidson, tad tas ir tas, ko sagaidi no šī ražotāja. Stūre kā jābūt!

 

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 23.maijs 2019 16:15
0 0 Atbildēt

Oho, tests mocim

Vai te tikai nav kļūda? "Motocikls sver 290 kg, bet motors attīsta 91 Zs jaudu" - vai galīgi garām tādu saukt par "sportisku" - es par svara un jaudas attiecību.

79 23.maijs 2019 16:21
0 0 Atbildēt

es domāju, tas priekš HD ir "sportisks", tāpat kā Bentley vai RR

iAuto 23.maijs 2019 19:04
0 0 Atbildēt

Ir, ir, bet ir arī 160 Nm

viencexperc 23.maijs 2019 20:37
3 7 Atbildēt

Gribi sportisku pērc sportiskus - vai tos geju, kuros dibenus izslej gaisā, vai durikus.

Šis ir hārlejs. Tas domāts ceļu karaļiem.

as 23.maijs 2019 16:29
0 0 Atbildēt

91Zs no 1,9 litru benzīna motora? es varu kļūdīties, bet man tas šķiet maz... Lai gan no otras puses uz 330kg masu ir OK, bet es domāju auto , ne moto kategorijās

Rallists 23.maijs 2019 18:06
0 0 Atbildēt

Nejau zirgos šim ir spēks-griezes moments kā mazlitrāžas mašīnai.

Ja ar sacīkšu tiek saprasta upside-down dakša tad nav pagājuši ne 20 gadi kad HD ari līdz šim ir nonācis, tā jau interesnts piedāvajums power cruiser saimei, personīgi gan tas intrumentu panelis un priekšējie pagriezieni nevisai bet gan jau kādā biezā katalogā atrastos kas pievilcīgāks.

iAuto 23.maijs 2019 19:05
1 0 Atbildēt

Cena ļoti iespaidīga, proti, no 24 000 eur +

iAuto 23.maijs 2019 20:05
2 0 Atbildēt

Nu nevaru es to cenu sagremot!

Breakout 114 23.maijs 2019 21:14
2 1 Atbildēt

Jau 2 gadus lietoju Breakout 114. Ar neko labāku neesmu braucis. Un 24 000 ir tikai sākums, kaut HD jau 2018. gada modelī ir salicis standarta pakā ļoti daudz. Nedaudz uzlabojot ieplūdi un izplūdi, rezultāts ir burvīgs.

Piebildīšu, iepriekš nebiju HD fans un lietotājs. Otrs, kas nav mazsvarīgi, ja esi HOG, tu to sajūti. Un tas ir kruta!!!

Breakout 114 23.maijs 2019 21:16
0 0 Atbildēt

Ja nevari sagremot, tad ne jau cenā ir vaina, bet neesi vienkārši tam vēl gatavs!

iAuto 25.maijs 2019 8:12
1 0 Atbildēt

Braukšana ar Halrey šādā pasākumā ir lieliska, bet mocis nav man. Pats darba dienās braucu ar Ducati Monster.

kasinsh79 23.maijs 2019 22:45
4 1 Atbildēt

Negribas īsti akceptēt tādu moča masu. Man patīk viegli un jaudīgi. Ak, jā - neesmu līdz Harley izaudzis...

RaJa 23.maijs 2019 23:24
0 0 Atbildēt

Jā cipari labi, CVO sākās ar 40 tk.

kasinsh79 24.maijs 2019 11:32
0 0 Atbildēt

Gaidām tagad reālās BRAUCIENA atsauksmes te. Kā vadāmība, kā dinamika, kā bremzes, vai to lielo svaru baigi jūt utt.? Ja jau tests, tad tests.

kasinsh79 24.maijs 2019 11:33
0 0 Atbildēt

P.S. Ja jau iauto piedāvā arī moču testus, es labprāt pieteiktos nākotnē.

MrBadman 24.maijs 2020 18:26
0 0 Atbildēt

Pirms kādiem 4-5 gadiem arī izbraucu ar tā laika diviem aktuālajiem modeļiem (kaut kādas testu dienas bija, modeļus neatceros, Motofavorīts organizēja), toreiz likās, ka kārlis iestrēdzis kaut kādos '80-jos: ergonomika sūdīga, komforts nekāds, stūrējās īpatnēji. Kā otru moci "smukumam" varbūt varētu pirkt. Varbūt tās ''elektras'' ir ērtas, bet neņemos spriest, braucis neesmu.

ZZZZ 25.maijs 2020 10:46
0 0 Atbildēt

Sestdien braucu pa Ventspils ceļu un Pūrē ieraudzīju sarkanus mocīšus. Ieskatoties sapratu ka tie ir JAWA

Klubiņš bija devies izbraucienā pa ziedošajiem Zemgales un Kurzemes skaistumiem. Nevarēju pabraukt garām un griezu iekšā stāvlaukumā, kur šie entuziasti bij piestājuši uz nelielu pauzīti. Patīkama nostaļģija un prieks, ka viss vēl nav aizgājis nebūtībā. Un kad tika darbināti JAWA dzinēji tālākam ceļojumam, tā skaņa kuru nesajauksi ne ar ko citu, lika noskriet patīkamām skudriņām...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tesla slikti, Honda – labi: vācu TÜV atklāj, kas ir labākais 8

Ja jūs esat Honda Jazz īpašnieks, tad varat priecāties – jūsu auto nelūzīs un kalpos uzticami vismaz pirmos 2-3 gadus. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO) 3

Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, ieskaitot valsts un tirgotāja atbalstu, ir zemāka par 19 000 eiro. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 10

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti