Biļete ir, bet vietas – nav! 10

 
LTV Ziņu dienests | 24.jūlijs 2022 17:10

Biļete ir, bet vietas – nav! Ar šādu paradoksu pašā karstākajā atvaļinājumu laikā tikai mirkli pirms ilgi gaidītā lidojuma sastopas arvien vairāk aviopasažieru.

Overbooking jeb latviski virspārdošana ir ierasta prakse avio industrijā. Lidsabiedrības pārdod vairāk biļešu, nekā ir sēdvietu lidmašīnā, pieļaujot, ka ne visi pasažieri ieradīsies uz reisu. Bet, ja tomēr ierodas visi, tad kādam ir jāpaliek aiz borta!

 
Visi komentāri
 
Loch Air 24.jūlijs 2022 18:13
4 0 Atbildēt

Vai tad svētdienas dienā neviens lohrāceris nav ieplēsis Dižozolā vai parāvis sev līdzi debesīs 5 nevainīgus cilvēkus un auto vortālam jāķeras pie subproduktu tēmām? Lai nu tā būtu he he.

Par lidojumiem jāpiezīmē ka Trūcīgais Lohs un Taupīgais Lohs gribot lidot par cenu kas mazāka par attiecīgā gabala veikšanu perdošā autobusā, paši saviem spēkiem ir radījuši lidojošās Maxximas, kur tiek taupīts uz itin visu (vietā tīri pamatoti) un tikai pārpratuma pēc urinēšana uz borta vēl nav par maksu. Lidmašīna un viss kas ap un par lidošanu tomēr kautko maksā un nav brīnums, ka lietā tiek laists triks ar spēli "pēdējie paliek uz zemes".

Šāds triks mudina lidlohus izvēlēties sēdvietu jau pērkot biļeti (tā ir papildus nauda), kā arī apdrošināt lidojumu - kā redzam, nelielas papildus izmaksas palīdz aiztaupīt lielākus kreņķus. Bet lidlohs, kas taupīs pat uz kafijas, sakodīs zobus, ietaupīs un riskēs palikt uz zemes. Jā.

GTD2 24.jūlijs 2022 18:26
21 0 Atbildēt

domāju lai šo bardaku izbeigtu ir jadod iespēja piemaksāt pie biletēm ar garantiju ka par to tev neskars izsēdināšana ,kas nepiemaksā tas lai riskē, lai gan šis pasākums ir idiotisks bizness, vajadzētu prasīt vismaz aiz botrta palikusajiem vismaz 10 tukst. kompensāciju no avio kompāniju lai no tā biznessa atteiktos un tad izvēlētos riskēt vai neriskēt pirkt vairāk biletes.

anonimikis 25.jūlijs 2022 8:33
0 0 Atbildēt

Biznesa klasē jau piemaksā par to, ka jebkurā brīdī var pārcelt lidojumu. Tas ir - pilnīgi legāli neierasties.

eidis 25.jūlijs 2022 12:36
0 0 Atbildēt

Biznesa klase garantē. Un garantē arī lidošanu kad ienāk prātā. Attiecīgi var notikt apstākļu sakritība (piem. negaidīti covid ierobežojumi), kad šī biznesa klases priekšrocība nosummējas ar overbookingu. Negaidītu apstākļu maiņas rezultātā uz lidojumu ieradīsies 100% pasažieru un arī biznesa klase, kas vēlēsies notīties. Tad daudzi var palikt ārā

es 24.jūlijs 2022 18:48
2 3 Atbildēt

Bomžiem bomžu problēmas. Biznesa klasē vēl neviens aiz borta nav palicis.

650 24.jūlijs 2022 18:50
3 1 Atbildēt

Jajā, paņem (lidojumu).Ierassta prakse- paņemt (mutē) kaut kādu suuudu un izbazūnēt pa visiem massu bazonanonēšanas plašlīdzekļiem.Jau nākamajā diennaktī tas (jebkas) izrādīsies sen jau ierasts,pašsaprotams un/vai un likumīgi (officiciāli) pieļaujams.Loham ir jāzin un jāatceras tikai pašu galveno- ka viņš ir Lohs.

Ja esi (par kaut ko) samaksājis (Lohs)- tātad no tā brīža tev būs pašsaprotami Baidīties.Vai saņemsi to, par ko esi maksājis.Jeb (iespējams), dabūsi piemaksāt un vienalga nesaņemsi neko.Un/vai.Varbūt.

Attiecīgi, ja šis te massu programmēšanas institūts ir tik fundamentāli iedibināts kā (mums) šodien, tad turpmāk tam Loham/regulārajam cerību un/vai izredžu tikpat kā nav.Ja kāds (šeit,vēl,pagaidām) nejūtas par Lohu,šī nepilnība jau vis vistuvākajājā nākotnē tiks oficiāli izlabota (novērsta).Jā.

Opis 25.jūlijs 2022 11:52
3 0 Atbildēt

Man šī sistēma ļoti patīk, jo var nopelnīt labu kāpostu. Kad AirBaltic meklē brīvprātīgos, kas ir gatavi lidot ar citu reisu, es parasti piesakos kā brīvprātīgais, jo kompensācijā viņi man uz kartes ieskaita 400 EUR. Grēks sūdzēties, ja biļeti esi pircis par 35 Eur.

Žēl, ka šitā haļava tik reti gadās.

eidis 25.jūlijs 2022 12:38
0 1 Atbildēt

Šī pieeja ir USA. ES ir garantēta kompensācija un tāpēc neviens nekādas solīšanas neveic. Tāpēc arī viss tracis un mētāšanās ar dubļiem. Ja uzliktu uz mazāksolīšanu, visticamāk notiktu klusu un mierīgi

Mademoiselle 27.jūlijs 2022 15:45
0 0 Atbildēt

Ta nu gan brēka, nu es ar neaizlidoju ar rīta reisu, bet 5h vēlāk un saņēmu 400Eur kompensāciju. Tā kā man biļete bija pirkta uz akciju pa 29 Euro, grēks žēloties! Vēl kafejīcas kuponus iedeva. Vēlāk 2 vietas lidmašīnā atradās un 2 no 4 brīvprātīgajiem bija jālido. Mums tur gandrīz kautiņš sanāca, jo neviens negribēja atteikties no apsolītajiem 400 eur.

Pļurkt 26.jūlijs 2022 17:26
0 1 Atbildēt

Normālā valstī (nevis Latvānijā) tiesvedības ceļā dabūtu atpakaļ tādu kaitējuma naudu, ka tai lidsabiedŗibai būtu lētāk bisu gadu visu ģimeni lidināt pa visu pasauli!!

Latvānijas tiesu sistēma ir pilnīgi bezzobaina - tiesāties var tikai pēdējais muļķis, kas kaut kam vēl tic, vai miljonārs, kam ir pie pakaļas tie tiesas izdevumi!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti