kaada raznjica, vai gaaze buus daargaaka vai nee? proporcijas taapat saglabaasies gaazei un benjai
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kaada raznjica, vai gaaze buus daargaaka vai nee? proporcijas taapat saglabaasies gaazei un benjai
tas i ja ilgaa laika posmaa skataas, a taa, viss atkariigs no taabriizja situaacijas
Auto 2005 izst'ad'e
met'ans Ls 1,2/100km
balonns no Ls600
sistēma no Ls 1500
ZingZeng! Lai tā sirsniņa tik ļoti neasiņotu - es neesmu sašķidrinātās gāzes piekritējs, jo neredzu vairāk tam ekonomisko pamatojumu.
Ar abām rokām esmu par metānu. Nesen uzliku iekārtu SCORPIO. Dzinējs 2l DOHC, nu ļoti ļoti nepateicīgs gāzei. Rezultāts: Uzstādīšanas izmaksas tieši 500 lati. Itāļu balons 60 l tilpumā, var iedabūt iekšā 12 kubikmetrus gāzes. Uzpildīt tukšu balonu maksā 2.15 lati un varu nobraukt gandrīz 200km.
SAMS, kura gada skorpim liki to metaanu? baigi leeti izklausaas, ja tikai 500Ls par visu to metaanbuushanu
SCORPIS ir 1991 gada. Diemžēl inžektors un 95 benzīns.
kāda firma
cik tas balonns liels cmxcmxcm
vai tad 1 kubm neatbilst apm 1 litram benzhas, maz tad tērē .
balons ir FABER. Izmērus nepateikšu. Nedaudz īsāks par propāna balonu, bet dūšīgāks (lieki 10 litri) un sver 60 kg. Jā, 1 kubm. metāna atbilst 1l benzīna. Taču tērēts tiek 0,7 attiecībā pret benzīnu, diemžēl propāns tiek tērēts attiecīgi vairāk.
P.S. Vislabākie ir krievu baloni. Tilpums 35l pie masas 28 kg.
es arii domaaju, ja man nebuutu turbiina, liktu metaanu.. buus jaunaaks saabs ar parastu inzektoru, noteikti taa arii dariisu, taapeec tagad uzmaniigi sekoju notikumiem..
Un kā ir ar metāna uzpildes stacijām Rīgā un ārpus tās?
Rīgā, Liepajā, Jēkapbpilī, un man šķiet arī D-pilī...
Metāna uzpildes stacijas esot 7 pa latviju, 3 no tām Rīgā.....
Metāna baloni - vienkārši ļoti lieli esot. Ja ieliek vieglajā - bagāžnieka nav kā šķiras. Un tāpat tajos balonos neko daudz gāzes nevar saspiest jo viņa škidra paliek ļoti zemās temeratūrās. Balonā viņa ir gāzveida stāvoklī (atškirībā no propāna) un zem ļoti liela spiediena. Ar vienu uzpildi liekas ka var 200 - 300 Km max nobraukt...
Tā ka pie papildus izmaksām jāpieskata biežie braucieni uz tanku.
tas i ja mazs auto, tad nav vietas bagazniekaa bet ja i normaala izmeera auto, tad vieta veel paliksies ok, diivaanu neizjaucot vairs nevarees iebaazt iekshaa, bet ...
Ronalds_ rakstīja:Metāna uzpildes stacijas esot 7 pa latviju, 3 no tām Rīgā.....
Metāna baloni - vienkārši ļoti lieli esot. Ja ieliek vieglajā - bagāžnieka nav kā šķiras. Un tāpat tajos balonos neko daudz gāzes nevar saspiest jo viņa škidra paliek ļoti zemās temeratūrās. Balonā viņa ir gāzveida stāvoklī (atškirībā no propāna) un zem ļoti liela spiediena. Ar vienu uzpildi liekas ka var 200 - 300 Km max nobraukt...
Tā ka pie papildus izmaksām jāpieskata biežie braucieni uz tanku.
Nu, dabasgāzi ir iespējams sašķidrināt, to atdzesējot līdz kaut kādiem -160 pēc Celsija, bet domājams, automašīnai tāds variants neder
Bet par to biežo braukāšanu uz tanku... nu, ņemot vērā, cik lēta ir dabasgāze, īpašas vērā ņemamas papildus izmaksas tas neradīs, tik tas, ka laiks iztērējas.
Ja jau 7 pa visu Latviju, tad tāds variants der tikai Rīgas takšiem! Izbrauksi ārpus Rīgas un meklē nu to nākošo uzpildes vietu tuvākajos 200km
Latvijā ir TIKAI 4 metāna uzpildes stacijas. Divas Rīgā un pa vienai Daugavpilī un Liepājā. Tāpēc jau arī metāns ir tik maz izplatīts un tas ir vislielākais mīnuss.
Par kaut kādām 1000e naudiņām vari sev dabasgāzes kolonku uzstādīt kaut vai paša garažā...
Metāna iekārtas tirgo ekohanza vagonu ielā, tel 7310068
A ja gribas metānauto, kam dabasgāzes iekārta jau rūpnieciski uzstādīta (tb - ar bagažnieku viss ok) ieejam mobile.de un rakstam bi-fuel.
Cenas - sākot no 7k euro par volvo v70
turbopiile! Latvijā 30 gab. 900 ir uzstādīta gāze (t.sk. 19 NG un 11 OG ). Tā kā turbīna nav problēma. Diemžēl ne vienam nav metāns. Vēl ir iespēja būt par pionieri
Gāze ir arī vienam 99.
The bi-fuel models have slightly less torque (pulling power) than the standard petrol cars, although in reality this adds only 0.1 sec to the 0-62 mph time. More to the point, the bi-fuel conversion is available only on non-turbo, relatively low-powered cars that aren't particularly high performers anyway. Volvo says there aren't any problems with converting turbo engines to LPG, and that more powerful bi-fuel models could be offered at a later date if there is sufficient demand.
Japnji man liekas sasniegushi vislielako progresu gazes lietas.
Vini pat metro megjinaja palaist gazi.
sveiki, SAAB zonā. lai gan labi apzinos, ka ekspluatācijas izmaksas šīs markas automašīnām ir nejēgā augstas, tomēr nebeidzu sapņot par kādu vecu SAAB 900...
vakar ielās ieraudzīju tādu... virsbūve - nevis hečbeks, bet ... nezinu, varbūt saab viņu dēvē par sedanu, bet izskatās kā tāds hečbeks, ar nedaudz "ielocītu" aizmuguri.
jautājums - šīs virsbūves (SAAB-sedana) priekšrocības/trūkumi salīdzinājumā ar hečbeku. varbūt konkrētās realizācijas (izskatījās ap 86. gada autiņu) trūkumi?
SAAB gāze
Vēlētos uzzināt kā SAAB uzvedas, ja tam uzstādīta gāzes iekārta, ja konkrēti, tad interesē SAAB 9000 CSE 2.3 T, automāts[addsig]