Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dīzelis un piedevas

kaspx Reģ.: 08.04.2005

Sveiki dīzeļu lietotāji. Jautājums ir vienkāršs - piedevas dīzeļdegvielai - lejat vai nē? Un ja lejat - kādi uzlabojumi subjektīvi novēroti (tur jauda lielāka vai kas). Kura piedeva būtu ieteicama pret DD kristalizesanos zemās temperatūrās (ja man bākā būtu palikusi vasaras degiela)

 
1 2 3 4 5 6 7
kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: Lambda zonde noklājusies, gaisa mērītājs... Savā laikā, vietējie masķeri (kad inomarkas vēl retas bija) vieglajam ar 2.3 mainīja izpūtēju un anulēja lambdu - siltā laikā OK, pie mīnusiem tirsā.... Tas vēl tajos laikos, kad volvo apkopes veica Madonā....

Da pričom te lambda - lambda piedarbināšanu neietekmē. Ja te ir runa par audī, tad noteikti kādi gudrīši pakruķīja mazāku padevi špricei, jo bez lambdas šprices kompis padod papildus degvielu, tāpēc arī aukstā laikā sūdīgi lēca.

kalfonso - pārbaudi kompja temp devēju, mošk pats nosprādzis vai arī zaļais kontaktos

nav vecs audi. ir relatīvi savaigs suzuki

pagāšziem leca no puszapgrieziena -30. tagad hz. pazāģē, neiet, pavelk bik - iet.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

ok, rīt varēs dzeltenajās slejās lasīt par servismeņa piekaušanu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vispār jau es arī pie viena Yetti atbildēju...

Ja degvielu gāž par daudz, tad nezinu ko tie šķībači tur ir tādu uzbūvējuši. Parasti visiem, kam nelec, ir pretējā problēma - degvielas ir par maz

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Vispār jau es arī pie viena Yetti atbildēju...

Ja degvielu gāž par daudz, tad nezinu ko tie šķībači tur ir tādu uzbūvējuši. Parasti visiem, kam nelec, ir pretējā problēma - degvielas ir par maz

hujzin, ko uzbūvējuši. pagāš- un aizpagāšgad leca mīnusā no pusgrieziena

tagad - kā jau rakstīju - ievelk 1o m un aiziet.

pirmdien pieslēgtrs pie donora iezāģēju, bet žēl bija startera - nokāvu veco aķi un tad ar 5-o piegājienu piegriezu ar strteri. vai 7-o. žēl startera.

kkur ir huiņa. ne svecēs, ne aķī.

laikam ar;i ne degvielas kvalitātē. jo to samainīju it kā.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja: /startera - nokāvu veco aķi un tad ar 5-o piegājienu piegriezu ar starteri. vai 7-o. žēl startera.

kkur ir *******a. ne svecēs, ne aķī.

laikam ar;i ne degvielas kvalitātē. jo to samainīju it kā.

respektīvi - pirmdien pieslēdzām donoru pie aķa. un zāģējām. aizgāja pēc laika.

smagi izklausījās. un eļļuj izfisa pa filtra blīvi.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Vispār jau es arī pie viena Yetti atbildēju...

Ja degvielu gāž par daudz, tad nezinu ko tie šķībači tur ir tādu uzbūvējuši. Parasti visiem, kam nelec, ir pretējā problēma - degvielas ir par maz

var jau būt...bet - kāpēc pēc ievilkšanas lec kā mīļais?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja:

msh rakstīja: Vispār jau es arī pie viena Yetti atbildēju...

Ja degvielu gāž par daudz, tad nezinu ko tie šķībači tur ir tādu uzbūvējuši. Parasti visiem, kam nelec, ir pretējā problēma - degvielas ir par maz

hujzin, ko uzbūvējuši. pagāš- un aizpagāšgad leca mīnusā no pusgrieziena

tagad - kā jau rakstīju - ievelk 1o m un aiziet.

pirmdien pieslēgtrs pie donora iezāģēju, bet žēl bija startera - nokāvu veco aķi un tad ar 5-o piegājienu piegriezu ar strteri. vai 7-o. žēl startera.

kkur ir *******a. ne svecēs, ne aķī.

laikam ar;i ne degvielas kvalitātē. jo to samainīju it kā.

aizdedzes momentā ?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pļa, kā parasti izlasīju par diagonāli - 2.3 volvo Nu tur drīzāk kompja pielāgošanās vai arī šprices regulējums, citiem jau bija potenciometrs ar ko padevi pakruķīt

vēlreiz - mainīja trubu un veco ar visu lambdu izfisa ārā, bet pie motortelpas neviens klāt nelīda...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu tad adaptācija. Neaizmirstam ka lambdu ātrāk par 80 grādiem kompis vērā neņem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

aizdedzes momentā ?

3 gadus vecam šķībacim tādu var regulēt? Eiropiešiem tāda fīča pamatā ir jau kādus 15 gadus izmirusi, attiecīgām markām/modeļiem ātrāk

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Varbūt neiespringsti un atrod tuvumā kādu pakalnu, kur auto atstāt pa nakti, un tad no rīta iedarbini kā laukos traktorus.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Varbūt neiespringsti un atrod tuvumā kādu pakalnu, kur auto atstāt pa nakti, un tad no rīta iedarbini kā laukos traktorus.

Rads laukos savulaik tā gaziku darbināja .

captain Reģ.: 03.11.2004
0 0 Atbildēt

skaic, ka daudz ko izsaka degviela, degvielas filtrs, bet ir no savas pieredzes zinams, ka vel dzineja ella ir baigi svariigs faktors. atceros, kadreiz ar shito zaletel ar a6, jo bija pussintetika, bet kaut kada leetaa trapijas, motul vai kas tmldz., reaali smagi grieza motoru 2.5tdi, mocijos pat pie -15 nevareju pielaist.

Vobsem sekojam liidzi ko lejam baakaa , visiem filtriem, ellai dzineja un karbaa, kaa ari kvelsvecam un akiitim, ipashi jau dizeldzinejiem... un viss bus OK

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ja nelec kaut kāds suzuks, to var apspriest sadaļā 'kas, fuck, par sūdiem' , te 2 lapas klāstīt par to,ka eļļu dzen pa bardačoku nevajag.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

ja žults par daudz sakrājusies, to var apspriest sadaļā "labāk būtu ēdis"

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja: pagāšziem leca no puszapgrieziena -30. tagad hz. pazāģē, neiet, pavelk bik - iet.

Bet vai Gogoli provēji lietot? lmgtfy.com/...

Suzuki SX4 in Quebec, Canada

engine will not start in cool weather sometimes, computer reflash, there\'s a service bulletin for that problem www.truedelta.com/...

On my 2006 Suzuki Forenza, I had quite a few miles on the car when it began having starting problems, including backfiring during starting. A reflash by the dealer solved that problem. That may be the resolution of the starting problems on the 2011 SX4 also.

www.suzuki-forums.com/...

slaaists Reģ.: 04.06.2004
0 0 Atbildēt

" un eļļuj izfisa pa filtra blīvi "

Redzēju šito triku arī! Ko tā?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

aizdedzes momentā ?

3 gadus vecam šķībacim tādu var regulēt? Eiropiešiem tāda fīča pamatā ir jau kādus 15 gadus izmirusi, attiecīgām markām/modeļiem ātrāk

var izregulēt, piem. ar nepareizi uzliktu, vai atspriegojušos zobsiksnu (piem. nobeidzoties zobksnis spriegotājrullīsa atspērei u.t.t)

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

kalfonso rakstīja: pagāšziem leca no puszapgrieziena -30. tagad hz. pazāģē, neiet, pavelk bik - iet.

Bet vai Gogoli provēji lietot? lmgtfy.com/...

lame no nas puses, atzīstu

un atvainojos par spamu

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

-10 un problēma pazuda. gaidam nākamo ziemu

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Rads savam dizelim nomainīa visu ko tauta iesaka...kvēlsveces , aķi , filtrus un vēl ko .......tāpat nelec

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

var izregulēt, piem. ar nepareizi uzliktu, vai atspriegojušos zobsiksnu (piem. nobeidzoties zobksnis spriegotājrullīsa atspērei u.t.t)

Kādā veidā tas var kaut ko izregulēt? Labi, pieņemsim ka zobene pārlec, bet nekur tālu neaizlec un vārsti ar virzuļiem nesatiekas - kas sanāk? Pareizi, nobīdījušās ieplūdes/izplūdes fāzes. Aizdedze paliek kur tā bijusi, jo visiem normāliem motoriem primārais holla devējs ir uz kloķenes - opeļiem 60-2 impulsrats kloķenes vidū, būmeriem atsevišķs impulsrats kloķenes priekšgalā, volviķiem 60-2 impulsrata veida dubumi spararatā, vecajiem audī spararata zobu skaitītājs utt. Četriem katliem pat sadalenes holla devējs var nebūt, vismaz tiem, kam vēl ir fizisks sadalītājs.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Gribētos zināt, ko daudz pieredzējusī autotauta saka par starta gāzes ietekmi uz dīseldzinējiem? Runā, ka kvēlsveces nobēdzinot. Tā ir?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Tas būtu apmēram kā paģībušam cilvēkas elektrošoku pievienot, tip lai sirds sāktu strādāt!

Ja benzīnnieku starta gāze tad pilnīgi nekādas ietekmes. Benzīnniekiem pietiek ar propāna porciju (starta gāzi), dīzeļiem vajag ētri saturošo. Bet tā tiešām pamatīgi kaitē. No pāris pielietojuma reizēm gadā nekas nenotiks, bet ja sāks lietot regulāri tad mēsli var būt lieli... jeb kas, līdz pat izdedzinātiem virzuļiem, izdrupinātām forkamerām utt.

P.s. lietojot ēteri vispār kvēlsveces aizliegts ieslēgt!!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Tas būtu apmēram kā paģībušam cilvēkas elektrošoku pievienot, tip lai sirds sāktu strādāt!

Ja benzīnnieku starta gāze tad pilnīgi nekādas ietekmes. Benzīnniekiem pietiek ar propāna porciju (starta gāzi), dīzeļiem vajag ētri saturošo. Bet tā tiešām pamatīgi kaitē. No pāris pielietojuma reizēm gadā nekas nenotiks, bet ja sāks lietot regulāri tad mēsli var būt lieli... jeb kas, līdz pat izdedzinātiem virzuļiem, izdrupinātām forkamerām utt.

P.s. lietojot ēteri vispār kvēlsveces aizliegts ieslēgt!!

Skaidrs. Tagad nevaru saprast- līdz šim apm. līdz -20 diselis leca labi, tad pa lielajiem saliem nedēļu nostāvēja, nevarēja vairs pielaist ne ar krokodīliem, ne velkot. Aizvilkām līdz sevisam, tur pielika pie 220 un sapūta to herņu, pieleca uzreiz, divas dienas pabraucu, šodien nelec, pat neklepo, vienu reizi nošķaudijās un viss. Aķis griež, bet jau sāk palikt gurdens. Soļara Nestes. HWZ, kas nu ir. Tāpēc domāju, ka moška tā gāze...

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti