Šitādu leģendu es biju dzirdējis par Igauņu poličiem. Tipa - pie robežas viens reģistrē a/m numuru un laiku, otrs tusē kādu gabalu tālāk - noteiktus km vai pie kādas no pilsētām (kur mazāks ātrums). Tad auto (parasti - iebraucēji no LV) tiek apturēti un tiek aprēķināts vidējais km/h, ar kādu posms veikts. Un tas tad arī ir pamats sodam (vai ne-sodam).
Tāpēc lidotāji parasti ieklīda kādā benzīntankā apēst hot-dogu, un tādējādi "nodzina" savu vidējo km/h normas robežās. Tiesa - tas bija pasen - kaut kur 5gadi atpakaļ
CP ātruma kontroles metodes.
Vai tiešam CP sākusi savā darbā pielietot zinātniskas metodes? Kaut kur savulaik lasīju rakstu par sakarību starp braukšanas ātrumu un vadītāja uztverto ceļa sektoru, jeb citiem vārdiem ,jo ātrāk brauc jo mazāk pa malām redz. Metodes būtība-CP neslēpjas, bet stāv atklāti brauktuves tuvumā - lidotāji vienkātši nepaspēj viņus ieraudzīt. Metodes novērojumi "dabā", Krasta iela pie Viadas b.t. braucot ārā no centra, īpaši labi novērojams uz Daugaupils šosejas aiz Talinas apvedceļa pirms Saulkalnes-stāv lauka vidū kā NLO un fēno ar videoradaru!