Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Saab 9000 2.0 turbo slapst :(

Stjepan Reģ.: 06.12.2004

Sveiki visi SAABISTI Nesen nopirku 9000 saabu un peec meenesha saaka paraadiities probleema pienemsim braucu ceturtajaa robaa uz apgriezieni uz 2 nu ta zoliidi un peekshni panem un noslapst bez raustiishanaas bez nekaa vienkarshi iedegaas panelis un ir noslapis un taa ir bijis vairaakas reizes bet motora itkaa viss normaali vieniigais tosols ikpalaikam drussin zuud vai kaads pieredzeejis sabists nevar nokomentet varbut ir gadiijies kadam kas ldziigs un ja ir kas bija pa vainu ieeprieksh pateicos

 
1 2
Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

mass rakstīja: Ja uz zemes, virs kuras mašīna kādu laiku stāvējusi, nav iespējams konstatēt ar neapbruņotu aci saskatāmu, vismaz vienu tosola peļķīti, tad sāc interesēties cik tev maksās galvas blīves maiņa.

Varbūt tad kad tā kārtīgi devi grīdā sanāca arī mazdrusciņ uzvārīt?

nop... man nekas uz zemes nepilēja, servisā arī nesaprata, kad teicu, ka nedēļu 2 laikā no max uz min tosols pazūd un vēl kūp caur resti.. Toperā tā arī neko neatrada, radiatoru paskatīties neiedomājās, jo tas bija pavisam jauns. Tomēr bija neliela plaisa un no tās pilēja uz paša radiatora un uz rāmja - uz asfalta nekā..

Uzuala Reģ.: 03.11.2006
0 0 Atbildēt

piekriitu Neziniitei ka ir tadi gadiijumi.

draugam 124,eed elju...ne pa jokam 1/2000km. nu labi izraadaas esso servii paargudrie ieleejusji 5w-30. ieleeja 5w-40 TAS PATS !

a MB reaali noskreejis 78 t km!!! 260(ja tas svariigi).

motors sauss,sveces IDEAALAS(arii viitne(,neduumo) ,duuc kaa bitiite...

IZRAADAAS pie liaakiem apgriezieniem,kad brauc,gar eljas spiediena deveeju... spiezj elju uz ...celja... tuksgaitaa NEKAA.

nomainiija deveeju - un teiksim taa elju vairs needa.

noskreejiens originaalais.

P.S. bijuaam dzirdeejusji ka 6 cilindru 260 MB ir probzas ar galvu...

pie 160 tkm BEZ redzamiem iemesliem galva SAVEERPAAS,liidzeeja tikai mainja.

luky Reģ.: 16.03.2004
0 0 Atbildēt

Gāzes pedālis "ciets", deg TCS CTRL, mirgo CHEK ENGINE 5X ((

Nokrituši apgriezieni, grūti piedarbināt, neturot uz gāzes pedāļa auto noslāpst?

5X=problēmas ar Trottli?

Vai caurulīšu un vārstiņu nomaiņa kaut ko dos, t.i. nodzēsīs kļūdas?

Vai palīdzēt var tikai EunS servisā?

Auto 9000 '92.g. '93.modelis, 2,3l

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

luky rakstīja: Gāzes pedālis "ciets", deg TCS CTRL, mirgo CHEK ENGINE 5X ((

Nokrituši apgriezieni, grūti piedarbināt, neturot uz gāzes pedāļa auto noslāpst?

5X=problēmas ar Trottli?

Vai caurulīšu un vārstiņu nomaiņa kaut ko dos, t.i. nodzēsīs kļūdas?

Vai palīdzēt var tikai EunS servisā?

Auto 9000 '92.g. '93.modelis, 2,3l

..izklausās Alfā man sataisīja, kaut arī tagad tur Helmuta vairs nav, kurš man noteica ko darīt....

luky Reģ.: 16.03.2004
0 0 Atbildēt

Diez kas jau nav līdz Rīgai un pa Rīgu ar slāpstošu auto braukāt

Auto pilsētā, kurā piedzimst vējš

luky Reģ.: 16.03.2004
0 0 Atbildēt

Reportēju: Veiksmīgi izbraukāju Rīgu. "E&S" servisā nodzēsa kļūdas un teica, ka niķojas ETS bloks. Biju patīkami pārsteigts, kad pēc kļūdu nodzēšanas auto ripoja kā agrāk. Taču prieki nebija ilgi, pusceļā atkal iedegās negantās lampiņas un vecā bēda klāt.

Lūdzu skatīt topiku "Rezerves daļu tirgs"

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Man ar to pēkšņo noslāpšanu arī bija līdzīga problēma parādījusies un tad E&S kaut ko teica par "hola" devēju ja pareizi atceros.

Stjepan Reģ.: 06.12.2004
0 0 Atbildēt

Me jau arii pats bija pie SAAB specialistiem un tie konstateeja ka iespeejams Briivgaitas regulaatoram ir pirnaacis als un mee tagadas to pa shrotiem meklee

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Stjepan rakstīja: Me jau arii pats bija pie SAAB specialistiem un tie konstateeja ka iespeejams Briivgaitas regulaatoram ir pirnaacis als un mee tagadas to pa shrotiem meklee

Cik tad jauns maksā?

Grippen Reģ.: 02.08.2003
0 0 Atbildēt

Visas probleemas vareetu buut arii elektriibaa.. Manam NG900 bija liidziigs slaapiens shad un tad, vienkaarshi un klusi bez jebkaada skandaala motors vienkaarshi jauki izsleedzaas. Bet pirms tam bija taads joks, ka autinju ar pulti vienkaarshi nevareeja aizsleegt un atsleegt. Tas bija uz 10min klaja lauka viduu, taa ka nekaadi skeneristi un/vai veiklie jaunie elektronikji pie vainas nevareeja buut. Bet peec 10min atkal pults straadaaja. Man ir aizdomas, ka imobilaizers vai signalizaacija vareetu buut pie vainas - korodee kaads vads?

klons Reģ.: 18.03.2005
0 0 Atbildēt

tas, ka saab slapst ir normāli...tas nozīmē, ka tas vismaz pielec

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

klons rakstīja: tas, ka saab slapst ir normāli...tas nozīmē, ka tas vismaz pielec

SAABs pielec pat tad,kad tu jau sen esi nosaldējis pautus stumdot savu drapaku pa pagalmu un nodedzinajis pus ziemas malkas normu,zem dzinēja kurinot ugunskuru.

SAABS pielec tad,kad dēļ aukstuma tev čaiņikā ūdens nespēj uzvārīties un drūmā ablomā tu velc slēpes,lai varētu tikt uz darbu... bet ja tev nebūtu tik atsaldētas smadzenes,tad tu saprastu,ka tādā aukstumā uz darbu tev nav jāiet,jo diez vai kads gribēs pa dīķi vizināties ar tiem katamarāniem,kuriem tu tirgo biļetes...

SAABs pielec tad,kad tu no rīta nevari nolikt kluci,jo sūds tev ir tā sasalis,ka nevar izņem zarnās pēdējo līkumu...

SAABs pieleks pat tad,kad tu jau trīs gadus no vietas jau būsi sniegavīrs...

P.N. Valkā cepuri...

klons Reģ.: 18.03.2005
0 0 Atbildēt

muļčis

Stjepan Reģ.: 06.12.2004
0 0 Atbildēt

Imka rakstīja:

Stjepan rakstīja: Me jau arii pats bija pie SAAB spewebmaxsearch.com/... onmouseover=\"return (window.status=\'cialis\');\" onmouseout=\"window.status=\'\';\">cialistiem un tie konstateeja ka iespeejams Briivgaitas regulaatoram ir pienaacis gals un mee tagadas to pa shrotiem meklee

Cik tad jauns maksā?

PAr to cik jauns makasaa nepaintereseejos bet lietots shrotos maksaa apmeram 15 LS

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti