Māsas scorpim (vardei) ar 2.9l Cos motoru, siksna pārplīsa, salieca vārstus utt. Ieberziens uz kaut kādiem 900Ls tālajā ~2000. vai 2001. gadā. Pie tam, jaunu siksnu nācās gaidīt kādus 2 mēnešus. Tagad ar loģistiku gan vajadzētu būt labāk.
tad jautaajums-vai tas gjenerators Tev vispaar laadeeja
Un vai ta zobenei nebija speciaals plastmasas aizsargs no nelebveeliigajiem apkaarteejaas vides faktoriem
Ja tas man, tad...
Tā nebija laikam ģenerātora siksna (katrā ziņā lādēt lādēja), tas bija kāds ūdenssūknis laikam or smth, kas normāli darbojās, jo nekas neliecināja, ka būtu kāda problēma šamam.
Un aizsargs, protams, bija virsū, pamatīgi pieskrūvēts un ietūcīts tajā šaurajā motortelpā. Vienīgi lieta tāda, ka zem tā aizsarga ir kopā trīs siksnas -- zobene, taa otra un veel gjenerators.
Vai kāds nevarētu padalīties, kas siksnu ziņā ir 2.2 Opel Ecotec motoram (2000) gads - siksna vai ķēde vai vēlkaukas?? Kas tur ir tas kas var saplīst??
kuka rakstīja: Buutu ideaali ja kaads vareetu ielikt kaadu WWW linku kur viss tas ir uzfilmeets un paskaidrots kaa maaciibu graamtaa lai redz un saprot tos procesus arii visi tie 95% kas pashi motorus nav ardijushi un motora uzbuuvi nav necik nopietni studeejushi !
Staastu to tik paarliecinoshi taadeelj, ka nu jau 2 vai 3 meenesi laboju Fiat Coupe '95 2.0 turbo leekushu siksnu un lociitus izpluudes vaarstus. ....... bala bala
Kas tad tev tas par dzinēju,ka 3 mēneši jālabo? Kaut kāds jonu izlādes vai urāna-hēlija dzinējs?
Staastu to tik paarliecinoshi taadeelj, ka nu jau 2 vai 3 meenesi laboju Fiat Coupe '95 2.0 turbo leekushu siksnu un lociitus izpluudes vaarstus. ....... bala bala
Kas tad tev tas par dzinēju,ka 3 mēneši jālabo? Kaut kāds jonu izlādes vai urāna-hēlija dzinējs?
irāna kodolprogrammu apturējusi - ar detaļām sūdīgi
Nu, pagāja zināms laiks, kamēr beidzot noticējām, ka tā ir zobsiksna/vārstu vaina. Normālas grāmatas un informācijas netā par Fiat Coupe īsti nebija, tāpēc bija doma, ka vnk nepareizi tiek likta zobsiksna un tādēļ tās kompresijas nav. Neviens serviss arī īsti negribēja šitajam brīnumam ķerties klāt, bet AutoItalia solīja 1500 ls remontā kā startu.
Tad nu palēnām paši vien saviem spēkiem sākām jaukt laukā. Pagāja laiciņš, kamēr atbrauca zobsiksna un vārsti. Tad vēl laiciņš līdz atbrauca īstie vārsti ..biku nomuhļījās galvas likšana un eku reku, bija jāgaida vēl viena galvas blīve. Tad pa vidam uznāca jaukie aukstumi, pie kuriem plastmasa un gumija trausla un plīsā...
Karoče, tas viss ievilkās. Labāk būtu nomainījis visas siksnas un miers... Smieklīgi vienīgi, ka īsi pirms tam es biju ielējis labum labo eļļu un uzlicis jaunas ziemenes...kuras tagad būs jāmaina.
Vismaz pārkāpumus nesataisīju pa šo laiku un benzīnu ietaupīju..yay..
ja saplīst zobsiksna
Domāju, ka šī sadaļa būs īstā, kur uzdot jautājumu par tēmu: kas notiek tad, kad zobsiksna plīst!?
pateicos par konstruktīvu un pareizu atbildi!
jaa un lai saulains laiks visiem, kas to ir pelnījuš!