Stulbākais, ko remontējot esi izdarījis

White_Trash Reģ.: 28.05.2004

Noskatiijos vienaa aarzemju auto forumaa, ka cilveeki labpraat padalaas ar staastiem, ko tiishaam vai netiishaam ir nodariijushi savam auto to remonteejot (vai meegjinot remonteet) pashu speekiem. Staasti ir visaadi... Dazhs atziistas, ka nav atskruuveejis ritenju skruuves/uzgriezhnjus pirms pacelshanas kaa rezultaataa auto atkal "jaarullee" lejaa, cits savukaart atziistas, ka darbinaajis auto, lai to paarvietotu motora eljljas mainjas procesa viduu (respektiivi bez eljljas). Noteikti ir bijushi gadiijumi, kad auto cietis tikai simboliski, bet tikpat labi kaadam auto vareetu buut cietis diezgan pamatiigi. Taa teikt... sky is the limit!

Lai arii pats neesmu ar paaraak plashu auto remonteeshanas pieredzi un vienmeer censhos visu dariit praatiigi un kaartiigi, laikam pats varu iesaakt. Viens no maniem izgaazieniem bija Nissan Primeeras lietoshanas laikaa, kad laikam nebiju pietiekami speeciigi pievilcis ziemas diskiem uzgriezhnjus, kaa rezultaataa braucot radaas diezgan uzkriitoshs troksnis. Pasham nevareeja ienaakt praataa, ka ritenis kljuvis valjiigs, un pieljaavu, ka gultnis kirdikt, un pat servisaa meistars paceela autinju uz paceelaaja, pakustinaaja un secinaaja, ka laikam gultnis pie vainas, bet patiesiibaa tik vien vajadzeeja, cik nonjemt kalpaku un pievilkt skruuves.

Ceru, ka shaads topiks nav bijis un ka noderees kaut vai lai nedaudz pasmietos pashiem par sevi un varbuut arii paliidzees citiem izvairiities no liidziigaam situaacijaam...

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja:

opelis rakstīja: āmuru atstāju, lai var pa ceļam uzsist vēl.. Pēc pāris stundām čoms klāt ,atdošot kuvaldu attaisām busu, a kuvaldas ta nav , grīda tā nopuvusi, ka lielāmurs izkritis cauri....

nez ko teica tas, kurš tam āmuram uzbrauca uz ceļa ?

Neko. Man reiz tā gadījās. Apstājos uz dzelzceļa pārbrauktuves un iemetu to kuvaldu mašīnā.

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Vakar braucot mājās kompis izmet paziņojums ka logu šķidrums iet uz beigām. Iebraucu Statoilā, nopērku logu šķidrumu un pieriktējos tur pat maliņā lai ielietu. Paceļu haubi, atkorķēju kanniņu un sāku liet iekšā .....a te pēkšņi tāda vēja brāzma iepūš ka škidrums pa gaisu un nolej man visu bikšupriekšu un no tā pūtiena piedevām aizkrīt arī haube un uzšauj man pa pakausi. Tā ar sāpošu galvu un slapju bikšupriekšu, bet ar uzpildītu logu šķidrumu devos tālāk. Tie štoki haubei galīgi švaki palikuši ...knapi tur to vāku paceltā stāvoklī ....laikam būs jānomaina

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

raimondsm rakstīja:

opelis rakstīja: āmuru atstāju, lai var pa ceļam uzsist vēl.. Pēc pāris stundām čoms klāt ,atdošot kuvaldu attaisām busu, a kuvaldas ta nav , grīda tā nopuvusi, ka lielāmurs izkritis cauri....

nez ko teica tas, kurš tam āmuram uzbrauca uz ceļa ?

Neko. Man reiz tā gadījās. Apstājos uz dzelzceļa pārbrauktuves un iemetu to kuvaldu mašīnā.

Āmuru atdosi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

opelis rakstīja:

Nortel rakstīja:

raimondsm rakstīja:

opelis rakstīja: āmuru atstāju, lai var pa ceļam uzsist vēl.. Pēc pāris stundām čoms klāt ,atdošot kuvaldu attaisām busu, a kuvaldas ta nav , grīda tā nopuvusi, ka lielāmurs izkritis cauri....

nez ko teica tas, kurš tam āmuram uzbrauca uz ceļa ?

Neko. Man reiz tā gadījās. Apstājos uz dzelzceļa pārbrauktuves un iemetu to kuvaldu mašīnā.

Āmuru atdosi?

schizo Reģ.: 17.11.2007
0 0 Atbildēt

Imka rakstīja: Vakar braucot mājās kompis izmet paziņojums ka logu šķidrums iet uz beigām. Iebraucu Statoilā, nopērku logu šķidrumu un pieriktējos tur pat maliņā lai ielietu. Paceļu haubi, atkorķēju kanniņu un sāku liet iekšā .....a te pēkšņi tāda vēja brāzma iepūš ka škidrums pa gaisu un nolej man visu bikšupriekšu un no tā pūtiena piedevām aizkrīt arī haube un uzšauj man pa pakausi. Tā ar sāpošu galvu un slapju bikšupriekšu, bet ar uzpildītu logu šķidrumu devos tālāk. Tie štoki haubei galīgi švaki palikuši ...knapi tur to vāku paceltā stāvoklī ....laikam būs jānomaina

Vājprāc!

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

plā - piens ir labs! pusgadu smirdēja... klasika..... zem beņķa.... audumā... ne iztīrīt ne kā....

1) šķiltavas atstāju uz paneļa vasarā saulē - kā sipa gaisā tā plaisa logā

2) haubi neaizvēru kārtīgi (uz klipšiem bija kā rallija mašīnai) rezultāta uz Ādažu šosejas uz ap 110 haube stiklā ienāca... baigi! =>grāvis => koks => sipec uzvalkam un visam pērējam kas salonā

3) -20 grādos subu ieslēdzu wa bank kaa sipa visi drošinātaji...

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

bizenajs rakstīja:

Uggga rakstīja: Pirmā mašīna bija 10 gadus vecs Escorts. Pēc nopirkšanas parastā apkope - zobsiksna un eļļa. Nobraukaju kādu mēnesi, kad logs vaļā, sāk parādīties skaņa kas izklausās pēc neliela cauruma izpūtejā. Izpētīju, cik nu no apaksas bez bedres var redzēt, bet izskatās, ka izpūtējs pavisam svaigs. Tā kādu laiku braukāju, kamer aizbraucu pie čoma uz laukiem, kam ir bedre. Uzdzenam uz bedres un abi cītīgi pētam, no kurienes skaņa nāk, secinam, ka kaut kur pie paša motora, bet nekādu caurumu nevar atrast. Pasaucam čoma senci, kā nekā pieredzējušāks, šis pienāk un pēc desmit sekunžu pētīšanas secina - tev taču eļļas nav! Paskatamies, točna - čups pavisam sauss! Fiksi izslēdzu motoru un ar citu mašīnu uz veikalu pēc eļļas. Izrādījās, ka blīvslēgiem kirdik un pamazām pa trubu eļļa bija aizgājusi.

Kā motoru nenoklemmēja, vēl šodien nesaprotu, jo kādus 1000km nobraukāju ar "caura izpūtēja" skaņu.

es shogad izpildiijos liidziigi

motoram pagaajushogadu uztaisiiju kapitaalo. lietoju auto jau 6. gadu, nekad nebija vajadziibas skatiities liimeni, no mianjas liidz mainjai gandriiz nekad nekas nebija noeests. shogad, klausos, nu ibio, 2.3 motora skanjas vietaa naak kautr kas liidziigs vismaz v6-niekam, jaudaa nekaadu izmanju. taa arii izbarukaaju Latgali.

servisaa pateica, ka uz sw4upa sakaltusi eljljas pile pieliets 3,5 l!!!!!!! tobish motoraa labi ja litrs bij saglabaajies.

kaut kad jauks aaraa, peetiis, kur tad taa eljlja zuud....

nejauc ara.Pec kapitalkas kadu bridi varetu ari teret.Nobrauc kadu 50tk un tad skaties

atveeru motoru, eljljas gredzeniem kirdik, kaa arii vaarstu bliivsleegiem ar, lai gan visi bija jauni,m tikai bliivsleegi nebija origjinaalie... paac paaris meeneshiem dabuushu savu urbi atpakalj.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

kas tie jums par shrotiem, kas brauc bez eljas, grab klab, bet elja spiediena lampu neiesleedz?

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

AUDI 100(C4) prieksheejaas sviras,vinju sailentblokos mistiskas bukses(plaana,plaanas ap 5 cm garas). pisies kaa gribi(JAUNAS !) iebaazt NEVAR !!! LOL

a shamaas uz KONUSA p.sec uz aci neredz !

Peksiic Reģ.: 07.11.2003
0 0 Atbildēt

Atbraucot veelu maajaas, naacaas veel vest omi uz maajaam. Tad nu gaidot kad novilksies lejaa, iedegaas elljas lampinja. Tad nu atveeris motora paarsegu, attaisiijis elljas cauruma korkji, pieleeju to ellju. Un manas liikaas rokas, izlaida korkji no rokaam. A korkjis kautkur iekrita motortelpaa. Liidz zemei netika, jo panna apakashaa Tad nu man naacaas tomeer braukt garazhaa, kur gaishaaks un meegjinaat dabuut to korkji rokaa. Nosipos tiktaal, ka naacaas skruuveet pannai vienu saanu valjaa, lai to izdariitu, naacaas nonjemt prieksheejo riteni. Tad nu taa man sanaaca papildinaat elljas liimeni

japcar Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

nu jajau vis dalās ar stulbībām- tad es ar:

- Savulaik ar čomu ZAZam bija pazudusi dzirkstele. Vaina bija provodkā. Sataisijām. Laidām test abraucienā. Pēc kādiem 2km- ZAZam no aizmugures zili dūmi Kaut kā to degošo provodku nodzēsām- mājās uz aķa atbraucām un viss.

- IZ-P-Sport. Dabūju no paziņas "pumpeni" uz 18" aizmugures ratam. Džeks tik piekodina ka esot kordi pāris pušu sānā-lai ātri nebraucot. Aha.

Pusstundas dzimumakts ar manķerovku un "jaunieguvums" ir veiksmīgi uzmontēts uz diska, riepa ir piepumpēta un ir laiks testdraivam. Pabraukāju pa pagalmu- viss čikiniekā. Tad izdomāju kad jāpatestē uz grants ceļa- cik labi iet? Rezultātā uz kaut kādi 80-90 km/h riepas kordi plīsa un riepai viena p[use nomuka no diska un riepas šanu pumpas noķīlēja pret aizmugurējo dakšu. Punķodamies stūmu savu pepelacu mājās ar bloķētu pakaļas riteni. Labi kad bija ziema un ceļš tīrs ledus. Savādāk saviem spēkiem mājās netiktu.

- Protams ir bijis gadījums kad ar istabas čībiņām ir mocis stumts mājās- jo redz degviela tika par maz sencim no vieglā bākas izsūknēta.

- Pirmais mocis- Minska 4 robīgā. Kārtējais motora "remonts". Viss pārjaukts, smuki salikts- tikai kaut kāda detaļa tiek atrasta aiz rīku kastes mētājāmies- "aizmirsies" ātrumkārbā vienu zobratu ielikt. Neko darīt- skrūvgriezis zobos un sākam no jauna

clc Reģ.: 04.01.2010
0 0 Atbildēt

Sovjetlaiku izskaņā, kad pavērās iespējas tik ārpus dzelžainā priekškara ar draugiem iepirkām aizvēsturisku Ford Transit ar stūri labajā pusē, kas bija ekspluatēts kā pasta vāģis, taču stikli bija pa visu perimetru. Tad nu uzķīlējām to ar vecās Volgas dīvāniem, mākslīgās ādas tapsējuma sānu paneļiem, ka prieks. Pirmajam braucienam uz Vāczemi nolēmam labi sagatavoties. Tā kā resursi bija ierobežoti un Vāczemes degvielas cena lika elpai aizcirsties, bet Tranzīta bāka bija tik 70 l, nolēmam ielikt tam bāku salonā pa visu grīdu un vēl 2 žiguļu bākas apakšā, tukšajās vietās. Kopā tāds benzovozs varēja paņemt uz borta apm. 350 l. Vecajā labajā Vefā pasūtījām lielo bāku. Vai nu par maz samaksājām vai arī veči bija uz pohām, kaut kur lielajai bākai bija maza sūcīte. To protams konstatējām tikai leišos, kad jau viss bija pieliets līdz ūkai. Čortojoties braucām poļu robežas virzienā, diennaktis 2 nonīkām gaidot rindu, pa to laiku salonā oda kā benzīnbākā, dažiem kļuva slikti un sapratām ka ar šo aromātu muiniekiem garām netiksim. Nu tad ar sāpošu sirdi griezām riņķī un stūrējām pie viena pazīstama lietuvieša, kas dzīvoja netālu no Marijampoles. No lielās bākas pārlējām bendžu leiša mučelē, kas tika paglabāta šķūnītī. Pašu bāku izrāvām ārā. Divas dienas nokodām kamēr izvēdināsies salons, no kura tika sasmelts apmēram 3 l izlijušā benzīna. Apšuvums bija sasūcies tā, ka nācās to raut nost. Beigās ar nedēļas nokavēšanos izbraukājām Bundeslandi, protams ar zaudējumiem, jo degvielas pietrūka. Tomēr sirdi sildija doma, ka atpakaļceļā ar to problēmu nebūs. Tomēr kāda vilšanās mūs sagaidīja, kad atkorķējām šķūnītī atstāto mučeli. Arī tai bija bijusi paliela sūce un pa 14 dienām no 200 l bija palikuši vairs 50. Viss pārējais bija gruntī. Netālu no šķūnīša bija notekaka un leitis vēl pusgadu uzjautrināja kaimiņus ar feijerverķi kādu rada akā iemests sērkociņš.... līdzīgi kā balitiskās raķetes starts no pazemes...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

clc rakstīja: Sovjetlaiku izskaņā, kad pavērās iespējas tik ārpus dzelžainā priekškara ar draugiem iepirkām aizvēsturisku Ford Transit ar stūri labajā pusē, kas bija ekspluatēts kā pasta vāģis, taču stikli bija pa visu perimetru. Tad nu uzķīlējām to ar vecās Volgas dīvāniem, mākslīgās ādas tapsējuma sānu paneļiem, ka prieks. Pirmajam braucienam uz Vāczemi nolēmam labi sagatavoties. Tā kā resursi bija ierobežoti un Vāczemes degvielas cena lika elpai aizcirsties, bet Tranzīta bāka bija tik 70 l, nolēmam ielikt tam bāku salonā pa visu grīdu un vēl 2 žiguļu bākas apakšā, tukšajās vietās. Kopā tāds benzovozs varēja paņemt uz borta apm. 350 l. Vecajā labajā Vefā pasūtījām lielo bāku. Vai nu par maz samaksājām vai arī veči bija uz pohām, kaut kur lielajai bākai bija maza sūcīte. To protams konstatējām tikai leišos, kad jau viss bija pieliets līdz ūkai. Čortojoties braucām poļu robežas virzienā, diennaktis 2 nonīkām gaidot rindu, pa to laiku salonā oda kā benzīnbākā, dažiem kļuva slikti un sapratām ka ar šo aromātu muiniekiem garām netiksim. Nu tad ar sāpošu sirdi griezām riņķī un stūrējām pie viena pazīstama lietuvieša, kas dzīvoja netālu no Marijampoles. No lielās bākas pārlējām bendžu leiša mučelē, kas tika paglabāta šķūnītī. Pašu bāku izrāvām ārā. Divas dienas nokodām kamēr izvēdināsies salons, no kura tika sasmelts apmēram 3 l izlijušā benzīna. Apšuvums bija sasūcies tā, ka nācās to raut nost. Beigās ar nedēļas nokavēšanos izbraukājām Bundeslandi, protams ar zaudējumiem, jo degvielas pietrūka. Tomēr sirdi sildija doma, ka atpakaļceļā ar to problēmu nebūs. Tomēr kāda vilšanās mūs sagaidīja, kad atkorķējām šķūnītī atstāto mučeli. Arī tai bija bijusi paliela sūce un pa 14 dienām no 200 l bija palikuši vairs 50. Viss pārējais bija gruntī. Netālu no šķūnīša bija notekaka un leitis vēl pusgadu uzjautrināja kaimiņus ar feijerverķi kādu rada akā iemests sērkociņš.... līdzīgi kā balitiskās raķetes starts no pazemes...

ja tev būtu padomju rūdījums, tad tu zinātu, ka veļas ziepes dara brīnumus ar caurām benzīnbākām

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

ja tev būtu padomju rūdījums, tad tu zinātu, ka veļas ziepes dara brīnumus ar caurām benzīnbākām

+1... tākautkā...

Dirigents Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Ja Pirmajam būtu poņa,ko nozīmē pa visu grīdu iemetināta bāka, viņš zinātu,ka ne vienmēr iespējams atrast to vietu,kur smērēt ziepes Un ,ja tā vieta ir apakšā,pie grīdas...tu tās ziepes vari smērēt citur

A Tev,stulbais ēzel,ir obligāti jālien katrā caurumā par korķi?

clc Reģ.: 04.01.2010
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

ja tev būtu padomju rūdījums, tad tu zinātu, ka veļas ziepes dara brīnumus ar caurām benzīnbākām

Nu nebija vēl tā rūdījuma, visi zaļi kā no skolas sola ar svaigi iegūtām tiesībām (kam nu bija).... Turklāt Stretsked taisnība - caurums vēlāk atklājās vietā, ko bez bākas izliešanas/izcelšanas nevarēja "ieziepēt"...

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Ne tik sen mainīju savam rupakam bremžu uzlikas visiem riteņiem. Ar priekšējiem nebija problēmu, atspiežu, izņemu vecos, ielieku jaunos, savelku. Pusstunda un čiks. Ar pakaļējiem dēļ pieredzes trūkuma sanāca bišku ilgāk. Neparko nespiedās vaļā. Ņēmu visu uzparikti nost, dauzīju ar kuvaldu - nekā, nekust. Ieliku normālās krustspīlēs - atkal nekā, salaužu krustspīles. Atbrauc sencis, ierauga visu izrādi un nosmejas ka manējam taču pakaļējām bremzēm virzulis skrūvējas nevis atspiežas. Kad ieraudzīja krustpīles tad gan smagi notirsās.

Ā, rupaks bij Audi 100 C4

Aigarcix Reģ.: 15.07.2007
0 0 Atbildēt

A,ja pa bremzēm tad,nu tā.Jamaina kluči,itk;a viss ok salieku,izskatās ka padarīts viss kā nākas,jasaka ,ka kluči bija tādi netradicionāli vienā krāsā kā bleķis tā materiāls.Nu neko Pabraukāju itkā ok,bet liekas ,ka gaiss ir sistēmā,atgaisoju.Nu maucu uz leišiem,izvīlēju krustu šķērsām,bet bremzes nu tādas... .Atbraucu mājās paskatos vroģi neko,kamēr vienā dienā uz ielas apstājoties šis vairs nekust,norauju ratu ,pļāaaa,bremžu kļucis vienā pusē ir ar bleķi pret disku un sairušais materiāls ir noķilējis visu.Nācās izjaukt lai varētu aizbraukt un darbu turpināt garažā.Pa starpu tajā stulbumā ar uz TA biju,labi nebija,bet liela starpība ar ne,bet nu gadās ar tādi stulbumi))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

405 rakstīja: Ne tik sen mainīju savam rupakam bremžu uzlikas visiem riteņiem. Ar priekšējiem nebija problēmu, atspiežu, izņemu vecos, ielieku jaunos, savelku. Pusstunda un čiks. Ar pakaļējiem dēļ pieredzes trūkuma sanāca bišku ilgāk. Neparko nespiedās vaļā. Ņēmu visu uzparikti nost, dauzīju ar kuvaldu - nekā, nekust. Ieliku normālās krustspīlēs - atkal nekā, salaužu krustspīles. Atbrauc sencis, ierauga visu izrādi un nosmejas ka manējam taču pakaļējām bremzēm virzulis skrūvējas nevis atspiežas. Kad ieraudzīja krustpīles tad gan smagi notirsās.

Ā, rupaks bij Audi 100 C4

Nevienu supportu nesafisi?

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

405 rakstīja: Ne tik sen mainīju savam rupakam bremžu uzlikas visiem riteņiem. Ar priekšējiem nebija problēmu, atspiežu, izņemu vecos, ielieku jaunos, savelku. Pusstunda un čiks. Ar pakaļējiem dēļ pieredzes trūkuma sanāca bišku ilgāk. Neparko nespiedās vaļā. Ņēmu visu uzparikti nost, dauzīju ar kuvaldu - nekā, nekust. Ieliku normālās krustspīlēs - atkal nekā, salaužu krustspīles. Atbrauc sencis, ierauga visu izrādi un nosmejas ka manējam taču pakaļējām bremzēm virzulis skrūvējas nevis atspiežas. Kad ieraudzīja krustpīles tad gan smagi notirsās.

Ā, rupaks bij Audi 100 C4

Nevienu supportu nesafisi?

Es gan paspēju pačakarēt tikai vienu, bet vecais teica ka tagad noteikti būs sabeigts, jāmaina nost, ka es esmu tik un tik gudrs utt. Nekā - izgāju apskati ar vienu punktu par nedegošu gabarītu priekšējai lampai, bremzes bija pilnīgā kārtībā

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Man bij lidzgs stõrijs ar pak.suportiem iexavoju pie Sviescta diskus+kalotkas un davai ka pac nomainīšu kādu1/2h pasipos ,lietojot dažādus spied un sitamos instrumentus ,a šamie ne no vietas , ar kuvaldu gan nesipos , bet kāc brīsniņš pagāja , kamēr uzpīpoju , iegremdējos bērnības atmiņās un atcerējos ka šamie ir jāspiež+jāgriež iekšā stulbākais manā stāstā ir tas ka ,gribēju ievērtēt waj nau korozijas suportu virzulos un ,pārcentīgi ņemoties , izspiedu vienu virzuli ārā dabūju gaisot bremzes Ar gaisošanu ar gandrīz sanāca auzas , pēdējā brīdī atcerējos ka pedālis nau jāspaida uzreiz ,tb jāatslābina atgaisojamais fentīlis un jāļauj ~1/2h tarmazuxai pilēt planotās stundas vietā , bremžu remonc ievilkās uz visām2-3stundām , bet rezultāc ir o.k. , nu jau kādi 5-6kkm novizinati , pa vidam izieta skate un viss ir čikeniekā taxšto diezgan pacietīgi un mulķudroši ira ari C5 Auģī suporti

P.S.priekšējo kalotku maiņa aizņēma nepilnu stundu , ar visām pippauzēm un uz to pašu + - biju rēķinājies 'pakaļā'

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

KĀ ES VAKAR ĢENERATORU NOSVILINĀJU

Stāsts lūk kāds... Pagājušās nedēļas sestdienad pusdienā mans auto vēl leca kā zaķis... Kad pieleca, gan tā kā uzmanīgu mani darīja lukturi, kuri vienu brīdi negribīgi mirgoja, pirms iestartējās..

Nu neko - noliku pie mājas pagalmā, pēc pāris stundām iznāku, pieeju pie auto un klausos un brīnos - aizslēgtai un uz siģenes stāvošai mašīnai kusi čīkstēdams lēni griežas salona pečkas ventilators... Mēģinu startēt - skuju.. Aķis jau tik tukšs, ka starteri negriež... Toties Webasto, kam savs autonomais aķītis jau mašīnu pērkot trūka un tā pieslēgšanas vadi nekur nebija saredzami, sākusi spīdēt, kaut līdz tam darbojās - kā jau bez aķa - tikai pie ieslēgtas aizdedzes... Izrāvu Webasto drošinātāju un ventilators apstājās...

Kaimiņš laipnīgi palīdzēja "piepīpēt" ar vadiem un auto ierūcās... Bet rūciens bija uz apmēram 30 sek. - tiklīdz noņēmām vadus, auto sāka izrādīt totālas strāvas trūkuma pazīmes un noslāpa.. Tā - pēc vairākiem neveiksmīgiem mēģinājumiem - nospļāvos (gan jau ka aķis pārsalis pušu vai sabrucis iekšēji un tāpēc norij visu ģeneratora doto, ka motora darbībai i nekas i ne pāri nepaliek..) un aizvilku dampi uz servisu...

Pa pirmdienu servī aķis salādēts, nodiagnosticējuši, ka tas ir kkāds nīkulis un manam auto daudz par švaku - vajagot 100 Ah ar 850 A starta strāvu... Kā nekā V8 motors ar 4.2 L darba tilpumu un viss aprīkojums elektrisks... OK - noskatīju sev jaunu aķi ar domu, ka šodien būs nauda un tikmēr izvilkšu ar to nīkuli, kā jau kopš rudens braukāju - arī -20 grādu salā bez problēmām..

Kā reize uz Jelgavu bija jābrauc - domāju - ceļā palādēsies vēl - būs OK... Kas Tev deva! Rovno Jelgavā iebraucot sāka elektroiekārtas gļučīt - ABS atslēdzās, tad kārbas elektronika un tā palika mehāniski 3. robā avārijas režīmā... Tad iedegās panelī aķa lādēšanas lampiņa, tad arī borta kompis uzrādīja aķa simbolu un tad - čušš!! Sāka īdēt benzīna sūknis un arī motors noslāpa...

Domāju - nu aķītis aizgāja bojā pavisam.. Sazvanu tēti, lai izpalīdz - lai atved jauno aķi, bet tikmēr pats aiz gara laika atskrūvēju un izceļu veco, skatos - aķa bedrē (pakaļējā spārnā no bagāžnieka puses) ūdens... Domāju - jāiztīra tur viss tā kārtīgi, pirms likt jauno iekšā... Un pajaucu bagāžnieka sānu apšuvumu laukā, lai tiktu visam tā smuki klāt...

O JOMAJO - KAS TUR ATKLĀJĀS!!! Tajā brīdī es biju gatavs ar kailām rokām nožņaugt to gudrīti, kas man to auto pārdeva... Izrādās, viņš ir demontējis Webasto krāsniņas autonomo aķi, bet tās klemmes tādas pat nenoizolētas "paslēpis" aiz apšuvuma... Nu un tad nu tā plusa klemme lēnā garā ir izgrauzusies cauri krāsai un tikusi līdz virsbūves metālam... Tā kā pie izslēgta dzinēja Webasto darbojas autonomi un no sava aķīša, bet pie ieslēgta dzinēja abi aķi tiek releja savienoti kopā, lai kopīgi uzlādētos, tad caur šo klemmi viss tas pasākums, auto darbinot, pamazām bija "īsinājies" uz korpusu...

Atveda man jauno aķi, uzliku, piestartēju... Un nelādēšanas lampa nekur nepazuda... Motors slāpst, lukturi neslēdzas iekšā - vārdu sakot - ģeneratoram VĀKS...

Lūk, tā es pašrocīgi nosvilināju ģeneratoru... Labi, ka vadi nekur neaizdegās un auto nenokurināju... Žēl būtu - Audi A8 Tiptronic Quattro 4.2l V8 DOHC, 1995. gads... Veca, bet laba mašīnīte...

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

RX-7 rakstīja: KĀ ES VAKAR ĢENERATORU NOSVILINĀJU

Atveda man jauno aķi, uzliku, piestartēju... Un nelādēšanas lampa nekur nepazuda... Motors slāpst, lukturi neslēdzas iekšā - vārdu sakot - ģeneratoram VĀKS...

Lūk, tā es pašrocīgi nosvilināju ģeneratoru... Labi, ka vadi nekur neaizdegās un auto nenokurināju... Žēl būtu - Audi A8 Tiptronic Quattro 4.2l V8 DOHC, 1995. gads... Veca, bet laba mašīnīte...

Atvaino, ka maisos, bet tikai pie nestrādājoša ģeneratora ar normālu aķi slāpt nevajadzēja... Varbūt piemērs nevietā, bet kādreiz žigulim tā bija, ka aķis absolūti beigts (iekšā pazuda kontakts starp platēm), tad uz buksera pielaist varēja un braukt arī, bet tikko slēdza kādu gaismu, signālu vai citu patērētrāju, tā uzreiz ģība nost. Iespējams ka priekš A8 piemērs nevietā

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Šitik gudram auto pēc tādas procedūras kļūdas nav jādzēš?

GangBoy Reģ.: 23.09.2003
0 0 Atbildēt

Man šitāda laža sanāca pagājušo vasar ar W124. Saliku muzīku un jaudu īsti neparēķināju, ģenerators bija ne pie labas veselības, un kalnciema mežā pirms iebraukšanas Rīgā tikai vienu brīdi jutu, ka autos slēdz ārā maģi, ABS un visu pārējo, sapratu, ka aķis tukšs, visu izslēdzu - pat gaismas, bet tāpat pēc brīža auto sāka raustīties līdz noģība pa visam. Nonīka ģenerators, aķis nosēdās un vis - var vai nu visu ieslēgt, vai izslēgt - nekur netiekam. Sakratījās ogles un tad jau arī tiku līdz Rīgai. Vienīgā reize, kad ar savu W124 esmu pa 3 gadiem palicis uz ceļa. Tukš aķis pirms nedēļas neskaitās, darbu nokavēju tikai par pusstundu

viktors1961 rakstīja:

RX-7 rakstīja: KĀ ES VAKAR ĢENERATORU NOSVILINĀJU

Atveda man jauno aķi, uzliku, piestartēju... Un nelādēšanas lampa nekur nepazuda... Motors slāpst, lukturi neslēdzas iekšā - vārdu sakot - ģeneratoram VĀKS...

Lūk, tā es pašrocīgi nosvilināju ģeneratoru... Labi, ka vadi nekur neaizdegās un auto nenokurināju... Žēl būtu - Audi A8 Tiptronic Quattro 4.2l V8 DOHC, 1995. gads... Veca, bet laba mašīnīte...

Atvaino, ka maisos, bet tikai pie nestrādājoša ģeneratora ar normālu aķi slāpt nevajadzēja... Varbūt piemērs nevietā, bet kādreiz žigulim tā bija, ka aķis absolūti beigts (iekšā pazuda kontakts starp platēm), tad uz buksera pielaist varēja un braukt arī, bet tikko slēdza kādu gaismu, signālu vai citu patērētrāju, tā uzreiz ģība nost. Iespējams ka priekš A8 piemērs nevietā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti