Uggga rakstīja: Pirmā mašīna bija 10 gadus vecs Escorts. Pēc nopirkšanas parastā apkope - zobsiksna un eļļa. Nobraukaju kādu mēnesi, kad logs vaļā, sāk parādīties skaņa kas izklausās pēc neliela cauruma izpūtejā. Izpētīju, cik nu no apaksas bez bedres var redzēt, bet izskatās, ka izpūtējs pavisam svaigs. Tā kādu laiku braukāju, kamer aizbraucu pie čoma uz laukiem, kam ir bedre. Uzdzenam uz bedres un abi cītīgi pētam, no kurienes skaņa nāk, secinam, ka kaut kur pie paša motora, bet nekādu caurumu nevar atrast. Pasaucam čoma senci, kā nekā pieredzējušāks, šis pienāk un pēc desmit sekunžu pētīšanas secina - tev taču eļļas nav! Paskatamies, točna - čups pavisam sauss! Fiksi izslēdzu motoru un ar citu mašīnu uz veikalu pēc eļļas. Izrādījās, ka blīvslēgiem kirdik un pamazām pa trubu eļļa bija aizgājusi.
Kā motoru nenoklemmēja, vēl šodien nesaprotu, jo kādus 1000km nobraukāju ar "caura izpūtēja" skaņu.
es shogad izpildiijos liidziigi
motoram pagaajushogadu uztaisiiju kapitaalo. lietoju auto jau 6. gadu, nekad nebija vajadziibas skatiities liimeni, no mianjas liidz mainjai gandriiz nekad nekas nebija noeests. shogad, klausos, nu ibio, 2.3 motora skanjas vietaa naak kautr kas liidziigs vismaz v6-niekam, jaudaa nekaadu izmanju. taa arii izbarukaaju Latgali.
servisaa pateica, ka uz sw4upa sakaltusi eljljas pile pieliets 3,5 l!!!!!!! tobish motoraa labi ja litrs bij saglabaajies.
kaut kad jauks aaraa, peetiis, kur tad taa eljlja zuud....
Stulbākais, ko remontējot esi izdarījis
Noskatiijos vienaa aarzemju auto forumaa, ka cilveeki labpraat padalaas ar staastiem, ko tiishaam vai netiishaam ir nodariijushi savam auto to remonteejot (vai meegjinot remonteet) pashu speekiem. Staasti ir visaadi... Dazhs atziistas, ka nav atskruuveejis ritenju skruuves/uzgriezhnjus pirms pacelshanas kaa rezultaataa auto atkal "jaarullee" lejaa, cits savukaart atziistas, ka darbinaajis auto, lai to paarvietotu motora eljljas mainjas procesa viduu (respektiivi bez eljljas). Noteikti ir bijushi gadiijumi, kad auto cietis tikai simboliski, bet tikpat labi kaadam auto vareetu buut cietis diezgan pamatiigi. Taa teikt... sky is the limit!
Lai arii pats neesmu ar paaraak plashu auto remonteeshanas pieredzi un vienmeer censhos visu dariit praatiigi un kaartiigi, laikam pats varu iesaakt. Viens no maniem izgaazieniem bija Nissan Primeeras lietoshanas laikaa, kad laikam nebiju pietiekami speeciigi pievilcis ziemas diskiem uzgriezhnjus, kaa rezultaataa braucot radaas diezgan uzkriitoshs troksnis. Pasham nevareeja ienaakt praataa, ka ritenis kljuvis valjiigs, un pieljaavu, ka gultnis kirdikt, un pat servisaa meistars paceela autinju uz paceelaaja, pakustinaaja un secinaaja, ka laikam gultnis pie vainas, bet patiesiibaa tik vien vajadzeeja, cik nonjemt kalpaku un pievilkt skruuves.
Ceru, ka shaads topiks nav bijis un ka noderees kaut vai lai nedaudz pasmietos pashiem par sevi un varbuut arii paliidzees citiem izvairiities no liidziigaam situaacijaam...