ja laika atapaties nekam sliktam nevajadzeja notikt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ja laika atapaties nekam sliktam nevajadzeja notikt
Čomam sencis ņēmās ar bleķu taisīšanu autiņiem un regulāri šim garažā stāvēja kāds uz remontu nodots braucamais. Reiz čoms zvana un saka ka sencis šim kaut kur aizdevies un garažā stāvot trešais žigulītis ar sametinātiem sliekšņiem un atslēga aizdedzē un ko tad tā vienkārši stāvēs ....vajag noņemt skaidu. Braukt jau mācējām bet tiesību vēl nebija. Tā nu lecu uz sava pļerdaka un laižu pie čoma. Piebraucu ...skatos šis jau ver garāžas durvis un saka lai es atverot tik vārtus. Kamēr taisu vārtus dzirdu kā ierēcas žiguļa motors ....pāris reizes tiek uzgāzēts....ieliek robā...un tad atskan baigais blīkšķis un žigulis apstājās tā īsti neizbraucis no garāžas. Izrādās čoms ielecis mašīnā, piedarbinājis, un kā īstam šoferim pienākas pārmetis roku pār blakussēdētāja beņķi un atpakaļ skatoties devis grīdā.....BET durvis ta no lielajiem priekiem pievērt aizmirsa. Rezultātā durvis atlocījās uz otru pusi sačakarējot arī spārnu. Sēdējām un štukojām ko lai dara, bet stunda kad ieradīsies sencis tuvojās....tad es teicu ka man laiks doties mājās Vakarā sencis esot sadevis pa ausīm, nomainījis jaunas durvis un klientam pateicis ka skābekļa balons esot nejauši uzgāzies
Mainot riteņus ar vasaras riepām, konstatēju, ka pāris skrūves tā kā ierūsējušas, apgādājos ar 80cm cauruli, ko izmantoju kā sviru uzmaucot atslēgai.. Pievilku labi. Tik labi, ka pēc tam mainot riteņus ziemai, nevarēju atskrūvēt 1 skrūvi un nācās ilgi čakarēties.
Cireiz kāds ar nazi pa nakti bija sadūris riepu. Domkratu dabūt apakšā nevar, bet zeme sasalusi, sāku tajā ar āmuru kasīt bedrīti, lai varētu to domkratu palikt apakšā. Pēc pāris minūtēm tomēr pamanīju, ka ar 2 metrīgu koku no malkas kaudzes kā sviru varu to mašīnu pacelt, lai dabūtu uz domkrata. Uzliku aizmugurē vasarenes un brauca'm pēc riepām!
Nu karoče tas bija vēl padomju laikā. Sencis iepirka ZAZ pilnīgi jaunu no zavoda. Kā jau tas kārtīgam'jaunam padomju autiņam pienākas bija jāsāk ar to ka jānopiķē apakš un salons jāapstrādā ar bezšumku. Nu vot sarunājām kolhoza autoservī vietu un vienu sesdienu ar baru radiem, spečukiem, bruņojušies ar šmigu u.c. labumiem dodamies ar jauno ZAZ (kretīniski zaļā krāsā-no ērijas peldi tālāk zaļā kaka.) uz servisu. Autiņam tika izņemts viss salons un no sirds apstrādāts ar kautkādu smirdīgu pa blatiem sagādātu smāķi. Pēc pirmā etapa pabeigšanas sencis ar spečukiem radiem biku paņem uz krūts(iegūto iespaidu nostiprināšanai). Tālāk seko auto paacelšana un vienas malas atstutēšana pret zapasku (laikam krivu laika populārākā metode).
Bet ak tu skāde tā kā arā bija vēls rudens apakš blāviens vienos dubļos. Nu ko darīt nesmērēs tak piķi uz dubļiem. Kamēr mani sīko norīko skalot ar udeni nost dubļus spečuki atkal iestiprinās. Bet atkal sanāk baigā skāde apakš ta slapja piķēt nevar. Vienam no spečukiem ienāk prātā zelta doma ka apakšu taču var ar cūku svilināmo lampu nožāvēt domāts darīts, tik iedarbināta cūku svilināmā lampa un process sākas.Bet bļin kas tev deva, pēkšni aizdegas garāžas grīda. Sākas dzēšanas process visi procesa dalībnieki nu pēkšni ir skaidrā . Ar udeni nodzest nevar, liesma tiek iekšā salonā eksplodē indīgie tvaiki izbirst ZAZ logi. Nu ir suudi vagā, auto stāv uz sāna, vienā pusē ratu nav no servisa ārā nedabū. Servisā atrodas vēl pieci auto tos nevar dabūt ārā jo priekšā stāv ZAZ nu pilnīgas auzas ,dūmi tādi ka vairs jau neko neredz. Bogatieri nedarbojas, nu pilnīgs pesec. Nez no kurienes tiek izrauts pulvera dzēšamais aparāts un pē'dējā brīdī liesmas apslāpētas bet vairs jau nav ko tolkam glābt. Salons izdedzis (labi ka bija izņemti ķebļi tad jau točno nebūtu nodzēsuši0 ,motora provodka cūkā nosvilusi, benzīna bāka apaļa kā futbola bumba(labi ka bija pilna) svādāk noteikti būtu uzprāgusi nu pilnīgi audriņi.
A aizdegās tāpēc ka bonzīns bija pilējis gar bākas vāku, jo auto bija uz sāna kurā ir benzīna bākas vāks kurš kā izrādās nav bijis hermētisks.
Pēc gad ilgas pisšanaas ar apdrošinātājiem (kuriem tika sapūstas pīles ka auto ir nosvilis uz celā braucot) un ZAZ zavodu sencis izsita Jaunu pirmās komplektācijas kuzovu. Nu šoreiz vismaz krāsa bija jēdzīga.
Pasham ar Jawa 350/638 siiciibaa gadijaas visaadi piedziivojumi. Arii tika pashrociigi aizdedze reguleeta, un testa brauciens bez taa saanu vaacinja un bremzeem.. aatrums nebij liels, pirms liikuma veel nodomaaju, ka jaauzgaazee veel peedeejo reizi lai redz vai abi stobri riktiigi rubii un tad peedeejaa briidii jaabremzee.. uzgaazeets tika, bet pussekundi pirms bremzeeshanas atcereejos ka pakaljeejaas bremzes ta nav.. cerinju kruumaa braukt iekshaa negribeejaas tapee meegjinaaju liikumu iznjemt bremzeejot ar prieksheejaam bremzeem.. protams rats sliid laukaa (zemes celjsh).. bet nu beigaas sameeraa veixmiigi.. praktiski kaa nokritu taa ar mocim aatrums bij pie nulles.. skaade tik vien kaa nolauzta taa peka (kur kaaju tur) un aizdedze pilna ar smiltiim..
Ta veel ir gadijies lietus laikaa pa grants celju tikt vilktam ar otru moci.. biju saklausijies gudros staastus ka Jawaam meedzot kaarbas chakareeties, ka skaade neesot liela, tik kaarba jaapaarjauc.. taa un pa grants celju braucot peeksni juutu ka vairs nevelk.. ruukt ruuc bet uz priekshu neiet.. tik kkaada shviikonjas skanja.. atcereejos gudros staastus par kaarbu un domaaju ka nav jeega neko tur jaukt laukaa uz celja, shtrumentu ta pamaz liidzi, diez vai ko izdariis.. taa nu tika vilkts ap 30 km ar otru Jawu.. maajaas jaucot izraadijaas ka tik vien taa skaade kaa kjeede nokritusi..
Ta veel jautriiba ar tiem adatu gultnjiem, kas kaarbaa sabirushi.. ar pinceti itkaa izlasiiti laukaa, bet protams kaac palika.. kas arii iekjiileejaas starp virzuli un cilindru.. tad itkaa palikushos izkjekseeju ar picenti un lukturiiti spiidinot iekshaa.. kad arii to peec paaris km nokjiileeja tad sapratu, ka laikam leetaak ir izjaukt kaarbu nekaa veel nez cik motorus mainiit.. bet nu kopumaa jautri.. prieks atcereeties.. un kaa riidziniekam prieks par ieguutajaam zinaashaam motoru jaukshanaa.. Riigaa dziivojot maz taadu iespeeju, ja nav savas garaazhas.. un kaa jau te daudzi ir izteikushies, taas izjuutas, ka pac kko esi salicis kopaa un tas tieshaam ruuc... tas ir to veerts..
Ar auto arii taa pati proba, ka ratu nepievelc un domaa ka gultnis beigts vai veel kkas.. tik jociigi likaas, ka nevareeja redzeet ka tas rats buutu skiibs vai skruuves valaa vai kas.. veel tieshi par to biju dzirdeejis un skatijos.. bet nu nemaaceeju uz aci pateikt..
Atcerējos vēl par saviem moto remontiem.
Dabūju moci k-55. Nu ko ņēmos remontēt. Faktiski neviens man nepalīdzēja, visu darīju pats. Pārjaucu motoru un tika sametināta ātruma pārslēdzēja kājiņa. Visu saliku kopā un tad sākās problēmas ar aizdedzi. Šim modelim oriģināli ir akumulators paredzēts(Jā, tieši tā viencilindra 125cm2 motoram). Bet šī aizdedze sarežģīta un nekādīgi nevarēju dabūt dzirksteli. Izdomāju, ka varētu pielāgot aizdedzi ar magnētu no Minskas. Pieskrūvēt nevarēja, Kaut kā iegrozīju un ieurbu divus caurumiņus lai kaut cik nostiprinātu to aizdedzi. Vismaz magnēts, kas rotē, ideāli uzgāja uz ass. Savukārt apvalks, kur spole un kontakti vienkārši tika iecentrēts uz aci un piespiests ar vāku. Pārsteigums bija tāds, ka pieleca uz otro uzkurbulēšanu. Tā kādu laiciņu braukāju priecādamies, kur labi lec un iet. Pat drauga Voshods bija tikai iestumjams. Kādu dienu veicu lielāku pārbraucienu 2x15 km pa lauku ceļiem. Vienā momentā jau braucot atpakaļ kaut ko mocis vairs nevelk. Domāju varbūt benža sūdīga, kraņčiks aizsērējies. Apstājos un sāku pārbaudīt. Ka tavu ... , tikko pieskāros vākam, kas nosedz (manā gadījumā arī notur) aizdedzi savā vietā, nošņirkstēja un iesāpējās pirksti. Jā apdedzinājos. Sapratu kļūdu, aizdedze slikti turējās un magnēts malās iekšā kopā. Ilgāk kā pus stundu dzesēju to sistēmu. Vienalga bija karsts. Kaut kā saskrūvēju atpakaļ un tiku līdz mājām. Vēlāk ieliku citu motoru no Minskas, kurai jau origināli nāk ar magnēt aizdedzi.
Par mopediem. Man bija šķūnēts R13. Skatos te arī vīriem ir izdevies ielaist pirkstus zobratos kas sajūdz sajūgu ar kloķeni. Es gan tā rūpīgi vienu maliņu bet arī bija labi. Gībt gan nenācās.
Par skruvgriezni kas priekšejā dakšā storī tads kad braucot pieregulēt gaisa skrūvi un arī padevi varēja mierīgi bet braucot garām kolēģim ar kurš apstājies prasa iedot skruvgriezni. Nieies tak stāties un finālā skuvgieznis izdūries cauri plaukstai. Čoms gan noģība. Lab ka tur pat grāvī ūdens bija.
Žikam deficīta gados aizmugurējiem bremžu lokiem tiek tiek nonemta pāri palikuši daļa un pielīmēta jauna. Līmēšana notiek izdilušā barabana ieliekot divus jaunīmētos lokus un ar sjomņiku nospriegojot. Rezūltāts tā ielipuši barabanā kad nevar izņemt.
ja pēc tam bija kadets kam ventilacijas motorits nosvila un vietā tika ielikts no mtz80. Pust jau puta kā ar dvašu bet atrums reizes 5 mazāks.
Sierai rudeņi mainu eļļu un knaģi baisi salst nevar filtru atskrūvēt kā rezūltātā vecā labā metode ar skruvgrizni un seja ar eļļu.
Vismaz tuvojošājā jubileja saņemu filtu atslēgu.
Pirmajam auto VW Jetta II pēc karburātora remonta tika neprecīzi uzlikta viena atsperīte, rezultātā testa braucienā, otrā pārnesuma beigās ieķīlēja tā atspere un palika max apgriezieni, labi ka dzinēju nenoklapēja.
Aizvakar manam jaunajam dampim bija divsantīmu remonts. Sadomāju, ka tukšgaitas apgriezieni ir pārāk mazi, ik pa brīdim sadomā noslāpt mans megarulz. Jāuzgriež čut čut lielāki apgriezieni. Parauju haubi augšā, meklēju vajadzīgo atslēgu - eh, nav man 11-tā izmēra štruments līdzi. Un tā kontragaika riktīgi ieķērusies, ar mazajām plaķenēm ar skuju atgriezīsi. Visādus draņķus mēģināju ar izoleni tur pietīt klāt, lai tikai dabūtu skrūvei milimetru pagarinājumu, viss krita nost. Tad tika sazīmēts alus korķis, kuru var smuki skrūves galvai aplocīt apkārt. Un, lai būtu nedaudz plātāks, iekšā 2x1 santīmi ielikti.
Uz šosejas senča Passātam mainīju ratu un, lai drošāk turas, ar kāju kārtīgi pievilku skrūves Vēlak tas rats nolaida gaisu un nevarēja nekādi noskrūvēt nost. Servisā arī veči kaut kādus savus instrumentus salauza.
Vēl atceros, ka sencim bija VAZ 2107, iesaukts par "nemirstīgo kaščeju" - nu ļoti dzīvīgs bija. Laikā, kad bija "benzīna krīze", tankos tirgoja nežēlīgi piedrazotu degvielu, kā rezultātā sencis bija iemācījies aizvērtām acīm veikt aizķēzītā karburatora tīrīšanu. Pēc karburatora salikšanas bieži vien viņam kādas detaļas palika pāri ... bet neko, braukšanu tas neietekmēja
tad jau pec kadas piektas reizes palika vairs tikai korpus no ta karburatora)
KAIFARIX rakstīja: Tas ir no sērijas Ņemešaj tehņike rabotatj.
Man tā sanāca ar fotoaparātu SMENA8......
Ļoti labs! Man mājās vien ir, negribi izjaukt?
Jazznfunk rakstīja:
KAIFARIX rakstīja: Tas ir no sērijas Ņemešaj tehņike rabotatj.
Man tā sanāca ar fotoaparātu SMENA8......
Ļoti labs! Man mājās vien ir, negribi izjaukt?
Man tāda pat pieredze ar Villiju - izjaucu (ar domu kaut ko tur salabot), jo tālāk jaucu, jo mazāka kļuva pārliecība, ka spēšu salikt atpakaļ, bet gribasspēks bija liels - izjaucu līdz galam
Savukārt, SMENU mēs savulaik iznīcinājām, izmetot to no Pēterbaznīcas skatu laukuma (76m laikam) - sašķīda pret bruģi, baigi interesanti bija! Objektīvu nācās tā ilgāk pameklēt
Pēc tam apsvērām iespēju palikt to vēl zem tramvaja un tad aiznest uz foto darbnīcu, lai salabo... DDD sen tas bija
stulbakais ko var braucot izdarit www.nonstop.lv/...
Raichuuu rakstīja: Palasot visu sho, naak atminjaa arii savi piedziivojumi...
Bij man kaadreiz veca Mazda 626, 83.g.- ar ko tad arii gadiijas ne mazums interesantu notikumu...
Faktiski jau viss saakaas ar to, ka izdomaaju iztiiriit sveces... (liidz tam auto ripoja godam, vieniigi nagi saniezeejaas...)
Taa nu saaku skruuveet laukaa sveces, kas jaadomaa, ka ilgus gadus nebija kustinaatas... taa nu ar mokaam divas izskruuveeju, veel divas bija palikushas, un ar standarta izmeera svechatsleegu nipakam nepadevaas... Tad nu virsroku njeem ajauniiabs maksimaalisms, un svechatsleegas mucinjai galaa piekombineeju X veida balonnieci atsleegu, un griezu cik speeka.... rezultaats bija taads, ka viena svece noluuza, viitnjotajai daljai paliekot galvaa... visa atlikusii diena, un nakts pagaaja visaadiem lauku shkjuunja panjeemieniem meegjinot dabuut to viitni no turienes laukaa, kas beidzaas ar to, ka cilindraa sabira metaala skaidas, nolauztie viilju gali, un veel shaada taada draza... + izmisumaa veel "gudriitis" meegjinaaju taas skaidas izpuust laukaa padarbinot mashiinu ar starteri... liidz beidzot jau uz riita pusi nonaacu pie gauzhaam beediiga secinaajuma, ka taa vis laikam nekas nenotiks... Tad nu naakoshajaa dienaa jaucu valjaa, njeemu nost galvu, un skatiijos kas tad tur noticies... virzulii bija ietriecies, un tur arii palicis nolauzts viiles gals, cilindra sieninjas saskraapeetas, un veel visaads nelaimes...
Naakamais solis bija motora mainja- peec sludinaajumiem atradu shaadu motoru (85 gada), un pa leetaam naudaam.... biju varen prieciigs... dabuuju kas atved, un saakaas atkal lielaa jaukshanaas... izceleu motoru, paarlasiiju visas lietas, kas nenaaca ar jauno motoru (gjeni, starteri, karbi utt) un izpuceejis un sagatavojis jauno motoru kraameeju to iekshaa... Zobsiksnu uzliku pareizi ar pirmo reizi, un biju varen laimiigs, un gandariits, kad 3 naktii veel nepielicis izpuuteeju, pieshkjiilu... Kas taa bij par aizkustinojsu skanju manaam ausiim... Naakamajaa dienaa saliku visu kaa naakas, un lepni devos uz riigu...
Tomeer peec darba nedeeljas, kad atkal braucu uz laukiem, mani piedziivojumi atsaakaas, vienaa jaukaa briidii mashiinai temperatura uzkaapa, un viss saaka vaariities... kaa rezultaataa izdzina laukaa visu ellju, un es paluku uz celja... Taalaak sekoja zvans draugam, un ar shleperi turpinaaju celju maajup...
Taa gadiijuma sekas bija sabeigtas shaales, un sazin kas veel... Tad sekoja atkal garas stundas shkjuuniiti, un aizrautiiga shaalju mainja... peec kuras atkal ar smaidu uz luupaam Vecaa mazda ruuca kaa bitiite... bet prieks nebija ilgs, un pie garaaka brauciena atkal atkaartojaas vecais joks ar temperatuuru... Izraadiijaas, ka termostats, kas naaca ar to "jauno" motoru neveeraas valjaa kaa naakas, kaa rezultaataa viss uzvaarijaas. Tika nomainiitas un ieliktas jaunas shaales, viss savests itkaa kaartiibaa, un mashiina bija atkal braucama... bet atkal jau prieki nebija ilgi, peec kaada meenesha atkal jau paziistamaa klabeeshana, un doma skaidra, shaales atkal pa galam... Un shaalju probleema atkaartojas ne reizi vien, taa nu es jau biju iemaaciijeis shaales nomainiit 2 h laikaa, mashiinu sagaazhot uz saanu, un nonjemot paaris balkas, un kartera vaaku..., (arii ar to uz saana gaazshanu bija visaadi atgadiijumi, ka nepareizi biju novietojis riepas uz kaa atstuteet pashiinu, un spaarnaa un durviis paraadiijaas jaunas buktes, bet tie bija tikai taadi siikumi..)
Bet taa peec kaadas kaarteejaas jaukshanaas, pieriebaas, un sapratu ka nekas cits neatliek, kaa atkal mainiit motoru..., ko dariiju ar krietni lielaaku ruupiigumu, un rezultaati bija pat ljoti veiksmiigi...
Ar to tad arii beidzaas mani piedziivojumi, un at to pashu motoriiti arii nobraucu to mashiinu liidz stadijai, kad benkji krita jau laukaa. Patiesiibaa jau necik ilgi nebija jaabrauc, tas notika nedauz vairaak kaa peec gada...
Bet nu piedziivojumi man ar to Mazdu ir neaizmirstami, un shii mashiina vienmeer paliks man sirdii tuva, kaa nekaa pirmais Auto!!!
Ir veel bijushi visaadi atgadiijumi ar citiem auto, bet par to varbuut kaadu citu reizi...
Un gribēji tikai iztīrīt sveces kuras nebija jātīra?!
batka rakstīja: stulbakais ko var braucot izdarit www.nonstop.lv/...
Varbūt šajā topikā bez linkiem?
Atcerējos vienu amizantu gadījumu - Man bija 15 gadi, čomakam 17. Čomaks bija nopircis JAWU izjauktā veidā, par cik nebija garāžas, kur to JAFELI savākt kopā, viņš to izdarīja savā guļamistabā. Vienu rītu zvana mans telefos, kurā čomaks saka, lai aizeju palīgā to hlamu izdabūt uz ielas ...... tā mēs pusdienu moci stiepām no ceturtā stāva, jo paši sīki, spēka vēl necik nebija. Dabīgi, ka procesa laikā tika apskādētas visu kaimiņu durvis un pats mocis arī.
Ne gluži remontējot, bet smiekli tajā brīdī nenāca. Piedzīvots šajā piektdienā:
Atbraucu no darba, paņēmu mašīnu, aizbraucu uz veikalu. Tā kā gribējās ēst, iegāju ieskrietuvē paēst, pēc tam lēnā garā iepirkos. Iznāku ārā, a mašīnu pielaist nevaru - atstātas gaismas un aķis nosēdies. 1. stulbība, ka braukāju ar švaku aķi. Tā kā visām darba mašīnām ir automātiskās gaismas, izslēkšanas refleks reizēm pazūd
Dabūju džeku, kas ir ar mieru "piepīpēt", pielikām vadus, pielaidu un priecīgs lecu no mašīnas ārā atvienot vadus un atbrīvot izpalīgu. Džeks aizbrauc, satinu vadus, aiztaisu kapotu, a durvis visas ciet Mašīnai ir fīča, ka dažas sekundes pēc pielaišanas, aizslēdzās visas durvis. Tā kā biju ļoti ātrs un nepadomāju, durvis aizslēdzās brīdī, kad jau biju ārā no mašīnas un aiztaisīju durvis. Tā nu stāvu pie aizslēgtas mašīnas, kas darbojās un atslēgas aizdedzē.
Labi, ka tas atgadījās ne pārāk tālu no mājas un mājas atslēgas tomēr palika pie manis, nevis mašīnā. Dabūju skriet pakaļ otrām atslēgām. Bet prāts ta nemierīgs - atslēga aizdedzē, mašīna darbojās, daudz meistarības nevajag, lai aizdzītu tādu mašīnu! Skrienot atpakaļ, redzu, ka kāds brauc pretī ar manu mašīnu, jau apsvēru domu, tipa gulties uz kapota vai ko tamlīdzīgu. Par laimi, izrādījās, ka vienkārši bailēm īsas kājas, mašīnas modelis un krāsa tāda pati, bet numurs tikai līdzīgs manējam
Viss beidzās laimīgi un tagad varu pasmaidīt, par savu naapdomību
bija tā --- sāk midžināt aķa lampa, nevar saprast, kas par lietu, pabraucot malā un paceļot kapotu - bet ģeneratora siksnas ta nav..
brauciens vēl kādi 300metri lidz autodetaļu veikalam - siksna ir, atslēgu nav, ar ko ģengeri palaist vaļā, lai siksnu uzliktu, zvanam servim, bet motors TA STRĀDĀ UN ĢENĢERA SIKSNA TA ŪDENS SŪKNIM ARĪ DOMĀTA, visu laiku kaut kāds relejs klapē, motors uzkarsis... bišku tvaiku nolaidām
atbrauc serviss uzliek siksnu, braucam, bet temperatūra ar visu mainīto tosolu pēc pārsimt metriem atkal augšā - paceļam kapotu, bet ventilators pie radiatora ta negriežas
problēma tika atrisināta, ventilatoru pa tiešo ar vadiem pieslēdzot pie aķa
Sen sen atpakaļ nolēmu, ka pats māku nošpaktelēt un nokrāsot auto kapotu /daļēji/ paskats bija vienkārši krimināls... D...sā darbs un materiāls /un kapots arī protams/
....atcerējos - Dņepram ielējām bedžu kas bija domāta Husvārnai /jau sajaukta ar eļļu/ kamēr mocis tika uzsildīts izpūtēju līkumi palika sarkani - tad kur gadījušās kur ne no karbuļa, uz sarkanā izpūtēja līkuma uzpilēja pāris piles ugunīgās dziras... mocis protams aizdegās... skrēju paķert ūdeni no akas domāju uzliešu mocim, bet te nu bija, akas ķēde pie kuras bija piesiets spainis beidzās un es līdz mocim nemaz netiku..... čoms moci nodzēsa ar kautkādām samazgām, ko pie kūts vecmutere bija atstājusi....
Esmu reiz vecajam Kadetam caurumu slieksnī ar ģipsi mēģinājis aiztaisīt. Pa virsu, protams, balto krāsu. Viss jau OK, taču servisā izkrita "sliekšņa" gabals pircēja acu priekšā
Izsmējāmies un viss OK
pagaidaam veel shkjiet, ka pilniibaa izjaukt SAAB 96 un saakt to restaureet nav bijis gana gudri...
nu ok es ar atceros savu pirmo braucienu ar Riga 13, saprašanas toreiz nebij nekādas kas un kā. Kaimiņu džeks piedāvāja izbraukt, otreiz nebij jāprasa. Šis saka, turi šo rokturi līdz galam (gāzi), šis iestumšot. Ok. Pieleca uzreiz, ātrums sāka strauji pieaugt Kad ap dūšu sametās, nolēmu ka gana, jāmet miers. Gribēju atlaist gāzi, bet šis pats atpakaļ "neatlec", sāku pats griezt atpakaļ. bet bija agrs pamasaris, rokās dūraiņi, slīd tā ka nevar pagriezt. Na hodu ar zobiem norauju cimdu un tad ar pliku roku atgriezu gāzi atpakaļ. Brauciens beidzās pret koku, jo nevarēju noturēt mopēdu kad šis jau stājās.
Vēl bija Voshod. Ar kāju pielaist nevarēja, nežēlīgi spēra atpakaļ, es šim pretī cik spēka. rezultātā nolauzts pasažiera kājas atbalsts (nebija pacelts) un kautko tas raujamais sāka iesprūst.
Stulbākais, ko remontējot esi izdarījis
Noskatiijos vienaa aarzemju auto forumaa, ka cilveeki labpraat padalaas ar staastiem, ko tiishaam vai netiishaam ir nodariijushi savam auto to remonteejot (vai meegjinot remonteet) pashu speekiem. Staasti ir visaadi... Dazhs atziistas, ka nav atskruuveejis ritenju skruuves/uzgriezhnjus pirms pacelshanas kaa rezultaataa auto atkal "jaarullee" lejaa, cits savukaart atziistas, ka darbinaajis auto, lai to paarvietotu motora eljljas mainjas procesa viduu (respektiivi bez eljljas). Noteikti ir bijushi gadiijumi, kad auto cietis tikai simboliski, bet tikpat labi kaadam auto vareetu buut cietis diezgan pamatiigi. Taa teikt... sky is the limit!
Lai arii pats neesmu ar paaraak plashu auto remonteeshanas pieredzi un vienmeer censhos visu dariit praatiigi un kaartiigi, laikam pats varu iesaakt. Viens no maniem izgaazieniem bija Nissan Primeeras lietoshanas laikaa, kad laikam nebiju pietiekami speeciigi pievilcis ziemas diskiem uzgriezhnjus, kaa rezultaataa braucot radaas diezgan uzkriitoshs troksnis. Pasham nevareeja ienaakt praataa, ka ritenis kljuvis valjiigs, un pieljaavu, ka gultnis kirdikt, un pat servisaa meistars paceela autinju uz paceelaaja, pakustinaaja un secinaaja, ka laikam gultnis pie vainas, bet patiesiibaa tik vien vajadzeeja, cik nonjemt kalpaku un pievilkt skruuves.
Ceru, ka shaads topiks nav bijis un ka noderees kaut vai lai nedaudz pasmietos pashiem par sevi un varbuut arii paliidzees citiem izvairiities no liidziigaam situaacijaam...