Stulbākais, ko remontējot esi izdarījis

White_Trash Reģ.: 28.05.2004

Noskatiijos vienaa aarzemju auto forumaa, ka cilveeki labpraat padalaas ar staastiem, ko tiishaam vai netiishaam ir nodariijushi savam auto to remonteejot (vai meegjinot remonteet) pashu speekiem. Staasti ir visaadi... Dazhs atziistas, ka nav atskruuveejis ritenju skruuves/uzgriezhnjus pirms pacelshanas kaa rezultaataa auto atkal "jaarullee" lejaa, cits savukaart atziistas, ka darbinaajis auto, lai to paarvietotu motora eljljas mainjas procesa viduu (respektiivi bez eljljas). Noteikti ir bijushi gadiijumi, kad auto cietis tikai simboliski, bet tikpat labi kaadam auto vareetu buut cietis diezgan pamatiigi. Taa teikt... sky is the limit!

Lai arii pats neesmu ar paaraak plashu auto remonteeshanas pieredzi un vienmeer censhos visu dariit praatiigi un kaartiigi, laikam pats varu iesaakt. Viens no maniem izgaazieniem bija Nissan Primeeras lietoshanas laikaa, kad laikam nebiju pietiekami speeciigi pievilcis ziemas diskiem uzgriezhnjus, kaa rezultaataa braucot radaas diezgan uzkriitoshs troksnis. Pasham nevareeja ienaakt praataa, ka ritenis kljuvis valjiigs, un pieljaavu, ka gultnis kirdikt, un pat servisaa meistars paceela autinju uz paceelaaja, pakustinaaja un secinaaja, ka laikam gultnis pie vainas, bet patiesiibaa tik vien vajadzeeja, cik nonjemt kalpaku un pievilkt skruuves.

Ceru, ka shaads topiks nav bijis un ka noderees kaut vai lai nedaudz pasmietos pashiem par sevi un varbuut arii paliidzees citiem izvairiities no liidziigaam situaacijaam...

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..12
batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

sen atpakal aizmirsas izspiedej gultni ielikt.Rezultata otreiz karbu dabuju nemt nost.Pedeja laika gan nekas stulbs nav gadijies

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

reiz peec kraasoshanas liku kopaa 3.golfu un apskalotaajus ieliku otraadi , taa ka shie uz priekshu skalo. iisi pirms atdoshanas piefikseeju...

UncleSEM Reģ.: 21.12.2003
0 0 Atbildēt

senos ,padomju laikos strādāju servisā par autokrāsotāju un gadijās redzēt kā divi kolēģi acis aizlējuši bija Moskvičam aimugurējās durvis aizšpaktelējuši ,laikam jau domājuši ka ZAZu taisa !!!

UncleSEM Reģ.: 21.12.2003
0 0 Atbildēt

pašam gadijās ZAZa motoru pārlasīt 1x mūžā ,visu veicu pats un dikti nopriecājos ,kad uz vakara pusi viss bija salikts vietā , sāku pētīt kas palicis pāri - atradu tādu savādu nelielu paplāksni un tad sapratu ka to bija jaskrūvē pašā sākumā - kloķvārpsta lai nostiprinātu vietā bija tāda savāda parikte japisskrūvē .

nācās visu veikt no jauna !!

316 Reģ.: 26.11.2002
0 0 Atbildēt

Golf 2 ar četriem robiem. Gribēju pārbaudīt eļļas līmeni, atradu it kā atbilstošu skrūvi, pielēju eļļu, ieskrūvēju atpakaļ. Kārba sāka smagi slēgties. Izrādās, eļļas papildināšanas korķis bija mazliet augstāk ieaudzis dubļos, bet skrūve no ārpuses turēja vienu dakšinu. Diena pagalam, kamēr ar drātiņu pievilku tuvāk un uzķēru vītni P.S. arī ieliet eļļu pa to caurumiņu nebija viegli

Peksiic Reģ.: 07.11.2003
0 0 Atbildēt

sen senos laikos, piestraadaaju par "mehanikji" autokrosa autinjam. Vienu reizi, starp posmiem bija ilgaaks laiks, taapeec nesteidzoties taisiijaam autinju, motoru atstaajot peedeejam briidim, jo motors itkaa bija OK. Kad nu bija palikusi diena liidz izbraukshanai (posms notika Popee, taapeec izdomaajaam izbraukt sestdien agri no riita lai normaali aizbrauktu, patuseetu pa Ventspili utt). saakaam kraameet iekshaa motoru. Jau bija diezgan veels piektdienas vakars ja ne pat nakts, kad to motoru ielikushi domaajaam pielaist. Autinjsh pieleca kaa pukjiite bet uzreiz saaka shaut un shkjaudiities un muus shokeeja redzeetais - no izpuuteeja naaca balti jo balti duumu maakonji bet motorellja paarveertusies par pienu. Domaajaam, vsjo, galva chupaa, ko dariit? piektdienas naktii skuju nosliipeesi galvu, domaajaam, mosh bliive d... Tika nolemts no pasha riita skriet no Valmieras uz Riigu, pie reizes meegjinot sazvaniit vispaar kaadu kam vareetu buut vajadziigaa bliive, pie reizes meegjinot taadu nereaalu iespeeju dabuut veselu galvu noskruuveejot no kaada shrota, tachu nesekmiigi. Veel tas kas aizskreeja uz riigu pakalj bliiveem 2X uzraavaas par aatrumu uz CP. Protams nomainot bliives nekas nemainijaas un secinaajaam ka peec peedeejaa posma kuulenja un nelielas motora uzkarshanas, galva buus nedaudz saskjobiijusies, vai arii radushaas mikroplaisas un ar nozjeelu secinaajaam ka posms jaaizlaizj. Aizbraucaam bez autinja un taa kaa pasaakumus bija domaats uz 2 dienaam ar paseedeeshanu, tad liidzpanjemtie kraajumi tika izlietoti 1 dienaa, pashu sportistu Popee saseeja menti, tachu speejaam sarunaat lai palaizj. Tad nu atbraukushi maajaa un peec atieshanas kjeroties ar skaidru galvu klaat un kjimereejoties gar motoru atklaajaam ka ir nepareizi pievienota viena gumijas trubinja, kas dzeseeshanas skjidrumu dzina pa tiesho turbiinaa kursh to bija izdariijis, vairs jau nezinaaja neviens, jo tad topaa skruuveejot autinju mums bija aldara zelta

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Peksiic - OMG OMG... besīgi laikam

Es agrāk braucu minikāros sacensībās. Vienreiz tieši pirms sacensībām sanāca tā, ka stūmu savu minikāru uz piekabi, lai liktu iekšā. Gadījās, ka uz asfalta bija uzcilnis viens - es mierīgi stūmu aiz stūres, kura bija no koka paštaisīta. Rezultātā nolauzu stūri un sacensību nobraucu ar pusi no stūres rata.

mincis Reģ.: 15.05.2002
0 0 Atbildēt

Veel siiks buudams mopeedam riiga 13m(tipa modificeetais, kuram nebija ellas izlaishanas skruuves no kartera, kaa rezultaataa sajuugs sliideeja fulltime, bet bija iefreezeets virzulii 3 gredzens), peec kaartiigaa 1 pavasara rallja noklemmeeja motors, taa kaartiigi, naacaas peec galvas noneshanas virzuli uz zemaako punktu ar aamura un pagales paliidziibu dziit. Taa nu izvesteeju es jaunaa virzulii, gredzenos un cilindraa, atkal iepikoju siinim virpotaajam par virzula freezeeshanu un shoreiz arii par galvas seedinaashanu par 3 mm, kaa rezultaataa mopeec bija darbinaams tikai uz ai93, un nezeeliigi karsa, bet gaaja uz 70 kmh Ar lepnumaa triicoshaam rokaam(kad pasuutiijums bija gatavs) skruuveju nost pagaidus cilindru, noneemu virzuli, salauzjot 2 gredzenus uzstelleeju jaunos 3, bet liekot iekshaa pirkstu, viens sprostgredzens iekrita karterii. Nu un tad...es padomaaju...un pabeidzu darbu liidz galam, jo negribeejaas chakareeties ar motora un izpuuteeja nonemshanu. Pabeidzu, ar mokaam uzstuumu savu mega drapaku, shis pieleca. Laiks bija auksts...ap +2 +3. Noliku pie sienas lai ruuc, piestraadaajas bik. Peec pusstundas izliidu aaraa un bik pabraukaajos....uuu jee, taada dinamika, taads raaviens Izbraucu 2 baakas leenaam, mieriigi. Un tad...sveetdienaa taisiijaam sacensiibas mezjaa.....pirmajaa posmaa es reaals liideris, un otraa posma viduu(es ciiniijos par 2 -3 vietu ar 2aatrumu deltu), mopeeds apstaajaas kaa iemiits. Dabuuju stumt maajaas....4 km.....ar nonemtu keedi. Lamaaju sevi, ka noneemu pedaaljus

Maajaas atskuveejot cilindru atklaajaas shaada aina: Gredzeni iepreseeti virzulii, virzulii 2 paraleelas 2mm dzilas sviika, vilindraa 2 1 mm dziljas sviikas, no iepluudes luukas izlauzts gabals......

Drapaks asaras rijot atkal tika apriikots ar pagaidus virzuli un cilindru.

4 meeneshus veelaak nopirku jubilejnieci javu, tai laikaa 12 gadus vecu, bet ideaala staavoklii.....

Mincis

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

..........kad mans sagrabējušais 408 Moskvičs sāka šķaudīt un klepot,nolēmu iztīrīt karbuli...darbiņš nebija no sarežģītajiem un ilgajiem-izķidāju,izskaloju un izpūtu un viss O.K. ...saliku kopā un piešķīlu autiņu - nu pavisam cita skaņa.No rīta bija tā paagrāk jābrauc,tāpēc nekādu testa braucienu netaisiju (alus arī jau bija ietestēts)....tad nu nākamajā dienā sākās brīnumi - tik s*dīgi vel mans mohābelis vel nekad nebija uzvedies - slodzē bija jāpierauj čoks,lai vilktu uz priekšu ,noņemot gāzi atkal čoks jāstumj atpakaļ...tā nomocijos divas dienas,kamēr atradās laiks pieķerties pie motora. Beigās jau vaina izrādijas pavisam vienkārša ...biju sametis dīzes otrādi - 1. rīklei lielo, 2. mazo ....

piparinjs Reģ.: 14.04.2005
0 0 Atbildēt

mincis rakstīja: Veel siiks buudams mopeedam riiga 13m(tipa modificeetais, kuram nebija ellas izlaishanas skruuves no kartera, kaa rezultaataa sajuugs sliideeja fulltime, bet bija iefreezeets virzulii 3 gredzens), peec kaartiigaa 1 pavasara rallja noklemmeeja motors, taa kaartiigi, naacaas peec galvas noneshanas virzuli uz zemaako punktu ar aamura un pagales paliidziibu dziit. Taa nu izvesteeju es jaunaa virzulii, gredzenos un cilindraa, atkal iepikoju siinim virpotaajam par virzula freezeeshanu un shoreiz arii par galvas seedinaashanu par 3 mm, kaa rezultaataa mopeec bija darbinaams tikai uz ai93, un nezeeliigi karsa, bet gaaja uz 70 kmh Ar lepnumaa triicoshaam rokaam(kad pasuutiijums bija gatavs) skruuveju nost pagaidus cilindru, noneemu virzuli, salauzjot 2 gredzenus uzstelleeju jaunos 3, bet liekot iekshaa pirkstu, viens sprostgredzens iekrita karterii. Nu un tad...es padomaaju...un pabeidzu darbu liidz galam, jo negribeejaas chakareeties ar motora un izpuuteeja nonemshanu. Pabeidzu, ar mokaam uzstuumu savu mega drapaku, shis pieleca. Laiks bija auksts...ap +2 +3. Noliku pie sienas lai ruuc, piestraadaajas bik. Peec pusstundas izliidu aaraa un bik pabraukaajos....uuu jee, taada dinamika, taads raaviens Izbraucu 2 baakas leenaam, mieriigi. Un tad...sveetdienaa taisiijaam sacensiibas mezjaa.....pirmajaa posmaa es reaals liideris, un otraa posma viduu(es ciiniijos par 2 -3 vietu ar 2aatrumu deltu), mopeeds apstaajaas kaa iemiits. Dabuuju stumt maajaas....4 km.....ar nonemtu keedi. Lamaaju sevi, ka noneemu pedaaljus

Maajaas atskuveejot cilindru atklaajaas shaada aina: Gredzeni iepreseeti virzulii, virzulii 2 paraleelas 2mm dzilas sviika, vilindraa 2 1 mm dziljas sviikas, no iepluudes luukas izlauzts gabals......

Drapaks asaras rijot atkal tika apriikots ar pagaidus virzuli un cilindru.

4 meeneshus veelaak nopirku jubilejnieci javu, tai laikaa 12 gadus vecu, bet ideaala staavoklii.....

Mincis

Kāds karteris kāda eļļa rīgai 3 eļļe tika pie beņas lējās.

Mēs tika galvas sēdinājām un bendžam klāt ēteri un nedzaudz rīcineļļas un atkarībā no trases izmantojām attiecīgas aizmugurējās zvaignītes.

piparinjs Reģ.: 14.04.2005
0 0 Atbildēt

domāju 13 rīgu

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

piparinjs rakstīja:

mincis rakstīja: Veel siiks buudams mopeedam riiga 13m(tipa modificeetais, kuram nebija ellas izlaishanas skruuves no kartera, kaa rezultaataa sajuugs sliideeja fulltime, bet bija iefreezeets virzulii 3 gredzens), peec kaartiigaa 1 pavasara rallja noklemmeeja motors, taa kaartiigi, naacaas peec galvas noneshanas virzuli uz zemaako punktu ar aamura un pagales paliidziibu dziit. Taa nu izvesteeju es jaunaa virzulii, gredzenos un cilindraa, atkal iepikoju siinim virpotaajam par virzula freezeeshanu un shoreiz arii par galvas seedinaashanu par 3 mm, kaa rezultaataa mopeec bija darbinaams tikai uz ai93, un nezeeliigi karsa, bet gaaja uz 70 kmh Ar lepnumaa triicoshaam rokaam(kad pasuutiijums bija gatavs) skruuveju nost pagaidus cilindru, noneemu virzuli, salauzjot 2 gredzenus uzstelleeju jaunos 3, bet liekot iekshaa pirkstu, viens sprostgredzens iekrita karterii. Nu un tad...es padomaaju...un pabeidzu darbu liidz galam, jo negribeejaas chakareeties ar motora un izpuuteeja nonemshanu. Pabeidzu, ar mokaam uzstuumu savu mega drapaku, shis pieleca. Laiks bija auksts...ap +2 +3. Noliku pie sienas lai ruuc, piestraadaajas bik. Peec pusstundas izliidu aaraa un bik pabraukaajos....uuu jee, taada dinamika, taads raaviens Izbraucu 2 baakas leenaam, mieriigi. Un tad...sveetdienaa taisiijaam sacensiibas mezjaa.....pirmajaa posmaa es reaals liideris, un otraa posma viduu(es ciiniijos par 2 -3 vietu ar 2aatrumu deltu), mopeeds apstaajaas kaa iemiits. Dabuuju stumt maajaas....4 km.....ar nonemtu keedi. Lamaaju sevi, ka noneemu pedaaljus

Maajaas atskuveejot cilindru atklaajaas shaada aina: Gredzeni iepreseeti virzulii, virzulii 2 paraleelas 2mm dzilas sviika, vilindraa 2 1 mm dziljas sviikas, no iepluudes luukas izlauzts gabals......

Drapaks asaras rijot atkal tika apriikots ar pagaidus virzuli un cilindru.

4 meeneshus veelaak nopirku jubilejnieci javu, tai laikaa 12 gadus vecu, bet ideaala staavoklii.....

Mincis

Kāds karteris kāda eļļa rīgai 3 eļļe tika pie beņas lējās.

Mēs tika galvas sēdinājām un bendžam klāt ēteri un nedzaudz rīcineļļas un atkarībā no trases izmantojām attiecīgas aizmugurējās zvaignītes.

varbuut taa bij skruuve , pa kuru kkaadu lieko nolej, kas sakraajas ar laiku

LABINAIS Reģ.: 22.07.2004
0 0 Atbildēt

pats gan nebiju pie vainas bet ieprieksheejais saimnieks. iegaadaajos no vechuka moskaabeli 412. saakumaa gaaja taa neko. vieniigi pie 110 km/h kaputs cilaajaas paaris dienas pabraucot peekshns jaudas zudums nelielaa kalninjaa knapi ar 2 aatru uzbraukt. sanjeemos taisiit motoru. nonemot galvu atklaajaas diezgan interesants skats 2 virzuli zalji peleekaa nokraasaa ieaugushi cilindros kaa to dabuut gatavu nebij ne jausmas bet peec remonta akal gaaja kaa zveers un pateerinsh samazinaajaas uz pusi

piparinjs Reģ.: 14.04.2005
0 0 Atbildēt

Atcerējos vēl divus interesantus gādījumus.

VienS ar 412 pēc vārstu gumijas maiņas visu saliekam braucam bet nav jaudas. Visu dienu reguējam vārstus beigas izrādās kad gāzi nevar uzdot pilnībā jo sistēma kas iet līd kārbiķim bija azlausta un max. kādi 1500-2000 rmp varēja iedot. Taho protams moserim nebija.

Otrs ar žiku pēc kapitālā viss salikts nevaru piesķilt. Domāju ne to galvu esmu uzlicis jo bija divas sēdinātā un parastā. Pratams mainu gan vienu gan otru. Beigās vairs nesaprotu kura īstā. Pat taisīju tā saukto auksto apkatku kad tika vilkts nedarbinot jp veči ieteica kad varbūt pārāk precīzi izslīpēts. Beigās trešās dienas vakarā jo kārtīgi izbesījies neuzliku gaissa filtram vāku un filtru kā rezultātā brīnums ierūcās. Bija par ma gaisa.

Bloks gan tika kārtīgi izborēts jo no 76, cik tur (škiet otrā rem. virzuļi stāvēja) tika ielikti 79,0

Pēc tam griezās idēāli un ar sēdināto galvu derēja tikai 98.

maxxim Reģ.: 07.03.2003
0 0 Atbildēt

Gadījums ir dzimtas arhīva !

Sensenajaa 94 gadā, kad degviela bija tik par "kvalitatīva" kā šodien braucaam ar senci uz kaut kādu nekurieni, ceļā sanāca tā, ka vajadzēja pieturēt un vecais auto noslāpēja - a kad piedarbnāt vajadzēja auto neleca ne sisdams ne stumdams (rekords 84 gada). Tika noshtopeets eskorts laikam un sarunaats ka tas ievilks, vis jau buutu labi - tachu sencis nebiija atsleegu aizdedzee ielicis Eskorts kaa vilka - taa ievilka rekordu pa taisno celja metaala barjeraa (sencis bremzhu vietaa sajuugu nospieda). Barjera ietriecaas liidz par dzineejam !!! Beigu galaa maajaas tikaam peec kaadaam 12 stundaam ar citu pazinju auto a rekords tika atremontees un peec pus gada graavii piebeigts pavisam !!! Pasham arii reiz gadiijaas buut velkamam ar aizdedzes atsleegu kabataa - tachu paspeeju bremzi nospiest un trose paartruuka kaa strunts - izsitot šķuninga spoilerii (e30)robu

Laucinieks Reģ.: 27.02.2007
0 0 Atbildēt

Uhhh, remontēts un darīts pašu rokām ir pietiekami.

Lielākie hīti ...

-pāris reizes mašīna ir nogāzusies no domkrata (zinu jau ka vajag pastutēt papildus, bet vienmēr jau liekas ka man tas nebūs ) par laimi apakšā neviens tai momentā nav bijis.

-LT 28 bija čakars ar degvielu, tjipa pielaid, pabrauc pāris km un šis maita noslāpst, pastāv un atkal pāris kilo iet, mainīja filtrus - tas pats joks, beigās norāvu bāku - a tur sencis lejot dieseli ar lejkannu papildus peli ielējis )

-mainot volkswagenam 2.4 dīzelim zobsiksnu it kā skatījos momentus, saliku, nobraucu 100 km un parādījās dzenis motorā - rezultātā galvai 4 kompensatoru ligzdas nācās remontēt, sadalenei robi, remontiņjsh 2003. gadā uz 300 Ls, servisā džeki sataisīja un bija aizmirsuši pie radiatora lielo trubu pievilkt, laime ka laicīgi noreāģēju uz ceļa un nepārkarsēju ( atbilde no džekiem - nu mēs taču arī neesam mašīnas, visu nevaram),

- to gan ne es pats, bet družka passātam aizmugurējos gultņus pārvilka, rezultātā pazaudēja aizmugurējo riteni,

- liekot tam pašam LT 28 kārbu klāt, neizlēju visu eļļu, rezultātā džeks kurš palīdzēja viss bija vienā eļļā ( māti pieminēja un mani šis diezgan bieži) ,

- mainot Audi 80 aimugurējos amīšus vienu atsperes atbalsta šaibu otrādi uzliku - galvenais ka pats skatos saprotu ka nav kaut kas kā vajag, bet nevaru saprast kas īsti!

Vēl jau ir bijis ne mazums visādu piedzīvojumu, bet to citreiz, pie kāda als atcerēsies )

Laucinieks Reģ.: 27.02.2007
0 0 Atbildēt

Vēl viens Hīts!

Notika tais laikos kad bij vēl zaļie/sarkanie benzīni pieejami.

Džekam piederēja 1979 g. Audi 80, 1.6 benzīnnieks. Puisis atbrauc uz Rīgu, pielej te benju - iazbrauc uz mājām~100km, jauda tā kā pie mājām sāk zust, bet nu vēl iet nekas. Otrā rītā mēģina pielaist - nāni, kaujas zirgs miris.

Nu sāk preperēt, kas pa desām?

- dzirkstele tā kā ir

- benzīnu sūknis padod

- paskatoties karburatorā arī var redzēt ka benzīns kamerās nonāk

Bet kā sāc autiņu darbināt - tā šis tā dīvaini grieža un spļauj benju atpakaļ?

Nu ko - kaut kas riktīgi nav normāli!

Skatās zobsiksnas stāvokli - viss it kā OK.

Galva būs vainīga, varbūt vārsti?

Norauj galvu - nu kā jau ne pirmā svaiguma autiņiem, visu ko jau 20 gadīgai galvai var saskatīt.

Galvu vēl nemaina, tik pieslīpē vārstus, samet visu kopā - izmaiņu nekādu, šis tik pūš degvielu pa karbiķi ārā.

Nu nav variantu - galva droši vien kirdik, dabūn lietotu pieslīpē tai ar vārstus, saliek - nāni!

Rokas nolaižās - nu nav variantu.

Beigād džeks ko darīji ko ne mēģina padarbināt brīdī kad nav uzlikts izplūdes kolektors un motors ierēcas uz pusapgrieziena - vain beigās provizoriska, pepelacam bijis vēl neizrauts katalizators, kurš ielejot sarkano degvielu pa 100 km tā aizgājis cauri ka ne gramu nav laidis cauri.

Sinn Reģ.: 07.05.2003
1 0 Atbildēt

Pirms gadiem 15 pie čoma, kas strādāja zapīšu servisā un ņēma halturas uz mājām, remontējām vienam zazibekam motoru. Jāliek kopā, šis saka - davai saliec pats. Es viņam vēl uzjautāju vai neko nevar sajaukt un ķēros pie darba. Kad biju ticis līdz galvām, izrādījās, ka sajaukt var Visas špiļkas iegāja caurumos, bet vairāk par pusi uzmaukt nevarēja.

hacis Reģ.: 03.04.2003
1 0 Atbildēt

otrajam golpam mainiiiju pakaleejos amiishus. pietam bez pieredzes sporta peec, maaciijos to procesu njemot nost vecos. peec kaada neilga laika nobraukshanas amiisha shtoks atradaas salonaa un klapeeja pa pakaljeejo plauktu. rezultaataa pakaljas amiishus njeemu nost un virsuu kaadas reizes 4. finaalaa vareeju to izdariit jebkuraa vietaa ar ciet aciim.

liidz shai dienai iisti nesaprotu kas tur bija pa vainu. amiishi kreisi vai nezinaashana. tur viss shtoka atbalsts bija viens mazs atsperiigs gredzentinsh kas ieguulaas mazaa uz shtoka iefreezeetaa gropiitee no kuras tas leca aaraa un shtokam nekas netrauceeja tuseet salonaa. atrisinaats tika pie onkulja vasiilija shtokam piemetinot kaartiigu sheibu.

tam pasham golpam saaka teceet pechkas radiators. protams iepirkta tika lietota. labi ka ar visu pechkas korpusu. un pashrociigi mainiita arii ieprieksh nezinot kas un kaa. chakars nenormaals. finaalaa tika salauzta esoshaa pechka, bet par laimi no divaam vienu vareeja savaakt. lieki laikam piebilst ka peec paaris meeneshiem saaka teceet arii shis radiators...

dariiti ir visaadi briinumi, un secinaajumi ir shaadi- aatraak un finaalaa leetaak ir iedot meistaram un otrs secinaajums, nesaac bez piemeerotiem labiem instrumentiem.

bet vienalga shad tad veel paraadaas tieksme uz sportisku mazohismu

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

gandrīz 10 gadus atpakaļ, kad biju tāds sīks dunduks ar tehnisku noslieci, tika pārkrāmēts moča IŽ Jup-3 motors. Viss +- bija OK, šis tas protams palika pāri , lielākā šaize sākās apmēram 3. dienā pēc palaišanas- neciešama švirkstoņa un noķīlējis motors- nepievilkta skrūve kreisās puses kloķvārpstas vākam (zinātāji sapratīs)- rezultātā- motors vēlreiz pa sastāvdaļām

16 gados paša spēkiem mainīju 2140 moskviča galvas blīvi- pēc šīs procedūras negribēja šķilties- sadalenes ķēde bija par 1 robu atpakaļ. Tādus sīkumus kā nepareizi uzlikts izpūtēja hamuts (ar skrūvēm uz leju) gandrīz nebūtu vērts pieminēt- ja vien 2/3 no izpūtēja nebūtu palikušas aiz pirmā akmeņa uz lauku ceļa..

hacis Reģ.: 03.04.2003
0 0 Atbildēt

padomju laiku beigu posmaa zhikam pashrociigi garaazhaa monteeju aarzemees razhotu bezkameras riepu un diska. finaalaa pamaniijos saplosiit riepas apmali kur jau liida draatis aaraa, kas regulaari duura pushu kameru. viena no shaadaam reizeem atgadiijaas lietus laikaa uz shosejas un protams notika klasiskaa riposhana uz pacelta domkrata kad jau ritens nonjemts. labi ka neizlauza to domkrata kabatu.

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

piparinjs rakstīja: Mēs tika galvas sēdinājām un bendžam klāt ēteri un nedzaudz rīcineļļas un atkarībā no trases izmantojām attiecīgas aizmugurējās zvaignītes.

Savulaik, kad benja bij deficīts, tika nobrauktas arī vairākas pudeles acetona.

Savulaik, kad mocis tika salasīts pa daļām, uz daudz ko tika ekonomēts - bremžu nebija kā tādu, sajūga arī nebija, nebija arī sajūga vāka - varēja skaisti redzēt, kā griežas pa taisno sametinātais sajūgs, ganģenē eļļu pa laikam pašpricēja no līdzpaņemtās minerāleļlas pudelītes. Protams, ka pirmajam mocim nebija arī izpūtēju, pat līkumu ne, labs skats pa tumsu - liesmas šāvās laukā no cilindra ; gāzes ručkas arī nebija - gāzēja pa taisno raustot trosīti.. ār vārdu sakot - vispār nekā laba tur nebija, bet prieks no tā bija neizmērojams. Ilgs mūžs gan tam verķim nebija - kkāda iemesla pēc virzulis noķīlēja tā, ka klanis saliecās U formā un salauza arī virzuli, tas bija uz šosejas, braucot uz ~70 km/h - pēkšņi nometa pa mēmajiem! Superīgas bērnības atmiņas!

Imka Reģ.: 26.02.2004
2 0 Atbildēt

IŽam nomontēt riepu, izvilkt kameru, salīmēt un montējot virsū to atkal ar montējamo atslēgu pārspiest ....un to ventīli dabūt vietā un taisni......un ja vēl iepačkā kameru ar krunkām un tad tā ar laiku pārrīvējas ....bet toreiz to visu izdarīt 3 reizes pēc kārtas vienā dienā bija tīrais nieks.

Kādreiz stilīgi bija Deltai uzlocīt asti uz augšu bez maz vai vertikāli Darījās sekojoši - noņem bagažnieku ar lukturi un plastmasas brizgaviku , astes trubā iebāž lomiku uzceļ lomika galu uz skrūvspīlēm un tad divatā uzsēžās uz Deltas i truba uzlokās .....bet sēžoties mēdza nošūpot un aste uzlocījās šķībi ...tas nekas brauca ar tādu pašu

piparinjs Reģ.: 14.04.2005
0 0 Atbildēt

nja. Visi te tik aktivi raksta kad atcerojos gadijumu ar javam. Bija laiks kad sezona tika parjaukti 5-7 motori jo ka pevelc rataa ar otro paris dienas tā dakšiņa jamaina. Šķelot motoru tas atpakaļ tika salikts uz līmi. Vienreiz tā netika želota kā rezultātā kloķene ne no vietas. Labi kad tika konstatēts uzreiz jo tiak likts vakarā un bijā besis umest virzuļus un cilindrus. savādāk lielāks jauciens.

UncleSEM Reģ.: 21.12.2003
0 0 Atbildēt

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja:

piparinjs rakstīja: Mēs tika galvas sēdinājām un bendžam klāt ēteri un nedzaudz rīcineļļas un atkarībā no trases izmantojām attiecīgas aizmugurējās zvaignītes.

Savulaik, kad benja bij deficīts, tika nobrauktas arī vairākas pudeles acetona.

Savulaik, kad mocis tika salasīts pa daļām, uz daudz ko tika ekonomēts - bremžu nebija kā tādu, sajūga arī nebija, nebija arī sajūga vāka - varēja skaisti redzēt, kā griežas pa taisno sametinātais sajūgs, ganģenē eļļu pa laikam pašpricēja no līdzpaņemtās minerāleļlas pudelītes. Protams, ka pirmajam mocim nebija arī izpūtēju, pat līkumu ne, labs skats pa tumsu - liesmas šāvās laukā no cilindra ; gāzes ručkas arī nebija - gāzēja pa taisno raustot trosīti.. ār vārdu sakot - vispār nekā laba tur nebija, bet prieks no tā bija neizmērojams. Ilgs mūžs gan tam verķim nebija - kkāda iemesla pēc virzulis noķīlēja tā, ka klanis saliecās U formā un salauza arī virzuli, tas bija uz šosejas, braucot uz ~70 km/h - pēkšņi nometa pa mēmajiem! Superīgas bērnības atmiņas!

toreiz ar tām primitīvām tehnikām prieks par katru rūcienu bija neizmērojams - tādu prieku tagad nevar izjust nekādā krutā mašīnā !!!

1 2 3 4 5 6 7 8 ..12
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti