Stulbākais, ko remontējot esi izdarījis

White_Trash Reģ.: 28.05.2004

Noskatiijos vienaa aarzemju auto forumaa, ka cilveeki labpraat padalaas ar staastiem, ko tiishaam vai netiishaam ir nodariijushi savam auto to remonteejot (vai meegjinot remonteet) pashu speekiem. Staasti ir visaadi... Dazhs atziistas, ka nav atskruuveejis ritenju skruuves/uzgriezhnjus pirms pacelshanas kaa rezultaataa auto atkal "jaarullee" lejaa, cits savukaart atziistas, ka darbinaajis auto, lai to paarvietotu motora eljljas mainjas procesa viduu (respektiivi bez eljljas). Noteikti ir bijushi gadiijumi, kad auto cietis tikai simboliski, bet tikpat labi kaadam auto vareetu buut cietis diezgan pamatiigi. Taa teikt... sky is the limit!

Lai arii pats neesmu ar paaraak plashu auto remonteeshanas pieredzi un vienmeer censhos visu dariit praatiigi un kaartiigi, laikam pats varu iesaakt. Viens no maniem izgaazieniem bija Nissan Primeeras lietoshanas laikaa, kad laikam nebiju pietiekami speeciigi pievilcis ziemas diskiem uzgriezhnjus, kaa rezultaataa braucot radaas diezgan uzkriitoshs troksnis. Pasham nevareeja ienaakt praataa, ka ritenis kljuvis valjiigs, un pieljaavu, ka gultnis kirdikt, un pat servisaa meistars paceela autinju uz paceelaaja, pakustinaaja un secinaaja, ka laikam gultnis pie vainas, bet patiesiibaa tik vien vajadzeeja, cik nonjemt kalpaku un pievilkt skruuves.

Ceru, ka shaads topiks nav bijis un ka noderees kaut vai lai nedaudz pasmietos pashiem par sevi un varbuut arii paliidzees citiem izvairiities no liidziigaam situaacijaam...

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..12
M1A1 Reģ.: 01.09.2003
0 0 Atbildēt

Taisot Mazdai (323f'kai 95g.) priekšējo piekari uz bedres izdomāju uz diviem donkratiem purnu pacelt augšā, lai ērtāka strādāšana. Abi priekšējie riteņi tika noksrūvēti, bet atbalsti zem mašīnas netika palikti (nezinu uz kādu brīnumu cerēju). Operācijai tika izmantots opeļa un mazdas original donkrotējamais. Rezultāts diezgan prognozējams-donkroti neizturēja un mašīna uz sāna maigi iegūlās bedrē. Kādas 2 stundas pagāja līdz ar vinču un koka brusēm izmangalēja to mašīnu ārā. Par laimi vienīgā skāde mašīnai bija robs slieksnī, kas tika veiksmīgi sataisīts. Toties kauns pas savu stulbību neizmērojams.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Es reiz mocim mainot ellu un filtru,to nolaadeto filtru nevareju atskruvet,jo nebija jau ar ko... taa nu es njeemu pec sentevu metodes triecu tam cauri skruvgriezni... kaa pa nelaimi shis taads garsh pagadiijaas... kad biju caursitis filtra vienu sienu un shis no iekshpuses bija atduuries pret preteejo,talkaa naaca aamurs... (manam mociitim blakus ellas filtram atrodas starpdzeseetaajs)...

Uzsitu paaris reizes,bet shis taa kaa atduuries,taa kaa kas un vienreiz uzmaucu taa rihtiigi... taa nu es izbliezu starpdzeseetaajaa caurumu,pa kurieni skaisti araa teceeja ellas un tosola maisiijums...

Piebildiishu,ka starpdzeseetaajs iir apmeeram hokeja ripas lieluma... sho briinumu man naacas gaidiit 5 nedelas un smalki,par savu ideotismu,samaksaat 180 ls ...

Man pat tagad nav smiekliigi ...

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Andreass jau rakstīja, kā mums ar Escortu gāja, kurš bija uz diviem domkratiem pacelts. Līdzīgi izgāja ar Sierru arī - atkal nostrādāja slinkums aiziet pakaļ normāli bluķīšiem, bija kaut kā pa roku galam abas puses atstutētas. Viss jau ir labi, ja reizē ap vāģi darbojas divi purni - kad vāģis sāk slīdēt, viens noķer, pietur, otrs nolaiž zemē. Bet sliktāk izgāja manam sencim, kad šis viens pats ņēmās ap savu uz diviem domkratiem pacelto Passatu - nokrita un gandrīz bedrē ielidoja. Nācās ar krānu celt uz augšu. Tā ka mācība uz mūžu - divi domkrati vienlaicīgi nav jālieto!

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Ka jau , bez auto , panesaas arii moto teema

Bij man kaadi gadinji 9 , bracka pieshkjiira 'kjuuneetu'aparaatu vaardaa Riiga 7 kjuuningas sataaveeja no R16 stuures ar slaucamaa aparaata 'pupugumijaam' uz ruchkaam , 'mazajiem' ritenjiem , 'garaa' benjkja un velopedaalju vietaa bij caurule ar bremzes pedaali , iepeejams no 'voshondas' tas daikts pieleca iestumjot un dariija to nelabpraat , kautkas nebij iisti ar aizdedzi - to visu laiku vajadzeeja 'piereguleet ' , taalab vaacinjsh uz vinjas nebij , kontakti , sveeta lieta , dzirksteljoja . benziina trubinja bij kautkaada padranjkjiiga , no kaadaam trim daljaam salipinaata , naudas benjdzjai nebij , tas tika ieguuts 'dinjgjeejot' no samosvaalu shoferiishiem , ellja tika pasmelta no vaninjas zem elljas kraaniem AaZeeSsaa , Taa nu kaarteejo reizi piediedeleejis pillu baaku ,laimiigs , vilku pa Deepileni , caur Ogri uz mezjiem 'gonkot' , juutu aatrums neparasti liels , saaku pat GAZ 51 apdziit , super , turu tik ruchkaa un kjeru kaifu bet , peec briitinja, juutu kautkaa dikti silts pie ciskaam , skatos - mopelis liesmaas un tajaa briidii arii baakas korkjis izshauj gaisaa , knapi muuli novaacu , cirtu pa bremzeem , mopeli graavii , staavu un skatos kaa mans 'rozaa sapnis' sadeg zilaas liesmaas . Shito pazoru stumt sadegusho luuzni uz maajaam beigaas izraadijaas tik prieksheejaa riepa un aizdzes spole bij taa lielaakaa skaade pludinjsh karbulii izkusis + kraasa nosvilinaata . Turpmaak nekad dziivee nekjiimikjoju degvielas vadus un neliku pofigu uz dzirksteljojoshu 'prafodku'

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Ā, vo, bij` gadījums ar izputēju. Nākamā dienā jādzen vāģis uz TA, viss it kā saķīlēts, autiņš tikko svaigi nomazgāts un taisos doties jau no garāžas mājup, kad iedomājos, ka Antenas ielas puikām varētu nepatikt mana dekoratīvā izpūtēja uzlika (pa 3Ls Rimi pirktā). Tak tur daļa izplūdes gāzes iet kaut kā garām un tā - ok, noskrūvēju nost. Bet zemā bampera dēļ (ak šis lauku tūnings - da nē, smejos, rs escorta bamperis bija) tas izpūtējs praktiski nav redzams. Un kā tad čaļi tur savu trubu uzstutēs? Tiek izdomāts fiksais risinājums: atrasta piemērota izmēra truba, nogriezta vajadzīgajā garumā, uzmaukta uz izpūtēja. Tjipa extenderis. Bet, lai arī ar āmuru pieklopēta, negrib turēties. Jāpiemetina. Bet pusautomāts pa rokai nav. Taču ir svarka. Protams, nav prāta darbs pie puspuvuša izpūtēja kaut ko ar svarku darīt, bet cik tad tur vajag, tik mazu bišķīti pieķert, lai truba nenokrīt un viss. Domāts darīts - svarka piešķirta, šķīst dzirksteles, izpūtējā caurums centimetrs diametrā. Mēģinājums kļūmi labot beidzas ar caurumu trīs centimetru platumā. Un vēl stunda vai pat vairāk paiet, kaut kā nebūt mēģinot pieķert caurumu aizsedzošu metāla plāksnīti (un caurums tik paliek lielāks) un riktīgi noķēpājoties ar epoksīdmastiku.

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

I vēl atcerējos. Bij` nosprādzis atpakaļgaitas dačiks. Iepirkts jauns, veco skrūvēju ārā - zdangsh! šis noplīst un vītne paliek ieksā, ārā pusmilimetrs, kuru saņemt nu nekādi nav iespējams. Kādu brīdi rokas nolaidušās un sajūta, ka nupat ir baigā tirsā. Bet tad kaut kā veiksmīgi nāca talkā svarka - sanāca pieķert pie tās ārā esošās maliņas uzgriezni.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

edijz rakstīja: I vēl atcerējos. Bij` nosprādzis atpakaļgaitas dačiks. Iepirkts jauns, veco skrūvēju ārā - zdangsh! šis noplīst un vītne paliek ieksā, ārā pusmilimetrs, kuru saņemt nu nekādi nav iespējams. Kādu brīdi rokas nolaidušās un sajūta, ka nupat ir baigā tirsā. Bet tad kaut kā veiksmīgi nāca talkā svarka - sanāca pieķert pie tās ārā esošās maliņas uzgriezni.

Juvilieris ibio...

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

farruhs rakstīja:

edijz rakstīja: I vēl atcerējos. Bij` nosprādzis atpakaļgaitas dačiks. Iepirkts jauns, veco skrūvēju ārā - zdangsh! šis noplīst un vītne paliek ieksā, ārā pusmilimetrs, kuru saņemt nu nekādi nav iespējams. Kādu brīdi rokas nolaidušās un sajūta, ka nupat ir baigā tirsā. Bet tad kaut kā veiksmīgi nāca talkā svarka - sanāca pieķert pie tās ārā esošās maliņas uzgriezni.

Juvilieris ibio...

tur nav nekāda brīnuma... tā tak tiek darīts parasti... un šajā gadījumā palīdz tieši karsēšana... tas uzgrieznis tur vairāk palīdz nepiecept blakus skrūvei kā izskrūvēšanai pašai

vilkss Reģ.: 09.10.2006
0 0 Atbildēt

Mocim tika mainita ella un skruvejot ciet noliesanas skruvi ta tika parvilkta - rezultata, karteri plaisa. Tobrid hohmas nekadas nebija, bet kops tas reizes mocim motora skruves tiek vilktas "samta" cimdos.

raic Reģ.: 09.02.2003
0 0 Atbildēt

stulbaakais, ko es jebkad savam auto esmu nodariijis to remonteejot - aizdzinis uz servisu "kemi". huljiganka jau taa ir vienkaarsha kaa cirvis, un tai pashai vinji pamaniijaas nodedzinaat elektriibu

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

316i rakstīja:

DeSuns rakstīja: jauki arii peec am servisaa bij, ka meistars teic ka to taadu nebij redzeejis, ka gumijas visas kaarbai itkaa vesalas, bet ellja ne piliites! Izteica aizdomas, ka noteikti tie, no kaa nopirku autinju, esot uz fikso(leeto) salikushi vinju un kaarbai elju tik simboliski ieleejushi(pa maz). Es kluseeju

lejot aaraa, paskatiijies uz to ellu?? melna taksh nebija??

A to esljas mainju es veicu peecpusdienaa kad jau bij kreeslot saacis, bet iisteniibaa neko gaisha taa elja jau nebij.

Piebaldzens Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

raic rakstīja: stulbaakais, ko es jebkad savam auto esmu nodariijis to remonteejot - aizdzinis uz servisu "kemi". huljiganka jau taa ir vienkaarsha kaa cirvis, un tai pashai vinji pamaniijaas nodedzinaat elektriibu

Man kopsj KEMI (Purcjika) servii remonteejot centraalo bremzju cilindru OPELim ljitaku atsleedzinju remontnieks naasiis ievilka uzticiiba ir ZUDUSI UZ VISIEM laikiem... Galvenais ka skataas aciis un d...sj - tipa ko tu mums te muldi... Kaadu meenesi meegjinaaju sadziit peedas - beztolkaa - tad tas remontnieks nav uz vietas, tas tas mainjas meistars, tad veel figvinjzin kas...

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja: Ka jau , bez auto , panesaas arii moto teema

Bij man kaadi gadinji 9 , bracka pieshkjiira 'kjuuneetu'aparaatu vaardaa Riiga 7 kjuuningas sataaveeja no R16 stuures ar slaucamaa aparaata 'pupugumijaam' uz ruchkaam , 'mazajiem' ritenjiem , 'garaa' benjkja un velopedaalju vietaa bij caurule ar bremzes pedaali , iepeejams no 'voshondas'...

Kad jau par moto sķūningu - aprakstīšu savu pirmo megarulzu: tolaik veselu neizdevās iegādāties - deficits, tālab tika savākts pa daļām - viengaņģa motors tika iegādāts veikalā, turpat atradās arī gāzes un sajūga ručkas, ķēde un riteņa zvaigznīte kā arī Gaujiņas tipa zpūtējs. Rāmis no Gaujiņas atradās mežā, aizmugurējo R16 riteni aizguvu no veciem saimniecības ratiem, priekšējā dakša paņemta no Ērempreisa, ritenis no Ērglēna, stūre no saliekamā vļļuka, par sēdekli kalpoja bagažnieks ar pietītu dēli un kkādu lupatu, kronis visam bija bāka - tās funkciju pildīja sarkana Kastaņa pudele, benzinam pakaļ braucu uz Krasta ielu, kur to tirgoja no benzīnvedēja - mugursomā ietilpa 2 5-litru kanniņas, pēc tam ar vilcienu uz laukiem, šķūnītī tika atrasta kaut kāda viela, kas man atgādināja eļļu (par 2-taktu motoriem paredzētu eļļu tolaik nebija nekādas sapratnes), kad piedarbināja - no izpūtēja garšīgi smaržoja pēc ceptām pankūkām, smagi aizauga cilindra izplūdes caurums un galva - kā izrādījās vēlāk par eļļu biju noturējis pernicu (viela ar ko apstrādā koku pirms krāsošanas). Žēl, ka to brīnumu neesmu nofotogrāfējis!

coupenator Reģ.: 15.11.2004
0 0 Atbildēt

Vakar uz priekšējā blakussēdētāja gumijas paklājiņa izlija eļļa - korķi biju švaki piegriezis. Šodien darbs ar Fairy un lupatu - uz paklāja tagad var pusdienot!

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
1 0 Atbildēt

Visu mūžu visiem esmu devis ļoti vērtīgu padomu:"Nelien kur nevajag un netraucē mašīnai strādāt!". Diemžēl pašam pirksti niezējuši un caur to šādi tādi mēsli sanākuši.

Gadījums iz vēstures, kad 80. beigās un 90. sākumā bija man Volga M-21. Nez ko man sāka likties, ka tilts aizmugurējais "kauc". Nu lieta svēta, grāmatas salasījies nolēmu sazobi paregulēt - "zābaks tāds" Stipri šaubos, vai es tur kaut ko saregulēju, kaukt sāka vēl vairāk, bet rezultātā sāka no tilta eļļa pilēt. Nu šad un tad pielēju, un braucu vien. Bet tad vienreiz ļoti būtiskā jautājumā Rīgā (no Rēzeknes) vajadzēja ļoti agri būt, tobiš ar autiņu nolēmu braukt. Steigā protams reduktora eļļu nepaskatījos un no rīta lepni laidu. Aiz Dzelmēm lepni vienu "kabluku" apdzenot kaut kas piepeši nelabi noklaudzēja, mašīna noraustījās, vēl pēc brīža atskanēja nelaba kaukoņa. Nobraucu uz apmales, apstājos un viss... vāģi ne no vietas, reduktors ieķīlējies mjortvo... Viens vietējais ar piena vedēju mani noķīlētiem riteņiem aizvilka līdz savām mājām pastāvēt... Rīgā tiku ar stopiem, pat kaut kādas lietas nokārtoju, vakarā izglāba bračka, ar ZIL-130 atplēsa man pakaļ, guļot zem mašīnas atplēsa tiltu vaļā (man tikai uzvalks mugurā) un reduktoru izkratīja ārā, tad uz šlipses mājās aizvilka. Izmaksāja man tas viss prieks kopā tīri normālu piķi, lietotais tilts ko nopirku vietā, kauca kā nelabais, bet regulēt viņu man vairs vēlēšanās nebija, tā arī nobraucu, līdz to lūzni pārdevu

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Otrs gadījums, kur mans stulbums izpaudās visā krāšņumā, arī ar to pašu M-21 notikās. Bremžu šķidrums nenormāls deficīts bija, a kaut kur biju saklausījies, ka ar saulespuķu eļļu varot aizvietot Nu pēc kārtējā bremžu remonta un tormozuhas trūkuma tā arī izdarīju. It kā viss darbojās, tikai tas bremžu cilindrs tā palēnāk nāca atpakaļ. Devos testa braucienā pa Rēzeknes centrālo ielu, krustojumā sarkanais, piebremzēju, ar vienu spiedienu pamaz (slikti atgaisojis biju), kačāju otreiz, bet ... cilindrs atpakaļ nenāk...!!!! pielipa manžetes pie cildra sienām ta... a pilsoņi šķērso krustojumu blīvā barā ... es pa signāliem, šie skatās uz stulbeni un neko nesaprot, ko šis pie sarkanā krustojumā brauc iekšā, čāpo vien tālāk... Tās izjūtas es laikam ne mūžam neaizmirsīšu, kad brauc cilvēku barā iekšā un neko izdarīt nevari... Kaut kā es nevienu neaizķēru, laikam tomēr mans sargeņģelis tobrīd nesnauda ...

Vairs nekad dzīvē arī neesmu autiņam TA par naudu dzinis cauri - tomēr jūtos debesīm parādā...

KIPOS Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Kādreiz sen senos laikos apmēram pagājušā gadsimta 80 gados man bija mopēds Rīga 13, tad nu taisījos tam skalot karteri ar benzīnu , noskrūvēju galvu salēju benžu iekšā uzkāpu virsū riktīgi ieminos un palaidu sajūgu vaļā, bet aizdedzes sveci ta nebiju izņēmis no svečvada, kā rezultātā normāla flamme no motora labi ka pautus neuzcepu

Ingaaaaa Reģ.: 30.03.2005
0 0 Atbildēt

mans pats lielākais stulbums bij, ka vispār sāku remontēt.... (

diemžēl kā jau apzinīgs pilsonis, pirms TA aizdzinu uz servisu uz remontu, apkopi, eļļu nomaiņu utt

un tad tikai viss arī sākās...

un arī tāpat kā iepriekšminētais atgadījums, pēkšņi no ideālām bremzēm, pēc servisa apmeklējuma, bremzes atteica, un vēl neskaitāmas vainas parādījās....visas pat uzskaitīt nevar....

es saprotu, ka veči tur servisā ar tādu domu, nu te vecene atdzina remontēt pietam vēl blonda, tad jau var šai smadzenes pačakarēt utt

labi es no tehniskās puses neko nesaprotu, bet vai tāpēc ir jābūt nezolīdiem?????

LABINAIS Reģ.: 22.07.2004
0 0 Atbildēt

runaajot par dzirksteļošanu. Deltinjai nonemts karbūsiz ļoti vēlējās tikt aizdedzināts. nju patikaas shad tad benju pasvilināt . choms tur rokā karbūzi un shas šķilsim klāt, šķiltava iedegta lieku klāt a dzeks attopās ka viņam tak rokās tas verķis degs, kliedz "nededzini" bet bij jau par vēlu. chal;im rokās degošs karburators zemē mest nemet jo garāžu negribas nodezināt. lēnām noliek zemē un tad ar apsvilušām rokām pus dienu sēdēja, ar lejkannu 2 stundas lēnām lēju ūdeni jamam uiz rokām, kopš tās reizes vairs pat prātā nenāca bendzīnu dedzināt.

hacis Reģ.: 03.04.2003
0 0 Atbildēt

arii klasika. golpam saaka kautkas priekshaa grabeet. it sevishkji liikumos un mieriigi braucot. skaidrs - granaata. atradu veel laukumu, stuuri liidz galam, braucu pa apli, nu klab ka vells. diagnoze apstiprinaas. noskaidroju cik granaata maksaa, labi ka veel aizbraucu teevocim vasiilijam paraadiit. puisis paklausiijaas skanju, kluseedams aizgaaja uz garaazhu peec ritenjatsleegas, un pievilka skruuves prieksheejam ritenim... neko daudz neteica, bet noteikti domaaja.. ieprieksheejaa dienaa biju mainiijis riepas uz ziemeneem. skruuves nepievilka servisaa, bet nu lohs jau pats...

LABINAIS Reģ.: 22.07.2004
0 0 Atbildēt

ar gadijums no moto. ne man bet biju klāt procesā. salikām minsku bet kautkas nebija ar sajuugu, taac pusautomaats sanaaca. bet iestumjot ar pirmo vareeja uzsaakt un arii paarsleegties. pabraucaam kaadu lenkji, un izdomaajaam aizbraukt ar uz maaju paeest. a tur meitieshi sanaakhu. chalis lieliigs saka davai izviznaas. mociic jau iestums bij un kautkaa ieklabinaats neitraalajaa. baabiets uzseedaas un chalis tipa uztaisa paargaaziiti un met pirmajaa gandii(bez sajuuga)pirmo reiz redzeeju kaa minska brauc rataa. skats nepajokam meichai mati pagaisu kayutkaa chalis pamanijaas nospiest bremzes purns uzreiz pie zemes laimiigaa kaartaa nenogaazaas ar visu baabieti. nez vai vinja peectam taa droshi kaapa uz taa mocha veelreiz virsaa tagad gan chalis ar meitieti kopaa veel jioprojaam gadi 8 vai vairaak jua

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Krieviem ir tāds teiciens - "gore ot uma" (neveikli tulkojot "nelaime dēļ gudrības") Tad lūk, īsi pirms jaunā gada konstatēju, ka audim tosols zūd. Normāls cilvēks aizdzītu uz servisu, lai veči noskaidro, kur vaina. A es ta "gudrs", sākumā pašam jāpapēta, lai servisā neapčakarē Rezultātā pamanu, ka no zem galvas blīves nedaudz sūcas tosols!!!! Paskatos uz tausta un vārstu vāka korķa - putas. Tiesa nedaudz aizdomājos, a kāpēc eļļā visa nav saputota, putas tikai uz tausta, taču stulbas šaubas atmetu, lēmumu pieņemu enerģiski, galvas blīve čupā. Aizdenu uz servi, večiem dodu konkrētu uzdevumu, šie piemetina, ka laikam vajadzēs galvu pieslīpēt... vakarā saņemu atpakaļ, viss štokos, rēķins 110 Ls, eļļa nomainīta, filtrs arī (1000 km iepriekš biju mainījis, sintētiku ielējis). Nu bet ko darīt, ja reiz tā vajadzēja...

Pēc pāris nedēļām konstatēju, ka tosols mazumā gājis!!!!, uz eļļas vāciņa un tausta tā pati bilde!!!! es nikns uz servi, veči, v čjom djelo Nu šie vieglā neizpratnē, sāk rūpīgāk pētīt, vaina izrādās galvas dzeses patrubokā, tas ieplīsis, tosols no tā sūcas un gar galvas blīvi skaisti izplūst plašumā, radot ilūziju, ka sūce no zem galvas notiek. A tās putas uz vāciņa un tausta aukstā laikā normāla parādība Vēl ziedoju Ls 20 patruboka nomaiņai un problēma atrisināta Šoreiz iztika bez filtra un eļļas maiņas Bet Ls 110 izmesti miskastē un vainot nevar nevienu citu, kā paša "gudrību"

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Mopēdu laikos katram kārtīgam braucējam bija priekšējā dakšā iesprausts skrūvgriezis, ar ko varēja pieregulēt visu ko vajag un ko nevajag. Rīgai 13 parasti jau tika regulēta tā gaisa padeves skrūve karbiķī - tipa treknāks liesāks pēc vajadzības. Tā reiz ar čomu braucam un šim sāk likties ka vajag pieregulēt ....tā teikt ko tur stāsies na hodu pieregulēs .....ar skrūvgriezi nevar trāpīt šlicē un domā pieregulēs ar pirkstiem...(protams sajūga vāciņš bija noņemts lai redz kā zobrati griežas) ...un tad tur taustot to skrūvīti mazais pirksts izgāja starp kloķenes un sajūga zobratiem kā caur gaļas mašīnu...čoms no šoka paģība uz vietas...es no tā skata arī gandrīz. Vēl tagad šim tas pirksts tāds plakans un šķībs....ir ko atcerēties

Tai pašai R13 tika taisītas extra lielas aizmugurējās zvaigznītes....no vecfāčuka Erenpreisa priekšējā zvaigznīte tika piemetināta pie R13 oriģinālās, pagarināta ķēde .....un tad gāja tik ātri ka ar kājām varēja apdzīt, bet toties varēja visos kalnos uzbraukt. Zavaigznīte parasti tika piemetināta uz aci un ne pa centru un bišķi meta, bet tas jau sīkums

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Ar vienreiz pljurkam starp pakaljeejo zobratu pirkstu ielaidu, knapi notureejos nenogjiibdams Tipa biju ruucoshu uz pekas uzsleejis un kaut ko kjimereeju, kameer pirksts zobrataa

TeetisSuns Reģ.: 11.01.2007
0 0 Atbildēt

man teevs kaadreiz straadaaja Trolejbusu parkaa.

tad nu man bija "tjuuneets" velosipeeds - ar iistu Trolejbusa stuuri!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..12
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti