UncleSEM rakstīja:
rgcwtxkmt9729w9 rakstīja:
piparinjs rakstīja: Mēs tika galvas sēdinājām un bendžam klāt ēteri un nedzaudz rīcineļļas un atkarībā no trases izmantojām attiecīgas aizmugurējās zvaignītes.
Savulaik, kad benja bij deficīts, tika nobrauktas arī vairākas pudeles acetona.
Savulaik, kad mocis tika salasīts pa daļām, uz daudz ko tika ekonomēts - bremžu nebija kā tādu, sajūga arī nebija, nebija arī sajūga vāka - varēja skaisti redzēt, kā griežas pa taisno sametinātais sajūgs, ganģenē eļļu pa laikam pašpricēja no līdzpaņemtās minerāleļlas pudelītes. Protams, ka pirmajam mocim nebija arī izpūtēju, pat līkumu ne, labs skats pa tumsu - liesmas šāvās laukā no cilindra ; gāzes ručkas arī nebija - gāzēja pa taisno raustot trosīti.. ār vārdu sakot - vispār nekā laba tur nebija, bet prieks no tā bija neizmērojams. Ilgs mūžs gan tam verķim nebija - kkāda iemesla pēc virzulis noķīlēja tā, ka klanis saliecās U formā un salauza arī virzuli, tas bija uz šosejas, braucot uz ~70 km/h - pēkšņi nometa pa mēmajiem! Superīgas bērnības atmiņas!
toreiz ar tām primitīvām tehnikām prieks par katru rūcienu bija neizmērojams - tādu prieku tagad nevar izjust nekādā krutā mašīnā !!!
Pāris gadus atpakaļ nopirku galantu.Pacēlu bagažnieka paklājiņu - rezerves ritenis vietā,turpat arī atslēga un pacēlājs.Izbraukāju visu Latviju,pusi Igaunijas,un tikai pirms pārdošanas nejauši atklāju,ka tas ko es uzskatīju par mitsubishi zapasku patiesībā ir no 80 audi.... . Labi, ka NE REIZI NEIEVAJADZĒJĀS... Tā kā pērkot auto paskatieties vai tas ko jūs vadājat līdz nav tikai balasts.
Stulbākais, ko remontējot esi izdarījis
Noskatiijos vienaa aarzemju auto forumaa, ka cilveeki labpraat padalaas ar staastiem, ko tiishaam vai netiishaam ir nodariijushi savam auto to remonteejot (vai meegjinot remonteet) pashu speekiem. Staasti ir visaadi... Dazhs atziistas, ka nav atskruuveejis ritenju skruuves/uzgriezhnjus pirms pacelshanas kaa rezultaataa auto atkal "jaarullee" lejaa, cits savukaart atziistas, ka darbinaajis auto, lai to paarvietotu motora eljljas mainjas procesa viduu (respektiivi bez eljljas). Noteikti ir bijushi gadiijumi, kad auto cietis tikai simboliski, bet tikpat labi kaadam auto vareetu buut cietis diezgan pamatiigi. Taa teikt... sky is the limit!
Lai arii pats neesmu ar paaraak plashu auto remonteeshanas pieredzi un vienmeer censhos visu dariit praatiigi un kaartiigi, laikam pats varu iesaakt. Viens no maniem izgaazieniem bija Nissan Primeeras lietoshanas laikaa, kad laikam nebiju pietiekami speeciigi pievilcis ziemas diskiem uzgriezhnjus, kaa rezultaataa braucot radaas diezgan uzkriitoshs troksnis. Pasham nevareeja ienaakt praataa, ka ritenis kljuvis valjiigs, un pieljaavu, ka gultnis kirdikt, un pat servisaa meistars paceela autinju uz paceelaaja, pakustinaaja un secinaaja, ka laikam gultnis pie vainas, bet patiesiibaa tik vien vajadzeeja, cik nonjemt kalpaku un pievilkt skruuves.
Ceru, ka shaads topiks nav bijis un ka noderees kaut vai lai nedaudz pasmietos pashiem par sevi un varbuut arii paliidzees citiem izvairiities no liidziigaam situaacijaam...